Hvornår en karakter er oprettet

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 08.10.2018 12:55
Jeg sad lige og kiggede på en profil, jeg ved har lavet et par karakterer hen over sommeren, men hvor der under nyeste karakter stod en, der er fra først på året. 

Jeg regnede hurtigt ud, at det er fordi, at karakterers oprettelsesdato kører efter, hvornår den er oprettet i systemet og ikke, hvornår de er godkendt. Det har altid irriteret mig, og jeg vil høre, om man kan evt. kan ændre det eller evt. skrive begge dele i karakterprofilen? Det er jo lidt sært at det ikke er den nyeste godkendte karakter, der står som nyeste på profilen, efter min mening ^^'' For en karakter, man har oprettet for et år siden, men ikke fik lavet færdig, ser ud som om, at man har fået godkendt for et år siden og ikke den dag, den faktisk blev det.

Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre uden at rode rundt i noget statistik, men jeg kunne godt tænke mig, at jeg kunne sætte den præcise godkendelsesdato på min karakter og ikke, hvornår jeg smed den ind i systemet, for det har ikke rigtigt nogen betydning for mig?
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 08.10.2018 14:17
Enig, har et par karakterer ligende fra et år tilbage som virkelig kommer til at rode rundt i systemet, når de bliver færdige x)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 08.10.2018 19:27
Noteret, det bliver nok lidt svært at gøre med tilbagevirkende kraft, altså for nogle af de gamle karakterer, som er godkendte! :) 
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 30.12.2019 13:59
Dette bliver en del af systemopdateringen på fredag :)
~ Krys ~

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9