Black Phoenix 03.10.2018 20:14
Det blev meget hurtigt gjort klar for Elmira, at hun havde ramt et ømt punkt, som hun helt automatisk trak hånden til sig og bed sig nervøst i læben. De lyse spidser fangede meget hurtigt hendes opmærksomhed, som hun søgte kvindens øjne efter en måde hvorpå hun kunne håndtere det. Det var ikke helt nemt, når hun aldrig havde set en lignende reaktion på så kort en sætning. På den anden side, så havde hun ikke god erfaring med mænd, men det betød ikke at de alle var ens, om end hun havde været noget så uheldig på det sidste.
”Beklager..” formåede hun at få over læberne efter noget tid, som kvinden også var faldet ned igen. Hun tog en rolig indånding og kiggede på børnene igen.
”Jeg må indrømme, at jeg heller ikke har haft den bedste erfaring med hankøns væsner.. De er meget direkte..” fortsatte hun med et stille suk, som hun nikkede let til hende. Hun fik et svagt smil over læberne igen. Der var atter faldet ro over det.
Smilet falmede ikke, som kvinden var klar til at vie hendes liv til dem. Hun nikkede til hendes ord og løftede hånden igen for at stryge de lyse ører let. Hun rettede de grønne øjne mod kvinden, som hun rystede svagt på hovedet.
”Jeg kan desværre ikke få børn…” svarede hun roligt, en anelse afdæmpet, men hun lod ikke til at være voldsomt påvirket af det. Kun når hun blev mindet om at andre kunne få børn.
”End ikke tid vil kunne skænke mig børn” fortsatte hun med en kærligt smil på læben. Blikket blev rettet mod børnene igen, som hun trak hånden til sig.
”Hvor er De på vej hen?” spurgte hun med et nik i den retning, som kvinden havde næsen rettet imod.