Zofrost 23.12.2018 15:22
Så er det vist på tide med en trådsøgning!
Jeg har nogle karakterer helt uden tråde :c Og nogle karakterer, der gerne vil have flere!
De gode
Godric

Jeg har nogle karakterer helt uden tråde :c Og nogle karakterer, der gerne vil have flere!
De gode
Godric

Godric er Than, leder af dværgene. Han tager sin stilling meget seriøst, men faktisk er han fyldt med spas og ballade, også selvom tiden under Mørkets besættelse har sendt ham ned i et mørkt hul. Det er dog heldigvis ved at vende og man ser ham både smile og le igen.
Derfor vil man også se ham begynde at forlade Dragorn, både på små officielle besøg, men også små smutture med sin livvagt Helan (NPC) i hælene.
Hvor kan man møde Godric?
I Dragorn eller, hvis man er heldig, i Norden eller det nordlige Krystalland.
Hvad søger jeg?
Hyggetråde for det meste, da der ikke skal ske mere ondt med ham. Han trænger til at opleve noget efter at have været låst inde i Dragorn så længe. Gør ham glad!
Ferghus

Derfor vil man også se ham begynde at forlade Dragorn, både på små officielle besøg, men også små smutture med sin livvagt Helan (NPC) i hælene.
Hvor kan man møde Godric?
I Dragorn eller, hvis man er heldig, i Norden eller det nordlige Krystalland.
Hvad søger jeg?
Hyggetråde for det meste, da der ikke skal ske mere ondt med ham. Han trænger til at opleve noget efter at have været låst inde i Dragorn så længe. Gør ham glad!
Ferghus

Hadet af sin egen race, lever Ferghus af at spore forsvundne væsner for folk. Han er kendt for at være gnaven, men hjertevarm, og han hjælper gerne folk i nød uden at kræve noget tilbage. Kender man lidt til hans baggrund ved man, at han har arbejdet for Mørket i et par år. Hvad ingen ved er, at han var spion for Lyset, hvilket kostede ham alt, han havde.
Han kommer en del omkring, da Ferg ”sporfinder”s evner er eftertragtede til at finde bortløbet kvæg. Selv byvagterne vælger at ignorere rygterne om ham og bruger ham til at finde forsvundne kriminelle.
Han kan nu bedst lide bare at være hjemme i sin lille hytte med sin kat, hvor han slapper af i sit otium.
Hvor kan man møde Ferghus?
I den nordlige del af Krystallandet, en gang i mellem også syd for Dianthos.
Hvad søger jeg?
Lidt af det hele, Ferghus er en robust dværg, der kan holde til lidt af hvert. Hans økse svinger han gerne for at hjælpe de rigtige, men han kommer også somme tider i problemer på grund af det med Mørket. Nogle gange opsøger Mørket ham også for hans evner.
Killian

Han kommer en del omkring, da Ferg ”sporfinder”s evner er eftertragtede til at finde bortløbet kvæg. Selv byvagterne vælger at ignorere rygterne om ham og bruger ham til at finde forsvundne kriminelle.
Han kan nu bedst lide bare at være hjemme i sin lille hytte med sin kat, hvor han slapper af i sit otium.
Hvor kan man møde Ferghus?
I den nordlige del af Krystallandet, en gang i mellem også syd for Dianthos.
Hvad søger jeg?
Lidt af det hele, Ferghus er en robust dværg, der kan holde til lidt af hvert. Hans økse svinger han gerne for at hjælpe de rigtige, men han kommer også somme tider i problemer på grund af det med Mørket. Nogle gange opsøger Mørket ham også for hans evner.
Killian

Killian er en hel kategori for sig selv. Altid med et smil på det unge ansigt, mens han flirter med alt og alle. Han er desperat efter opmærksomhed og fysiske berøringer efter en barndom uden begge dele, og han er næsten ligeglad med, hvordan det skal foregå. Han ved bare, at han hungrer efter det.
Så han kommer ofte i problemer, fordi han er ukritisk med, hvem han tager kontakt til. Han nægter at slås og skade andre, så det er altid ham det går ud over. Men han er efterhånden vant til det.
Hvor kan man møde Killian?
I Dianthos og lidt i landet rundt om byen, når han tager på tur med sin elskede hest.
Hvad søger jeg?
Det hele. Gode og dårlige oplevelser, venner, fjender. Had og kærlighed.
Den onde
Sobek

Så han kommer ofte i problemer, fordi han er ukritisk med, hvem han tager kontakt til. Han nægter at slås og skade andre, så det er altid ham det går ud over. Men han er efterhånden vant til det.
Hvor kan man møde Killian?
I Dianthos og lidt i landet rundt om byen, når han tager på tur med sin elskede hest.
Hvad søger jeg?
Det hele. Gode og dårlige oplevelser, venner, fjender. Had og kærlighed.
Den onde
Sobek

En dæmon man ikke har lyst til at møde. Han anser sig selv for værende mere end alle andre, lige under guderne selv. Vokset op isoleret i skoven ved Kzar Mora har han et sært verdenssyn, hvor andre væsner er ting, man kan bruge som man vil.
Han bor i Amazonitskoven, hvor han ernærer sig som pelsjæger og guide i skoven. Her indfanger han specielle dyr og væsner og enten pelser han dem eller også sælger han dem til højest bydende. Efter at have haft sit eget sjov med dem. Han er ligeglad, så længe han har det godt. Voldelig og manipulerende, ingen slipper fra et uvenligt møde med ham uden nogen form for mén.
Hvor kan man møde Sobek?
I Amazonitskoven, men han rejser dog også ud derfra en gang i mellem, men sjældent langt væk.
Hvad søger jeg?
Ikke noget specifikt, men der er altid nogen, der kan bruge en ondert, ikke sandt?
Og de neutrale
Samael

Han bor i Amazonitskoven, hvor han ernærer sig som pelsjæger og guide i skoven. Her indfanger han specielle dyr og væsner og enten pelser han dem eller også sælger han dem til højest bydende. Efter at have haft sit eget sjov med dem. Han er ligeglad, så længe han har det godt. Voldelig og manipulerende, ingen slipper fra et uvenligt møde med ham uden nogen form for mén.
Hvor kan man møde Sobek?
I Amazonitskoven, men han rejser dog også ud derfra en gang i mellem, men sjældent langt væk.
Hvad søger jeg?
Ikke noget specifikt, men der er altid nogen, der kan bruge en ondert, ikke sandt?
Og de neutrale
Samael

Døden. Ja, sådan næsten da, han er mere en form for sjælehøster, der guider sjæle videre fra denne verden til den næste. Samael er på ingen måde en ond karakter, faktisk er han så neutral som overhovedet muligt. Han nægter at bekende sig til hverken den gode eller den onde side.
Hans erhverv har givet ham lidt af en livskrise og han er rimeligt deprimeret. Men han udfører sit arbejde og gør det så godt som muligt, selvom han allermest har lyst til at finde et andet spor i livet. Han er lidt filosofisk anlagt, kan godt lide at snakke om meningen med livet (der er ingen), og han bruger overraskende meget tid på at snakke med sjæle.
Hvor kan man finde Samael?
Over det hele. Han rejser som døden nu leder ham frem.
Hvad søger jeg?
Lidt af det hele, da han er helt ny og jeg endnu ikke har haft tråde på ham.
Zofrost

Hans erhverv har givet ham lidt af en livskrise og han er rimeligt deprimeret. Men han udfører sit arbejde og gør det så godt som muligt, selvom han allermest har lyst til at finde et andet spor i livet. Han er lidt filosofisk anlagt, kan godt lide at snakke om meningen med livet (der er ingen), og han bruger overraskende meget tid på at snakke med sjæle.
Hvor kan man finde Samael?
Over det hele. Han rejser som døden nu leder ham frem.
Hvad søger jeg?
Lidt af det hele, da han er helt ny og jeg endnu ikke har haft tråde på ham.
Zofrost

Som slave har Zofrost ikke meget selvbestemmelse over sit liv. Skabt til slavelivet, er han dog overraskende dårlig til at gøre, som der bliver sagt. Fusioneret af to sjæle, skifter han uforudsigeligt personlighed mellem dæmon og menneske, og det gør det somme tider lidt besværligt for en slaveejer. For det meste er han ligeglad med alt, ødelagt helt ind i den splittede sjæl, men han hælder lidt til den gode side, hvilket han ikke helt selv forstår. Så gør han gode ting og udsætter sig selv for fare.
Men i sin anden skikkelse er han en drabelig kraft og man skal passe på med ikke at komme på den forkerte side af ham.
Hvor kan man møde Zofrost?
Lige pt. render han rundt sammen med en NPC-herre et sted i Azurien og ud mod Dianthos.
Hvad søger jeg?
Egentligt mest ubehagelige oplevelser, men han kan også sagtens hjælpe folk i problemer. Man skal bare ikke forvente, at han tænker så meget selv eller specielt samarbejdsvillig!
Men i sin anden skikkelse er han en drabelig kraft og man skal passe på med ikke at komme på den forkerte side af ham.
Hvor kan man møde Zofrost?
Lige pt. render han rundt sammen med en NPC-herre et sted i Azurien og ud mod Dianthos.
Hvad søger jeg?
Egentligt mest ubehagelige oplevelser, men han kan også sagtens hjælpe folk i problemer. Man skal bare ikke forvente, at han tænker så meget selv eller specielt samarbejdsvillig!