Elverrådet genopstår!

Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2268
posts
14
karakterer

Grace 01.10.2017 11:45
Elverrådet genopstår!
Tiderne har skiftet endnu engang og som støtte til egen ledelse har Daeralda Yára valgt at genoprette det gamle Elverråd som det var sidst hun selv vandrede blandt elverne. Et råd af lederne for de forskellige områder af Elverlys virke, hvor de kunne mødes og koordinere og ikke mindst diskutere hvad påvirker dem alle.

Elverly's stemme: - Daeralda Yára
Vinterens stemme:
Forårets stemme: - Melarue
Sommerens stemme: -
Efterårets stemme: - Askfay
Dagens stemme: -
Nattens stemme: - Valainistima

Elverly's stemme: - Leder af rådet og af Elverly.
Han eller hun har den afgørende stemme i alle sager og er den som tager den endelige beslutning med eller imod rådets øvrige stemmer.
Vinterens stemme: - Leder af Elverlys Magiske Cirkel
Han eller hun leder magikerne i Elverly og har ansvaret for deres uddannelse og virke. Det gælder helbrederne såvel som krigerne der hovedsageligt kæmper med deres magi.
Forårets stemme: - Ansvarlig for Elverlys forblivelse
Han eller hun har ansvaret for at Elverlys bygninger holdes ved lige og nye bygges til. Al infrastruktur falder ind under her.
Sommerens stemme: - Ansvarlig for Elverlys forsyninger
Han eller hun har ansvaret for at der er mad og andre ting nok til elverfolket. Derved også ansvaret for at der bliver fremstillet vin, klæde og udrustning, såvel som at der bliver samlet urter og jagtet.
Efterårets stemme: - Leder af Elverlys forsvar.
Han eller hun har ansvaret for forsvaret af Elverly og skovene omkring. For at få uddannet krigere, spejdere og andre til at holde grænserne beskyttet og ukrænkelige og alle indenfor dem sikre.
Dagens stemme: - Ansvarlig for Fornyelse
Han eller hun er ansvarlig for kunstnerne, digterne, skjaldene og danser. For alt der er underholdende eller skabende for skabelsen selv.
Nattens stemme: - Ansvarlig for Arkiverne
Han eller hun er ansvarlig for alt der skal huskes. Viden, sagn, myter og fortællinger. Normer og love. Alt der er nedskrevet og alt der kun findes mundtligt.

Hvis du er interesseret i at få en karakter med i rådet eller lave en til det, send en PM til mig (eller den faste admin-stab)
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 01.10.2017 19:59
Er det også for mørkelvere? :)
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2268
posts
14
karakterer

Grace 01.10.2017 20:32
Hej Queen,

Nej - det er kun for skovelvere.
...Især da der stadig er åben jagt på Mørkelvere i Lindeskoven og Elverly.
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Sunny

Sunny

Den Efemeriske

1138
posts
12
karakterer

Sunny 29.10.2017 02:15
Min karakter Danlion vil være meget oplagt som Vinterens Stemme
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2268
posts
14
karakterer

Grace 29.10.2017 17:07
Hej Sunny,

Det er jeg enig i :) jeg har tilføjet ham til listen og glæder mig til at opleve ham i samråd med Daeralda og resten af rådet!
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Mong, Tatti, Blæksprutten, Muri , Nao
Lige nu: 6 | I dag: 13