Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.08.2019 18:47
der var efter hånden gåtet lang tid og  og der var talvt  i jacks rige  der hadet været væsner der var kommet lidt for tæt på så de hadet været oppe og slås så der hadet været magt kamp i langtid men det så nu ud til at de hadet opgivet håbet om at  ville komme der ind. Jack  hadet valgt at bruge lidt tid sammen  med sin mor og gik rolige rundt i gaderen de stod og snakket lidt om jacks  fremtid ” jeg kan godt lide dine nye Kæreste Linda hun virker til at være god for dig har du selt ikke hørt noget 

til hende i langtid...det bekymrer mig måske er hun i fare? ” 

jacks mor tog sin søn under armen  da hun mærket et klem på hindens hånd.  Jack så lidt i jorden og sukket og rystede på hovedet  for svar af sin mor. ” nej det har jeg ikke mor....jeg har sendt en folk ud for at holde øje med hende om hun vis hun kommer tilbage i skoven men jeg har ikke hørt noget svar fra dem i nu og det bekymrer også mig ” jack sukket lidt igen og kikket op på aften solen. Det  var en smuk aften . Og solen var på vej ned det bliv hurtigt mørkt her så de høje varme grader som det hadet været begynde at køle af nu.

Jack sukket stille og viste d er var noget galt Linda ville ikke bare forsvinde uden at fortælle ham,stille stoppet han op og kikket ud mod porten noget sagde ham at han måtte der ud ” mor jeg bliver nød til at gå lidt på jagt jeg har brug for at Sammel tankeren lidt” svaret han og begyndte at løbe ud mod porten og ud mod skoven han grab en spyd ved en vagt som bliv lidt sur over det men da han så hvem det var gik han blodt ind for at tag en ny. Jack kunne dufte fra langt afstand af  hans sind var kun et sted hvor var Linda hadet hun glemt ham. Nej kunne hun ikke ha

jack ville finde henden for det stod klart for ham at hun var den regitit. Om hun så ville det eller ej. Jack husket tilbage for første aften de hadet Sammen men han stoppet hurtigt op da han duftet en duft af kanien han slikket sig om munden rolige han tog spyde og skulle til at springe frem 

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 05.09.2019 16:37
Linda havde været i det fri i nogle måneder nu, havde ikke haft kontakt til ret mange folk, ikke engang Jack havde hun kontaktet efter at være stukket af. Ileshia var død og hun var helt alene igen. De krystal blå øjne søgte efter noget mad, hvad som helst hun kunne få fingrene i ville være fint, for så ville hun tage det tilbage til den lille lejer hun havde lavet, bevares så bestod den såkaldte lejer blot af et bål og hullet der var kommet efter et træ var væltet med rødderne. Hendes mave knurrede absurd meget, men hun vidste ikke helt hvor hun skulle lede efter et bytte, eller hvordan hun skulle fange det, for hun var en kæmpe skovl til at håndtere våben, men fælder havde hun dog lidt forstand på, så derfor havde hun lavet to fælder, hvor hun havde mulighed for at fange mindre dyr så som kaniner, harer og egern. 

Linda gik roligt igennem skoven mod de to fælder hun havde sat op, og krydsede nærmest fingre for der var et eller andet i fælden. Som hun nåede til den første fælde sukkede hun lettere opgivende inden hun gik mod den anden fælde, i håb om den ville give fangst. Hun kom frem og et smil malede sig på hendes ansigt "Endelig... Jeg takker tusinde gange, åh gud af skoven" sagde hun stille til sig selv og gik over til fælden for at få haren ud. Den var stadig levende, så kunne hun selv slagte den, for det var bestemt ikke et problem for hende. Hun gik tilbage til lejeren og ville lave noget at spise. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.09.2019 18:01

Jack kikket rolige rundt men noget hadet Stramt kaninen et høj brøl kom bag jack han lage øren tilbage. Og så mod lyden en. Bjørn en meget stor bjørn jack tog sit spyd den var på vej hen i mod ham men jack var klog nok til ikke at ville slås mod ham  jack løb bare han  vidste ikke hvor hen men en duft fanget ham en han kendte men der er et stykke vej i nu. Dog faldt han over en skygge træ på jorden og slog hovdet ind i en træ. ”ARRRGGGEE! ” kom det fra jack man kunne høre det over hele skoven bjørne hadet foget grabet om ham det enste som. Holdte den tilbage mod sine skabe tænder var jacks spyd han holdte den mens den flændese hans tøj. Jack så rasne på den han ville slå den ihjel. Dyret kom op i ham .han bed den i halsen og den skreg lige så højt som jack ” FORLAD DETT STED !” råbte han i håb om nogle hadet hørt ham. Jack gem boret sit spyd ned i ryggen på den men den var klog og løb mod et træ for at slå  ham af sig det lykkes også jack kom med nogle dybe suk. 

Mest fordi det hadet koste mange kræfter at hodle tænderen væk fra ham. Jack  knorret igen men den her gang var det bjørne det slog ud først og ramte jack på skulderen så den lavet en flække.jack selv hoppet til bage i smerte igen skulle slå ham på den måde. Jack blødte voldsomt. Han lukket sine øjne og en Smule bjørn faldt om af blod mangel.. der ville heller ikke gå langtid før jack selv ville besvime af blod mangel.jack måtte finde den duft igen han kendte den kunne den virklige Vær ” Linda ” sagde han hæst og begyndete at  gå fra side til siden mod duften der gik heller ikke langtid før han hadet Fundet hendens leger men han hadet blødt meget  fra der han kunne ikke hele men det vidste han at hun kunne jack stod og kikket mod hende og puste 

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 28.12.2019 18:41
Linda hørte lyden af en masse tumult og lyden af råben og en bjørn der brølede. Stemmen hun havde hørt virkede bekendt, men hun var virkelig ikke sikker, for hvorfor skulle Jack overhovedet komme ud i skoven og lede efter hende? Efter den måde hun havde stukket af fra ham for et godt stykke tid siden og havde rejst rundt her og der, i håb om at hun kunne ret op på det liv hun havde, men intet havde rigtigt hjulpet, hvilket også var en af hovedgrundene til hun nu havde bosat sig i skoven. Hun begyndte at pelse haren og skar den lidt i stykker, så den kunne komme over bålet og blive stegt. Da Linda hørte nogle pusle tæt på hendes lejer trak hun kniven op og skulle lige til at sende den efter hvad end væsen det var, men til hendes store overraskelse var det Jack der stod der, godt smurt ind i blod.

”J.. Jack?”” kom det fra hende. Det var tydeligt at hun skælvede. Hun havde ikke haft meget kontakt med andre folk siden hun var havde smuttet fra ham, plus han var tydeligvis blevet angrebet af et eller andet. Hun kastede nærmest kniven fra sig og løb over til ham ”Hvad… Jack… Hvad er der sket” sagde hun grådkvalt. Tårer var begyndt at trille ned af hendes kinder som hun tog omkring ham for at støtte og gik mod hendes tæpper og pelse, så han kunne komme ned og ligge.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.12.2019 19:30
Jack faldt sammen over Linda og hosted lidt blod op da det sad fast. Han peget mod skoven og sagde med hæs og øm stemme ” Bjø---rgn ” men inden da tog han et papir frem og viste hende det. Med et svagt smil på læben det var det brev hun hadet skrævet til ham da hun tog af  sted med hendes datter. Jack lukket stille øjne det hadet kostede. Mange  kræfter at kæmpe mod den da den var rat stor i forhold til nu mal bjørne jack trak været stille men han var tryk fordi han var i sikkerhed hos en han kendte. Jack blødte stadige men det var begyndt at tøre ind. Halen lovrart lidt mes for at vise Linda der stadige var liv i ham. Han var bare så forbandet træt. Blodet løbende lidt ud af hans mund men det var mere på grund af  han hadet brækket et  ribben da den hadet prøvet at slå ham af.jack vidste ikke om Linda hadet gemt sig her ude overhover. Det var rent lykke traf jacks hoved dunked vildt  
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 31.12.2019 15:58
Lindarynil rettede blikket mod skoven uvidende om bjørnen stadig var der ude et sted og var på vej imod dem. Hun rettede igen blikket mod Jack og spærrede øjnene op af overraskelse da han hev beskeden frem hun havde skrevet da hun var smuttet fra stedet. Hun bed sig i underlæben, for han vidste intet om hvad der var sket med hendes datter, måske var det også bedst. Linda lagde en arm omkring livet på ham og gik under hans ene arm, så hun bedre kunne støtte ham, som hun begyndte at gå tilbage til den lille lejer hun havde slået op.

”Her” sagde hun stille som hun lå ham med på den store bunke skind hun havde ”Jeg er straks tilbage” sagde hun og strøg ham over den ene kind og gik ind i teltet for at finde nogle af de remedier hun ville få brug for. Hun satte sig ved siden af Jack og sukkede nærmest opgivende ”Det var ikke meningen du skulle have kommet ud efter mig… Jeg gjorde det for din egen skyld Jack” sagde hun stille og bed sig usikkert i underlæben. Det var ikke fordi hun ikke kunne lide Jack, for alt det han havde gjort for hende og hendes datter, betød mere end noget andet. Hun tog en kniv og begyndte at skære resterne af tøjet på overkroppen af ham, så hun havde bedre mulighed for at komme til sårene.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.01.2020 12:52
Jack vånget lidt da hunbegyndte snakke men smilte stille da hun sagde det var for hans enge skyld han sukket rolige” det svært når vi snakker om en ulv ” svaret han stille og grinte men  kom med et halv kvalt ”AV” da det gjorder ondt i ribbenene på ham. Han sukket og trak været lidt men lage stille kinden i mod hindens hånd da hun kørte den over hans kind, han hadet savnet henden og det var faktisk svært når en ulv fandt sig en mage var det som regel bunde.jack lukket igen øjne men der gik ikke langtid før hun begyndte at rive hans trøje af for at kunne få plads jack var stor set også lige glad med om han hadet det på eller ej. Det sveg lidt da hun begyndte at Rense sårene men jack tog det nu meget rolige. Jack prøvet at rejse sig for at gøre det nemmer for Linda han hadet savnet henden han hadet ikke kunn få ro i siden i langtid inden hun forsatte lage han sin hånd mod hendes kind og nusset den blidt og sage lavt ” jeg har savnet mig..så meget ” jack lage sig stille på ryggen igen og lod Linda gøre det hun var bedst stil. Men det var sandt jack hadet haft svært med at hans kærlighed var løbet væk. Men han var mere rolige nu

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 04.01.2020 17:00
Lindarynil sukkede kort over hans kommentar. Hun vidste ikke hvordan det var at være ulv, men en ting hun vidste var, at hans familie ikke tog godt imod hende, samt hun ikke ville være til andet end besvær, nu hvor hun havde en evne hun ikke kunne kontrollere. Hun ville ærligt havde det bedre alene, i stedet for at leve i konstant frygt for at noget skulle stå i flammer, fordi hun ikke kunne styre sin vrede. Linda rystede svagt som han lænede hovedet mod hendes hånd. Hun var så bange, ikke for ham, men for sig selv og hvad hun var i stand til. Som Jack forsøgte at sætte sig op, hævede Linda et øjenbryn ”Bliv nu liggende” sagde hun stille. Hun kunne se det stadig gjorde ondt på ham, men det ville bestemt ikke hjælpe hvis han ville kæmpe for at komme op, blot for at have hende i sine arme igen. Linda bed sig i underlæben ”Jeg er her nu… Men du må tilbage til flokken Jack… ” sagde hun stille og så op på omgivelserne, som hun hørte der var noget der lavede lyd omkring dem. Hun havde set hvad bjørnen havde gjort ved Jack.. Hvad ville den ikke være i stand til at gøre ved hende?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 04.01.2020 17:25
nu var det jacks tur til at hævet blikket han rystede på hvodet og lage sig stille op.han kunne ikke tage tilbage nu ikke uden Linda et stille smil bredte sig over hans læbe " min mor ville godt møde dig " sagde han med blidt stemme og lod henden lappe lidt sammen hun måtte vide han ville beskytte hende så godt som han nu kunne men lige nu kunne han ikke han tænke også at han kunne bo her sammen med henden .men han måtte først overbevise linda over at hun inte hadet at frygte jack smilet rolige " du skal ikke være bekymreret for Bjørgene den er død " svaret han dog og vis hun hadet problemer med at styre sin ild even kunne jack måske hjælpe han var jo Trænet i det jo så der var  ingen grund til bekymreigen sig der men han  hadet snakket med sin far om det også med lidt råben og skrigene hadet det lykkes ham at ind se der ikke var nogle vej tilbage.jack smilet rolige igen " min far er også oki med det vis du kommer tilbage " sagde han blidt men vidste ikke hvordan han skulle forklare hvordan 

jack hadet savnet linda så meget at han ikke kunne finde rundt i sig selv mere for han vidste ikke noget
jack sukket lidt og så op  mod loftet  af telte  han lukket øjne blidt i det var dejlige at hun var  her hos ham han kunne ikke finde på noget beder lige nu. han lage armen ned mod stinket og kikket så mod lindar igen han hadet dog en følelse af hun ikke brød sig om han var der 

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 04.01.2020 23:34
Linda forsøgte at synke den klump der havde formet sig i hendes hals. Hun vidste godt at hans mor gerne ville møde hende, men hun ville ikke være i stand til at holde sig i skindet. Hun forsøgte fortsat at heale nogle af de små sår han havde hist og her mens han talte ”Jack.. Jeg kan ikke tage med tilbage” sagde hun stille og sukkede opgivende som raslen i buskene aftog. Måske var det bare en hare eller et egern. Hun bed sig kort i underlæben som han så op på hende. Hun var på bristepunktet til at bryde sammen, det var tydeligt, da hendes øjne var fyldt med vand, men hun ikke lod dem falde ned over hendes kinder.

”Jack… Jeg følger dig tilbage til flokken når du er ved at være rask… Jeg kan ikke blive der, der er for farligt for dig og for din flok” sagde hun og trak sig væk fra ham. Hun stoppede i telt åbningen ”Få lidt hvile… Jeg er udenfor” sagde hun og så ned mod ham og sukkede før hun forsvandt ud af teltet og teltdugen igen faldt for.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 05.01.2020 13:12
jack var så efterladt igen til sig men han kunne ikke bekymrer sig om det og da han ikke kunne finde på noget andet valgte han at få sovet lidt. men der gik kun en times tid igen så vågnet han igen han hadet glemt hvor han var og trode det bare var en drøm det hele.  men så kom smerten op i ham da han prøvet at rejse sig op han bed  lidt i underlæben og hodlte på sit brækket ribring , men så kom det hele til ham han hadet snakket med linda og han hadet forklaret  henden det meste jack kom lidt besvær på benene han gik rolige ud for at se efter henden og sikker sig at Linda ikke var stukket af fra ham igen..

ørne lytte lidt til de mange lyde der var i skoven og dufte. selv om han var skade vidste han at han kunne bruge sine sanser jack gik hen til det nærmeste træ og fandt en pind der var faldet af. som han kunne bruge som støtte han sukket bildt og vidste ikke  hvor han skulle gøre af sig selv overhovet "linda ? " svaret han stille og kikket rundt for at se om han kunne få øje på henden 

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 09.01.2020 23:11
Lindarynil havde så mange ting der gik gennem hendes hoved. Alt det med vampyren, hendes datter, præsten. Der var sikkert nogle der ventede på hun viste sit ansigt i byen, så de kunne få fat på hende og klynge hende op. Alt var et helvede for hende og hun havde egentlig bare lyst til at være alene, mest grundet hendes evne, ilden hun ikke kunne styre og hun havde ikke lyst til at skade andre. Hun sukkede opgivende som hun lod sig dumpe ned på nogle skind, der lå omkring en meter fra bålet. Blikket var rettet mod ilden.

Hun måtte være faldet hen, for med et hørte hun Jack kalde på hende. Hun nærmest fløj op fra hendes plads og så på ham ”Jack… Gå ind og lig dig til at hvile…” sagde hun opgivende som hun lå armene over kors. Hun havde sagt til ham at det var vigtigt han lå og hvilede, så hvorfor var han her ude ved hende?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.01.2020 17:43
jack kikke sig lidt rundt og så hen mod Linda hun hun sagde det brød han sig ikke helt om men. han sagde ikke noget om det men stod stille og sagde så lige ud " det har jeg...gjort " svaret han rolige og humpede rolige over mod henden. han hadet lyst til at vise hende det Hvorfor de hadet ild i deres våben skjold " jeg er nød til at vise dig det her " svaret han stille og satte  ned ved ilden han lukket øjne blidt i og mærkede ildens varmen hun måtte forstå hun ikke hadet nogle grund til at frygte at sætte ild til ham.stille sagde han " den her even har været i min Familie lige så langtid som vi kan huske "  svaret han rolige mest for at hende til at forstå. Stille og rolige  førte han poten hen mod ilden den første tanke ville være at hans pote ville gå i brand men han trak den langsomt ud igen og en en lille Flammeblot kom frem  i hans pote han rejste sig igen og gik hen til Linda " ilden har altid været et våben i min Famille  vi bliver trænet fra små i at kaste med íld boldte sener kan vi så gøre det her " svaret han rolige og gik nolge skridt tilbage og lukket øjne ilden begyndte at blive længer og kom med nogle knister. så formet det sig til et sværd.hun ville nok kunne kende det da han brugte den første gang de var sammen. jack bed sig i læben og lod den forsvinde igen da han ikke hadet kræfter nok til at holde den op 

jack satte sig træt ned og pustede lidt mens han så op i Himlene" dog ..har jeg ...en evne jeg ikke ville bruge...med minder mit eller anderes liv står på spil..." svaret jack og kikket hen mod linda

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 17.01.2020 22:33
Linda hævede et øjenbryn ”Du bliver ikke rask af at ligge i en time…” sagde hun og sukkede over hans reaktion. Hun gjorde det kun for at hjælpe, ikke for at være grov. Hun så på ham som han nærmede sig. Linda lyttede til hans ord, men sagde ikke noget, hun så blot på, da han stak poten ind i bålet. Blikket blev rettet mod ilden der var i hans pote, men hurtigt blev hendes blik rettet mod bålet igen. Hun hørte hvordan det knitrede og knagede og rettede blikket mod Jack og så på sværdet. Hun havde set det før, første gang de var sammen, da han havde redet hende for de folk, der havde tænkt sig at beholde hendes datter og aflevere Linda til Kiles Orden.

Linda havde igen rettet blikket mod ilden. Hun havde forsøgt utal af gange at frembringe ilden når hun ikke var vred, men det var aldrig lykkedes for hende. Hun frygtede at hun aldrig ville være i stand til at kunne håndtere den ild som hun frygtede så meget. Nu havde hun heller ikke sin datter længere, men hvordan skulle hun fortælle Jack, at Ileshia var død? Og i så fald, skulle hun fortælle ham sandheden?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.01.2020 10:38
jack pusted ud og lod sværet forsvinde han begyndte at svede lidt. vendte sig rolige om for at gå ind i telte han kunne ikke huske hvornår han sidst hadet haft det så svært med at få styr på sine evner. jack lage sig træt ned på skinnet der var meget de skulle snakke om der var sket så mange ting. og jack vidste ikke helt hvordan han skulle få tingen sagt. men lige nu var han sammen med linda og det var det vigtites for ham lige nu, han lod blikket glide op af linda men kom så til at sprøger ind til det " hvor er din Datter " svaret han blidt han Lukket øjne blidt i for at få ro i sig selv han vidste ikke hvordan. det kunne lade sig gøre men han var sikker på at den her gang skulle hans far ikke ødlægge hans forhold på den måde han måtte tage en af vorlige snak med ham og hans mor måske sammen med Linda men ikke lige nu de hadet nogle sår de skulle snakke om. det vidste jack og noget de skulle ind hentere også jack kikket igen op på linda og smilte " du lige så smuk som jeg Husker dig som " visket jack blidt og kikket blidt mod Lindar

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 18.01.2020 19:26
Linda så over sin skulder som han gik ind i teltet igen. Hurtigt rettede hun blikket mod bålet og holdt sine hænder frem mod det. Ville hun nogensinde få muligheden for at håndtere sin evne lige så godt som han? Som han spurgte ind til Ileshia stivnede hun, som var hun et rådyr i en lyskegle. Hun kunne mærke hvordan tårerne pressede på og hun forsøgte i bedste fald, at holde hver eneste tåre, men fejlede og tårerne gled ned over hendes kinder. Hun forsøgte ikke at lyde som om hun græd, men det nyttede ikke, Jack var ulv, så han ville sikkert kunne høre det på hendes stemme "Ileshia... Årh Ileshia" kom det fra hende som hun knugede begge hænder. Hun kunne stadig se grinet på den forpulede varulv... Hun vidste slet ikke hvor hun skulle starte med at forklare hvad der var sket... Om hun skulle starte med vampyren der havde overfaldet hende og bidt datteren... Om det var episoden med Kilepræsten... Om det var varulven der havde dræbt hendes datter... Hun rystede over hele kroppen, var nærmest helt væk som hun hørte Ileshia's gråd og skrig i hendes hoved "Årh gud... Hvad har jeg gjort" kom det lavt fra hende og hun gav op på at holde tårerne tilbage.l
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.01.2020 21:35
Jack rejste sig stille og rolige op mens han gik hen mod henden og lage armen om henden han kunne høre henden og vidste der var sket noget slemt med henden siden hun gjorde det.jack sagde sagde så blidt han kunne " luk det ud Linda min skat luk det ud " svaret han blidt og holdet bare om henden han vendte henden dog stille om så hun kunne komme ind i hans bryst og være øren lage sig stille og rolige ned mens han kikket rundt. jack gav Linda et kys så hun kunne føle han var der. og ikke gik nogle steder hen hans hjerte hammeret stadige langt men gjorder ikke noget i nu han lod bare blikket glide ned af henden han kunne tydlige mærke hun var ked af det han vidste hun hadet det svært for starten af og det var også regtit nok men han vidste ikke hvad han skulle stille op lige nu han hadet ikke set en kvinden på den måde før- jack sukket blidt og lod henden græde ud 

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 19.01.2020 02:03
Med det samme Lindarynil mærkede Jack's arm omkring hende, vendte hun hovedet ind mod hans skulder og gav slip på den uendelige strøm af tårer. Som hun blev vendt, lå hun panden mod hans brystkasse og holdt slet ikke igen, lukkede alt hendes sorg ud. Hun lå forsigtigt armene omkring Jack's liv og så svagt op på ham "jeg.. Jeg ved ikke.. Hvor jeg... Skal starte.." fik hun fremstammet. Hun var så bange for at være alene.. Før havde hun Ileshia som holdt hende med selskab, men efter hun stak af... Efter at have sat ild til Kilepræsten... Og mødet med varulven... Havde hun været alene.. Hun så ned i jorden og bed sig i underlæben før hun igen tog sig mod til at se på på Jack, stadig med tårerne trillende ned af hendes kinder i stride strømme "Det.. var så.. Skrækkeligt... Jeg hører stadig hendes skrig Jack.. Jeg kunne intet gøre,.. Jeg kunne ikke..." bare tanken var nok til at få hende til at gå i tusinde stykker, som om en kniv blev stukket utal af gange i hendes bryst. Hun begyndte at ryste svagt over hele kroppen i ren usikkerhed. Hvad hvis det endte med at ilden blev aktiveret af dette? Hun trak hænderne til sig og så op på ham "Jeg.. jeg er farlig for dig... Jack... Jeg.." hun holdte sine hænder op foran hendes ansigt og bed sig i underlæben, bad nærmest i sine egne tanker til, at flammerne ikke ville komme frem. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.01.2020 09:55
jack kunne mærke hendens frygt og lytte  til det hun sagde ørne bliv lagt stille ned. at hun var bange for at gøre ham var et eller andet sted meget sødt jack løfte hendens hage blidt mens han stadige holdet om henden "nej..du ikke farlige for mig " visket han blidt og strog stille hans læber mod hendes. en tåre stille rolige ned af hans kind det var første gang nogle så ham fælle en tåre på den måde men han kunne ikke lide at Linda straffet sig selv på den måde blikket søgte hendens mens hans hale fandtes hendes det måtte ha været hårdt han forstod henden godt jack tænke sig længe om så sig o m krig de kunnen falde til ro her sammen vis hun hadet lyst til det. men lige nu sagde jack ikke noget han holdet henden bare ind til sig og lod henden græde ud jack hadet altid vist sig for en stærk side men da hun fortalte om det der var sket kunne han ikke lade være  og da hun sagde hun kunne høre Ileshia han holdte stadige kysset. mens for at få henden til at falde til ro så hun vidste han ikke var bange for henden overhovet 

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 19.01.2020 16:01
Lindarynil rystede over hele kroppen, kunne slet ikke finde ro i alt det der var sket, uanset hvor meget hun end forsøgte. Hun så op på ham som han løftede hendes hage og bed sig kort i underlæben før hun mærkede hans læber mod sine. Det var oprigtigt dette hun havde brug for, at vide det hele nok skulle gå trods hun ikke kunne styre ilden endnu. Hun kunne slet ikke få det ud af hovedet, det mentale billede havde nærmest brændt sig fast i hendes hoved, sammen med det forfærdede skrig. Mareridt efter mareridt havde hjemsøgt hende, at varulven også ville komme efter hende, rive hende i småstykker, netop som han havde gjort ved Ileshia. Hun trak sig fra kysset og så på ham "U.. Undskyld Jack... Jeg skulle aldrig... Have stukket af.." sagde hun stadig med gråd i stemmen og et par tårer der faldt ned over hendes kinder. Hun bemærkede han også var begyndt at græde. Hun betød faktisk noget for ham?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 11