Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2018 18:23
Han smilede lidt skævt da hun proklamerede, at hun gerne ville vide det.
Det var information, men ikke en del af historien, og naturligvis heller ikke en del af deres aftale.

Han besluttede sig for, at det var okay at fortælle hende hvad det egentlig var, de gjorde... Hvorfor...

"Nuvel." sagde han og slappede lidt af i skuldrene.
"Som sagt, har de fleste mørke øvede en eller anden form for sadistisk tendens - tit og mange gange en lyst, som faktisk er seksuel."

Han så roligt på hende med de mystiske, lilla øjne, og fortsatte: "Sådan er det også for mig. Rent tilfældigt synes jeg, at en pæn mave er utroligt tiltrækkende - og det sadistiske i mig elsker højt, at det samtidig er et blødt og sårbart område."

Om det gav mening for hende, vidste han ikke. Men han havde besluttet at hun godt måtte kende sandheden.

At han var nærmest afhængig af det, nævnte han dog ikke.
Det måtte være nok at hun kendte disse detaljer.
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 30.07.2018 19:21
Som Zane begyndte at fortælle, rettede hun ryggen op for at sætte sig til rette. Hun lagde hænderne på knæene og lyttede endnu engang godt efter med sit nysgerrige blik. Personers seksuelle lyster havde hun hørt meget om og hvad hun ikke havde hørt, havde hun læst i bøger så hun vidste hvad det betød. Men hun havde aldrig selv haft disse lyster. Det kom dog ikke bag på hende at Zane nok havde dem, da han trods alt var ældre end hende.

"Hvorfor er det så mere tilfredsstillende hvis det får mig til at overskride nogle grænser? Og hvad sker der når mine grænser er blevet overskredet? Er det så nok, eller skal der ske mere efter det?" Alle spørgsmålene blev stillet ret hurtigt efter hinanden og hun ville hellere end gerne have svar på dem alle. Hvis han glemte at svarer på et af dem, ville hun helt sikkert bare spørge igen. At han sådan set havde udset sig hendes mave for at få opfyldt sine seksuelle lyster gjorde hende intet, da hun op til flere gange havde fået muligheden for at bakke ud. Hun regnede ikke med at det var en mulighed der forsvandt.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2018 20:32
Hun hverken rynkede på næsen eller forsøgte at stikke af. Det ville nogen måske have gjort, men denne pige - eller nærmere, unge kvinde - gjorde det ikke.

I stedet virkede hun mest af alt nysgerrig, og kom med... ja, flere spørgsmål!
Zane fandt det helt hyggeligt.

"Det at du overskrider en grænse, handler til en vis grad om dominans og underkastelse... samt at du viser at du tør gå længere, end hvad der måske er komfortabelt." forklarede han roligt.
Han smilede lidt over hendes næste par spørgsmål, og besvarede dem tålmodigt, mens han fortsat så hende i øjnene:

"Der sker ikke nødvendigvis mere. Og nej, der skal ikke ske mere efter det - dét gør jeg kun med folk, som gerne vil."
Han blinkede til hende, og morskaben var tydelig i hans øjne.
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 30.07.2018 21:03
Utroligt nok var Zane en af de få personer der ikke var blevet sindssyg over hendes spørgsmål, hvilket undrede hende lidt når hun nu havde fået at vide så mange gange, at mørkelvere var utilregnelige og ikke til at stole på. Hun havde næsten forventet at han havde mistet besindelsen nu, men hendes fascination af ham blev kun større, for hvert spørgsmål han besvarede så roligt.

"Så det er tilfredsstillende for dig, at jeg gør som du siger?" Spurgte hun med hovedet lagt let på skrå.
"Jeg tør. Men hvorfor gøre noget der ikke er behageligt?" Kom det kort efter med en overbevisende tone. Der var ingen tvivl om at hun havde modet til at gå langt, men hun forstod ikke hvorfor nogle ville gøre det, hvis det ikke var nødvendigt. Som han blinkede til hende, grinede hun lavt og smilede derefter til ham. - Hun var tydeligvis lettet over at hun ikke skulle ud i at gøre andet. Hun var slet ikke klar til den slags, så ung som hun var.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2018 21:10
Han fornemmede godt hvad der lå bag hendes lettelse.
Måske mente hun selv at hun ikke var klar til den slags - Zane var uenig. Ellers ville han aldrig have udsat hende for det, han havde udsat hende for.

"Det er på sin vis tilfredsstillende... det virkelig tilfredsstillende, er det, jeg gør ved din nydelige, bare mave." sagde han med et skævt smil.
Det var første gang han nogensinde havde forklaret de her ting i den slags detaljer, og det var egentlig en okay oplevelse for ham.

"Hvorfor...? Fordi det er modigt, og fordi det er at give sig selv hen til en anden... Hvis jeg var din elsker, ville du så gøre det for min skyld alene, uden at det skulle give mening?" han vendte spørgsmålet om, og afventede roligt hendes næste ord.
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 30.07.2018 21:32
Aurelias udtryk i øjnene blev ændret fra nysgerrigt til en anelse forvirret. Så kiggede hun kort ned på sin mave, før hun vendte blikket tilbage på ham og smilede skævt.
"Giver den blå mærker..?" Sagde hun med en spørgende tone. Godt nok havde hun ikke fået nogle mærker endnu, da den helende evne havde gjort sit arbejde før de kom, men jo flere slag og jo kortere tid hun fik til at komme sig, jo større var chancen for blå mærker også. Hun havde ofte haft dem før, dog fordi hun var faldet.

Selvfølgelig var endnu et spørgsmål på vej, men hans fik hende til at stoppe op, så hun kunne tænke over sit svar. Det var ikke længere nogen hemmelighed at hun aldrig selv havde haft en elsker, derfor tog det hende også noget tid at tænke. Hun vidste godt at man ikke elskede sin partner på samme måde som man elskede sin familie, men det var vel stadig kærlighed. Og hun ville da bestemt gøre ting for sin familie uden at det behøvede at give mening. Så hun endte med at nikke let.
"Men det er ikke det samme. Jeg gør kun det her for at høre din historie. Hvis du var min elsker, ville jeg ikke kræve noget til gengæld for at gøre dig tilfreds," svarede hun med et let hævet øjenbryn og et veltilfreds smil. - Hun synes selv hun lød ret smart.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2018 21:52
"Jeg er ret sikker å at du har en helende evne... jeg kan se at de rifter du pådrog dig ved din klatring, er forsvundet. Så nej, jeg tror du undgår både længerevarende ømhed og blå mærker." sagde han med et lille smil.
I virkeligheden fristede denne evne ham også... han kunne tage hende med sig, og gøre det her når end han havde lyst - og hun ville bare heale hurtigt igen.

Men den tanke skubbede han fra sig.

Han lyttede interesseret til hendes ord, og smilede da hun var færdig.
"Det er et godt svar." sagde han og nikkede roligt.

"Hvis du var min elsker, ville jeg heller intet kræve for at fortælle dig historien."
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 30.07.2018 22:06
Aurelia havde ikke engang selv lagt mærke til at alle skrammer og rifter var forsvundet, så hun lod kort blikket glide ned af sig selv før hun sendte ham et smil. Han havde sådan set ret, men det krævede også at hun kunne styre den evne godt nok mens smerten stod på, hvilket ikke altid gik lige godt.
"Jeg har en helende evne, men jeg har ikke lært at bruge den ordentligt endnu, så den virker ikke altid," sagde hun som hun trak let på skuldrene.

Det veltilfredse smil forsvandt en smule over hans svar, men ikke helt. Hun bed sig let i læben og vendte så blikket mod jorden for at skjule den lette rødmen i kinderne. Hun var ikke vant til at nogle tænkte på hende på den måde.
"Ikke andet end at vi skulle...." Hun stoppede sin sætning og håbede på at han vidste hvad hun mente, men hun havde aldrig haft den slags samtaler før, hvilket hun ikke lagde skjul på. Hun forsøgte at få styr på rødmen i kinderne, før hun så mod ham igen, men det lykkedes ikke helt.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2018 22:24
"Det er jeg sikker på at du nok skal lære. Jeg tror at hvis du sætter dig noget for, så gør du det med hjerte og sjæl."
Måske tog han fejl, men han troede det ikke.
Hun virkede som den type, hvilket var en kæmpe evne at have.

Han lo let over hendes rødme og hendes ord. Hun var virkelig uskyldig! Og så i den alder? 
Men okay... hun var jo også skovelver.

"Det behøver man jo ikke at gøre hele tiden." sagde han.
Sjovt som denne samtale kom helt ud i krogene på ting, som den ikke var begyndt med.
Egentlig var det bare interessant.
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 30.07.2018 22:44
Et lavt grin over endnu et kompliment, forsøgte hun at holde tilbage, men hun havde aldrig været god til at skjule sin glæde. Han havde vel egentlig også ret. Det var vel præcis det samme hun havde valgt at gøre med alle de bøger hun havde læst gennem tiden. De havde bare interesseret hende mere end noget andet. Det var også derfor hun stadig ikke var færdig med sin kamptræning, selvom hun burde have været færdig for mange år siden. Med de få møder hun havde haft med andre af hans race, havde hun aldrig fået så mange grunde til at smile som hun fik nu. At han stadig havde nogle mindre venlige tendenser valgte hun at overse, for alt i alt, var han da ret venlig. I hvert fald over for hende.
"Du er meget venligere end jeg troede du ville være. Jeg har altid fået at vide at mørkelvere var farlige, men du virker ikke så slem." Hun lød næsten overrasket, men det var hun vel også lidt.

Rødmen i hendes kinder blev kun tydligere, men hun prøvede at ignorere det og fortsætte med at smile så roligt som muligt.
"Men det er normalt at gøre når man er elskere, ikke?" Hun havde læst meget om mange ting og selvfølgelig var det emne også læst op på. Så var der alle de ting hun havde overhørt på gaderne, men hun kunne selvfølgelig ikke vide om noget af det var sandt. Hun vidste sådan set heller ikke om han ville fortælle hende sandheden, men indtil videre var hun sikker på at han ikke havde været uærlig over for hende.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 30.07.2018 22:49
"Tak. Men gør det ikke til en vane at opsøge mørkelvere... mange af dem ville sælge dig som slave, udnytte dig eller dræbe dig - måske endda langsomt." sagde han, og mente faktisk advarslen.
Han ville være ret træt af en dag at finde ud af, at hun var blevet myrdet af en eller, blot fordi hun var nysgerrig og lettere uforsigtig.

Han smilede atter da hun spurgte ind til 'det' emne igen.
Hun var kær.

"Det er helt normalt når man er elskere, eller bare når man er tiltrukket af hinanden. Det er naturligt, og der kan være stor skønhed i det." sagde han og vippede hovedet lidt, så hans nakke sagde et lille knæk.
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 30.07.2018 23:05
Aurelia vidste at advarslen var reel. Hun havde hørt alt for mange historier om hvad mørkelvere havde gjort i fortiden, men hun kunne alligevel ikke lade være med at smile.
"Det er heller ikke normalt at finde mørkelvere så tæt på Elverly. Du er den første jeg har set her," sagde hun, men stadig med en tone der antydede at hun tog hans advarsel alvorligt. Hun var sjældent længere væk fra sit hjem end dette, men det var sket og det var nogle af de gange hun var løbet ind i de andre. Hun havde været tæt på at komme godt til skade, men hendes hurtighed havde heldigvis fået reddet hende.

Hvor lidt hun havde diskuteret det emne med andre kom tydeligt til udtryk i hendes diskrete spørgsmål. Hun ville ikke nævne nogle alt for grafiske ting og hun begyndte at lade fingrene glide hen over jorden i en lettere nervøsitet. Hun trak det ene ben op under sig og hvilede så hagen mod knæet, men hendes blik blev hele tiden holdt i hans.
"Skønhed?" Spurgte hun. Hun vidste mere eller mindre hvordan det skulle foregå, men om det kunne beskrives med det ord, vidste hun ikke. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.07.2018 00:37
"Sig det ikke til nogen, men jeg bo er mig af og til helt ind i Elverly. Og jeg er endnu ikke blevet opdaget." sagde han og blinkede til hende.

Det var sandt, og han var faktisk lidt stolt af det.
Normalt var det meget svært at komme ind, hvis man havde hans hudfarve...

Aurelias uskyld var tydelig, og han betragtede hende som hun sad der, rødmende og nysgerrig.

"Ja. Skønhed." kom det fra ham,
"Der er skønhed i den måde, man gerne vil hinanden... Og hvis der er kærlighed involveret, er det endnu mere smukt."

Han smilede bredt og sendte hende et let gavtyveagtigt blik.
"Måske skulle du finde en og prøve det med."
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 31.07.2018 01:00
Aurelia havde bestemt ikke tænkt sig at røbe hans hemmelighed. Hvis hun gjorde, ville folk sikkert begynde at sætte vagter i skovene og hendes egen bror ville nok hjælpe dem med at lede skovene igennem for uvedkommende.
"Hvordan kommer du ind?" Spurgte hun smilende. Måske hun kunne bruge samme vej ind og ud for at undgå at hendes forældre ledte efter hende. Hun var flere gange blevet slæbt tilbage til Elverly, kort efter hun havde sneget sig ud. Men det var kun fordi hendes forældre vidste at hun ikke altid holdte sig i nærheden, som hun ellers var blevet bedt om.

Kærlighed, det vidste hun helt sikkert hvad var, men hun havde aldrig følt det over for andre end familie.
"Har du da gjort det med en du har elsket?" Hun kunne godt se at det måske ville gøre oplevelsen bedre hvis der var lidt romance indblandet. Hun var vel kvinde, det lå nok til dem at holde af det romantiske. Et kort grin og en let rysten på hovedet var hendes reaktion på hans næste kommentar og hun fik vendt blikket mod jorden igen.
"Jeg tror ikke der er nogle der ser mig sådan. Ikke engang et kys har jeg fået af andre end min mor," lo hun. De kys havde også kun været på kinden, så det gjaldt vel ikke og det mente hun heller ikke. Hun smilede lidt for sig selv mens hun stadig lod fingrene glide over jorden. Selvom hun ikke havde brugt kræfter, havde hun alligevel fået lavet et mindre hul i jorden mellem dem, i hendes forsøg på at holde sine hænder beskæftiget.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.07.2018 11:12
"Nogle gange tager jeg chancen, og sniger mig ind om natten. Det er pænt risikabelt... Andre gå hr benytter jeg en amulet, som får mig til at ligne en skovelver." afslørede han med et snedigt glimt i øjet.

Naturligvis var det farligt, men han tog gerne chancen. Man skulle vel leve lidt!

Hendes næste spørgsmål blev ikke besvaret, og han hoppede i stedet videre:
"En moders kys eller kærtegn er noget helt, helt andet. Det er en anden form for kærlighed, men det er jo også klart." sagde han og lænede sig en smule tilbage mens han fortsat lige de på hende.

"Måske har du ikke nogen omkring dig, som føler den slags kærlighed for dig lige nu... Men jeg er sikker på at der er mænd omkring dig, som er tiltrukket af dig. Du er trods alt en køn pige, og ikke noget barn længere."
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 31.07.2018 12:12
Man kunne se Aurelias blik glide rundt på hele ham, i et hurtigt forsøg på at se den amulet han talte om. Det gik ikke op for hende med det samme, at han nok ikke havde den fremme, men da hun intet kunne se, landede hendes blik i hans igen.
"Har du den med? Jeg vil gerne se dig som skovelver," spurgte hun nysgerrigt, mens hun fik lænet sig tættere på ham.

At han valgte ikke at svare på det ene spørgsmål opfangede hun hurtigt og hun undlod at spørge igen, af ren hensyn til ham. Hvis han ikke ville tale om det, skulle han heller ikke, men trangen til at spørge igen var der.
"Det tror jeg ikke. Jeg kender ikke mange i Elverly. Jeg bruger det meste af min tid herude og den eneste mand jeg har brugt tid med, er dig," sagde hun roligt. Selv så hun ikke ham som andet end en bekendt, måske endda en ven efter deres samtale, men efter kort tid fik hun et lettere overrasket blik i øjnene.
"Vent. Er du? Siden du kunne lide min mave. Betyder det at du er tiltrukket af mig?" Det burde nok være gået op for hende noget før, men det var det ikke. Måske burde det også gøre hende en anelse nervøs, men det eneste hun følte lige nu var overraskelse.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.07.2018 12:22
Normalt ville han aldrig afsløre sine hemmeligheder over for nogen, og da slet ikke den slags hemmeligheder, som skaffede ham adgang til forskellige ting, og som kunne være farlige i de forkerte hænder - såsom amuletten.
Fik vagterne en god beskrivelse af ham som 'skovelver', ville det være umuligt at benytte amuletten til at komme ind i Elverly igen.

Men Aurelia var Aurelia, og han havde allerede fortalt hende langt mere, end han nogensinde havde fortalt andre.
Hun virkede oprigtig, og han følte ikke at der var noget rigtigt problem i det.

Så han stak hånden i lommen, og fiskede en lædersnor med et lille sølvsmykke frem. Vedhænget var meget simpelt, og lignede mest af alt en vanddråbe.

Da han lagde den om halsen, glitrede vedhænget svagt, og pludselig var hans hud lys, lettere solbrun. Hans hår var nøddebrunt, men lignede derudover sig selv. Det eneste der ikke ændrede sig, var hans mystiske øjenfarve: den var fortsat lilla.

"Zane Skovelver." sagde han med et grin.
"Normalvis ændrer den her slags amuletter også øjenfarve, men dens magi er langt svagere end det, der har ændret mine øjne." forklarede han.

Han var lettere overrasket over at høre, at hun ikke kendte mange i Elverly. Det var et godt spørgsmål hvorfor... også selvom hun brugte meget tid i skoven omkring.

Zane hævede let det ene øjenbryn da det næste spørgsmål kom.
Så svarede han hende:

"Naturligvis. Ellers ville jeg aldrig have foreslået vores aftale med historien."
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 31.07.2018 15:03
Aurelia rykkede sig igen tættere på, men kun for at kunne se amuleten da den blev hevet frem fra hans lomme. Hun studerede den med et intens blik mens han placerede den om halsen, men så snart hans hudfarve ændrede sig betragtede hun hans ansigt som om hun ikke havde set det før. Med et blik fyldt med fascination løftede hun den ene hånd og lod et par fingre glide ned over hans kind. Hun havde set mange forskellige evner hos flere elvere, men at ændre udseende på den måde havde hun ikke set før. Derfor var hun også nødt til at røre ved ham, bare for at finde ud af om det stadig føltes normalt. Hun brugte lang tid på at stirre på ham. Så trak hun hånden til sig igen og tog fat i snoren på amuleten for at trække den over hovedet på ham igen og af.
"Jeg kan bedre lide dig som mørkelver," sagde hun med et smil, mens hun rakte amuleten tilbage til ham.

De var efterhånden kommet ud på noget af et sidespor og hun havde næsten glemt alt om den historie hun skulle høre, indtil han nævnte sine lilla øjne. Det gjorde hende dog intet at de havde talt om andet, da det altid var hyggeligt at lære andre at kende.
"Det vil jeg tage som et kompliment. Jeg ved ikke om det er tiltrækning, men jeg kan godt lide dig." Det var svært for hende at vide hvordan man skulle have det hvis man følte sig tiltrukket af nogen, men sød var han da.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.07.2018 16:14
Han gjorde ikke noget da hun rakte ud efter amuletten. Han vidste hun ikke havde tænkt sig at stjæle den, men blot var nysgerrig.

Det var dog en overraskelse da hun forsigtigt tog den af ham, og sagde at hun foretrak ham som mørkelver.
"Det er første gang jeg hører sådan noget fra en skovelver." sagde han.

"Du kan roligt tage det som et kompliment. Og tro mig, du ville ikke være i tvivl hvis det var tiltrækning. Man får lyst til at være tæt på personen... gøre noget for dem måske... og man får lyst til berøring. Det er ikke til at tage fejl af."
Aurelia Larethian

Aurelia Larethian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 114 år

Højde / 176 cm

Muri 31.07.2018 17:05
Den dråbeformede amulet mindede lidt om den grønne amulet hun selv havde om halsen, men hendes havde intet formål, udover den overtro der var knyttet til den. Om hun troede på hvad der blev fortalt om hendes amulet, vidste hun ikke helt. Hans var helt klart mere interessant, men hun havde ingen intentioner om at tage den fra ham. Det var jo hans.
"Jeg ved godt det er meningen at jeg skal hade dig, fordi du er mørkelver og jeg er skovelver. Men jeg kan ikke se hvorfor. Du har jo ikke gjort mig noget jeg ikke selv har bedt om."

Mens hun lyttede til hans forklaring på hvordan man vidste at det var tiltrækning, lagde hun hovedet på skrå og fik et undrende blik i øjnene. Det kunne umuligt komme bag på ham at hun ville have flere spørgsmål.
"Jeg er allerede tæt på dig og det har jeg intet imod. Men hvordan ved man at man har lyst til berøring, når man ikke ved hvordan det føles?" Det var alt sammen lidt forvirrende for hende, men hun holdte ikke sin nysgerrighed tilbage, eftersom han indtil videre havde været villig til at forklare hende det hele. Hun regnede med at han ville sige til, hvis han ikke ville fortsætte med at undervise hende i diverse emner.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Charmander
Lige nu: 1 | I dag: 13