jack 12.12.2019 20:52
det hadet senet i nogle par dage og gjort Amazon skoven vid med frost. Mange af dyner hadet lagt i vinter hi lige til Eren til fule til mus og andre små kralv. Men ude i senen gik der en Ensom ulv med kappe over sig ikke fordi kulden bed i ham. Han var på gå tur han undersøgte om skoven var oki hans folk var gemt langt langt inde i skoven. Så den bekymret han sig ikke om. Jacks poter gav spor i senen. Hans ånde kunne ses Stige til vejes. Hans hale var godt gemt ind under kappen mens hans øre titte frem under kappen. Men jack hadet ikke kun forvilde sig ud for at undersøge om tingen var i orden. Men også for at holde øje med at folk holdet sig væk fra deres teriote. Hans lugte sans var heletiden oppe i det røde mens hans øjne søgte i mellem alle tæreren en ense fremmet lugt som sagde at det ikke var et dyr han kendte til ville han undersøge nærmer. Men der var også med en ting at sne var god til at bade i jack smilet og rulle sig rundt med alt tøjet ind han var lige gald med om det bliv vådt han kunne ikke mærke det som sådan og af og til leget han også i det lidt højre sne bunker. Der kunne man se ulven i jack lidt. Mens jack grind lidt stoppet han dog op da han hørte nogle gnaske i et eller andet hans øre titte frem og kikket fra siden for at se hvad det kunne være ” en hugge snack ?” visket han blidt til sig selv da han kunne se en lille harer der prøvet at få noget mad den hadet skifte til vinter pels og var hel vid jack lå stille på lur men trak på skulderen. Han var enlige ikke sulten så han gik vider det var næsten ikke til at kende det sne landskab der var efter ladt her
Black Phoenix 13.12.2019 15:50
Gud hvor var det bare blevet koldt! Elmira gøs af kulde, som hun traskede igennem sneen. Hun havde lige været henne ved Emeriz træ for at tale ud om nogle tanker. Det var svært ikke at være nervøs for at blive dømt, når man havde gjort noget unormalt. Som svar havde hun fået en lille bunke sne i hovedet fra det store træ, det var røget ned i hendes kappe og hun havde ikke kunnet få alt ud, derfor frøs hun også ekstra meget. Landskabet var ganske smukt at gå i, når man altså ikke frøs helt vildt, så Elmira havde egentlig planer om at skynde sig hjem."Bevares!" Udbrød hun lettere overrasket, da en hvid hare sprang ud foran hende og fortsatte mod den nærmeste busk. Den havde sikkert også kurs hjem, hvis hun ikke tog meget fejl. Der var nok varmt i dens hule. Elmira havde placeret en hånd imod hendes brystkasse, som det hamrede løs og hun lige skulle trække vejret dybt et par gange for at slappe af. Så fortsatte hun videre over den svage sti af fodspor. Det var den sædvanlige sti, så hun kunne nok møde mange på sin vej. Tæerne var fortsat uden fodtøj, som sneen knaste så underligt under hendes fødder. Det var en rar fornemmelse. Hendes eget forsvar havde dækket hendes fødder i hvad der lignede skæl, så hun ikke fik forfrysninger. Det var hendes levende skjold og dukkede normalt kun frem, når andre ville hende ondt. Måske sneen talte med? Om ikke andet, så fik hun hverken kolde eller våde tæer.
jack 13.12.2019 18:29
jack nøs lidt da han fik noget sne ind i næsen og det kilde sådan at jack kom til at nyse så højt at det kunne høres i hele skoven. men da han syntes han hørte nogle han kendte stopped han op og kikket sig om kring dufted virkede også bekendt. et stille smil bredte sig og han fulgt stille og rolige med duften. det var Elmira det var længe sidne han hadet set henden. jack gemte sig lidt for at se hvor hun skulle hen hun var smuk som han hunskede henden jack lage ørne tilbage mens halen viftet rolige. han samlet en sne blodt i hånden mens han grinte lidt og kastede den i mod henden dog ikke for at ramme hende men for at sige han hadet fundet Hinden. "Heej Elmira grinte han lidt da han ikke kunne dy sig længer med at holde sig skjult fra henden " Jacks øre vifte frem og tilbage mens han gik hen for at give henden et kram det var koldt og det kunne han også fornæmme på Elmira et stille smil kom over ham som han slap henden langsomt igen han kikket rundt for at se om der var ander i nærheden Black Phoenix 15.12.2019 19:51
Det gav et mindre sæt i Elmira, da hun syntes at høre nogen nyse i det fjerne. Det gjorde ikke at hun sænkede farten eller forsøgte at finde kilden. Der kunne jo være mange i skoven på dette tidspunkt og det var langt fra alle, som ønskede at blive forstyrret. Så meget havde hendes tid i landet da lært hende. Derfor gik hun også videre, indtil hun nær var blevet ramt af en snebold? Til at begynde med rynkede hun en anelse på brynene, som hun var stoppet op foran det lille hul, snebolden havde lavet i sneen. Dog kunne hun hurtigt høre nogen nærme sig, så hun vendte blikket den vej. Til at begynde med genkendte hun ham ikke, indtil hun fik øje på ørerne og det åbenlyse kram han var ved at give hende."Øhm.. hej?" Lød det lettere forvirrende fra hende, som hun stod stiv uden at lægge armene om ham, da hun ikke kunne nå at reagere. "Krammer De bare alle, Hr. Demon?" Spurgte hun lettere forundret, da det bestemt ikke var alle, der brød sig om den fysiske kontakt. Også noget hun havde lært. Hun var dog blødet op for mænd. En anelse, men ikke meget, så hun så en smule anstrengt på ham, for hvad bildte han sig ind?
jack 15.12.2019 20:26
jack følte sig lidt såret af den tone fald hun gav ham han hadet trode efter den tid de hadet haft sammen. så de var blive venner han lage armen over kors og hævet blikket men smilet dog lidt hurtige, " kun for dem jeg kender frøken clarire " svaret han med lige så itrte tone fald han vente sig om vis hun skulle være sådan over for ham kunne hun hoppe langt væk han gad ikke neagtivet lige nu. jack vendte sig dog om igen mens for at se hvad hun sagde jack lente sig op af et træ stille og rolige han hadet helt glemt hvordan Elmira i virkligeheden var men han hadet da håbet på efter hun hadet foget lov til at runaver de gammel Tempel Hjemme hos dem at hun var blive gjort lidt blød. jack vente på hvad hun ville sige lidt irterte. og såret på sammen tid. jack sukket blidt
Black Phoenix 16.12.2019 11:58
Noget kunne tyde på, at Jack tog situationen lidt mere alvorligt end hvad Elmira lige havde regnet med. Hun havde ikke forsøgt at lyde irriteret på ham, hun var bare lettere overrasket over krammet, når hun kun lige havde fået øje på ham. Det var jo længe siden at hun havde været med ham i hans landsby og der var sket en del siden, så hvad regnede han egentlig med? "Det var ikke for at være uhøflig, jeg var bare overrasket over det hurtigere kram, når det nu er så længe siden, Jack" mindede hun ham om med et forsigtigt smil på læben. Måske det ikke var en god dag for ham og så ville det måske være bedre at lade ham være i fred? Men hvis der var noget galt, så kunne hun heller ikke tillade sig at få, hvis hun nu havde ret."Er der noget galt, Jack?" Spurgte hun en anelse forsigtigt, som han virkede fornærmet og sur, måske en anelse såret? Hun løftede højre hånd op imod ham for at lægge den på hans skulder, som hun så lettere undskyldende på ham. Var det hendes skyld, at han reagerede på den måde?
jack 16.12.2019 19:16
jack kikket lidt ned på hendes hånd men smilet så og lage rolige hans pote mod hendes kind og nusset den blidt " det oki ... nej der ikke noget galt......" svaret han med et stille og rolige smil på læben han lage poten ned mod hendes hånd og nusset den blidt mens han kikket rundt " hvor er du på vej hen ?? " spurte jack henden om mens hans hale vifte rolige rundt med halen. jack kunne fornæmme at der var noget som gik henden lidt på han ville godt inviter henden ud men han turde ikke der hadet været mange gang siden templet men han var også lidt bange for hvad hans far ville sige jack vidste naturlige godt at Elmira ikke var mennske jack prøvet at kikke ind i hendes øjne blidt med sine ulve øjne han tog sig til nakken blidt og kløet " jeg tror bare jeg er ved at være træt jeg har gået hele morgen for at sikker mig for der ikke var nogle inden for muren af vors hjem by du ved " svaret jack lætter forstånde og vifte mere med halen dog kikket han lidt ned hun så ud til at fryse lidt der for tog han kappen af og lage den mod henden hånd " her du ser ud til at ha mere brug for den ind jeg har sværte jack sødt til henden
Black Phoenix 16.12.2019 19:52
Elmira måtte ærligt indrømme, at Jack var en besynderlig én til tider, for han skiftede virkelig hurtig karakter, men hvad kunne hun have forventet, når først hun kom tættere på? Dog valgte hun at smile til ham, som han forsikrede hende, at der ikke var noget i vejen, det var da det mindste. Så behøvede hun ikke koncentrere sig om det. Hun smilte let til hans spørgsmål, som hun så langs med stien. "Jeg er på vej hjem" forklarede hun med et høfligt smil på læben. Elmira trak svagt hånden til sig igen og lagde armene let over kors, dog ikke fordi hun var sur, blot fordi hendes fingre var begyndt at blive kolde, så var det rarere at have dem tæt ind til kroppen.Det undrede hende lidt, at han konstant var på vagt overfor sin landsby og dem der måtte finde den. Var der nogensinde dukket fremmede op siden han var så bekymret? "Måske du skulle hjem at hvile dig, jeg tvivler på at du er meget værd som vagt, når du er træt" forklarede hun en anelse spørgende, da det godt kunne være, at han sagtens kunne fortsætte og så skulle hun selvfølgelig ikke blande sig. Elmira så lettere forundret på kappen, som hun dog tog imod den. "Er du nu sikker? Bliver din far ikke sur, hvis den dufter af mig og ikke dig?" Hun havde da set at hans far var meget bestemt omkring hvem hans familie omgik, så måske han skulle passe mere på?
jack 16.12.2019 20:03
jack rømdet lidt og kløet sig i nakken " jeg ville heller have den dufter af dig ind nogle anden " sagde han svagt til sit forsvag mens hans blik kikket lidt ned i jorden. jack lage stille kappen om henden med et varmt smil om læben jack sagde så med et stille og rolige stemme " det er jeg heller ikke Elmira jeg gør det af fri vilije " han var af lige vel ude og se sig om kring så hvorfor ikke også gøre det selv om et varmt dejlige sted ville være skønt lige nu jack tænke rolige " jamen så lad mig følge dig hjem vis det altså er i orden med dig " svaret jack og vifte poten i ratigen af den vej hun gik han ville heller ind ind gerne væk her fra så kunne han også bruge mere tid på at være sammen med Elmira et suk kom stille ud " min far bestemmer ikke hvem jeg skal være sammen med " svartet han stille og lidt surt dog men vente sig så rolige om han kunne ikke fordrave sin far Besteme så meget. Black Phoenix 16.12.2019 20:13
Til tider ville Jack gerne gå imod sin far og i andre situationer ville han ikke. Sådan var det måske bare at have en forælder? Ikke at Elmira kendte til der eftersom at hun ikke var født ind i denne verden, i hvert fald ikke på samme måde, som alle de andre i landet. Træet eller jorden havde givet hende liv og mulighed for at betræde dette land. Hvilket hun bestemt ikke ville tage forgivet. Hun nikkede stille til ham, som han lagde kappen omkring hendes skuldre. "Så længe du har det sådan, så gør det heller ikke noget. Der er vel ingen som kan tvinge dig" Lo hun stille, for han kunne sikkert godt sige fra, hvis han virkelig blev presset ud i noget, som han ikke havde lyst til?Endnu en gang måtte hun nikke. For hun kunne da ikke benægte at det var rart med selskab, særligt når hun kendte ham bare lidt bedre end så mange andre. "Så lad gå, men du skal heller ikke for sent hjem" forklarede hun med et oprigtigt smil på læben. Ellers blev hans familie vare urolig for ham? Ikke sandt? Elmira begyndte stille at gå videre langs med sporet, som andre havde benyttet sig af, på den måde undgik hun også at hendes tøj blev dækket af frisk sne, der bare ville klæbe til hendes tøj. "Hvordan går det derhjemme med templet?" De kunne ligeså godt snakke om noget de begge var bekendt med ikke sandt og han var tydeligvis glad for at snakke om sit hjem, så hvorfor ikke?
jack 16.12.2019 20:23
jack vendt øret lidt da hun snakket og smilet så stille og rolige " de er glade for det " sagde jack med et grin hans mor var så overrasket over at hun måtte møde henden men jack sagde det måske ikke var så god en inde hvad hans mor angik så lignet jack henden meget lige så blød og varm mens han sudsende var hans fars. jack kikket ned på hendens hånd lidt han kikket lidt mod skoven og fulgte henden af sted men da hun nevet hans forælder bliv bekymmert grinte han lidt igen " nej dog ikke jeg rejser jo hele tiden " svaret jack mens hans hale faldt med sensen jack gik tætter på Elmira og mærked sit hjerte slå lidt hurtiger han vidste ikke om hun kunne høre det jack sukket og man kunne se hans ånde komme ud af skyen. jacks ulve øre lytte til værd en lyd der kom forbi
Black Phoenix 16.12.2019 22:38
Et smil bredte sig over hendes læber, som Jack gav udtryk for at hans landsby var glad for at hun havde restaureret deres tempel. Det havde også haft brug for det, så hun var ikke overrasket, men der gjorde hende stadig glad. Det var jo netop derfor at hun gjorde det, så alle kunne få glæde af historien og hvad der før havde været pragtfuldt og kun havde brug for en hjælpende hånd for at komme videre. Hun valgte dog ikke at svare på hans ord, men nikkede blot taknemmelig, som hun gik videre og kunne høre sneen knase under deres fødder.Elmira vendte blikket imod ham, som han fortalte at han rejste meget. "Så er de måske heldige, når du er hjemme?" Spurgte hun med et søgende blik, for måske de ikke var så tæt knyttet som familie, som andre kunne være? Hun havde i hvert fald oplevet at nogle familier ikke kunne undvære hinanden og andre brød sig slet ikke om at være sammen med deres familie. Så hvordan havde han det mon? Elmira strøg det røde hår væk fra øjnene, da vinden kort fik fat på det.. den lille tot, som ikke var samlet i nakken med resten. Den generede ikke voldsomt, bare lige nok til at kilde hende på næsen.
jack 17.12.2019 15:54
Jack bevæget sig med lidt korte skridt og tog sig lidt på hagen da hun spurte ind til det " hmme... ja det er de jeg bryder mig ikke om at være hjemme længer tid af gagen....." jack tav det var ikke på grund af at de ikke var tætte men han var bange for at blive som sin far hades fuld for mennsker og alt som der kunne komme i nærheden af deres klang han sukket stille ind han renget godt med han kunne stole på Elmira han bed tænderen lidt sammen en lille vrede kom frem " jeg ville ikke blive som min far... nogle punkter og jeg er bange for... at det kan ænder mig vis jeg bliver der for længe " svaret jack mens blikker kikket op mod den grå Himmel det var sandt nok jack brød sig ikke om tanken ikke den tanke om hvor han måske endte som hans far jack pusted stille ud man kunne se det på grund af dampen fra hans mund. blikket bliv igen vendt mod Elmira " men hvad med dig hvad har du gået rundt og lavet ??" jack var lige så nysgerige på hvor hun hadet været hans blik kikket rolige op og ned af hendes krop men så hurtit væk igen
Black Phoenix 17.12.2019 19:15
Den kølige luft gav Elmira røde kinder, som hun nød den kolde luft og bestemt ikke havde noget imod at være udenfor. Alligevel vendte hun hjem hver aften fordi det var et trygt sted og der hvor hun følte sig hjemme. Elmira lod dog blikket vandre imod ham, som hun lagde hovedet let på skrå. Det var en anelse uforstående, at man kunne føle det sådan, men hun havde ingen chance for at relatere til det, så hvordan skulle hun vide bedre? "Hvorfor bor du så hjemme? Hvorfor ikke flytte fra landsbyen og starte et nyt sted?" Spurgte hun lettere forundret, han var vel ikke bundet til landsbyen eller var han? Elmira var ikke bundet noget sted, så hun havde svært ved at forstå, hvorfor han skulle være det?"Ikke det helt store, der er meget stille i de kolde tider, så jeg hygger bare derhjemme" forklarede hun med et smil, som hun trådte videre igennem sneen og skubbede svagt til sneen foran hende. Hun havde intet at lave lige nu, men var glad for det, for så kunne hun også slappe lidt mere af. Det var nu rart. Elmira sendte ham et venligt smil, som hun drejede ned ad en snoet sti, næsen var vendt mod hendes lille hytte i skoven.
jack 17.12.2019 19:28
jack så igen ned mod hendes hånd hans pote kørte blidt over den mens han kikket mod hendes hjem han holdte nu meget af det lille hjem som hun hadet jack bebradet ikke Elmira for ikke at vide det men det var svært for jack men han var jo også jack vendte stille blikket mod henden da hun begyndte at tale og så sår efter tænk som ud og nikket til det hun sagde " ja der er ikke meget af lave når det vide tæppe falder ned " svaret jack lige ud jack mærkede varmen stige i sig jo tætter han gik på Elmira han hadet enlige altid været lidt vild med henden siden de sage farvel ude ved porten han hadet haft tænk på at sige det til henden men han har ikke kunne få det sagt selv det måtte vel bare være en af de ting som fulgte med ham. jack kikket ned mod Elmiras hånd igen men sukket han kunne mærke varmen sprede sig i kroppen efter den lange gå tur det ville gøre godt at komme ind og slappe af
Black Phoenix 18.12.2019 21:37
Uden at tænke over det, valgte Elmira at trække hånden til sig. Hun var ikke så van til fysisk kontakt og derfor var hun nok en anelse mere forsigtig end de fleste. Men det burde Jack også vide, da hun aldrig havde givet udtryk for andet overfor ham. Hun var ikke typen til kram, så hvorfor skulle hun begynde nu, måske hvis de kendte hinanden bedre end hvad de faktisk gjorde. Hun nikkede til hans ord. "Det er nu meget rart at kunne nyde freden lidt" kommenterede hun, hun behøvede ikke nødvendigvis arbejde hele tiden. Det var der ikke rigtig behov for. Hun kunne sagtens leve af ingenting?Elmira rettede let på kappen, som hun kunne fornemme hytten i der fjerne. Måske det var på tide at give den tilbage, så han ikke troede at hun lige pludselig ville tage den fra ham? Derfor valgte hun også at hive den af sine skuldre for at række den til ham. "Tak for lån" svarede hun med et smil, det var oprigtig og hun mente det skam også.
jack 21.12.2019 11:41
jack så at de snart var hjemme hos dem han tog med glæde i mod kappen han stirte blidt ned på den og tænke sig længe om vis han skulle sige det eller spøger om det så var det nu " Elmira der er noget jeg længe ville spøger dig om...." kom det næsten viskne fra hans mund dog vidste han ikke hvordan han skulle sige det " jeg ,.... jeg " jack følte sig helt lille og navøs over at skulle spøger henden han vidste vis hans far vidste det ville han slå ham ind i næste uge men jack var lige gald hans hjerte hammeret vildt " jeg tænke på.... om du har lyst til at tag med mig ud og spise her sener......som...(han snak en klump) som en date " svaret han blidt og søgte så stille ind mod Elmiras øjne med et varmt smil på sine læber han hadet sagt det nu var det op til Elmira lidt tankeren fløj i gemmen ham var det den regtit måde at sige det på eller var det for hurtit selv om han hadet en fornemmsle af at Elmira godt vidste at han godt kunne lgie hende men han hadet været så forsigte der Hjemme men det var på tide at han følte sig mere hverd ind ind han gjorder nu jacks hale loveret navøs ind under * gid jeg kunne klippe den hale af og gemme den * tænke jack i sit stille og rolige sind
Black Phoenix 21.12.2019 17:04
For en stund var Elmiras fokus vendt på kappen, som han havde tilbudt hende og det nu var på tide at aflevere tilbage. Ellers ville hun sikkert glemme det, derfor var hun heller ikke forberedt på hans nervøsitet. Det kom en anelse bag på hende, som hun lagde hovedet let op skrå og ventede på at han spurgte hende. Hvad kunne mon gøre ham så nervøs han han blev så forsigtigt? Lige siden hun havde mødt ham første gang, så var han da bare faret i armene på hende, men måske han havde lært lidt og derved fortjente en chance?Spørgsmålet var længe undervejs og Elmira følte lidt at hun bare stod og trippede i sneen med den ene fod. Mon han kunne mærke, at hun var lettere utålmodig efter at vide spørgsmålet? Da det så endelig blev sagt rynkede hun let på brynene. "Jeg troede længe De var blevet lovet til en anden?" Lød det lettere forundret, eller måske hun bare havde fået den opfattelse efter at have mødt hans svar? Det virkede i hvert fald som om at indbyggerne i landsbyen ikke ville lukke fremmede ind, så hvordan ville han bære sig ad med at gå på date med en ude fra? "Men vi kan godt tage ud at spise." Svarede hun med et høfligt smil, det kunne ikke skade at have nogen at dele et måltid med.
jack 21.12.2019 18:51
jack tænke sig stille om og at hun spurte om han ikke var blivet lovet for længst grinte han lidt af det dog. med et svar " nej da jeg er stadige ledlige " sagde han med et stille og rolige grin mens han nikket til henden " mød mig ved by porten her til ved 8 tiden " svaret han med et stille og blidt smil på læben han gik rolige hen mod henden han hadet lyst til at give hende et kys på kinden men han stoppet sig selv i det det var måske ikke den ratte tidspunkt at gøre det på. jack vendte sig om for at begynde at gå han smilte glad enlige hadet han en date nu skulle han bare finde ud af hvordan han kunne få Elmira ind måske vis han spurte hans mor ad hvordan han skulle gøre han hadet ikke prøvet det så tit og vis det var sket var det altid kun lidt spise. jack skynte sig hjem for at gøre tingen klar til aften han fandt sin mor og spurte henden om det da han hadet foget lov til det gjorder han sig klar med at finde et rom til dem og bad en tejener om at finde noget der kunne gøre aften god med lidt leven musik og sådan lidt jack sukket blidt
Black Phoenix 21.12.2019 20:03
Var det så underligt at tænke, at Jack allerede havde en aftale med én fra sin landsby? I hendes hovede gav det i hvert fald fint mening, så hun kunne ikke se, hvordan det skulle være forkert. Det var ikke fordi hun ville give ham håb om noget, men en middag kunne hun godt gå med til. Så måtte hun jo bare se tiden an.. egentlig tænkte hun stadig på Nobacy, men hende havde hun ikke set længe. Og disse væsner kunne godt gå til begge køn, eller nogen kunne? Var hun også til begge? "Det var ikke for at rode rundt i det" forsikrede hun ham med et smil på læben.Et skævt smil gled hen over Elmiras læber, byporten? Mente han hans landsby? For sidst hun havde været der eller alle gange, havde de ligesom skjult placeringen af landsbyen, så hvordan skulle hun finde den på egen hånd. Hun nåede desværre ikke at spørge Jack før han var forsvundet og hun gik ind i sin hytte for at skifte tøj. Det hun havde på lige nu, var blevet gennemblødt og koldt, så hun ville bare komme til at fryse i det. I stedet trak hun i en lang blå kjole med lange ærmer. Stoffet var en anelse tykkere end normalt og ville være med til at holde hende varm udenfor.. håret satte hun let op, men ikke helt, da det stadig skulle skjule mærket i nakken. Så gik hun ud..
Elmira havde gået i et stykke tid og kiggede sig hele tiden over skulderen for at se om hun kunne finde noget, der tydede på en landsby, men det var svært.. i stedet valgte hun at følge et spor i sneen, hvortil hun nåede en port lignende ting, hvor hun foldede hænderne og ventede. "Jack?" Spurgte hun ud i ingenting.
Chatboks
IC-chat▽