Kasse til faceclaims

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 08.08.2020 11:09
Jeg ved ikke lige, om det er blevet foreslået før, men jeg kunne virkeligt godt tænke mig en designeret kasse i profilen til faceclaim. Ikke for så meget andet end at man lidt bliver lokket til at skrive ned, hvem kunstneren bag ens tegnede FC er, eller bare navnet på modellen/skuespilleren/sangeren/whatever, så folk der kigger på ens profil, kan se, hvem man har brugt/hvilken kunstner, der skal have rosen for tegningen (her tænker jeg også på dem, der selv tegner deres FC).

Tænker den kunne ligge under kassen til udseende.

Og selvfølgelig kan man bruge "Andet", men hvis man nu har 1700 andre ting i den kasse også, forsvinder den ene linje med FC hurtigt.
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 08.08.2020 11:27
Fantastisk ide <3 <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 10.08.2020 09:00
Jeg mener, at vi har haft det oppe og vende, men ved ikke, om vi har en tråd til forslaget.

Under alle omstændigheder kommer denne opdatering sammen med de andre ting, jeg laver til profilskemaet. :)
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 14.09.2020 14:28
Hermed implementeret! :)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]