jack 04.08.2019 13:24
det var ved at være aften og solen stod lav over Ammazon skoven dyren var begyndt at komme frem da det hadet været alt for varmt det andet. Lige fra ulve til Andre dyr. Jack gik stille han var på vej hjem til Tasja han hadet brug for Fred i sin hoved og ro i sindet han ville ikke hjem lige pt. Der var så mange tanker der gik ham på og han i ville ikke manipulere med af sin far. Han sukket lidt og kikket rundt der så fredeligt ud ind til videre og der var ikke nogle af se Hvilket gjorde det nemme for jack at finde vej alt det han hadet oplevet i det sidste stykke tid hadet taget lidt på ham. Han var blive stille men også forsigte han vidste der kun var et sted hvor han kunne finde ro og det var hos Tasja han vidste det var længe siden han hadet været hos hende men det skulle forandre sig. Jack sukket lidt og tog sig til hovedet han hadet sådan en hovedpine. Jack var også blevet lidt tynd da han ikke spiste så meget mere som han hadet gjort. Jack sukket lidt og ræv mærke i skoven mens for at glemme sin smerte lidt jack stoppet dog lidt op for at få noget at spise mens han lytte godt efter lyde han hadet altid nydt at komme ud i skoven for at slappe af jacks hale vifte stille frem og tilbage. Tasja vidste ikke han komme han ville overraske hende og glæde henden lidt hun hadet været i hans tanker på det sidste . Men han ville prøve at finde inder fred først. jack hadet en lille gave med til Tasja han håbet hun ville kunne lide den jacks øre faldt stille ned og så lidt tomt ud på sin mad han kunne ikke spise mere lige nu Mong 04.08.2019 13:36
Tasja gik lidt rundt i skoven og imens hun mærkede jordens vibrationer. hun kunne mærke et dådyr ikke langt fra hende. hun manglede lidt skind at sælge. hun forvandlede sig til en los og gik roligt mod dådyret. det opdagede hende ikke. heldigt... dådyret var roligt igang med at græsse.Tasja slog med halen og med et hoppede hun på dådyret. det sparkede hende lige i maven og hun faldt til jorden. og kom med et lille vredes brøl. hun kom op igen men var meget øm. hun hoppede op foran dådyret og angreb dens hals. den døde med det samme pga hendes tænders skarphed.
hun forvandlede sig tilbage da hun var sikker på den var død. Tasja tog sig til maven og knurrede lidt over at blive ramt i maven. hun tog fat i dådyrets gevir og begyndte at trakke det med sig hjem. hun havde virkelig ondt og da hun var kommet til sin have kastede hun dådyret op over en krog og satte sig ned på jorden med hænderne for maven. hun havde aldrig fået sådan et slag i maven før.
jack 05.08.2019 16:40
jack kikket op i trækroneren og smilte lidt det hadet været varmt denne sommer men ikke så man ikke kunne holde det ud syntes han selv jack rejste sig stille op efter nogle par minutere og posted sig ren han gik stille og rolige videre ind til han kom til Tasjas hjem han husket vejen godt for det lå ikke så langt fra hans hjem stamme. jack sukket blidt og så på huset det ville være godt at skulle være her nogle par dage vis hun ville lade ham bo hos sig. jack trak lidt på den taske lidt. og begyndte at gå hen mod huset.dog stoppet han op da han så og kunne dufte noget kød og fangst Tasja hadet om bart været ude og jage. han kikket hen mod græsset og så tasja sidde på jorderen han studeret henden lidt inden han ville sige hej han ville heller ikke gøre hende forskæret som sådan.jack lod tasken glide ned og smilte mod henden mens med han forsætsigte skridt gik hen mod henden " Hej Tasja " svaret han stille og varmt mens han lage armen over kors og satte sig op af et træ der stod der. jacks hale lå rolige mens øjne kikket ned fra henden bag fra han ville se hvordan hun tog det. han sukket lidt og tog sig til panden for at skubbe noget hår væk der fra. han hadet savnet henden det var helt sikkert jack valgt dog at sætte sig rolige på hug og tag tasja på skulderen. er han håbet hun var oki da hun holdte sig på maven bliv han lidt mere navøs og spurte stille " er ..er du oki Tasja ?? "
Mong 05.08.2019 16:57
Tasja var ikke dum. hendes evne var næsten konstant tændt så hun kunne "se" at der kom et to benet væsen mod hende så da han sagde han var hun ikke bange. hun så mod ham med sveden løbene ned af sig.hun holdte sig stadig på maven og da han tog fat i hende vred hun sig fri og rejste sig langsomt op men holdte stadig fast i maven. hun skulle ikke vise svaghed. Jacks form for halvdyr var som hun selv et rovdyr og de vidste ikke svaghed over for andre. det vidste Tasja alt for godt.
hun tog fat i kniven i sit bælte og gik over til sit dådyr og begyndte at skære små snit i skindet. "Jeg klare mig. jeg var bare ude for et uheld" hun var faktisk ikke okey men det ville hun da for alt i verden ikke fortælle nogle. hun skulle bare ha noget hvile i maven.
hun så på blodet der dryppede fra hendes dolk. hun slikkede det af og sukkede som var det det bedste i verden. hun så på dådyret og begyndte at kære halsen over på dådyret og hive skindet af dyret. hun gjorde det meget forsigtigt. for sådan et skind kunne nemt gå i stykker vis man hev for hurtigt og ikke skær det fra de rigtige steder.
jack 05.08.2019 17:28
jack kunne ikke lade være med at smile lidt men var dog også bekymret for tasja over hun ikke ville vise ham vad der var sket han kunne se hun svete lidt jack gik igen hen mod henden og tog blidt om hindens hånd da hun skar kødet for ikke at skramme henden. han lage hovedet tæt ind mod hendes hals og stod stille der lidt mens han kikket ned mod hendes kniv den så lidt slidt ud jack vidste rolige i hendes øre. " jeg har en gave til dig " svaret han glad og vente sig mod huset og gik rolige over for at finde den frem det var en æske i træ han gik rolige hen mod Tasja igen og viste henden den med et stille smil på læben " her det til dig " svaret han stille og vente spændt på hvad hun ville sige til det som lå inden der lå en meget fin kniv til at skære kød i træ med gul kant rundt om og så et stempel af en Los der sprang. jack var ikke så god til det med at finde gaver men han prøvet da af og til at se hvad folk hadet brug for men den her var han næsten sikker på at Tasja ville være glad for. han sukket rolige mens han så ind i hendes øjne blikket var blidt og varmt mens halen stille lovret lidt mere Tasja var en som han holdet af mest fordi han kunne snakke med henden om alt næsten.dog var han ikke sikker på om han gad og fortælle hvad der gik ham på lige pt men det skulle han heller ikke tænke på lige nu han lod blikket glide ind i hendens stille mens han stod med pakken.
Mong 05.08.2019 18:48
Tasja så på ham kort da han kom over og lagde hovedet på hendes skuldre. hun skar videre. da han pludselig kom med at han havde en gave til hende så hun mistænktsomt mod ham som han gik. da han kom med en trææske så hun undrene på den. hun tog roligt og slikkede sin kniv fri og lagde den ned i skeden igen. hun tog æsken og så rundt om den og åbnede den. hendes blik faldt på kniven og hun svang lidt med halen. nyt mord våben. hun tog den op og studerede den. "tak" hun var ikke god til at vide glæde. hele hendes liv havde hun jo måtte holde en krigers fasade. hun så på kniven og så ned mod sin dolk. hun tog den op og gik over til dyret og prøvede begge knive på en gang. de var faktisk lige gode. hendes kniv var lige så skarp som altid."den er fin. men hvorfor?" spurgte hun og så mod jack. hvorfor gav han hende en kniv. regnede han med hun ville hoppe og danse i glæde. hun var jo god til at holde sine jagt redskaber skærpe og fine. hun så på dolken og fik pludselig et jag af smerte i maven igen. hun tog sig til maven og måtte krumme ryg.
jack 05.08.2019 19:16
jack kikket lidt underet på henden men sagde så med rolige stemme " fordi... jeg hadet lyst til at give en gave " svaret jack og nikket mod kniven. men han stoppet med at snakke da hun krummet sig sammen kom jack hurtigt over til henden og lod henden vil over sig jack lage rolige en hånd på hendes mave og så bekymret ud " Tasja hvad er der galt og hvad er der sket med dig ?" svaret han svagt og kikket ind mod huset hun måtte slappe af i korppen lidt stille sagde han " du skulle slappe lidt af vis du kommet til skade Tasja " svaret han stille og lage rolige hånden mod hendes kind han ville ikke midte en ven lige nu,jack kikket igen over mod huset " kom lad mig hjælpe dig ind så tager jeg mig af rejste så kan du få Hvilet lidt vis det er det du har brug for jack lage hendens arm over sig og trak henden rolige med sig vis det var det hun ville gøre han ville ikke gøre noget uden hun så på det jack kikket ned mod hendens mave og gætte sig til at det måtte være det Mong 05.08.2019 19:32
Tasja holdte på maven og da han kom over til hende og spurgte hvad der var sket så hun på ham med et stædigt blik. hun ville ikke være svag. "som jeg sagde... bare et uheld....." hun tænkte at han nok ikke ville stoppe med at spørger så hun kunne lige så godt svare. " jeg var ikke lige skarp på dådyrets opfattelses evne så den fik mig før jeg fik den."Tasja så mod dådyret og knurrede af det. hun havde ikke regnet med den ville ha sparet hende. hun rettede sig op lige så langsomt og tog fat i dolken og gik over til dyret. "jeg skal blive færdig. ellers kommer der ingen krystaller ind til mit forbrug." sagde hun roligt og prøvede at begynde at skære lidt igen. hun måtte jo tjene lidt på en eller anden måde.
Tasja holdte sig lidt på maven med halen for at kunne arbejde imens. hun var nød til at få mad og tøj en gang imellem. og dyrets skind gav krystaller til tøj og dyret gav mad. hun burde hvile sig men hun var stædig. faktisk skulle man tro hun var æsel istedet for los. for hun var virkelig stædig.
Tasja fik det sidste skind af og hængte det op på en kro for det skulle tørre for blod. hun så på dådyrret og skar et ben af så hun kunne have lidt mad i huset.
jack 05.08.2019 19:44
jack rystede på hvodet og satte sig rolige ned hans blik kikket rolige op og ned af henden han sukket og vente med til at hun var færdig ind til han sagde " Tasja er det i orden med dig jeg bliver noget tid her jeg har brug for at samle lidt " svaret jack lige ud og så ned i jorden hun hadet ikke en gang set hvor tynd han var blevet jack kikket stadige ned mod jorden og sukket lidt han kunne ikke klare sin far mere eller flere pligter han skulle tage sig af han var ved at gå i stykker lidt. jack foldet hænderen stille sammen og puset stille ud og sage " jeg skal safølige nok være med til at holde huset rent og lave mad " sagde han stille til Tasja han vidste hun ville forstå ham men han var ikke sikker at hun ville have ham i huset lige nu og så måtte hun jo finde et andet sted. jacks blik kikket lidt ned og op af hendes ben han sank en klump og vifte sin øre rolige ud han vidste ikke helt hvad han skulle stille op eller gøre af sig selv lige nu han lod fingeren trille lidt rundt og vente på hendes svar Mong 06.08.2019 09:25
Tasja fik benet af dyret da han pludselig spurgte om han måtte blive. han var et halvdyr så hvorfor ikke. men de kendte jo ikke hinanden helt ud og ind så det ville blive lidt svært. "så længe du gør som jeg siger." sagde tasja bestemt da hun jo havde visse regler i sit område. hun havde f.eks det at hun ikke havde et køkken så hun spiste rådt kød. det havde hun altid gjort så det var ikke nogle nyhed for hende.Tasja tog benet op på skuldren og gik mod døren. da hun stilte sig i dør åbningen så hun mod jack og ventede lige som på at han kom eller ville han blive der ude. hendes blev var roligt. mest fordi han var et halvdyr. hun stolede mest kun på halvdyr. hun var dog ikke så opmærksom på om jack var blevet tyndere eller ej. hun var ikke sådan en der gik op i udseenet på andre. mere racen på folk. hendes hytte var jo heller ikke så stor så han måtte finde sig i at sove på gulvet. hun havde et bord en bænk fyldt med skind og en reol til hendes tøj.
jack 06.08.2019 13:31
jack gik still med med et stille smil og kikket ud mod skoven han vidste ikke hvor længe han lille blive men ind til tingen var stille lidt af der hjemme. jack sagde ikke så meget men holdet rolige øje med Tasja han ville ikke forklare hvorfor han ikke ville hjem lige pt. det var for smerte fuldt at snakke om lige nu. jack smilet rolige til Tasja. " er du oki igen " spurte han henden om og så ned mod hendes mave han ville godt kikke lidt på den men efter som hun var lidt sart anlagt hvad det an gik så ville han ikke prøve på noget som sådan jacks hale slog lidt mens han så på hendes mad jack var ikke sulten men han kunne ikke stå for noget vildt jack rysted lidt på hovdet men gik så ind sammen med tasja han stod lændet lidt op af væggen og kikket rundt det var som han husket det der var ikke noget køkken eller noget i den stil. jack smilte rolige og vented på tasja dog kikket han stille rundt. han ville godt hjælpe henden med at holde huset ved lige og jage og sådan jack vidste at Tasja var mere puma og dyr ind et et mennske men det var også det han kunne lige ved henden. hun var ikke som de ander. hun vidste hvad der måtte gøres af og til jack sukket rolige og vented på henden blidt Mong 06.08.2019 15:51
Tasja var ikke sart. hun var bare ikke god til nærkontakt. hun stilte sig i det folk ville tro var et køkken. det var et bord. Tasjas indre Los var også det hun havde mest af sig. hun var ikke lige som de halvdyr i byen der spiste fint og havde et fællesskab. Tasja var ikke den tybe. hun havde altid fået at vide at mennesker jagtede halvdyr fordi de var gode slaver. hun skulle bestemt ikke være nogles slave.Tasja tog sin sædvandlige kniv og skar kødet ud i store tykke stykker. hun lagde det på bordet og begyndte at forberede det uden et blik mod jack. faktisk havde hun kort glemt ham. det var kun fordi hendes evne fortalte hende der var nogle bag hende at hun kom i tanke om ham. hun gjorde jo bare som hun plejede at gøre. passe sig selv og ikke gå i vejen for nogle. da han spurgte om hun var også tog hun halen væk fra maven og tog en hånd ned til maven. "jeg har meget ondt... men det forhindre mig ikke i at leve" sagde hun fast. hun var ikke en piveskid. hun var bare sig selv. hun tog et af de stykker kød hun havde skåret og vendte sig mod jack og rakte ham det. det var rødt og rådt. lige som et vildt dyr ville foretrække det. Tasja var jo også noget af et vild dyr.
jack 09.08.2019 19:10
jack tog stille i mod kødet og smilte dog. " jeg takker " svaret jack stille jack ville ikke være uhøflige det lå ikke i ham som sådan når nogle bød ham på mad ville han godt tage i mod. jack spiste lidt af det og kikket mod Tasja jack ville godt mere ind på Tasja. men han vidste ikke hvad han skulle gøre jack rejste sig stille op og strækte sig lidt det hadet været en lang tur hen mod Tasja. jack kløget sig lidt i nakken og spidste igen kødet jack slikket sig om munden efter han var færdige og så ind i Tasjas øjne blidt han kunne godt lide det sted hun boget det var naturliget og ikke stort ikke som de han boget i. jack kom igen til at tænke på den slås kamp ham og hans far hadet haft inden han tog af sted . han var færdige at lade ham sture hans liv på så mange pungter jack kikket rundt her kunne nu godt bruges en mands hånd lidt. men var måske noget han kunne gøre på et senere tids punkt jack rejste sig igen og gik over og gav Tasja er kram og smilte. " jeg har savnet dig " svaret han næsten visknene mod hendne men lod armen glide rolige væk igen. jacks hale loveret vildt mens blikket så ind i hendens Mong 09.08.2019 19:23
Tasja sad på bænken som også var en seng, hun spiste kødet så der var blod ud over hele hendes pels i hovedet. hun var ikke den tybe der tit vidste hvordan hun spiste. men nu var jack her så kunne hun jo ikke sulte pga det.hun mærkede krammet og i ren refleks vendte hun med arrige øjne mod ham fordi hendes dyre instinkter sagde at det var et fremmedt dyr der ville tage hendes mad. men meget kort efter var øjnene rolige. det var ren instinkt der havde gjort dem arrige.
hun tog en bid mere af kødet. hun slikkede om læberne der var fyldt med blod. der var noget forfriskene over frisk kød. "okey. vi har ellers ikke kendt hinanden så længe" sagde hun roligt og tog en stor mundfuld og tyggede på det imens hendes øjne fuldte jack. de havde ikke kendt hinanden så længe så hvordan kunen han ha savnet hende allerede? det forstod tasja ikke. men hun havde aldrig kendt til at savne nogle.
jack 09.08.2019 19:41
jack kikket lidt underet på henden hun var måske for meget dyr til at han kunne finde ud af henden jack sukket lidt og og kikket ud af vindoet jack nikket rolige " ja det ved jeg..men det ville jeg.-. lave lidt om på " svaret jack stille med et rolige smil has øjne søgte i mod hans hjem han tænke på hordan hans mor hadet det men han rystede det af sig lidt igen og lod blikket glide hen mod Tasja. hun var skøn på sin natur måde. jack lod halen leget lidt i luften han ventede på hun var færdige så de kunne være lidt tætter sammen. jack sukket lidt og lod blikket glide mod Tasja igen hun var smuk jack hadet ikke tænk over det før han rømdet lidt og sagde så stille og rolige " åå... jeg kan skam godt savne dig selv om jeg ikke har kendt dig længe " svaret jack glad og vendte sig for at se mod Tasja hun kunne godt få brug for en seng måske kunne han lave en til henden som var blød og behalige jack sukket lidt og tænke over hvad han skulle fortage sig i morgen men der ville han ikke tænke lige med det samme Mong 10.08.2019 08:46
Tasja fik taget det sidste bid af sin mad og slikkede benet roligt af. hun så mod ham som han kiggede ud af vinduet. det var ikke særlig stort. hun rejste sig op og fik igen jag med smerte i maven igen. hun stod lidt med hånden og halen om maven. hun rettede sig op igen da smerterne var væk. hun gik over ved siden af jack og så på ham. hun forstod ikke hvordan man savnede en man havde mødt en gang. men det var vel ikke hendes problem.Tasja så på ham med rolig holdning. "hvorfor er det du vil bo her i noget tid? hvad med din familie?" hun spurgte for at vide hvad hun kunne gøre for ham imens han var her.
jack 11.08.2019 09:12
jack knyttes sinde poter lidt så mens hans øjne begyndte at se lidt vrede ud. " jeg er færdige med at ad lyde min far han har ødelagt så meget i mig " svaret han mens jack bed i ham selv så det begyndte at bløde de hadet haft et skenderig ud over det savelige jack trak stille op i trøjen og vidste henden et næsten nyt stor flække i siden på ham " det sidste skenderig gik ikke så godt " svaret han stille og rolige men lod sin tøje falde han vendte sig rolige om og lage armen om Tasja stille hun hadet stadige smerter måske skulle han kikke på det. jack nusset henden blidt og gav henden også et slik for at slikke noget af det blod hun hadet efter kødet væk jack kikket lidt og trak sig væk jack ville helst ikke snakke om det lige nu. jack tænke lidt og kikket ned mod hendens mave " skal jeg ikke se på det der det ser ud til det gør lidt mere ondt ind du siger ?" svaret han rolige og lage blidt hånden på hendes mave hun var varm og dufte godt jacks øjne lukket stille i jack vidste ikke hvad der skulle til for at få sin far til at ind se at han ikke gad dem mere eller for en tid
Mong 11.08.2019 13:09
Tasja kendte til vrede så hun var ikke chokeret over han så vred ud. da han sagde det om hans far nikkede tasja roligt og så på hans flænge. hun så på ham og da han pludselig krammede hende trak hun sig. hun var ikke den store krammer. hun så på ham da han talte om hendes mave. hun så væk med arrige øjne. "nej!... jeg overlever. det er bare slaget" hun hadede at blive pyldret om. hun var en selvstændig kvinde der havde overlevet værre end et spark i maven af et dådyr. hun kom i tænkte om dådyret og gik roligt uden for for at dække kødet over før fluer med mere kom og fortærede det. hun havde et flue net hun kunne ligge over.hun gik ind til jack igen og havde halen om maven. hun så på ham med alvorlige øjne. "jeg er ikke den type du vil ha jeg skal være Jack!" hun var ligeud så han ikke endte med at mærke endes vrede øjne. Tasja var tyben der klarede sig. hun var overlever. ikke en lille forsvarsløs los unge mere. Tasja var måske yngre end jack men hun var ikke glad for opmærksomhed.
jack 11.08.2019 14:30
jack kikket lidt med hævet blik mod henden han ville heller ikke have hun foranderet sig men jack så lidt koldt han rejste sig blidt tog sin taske og kikket ned i jordern " jeg ville ikke have du forander dig på nogle måde ?" jack tænke han måtte komme lidt ud der var begyndt at blive for trænkt her til han kunne holde det ud lige nu en vrede var steget op i ham han satte sig uden for det pumped lidt i hans hænder. ilden i ham var begyndt at komme igen men han ville ikke lade den tag kontrol over det. jack sukket og begyndte at tælle. halen lovret lidt i en fare truen cirklige det var teng til man skulle passe lidt på hvad man sagde til jack lige nu. jack ville ikke fornærme Tasja det var ikke hans hensiget men han var følsom lige nu. og så var der ikke meget som skulde tænde ham af. jack gik rejste sig stille op og gik ud på græsset han fik lavet en træninges dukke som han kunne bruge krutte lidt på han satte en lille rød sten på og dukken begyndte at bevæge for at angribe ham den slog til nogle gang men jack dukket sig og hoppet fra side til side. Mong 11.08.2019 15:33
Tasja så efter ham og rystede lidt på hovedet da han var gået. vis han ikke kunne klare hun var som hun var var det det. hun gik roligt over til bænken og lagde sig ned. hun tog sig til maven igen og så lidt på det aftryk der var på tøjet. hun tog trøjen af og kiggede ned på maven. det var helt blå. hun havde prøvet at gå igennem ild vand og meget mere på jagt. men at blive sparket i maven kunne betyde det var alvorligt. hun tog bare ikke skader alvorligt. hun lagde sig med ryggen til døren og lukkede øjnene. hun havde faktisk mange smerter, hun ville dog bare ikek vise svaghed.Tasja lå roligt og tænkte på familien hun ikke havde mere. hun kunne godt tænke sig at stifte familie. men det skulle være med en der forstod hende.... og selvfølgelig var et halvdyr i race ellers ville det aldrig gå for hende. hun var jo meget nervøs omkring menneskers fortid. ja fortid. de havde brugt halvdyr som slaver. men hun havde mødt en elver der sagde de ikke gjorde det mere. hun måtte virkelig håbe.
Chatboks
IC-chat▽