Hellien søger tråde

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 21.08.2019 11:16
Så er vi på den igen, håber nogen vil lege 8D

Cole
Cole er en ildelemental der i de første mange år af sit liv var låst fast i en menneskekrop, ved hjælp af en magineutraliserende halskæde, og derfor er det kun indenfor de sidste par år at han har været klar over sin egen natur. Dette betyder også at han har nogen problemer med sin ildmagi, og sit temperament for den sags skyld.
Pt. lever han i Dianthos, og arbejder for Liv/Sejr, men har ellers levet på et kloster for hjemløse børn, som han kom til at brænde ned med alle andre i det.
Normalvis er han ellers ganske sød og venlig, selvom han prøver på ikke at blande sig i for mange ting, fordi han ved hvor let hans magi blusser op.

Søger:
Han mangler virkelig nogen venner, da han indtil da mest har interageret med Sejr's familie. Derudover har jeg heller ikke noget imod nogen der intet udfordrer hans temperament og ildevner, eller som kunne finde på at prøve at hjælpe ham med at styre det.

Mushu
Mushu er min nyeste lille baby.
Han er en meget ung dragefødt, som har sin daglige gang på drageværket i Kzara bjergene. Han er naiv, og elsker alle ting han ikke kender til. Derfor samler han bl.a. på pæne sten, blomster, grene og hvad han ellers kan komme til. Han er lidt i skravl, og er ikke så populær hos de andre dragefødte.
Pt. er han kun i drageværket eller ude i Kzar Mora.

Søger:
Alt mellem himmel og jord. Gerne positive oplevelser med dem omkring ham, men kan også godt være negative oplevelser af forskellige arter. Han kan sådan set dræbes hvis man gerne vil, fordi han bare genopstår igen, men måske min første tråd ikke skal ende derud af?

Purnima Lunam et Stellas
Purnima er min natteånd, en race der er beslægtet med elementaler. Ofte bliver hun også kaldt 'datter af himmelvæveren', og hun har en lille klan af trolde der tilbeder hende til hendes store overraskelse.
Hun bruger primært tid i naturen. Både i skove og på åbne sletter, hvor hun lidt bare går og passer sig selv, og er venner med dyrerne, selvom hun ikke kan snakke med dem. 

Søger:
Jeg søger egentlig lidt af hvert til hende. Jeg vil nemlig rigtig gerne have gang i hende igen. Hun kan være venner med de fleste, men jeg er også interesseret i mørkere temaer. Jeg synes det kunne være meget sjovt hvis hun f.eks. blev kidnappet, da hun er ganske nem at styre, da hun reagere meget voldsomt på magineutraliserende magi. 

Gorgon Vidya Manesha
Vidya er en vidensdæmon, der har et kæmpe (levende) bibliotek i Aztaroth. Hun er en af de ældste dæmoner på siden, og elsker at indgå handler, især til hendes egen fordel. Det er dog sjældent hun ønsker at snyde folk, men som hun plejer at sige så er viden dyrt.
Det er meget sjælden at hun forlader Aztaroth, men det hænder, og har også for nyligt været i Dianthos for at få fat i en masse nye gode bøger.

Søger:
Dæmoner, og andre væsner, hun kan lave aftaler med, både til hendes og deres fordel. Især ældre dæmoner hun har en vis respekt for, men også alt andet mellem himmel og jord. Det kan være meget svært at få et venskabeligt forhold, men hvis man er brugbar nok, så er racen lige meget.

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 26.09.2019 21:36
*ahem* Lad mig da præsentere Purnima for Jeffrey - You know what it is about! Lad manipulationen begynde *gnider sig i sine små fede hænder*

Til den mere søde ende! 
Cole kan få lov at møde Talia - ild og vand elementaler.. kan det gå galt? Ja selvfølgelig kan det det xD kan det blive sjovt - garenteret! Skulle til at skrive "Let's make steam" men det lød virkelig unødigt seksuelt ladet!!

Mushu! Oh den dejlige dreng! Han skal der præsenteres for lille søde Ella der har forvildet sig ind i dæmonernes hjem, nu hun endelig har fundet ud af at det er det hun er - og hun bryder sig vidst ikke meget om det hun ser! Ville være super rart og sødt at møde en venlig nuttet sjæl med pink skæl!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 26.09.2019 21:43
*ahem* Lad mig da præsentere Purnima for Jeffrey - You know what it is about! Lad manipulationen begynde *gnider sig i sine små fede hænder*

Til den mere søde ende! 
Cole kan få lov at møde Talia - ild og vand elementaler.. kan det gå galt? Ja selvfølgelig kan det det xD kan det blive sjovt - garenteret! Skulle til at skrive "Let's make steam" men det lød virkelig unødigt seksuelt ladet!!

Mushu! Oh den dejlige dreng! Han skal der præsenteres for lille søde Ella der har forvildet sig ind i dæmonernes hjem, nu hun endelig har fundet ud af at det er det hun er - og hun bryder sig vidst ikke meget om det hun ser! Ville være super rart og sødt at møde en venlig nuttet sjæl med pink skæl!

*møsse på* Du er så dejlig

Hele min reaktion på det her er bare YAAAAAAAAAAASSSSSSSSSS! Purnima og Jeff har vi ligesom lidt talt om, men jeg tror Cole ville have det lidt mærkeligt med at møde en anden fra hans race... Og Mushu og Ella <3 så kan de snakke om de store stygge dæmoner <3 (har teknisk set en åben tråd med ham liggende i Kzar Mora som ingen har joinet endnu, hvis den frister xD)

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 30.09.2019 22:54
Godt mærkeligt, eller what the fuck is happening mærkeligt? xD

Nåede vist ikke det med den åbne tråd - Men de skal så meget snakke om de store stygge dæmoner, så Ella kan mene at hun må være noget andet, fordi hun er hverken stor eller styg!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8