Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 02.08.2017 11:11
Stilheden var en af de ting han elskede ved dette sted. Den stilhed og ro der fyldte hans krop så snart han trådte ind i det lyse tempel. Selvom det var tidlig morgen, var der allerede oplyst. Lysene stod roligt og bevægede deres flammer i takt med at en lille vind kom ind af døren, eller en bevægelse gik forbi dem.
Baldwin gik forsigtigt hen af gulvet, mens han trak vingerne tættere til kroppen for at undgå en eventuel ildpræget situation. Der var blevet sat ild til rigeligt med templer efter generalens mening.

Baldwin nåede hen til et mindre alter, hvor forskellige lys i diverse farvekombinationer, tykkelse og højde stod placeret. Stedet hvor man kunne tænde et lys blandt mange, for at oplyse verdenen og tage kontakten til præcis den gudinde som Baldwin søgte. Han fandt et fint cremefarvet lys frem fra en lomme, tændte det uden besvær med hjælp fra krystallen der hang om sin hals, og satte den på bordet. Halvørnen satte sig på et knæ foran alteret og så intenst på lysets flamme nogle få sekunder inden han bøjede hovedet, og lod en stille bøn bevæge sig gennem hans krop og sjæl. Han var fortvivlet og kunne ikke ligge den vrede fra sig der var sprunget frem dagen for inden - men han kunne intet stille op. At så tvivl hos Kiles ypperstepræst, dronnings egen talsmand, var ensbetydende med at så tvivl i Dronnings beslutninger. Hvis bare hun var til at komme i kontakt med, og kunne sætte lys på alt det som foregik. Udgangsforbud, kilepræster der patruljere, brandstiftelse mod andre trosretninger, opildning af folket. Baldwin rynkede brynene mere sammen, stadig med lukkede øjne. "Isari, jeg be'r dig.. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.." hans stemme var ikke andet end en svag hvisken, inden han sukkede dybt. Baldwin åbnede langsomt øjnene for i stedet at kigge ned i det hvide klinkegulv, uden rigtig at tage sig nogen notice af det.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 03.08.2017 15:03
Reina var altid tidligt oppe. Udover at hun bare ikke kunne sove så meget, så elskede hun også hvordan de bløde morgenstråler fra solen kærtegnede katedralen. Det var også den bedste tid at tro at der ikke var noget galt i verdenen. Morgentimerne fik verdenen til at se så meget bedre ud end den var. Der havde aldrig været mange folk om morgenen, så egentlig føltes det ikke som om at der ikke var ligeså mange folk der kom til templerne.
Reina havde gået og ordnet det meste af morgenen. Fjernet lys der var brændt ned, sat ting på plads, som folk af en eller anden grund havde rykket eller efterladt andre steder. Bare små ting, som fik  hende helt til at føle at hun var tilbage til at være blot et barn med pligter. Hun havde altid holdt af katedralen, også da hun var yngre og ønskede at var en del af Lysets Krigere.

Da hun endnu engang hørte fodskridt, tænkte hun ikke så meget over det, før at hun kom længere ud, og opdagede det der lignede en stor fugl der sad og bad ved et af de mindre altre. Der var ikke mange der kom forbi templet, slet ikke i disse tidlige timer og da slet ikke halvdyr. Halvdyr virkede bare til, for det meste, ikke at være ligeså troende. Hun var dog godt klar over at der var et vist halvdyr der lige var blevet forfremmet til Lysets General, som til tider kom i templet. Ikke at de havde udvekslet mange ord med hinanden.
Skridtene gav et lille ekko i den store sal, som hun nærmede som halvdyret. Hun ville dog ikke afbryde ham hvis han var i en bøn, men hun ønskede dog stadig at tilbyde hendes hjælp. Isari havde en tendens til at komme med svarene på sin egen måde, og nogen gange kunne der godt gå lidt tid. Reina var her for at hjælpe med at skubbe folk i den rigtige retning, og hvis de ville have et lidt hurtigere svar.
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 06.08.2017 13:56
Baldwin havde siddet et stykke tid, med hovedet bøjet, mens han følte sig mere afslappet igen. Han fandt altid ro ved at betro sig til Isari. Det var ganske unormalt at halvdyr havde så stor en tro på noget der ikke havde direkte forbindelse til naturens ånder, men Baldwin var opvokset som et menneske, i en familie hvor Isari var og blev gudinden i deres liv. Han havde lært at give sin tak som barn og det havde han gjort lige siden, samt søgt styrke til at overkomme de forhindringer han måtte møde på sin vej.

Baldwin sad stadig stille som lyden nåede hans fintfølende øre. Han åbnede øjnene let op så han så ned på stengulvet under sig og hovedet drejede sig ganske få milimeter, nok til at han kunne skimte hende ud af øjenkrogen. I modsætningen til hende, var hun ikke ukendt for ham på nogen måder. Han havde hørt hendes prædiker i templet, set hende ved cermonier og vidste at hun var ypperstedpræsten for Isari. Han rettede ryggen mere op, så på hende og bukksede hovedet for hende i hilsen. "Godmorgen, my lady" bød han hende velkommen til ikke at frygte hun forstyrrede. Han rejste sig langsomt var sin knælende tilstand og erfarede hurtigt, men ganske vant og normalt, at de havde næsten samme højde. Han var høj af et halvdyr, men ikke af en mand at være - men dette var en af de ting der gik ham allermindst på i hverdagen.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 10.08.2017 16:04
Det var ikke underligt at Baldwin lagde mærke til ypperstepræstinden. De var trods alt de eneste to i katedralen, og akustikken hjalp i den grad på at få bragt lyd i gennem stedet.
"Godmorgen, general?" det sidste lød næsten som et spørgsmål. Reina var rimelig sikker på at det var generalen, men med hendes meget svigtende hukommelse når det kom til andre mennesker, gjorde det svært at være sikker. Det var derfor at hun sjældent begik sig omkring andre, uden mindst en af hendes præstinder. De højere stående blev så fornærmet når man ikke kunne huske dem.
"Du skal endelig sige til, hvis du ønsker hjælp til noget. Jeg er her for at lytte til Isari, men også til hendes følgere, hvis der er noget der tynger deres hjerter," sagde hun blidt, med et smil. Det var ikke underligt at hun var før var blevet forvekslet med Isari. Dog var det kun børn der dragede den konklusion, men de havde også de reneste hjerter af dem alle. Reina havde altid et varmt smil klar til hvem end der skulle ønske at tale med hende. Hun holdt af alle væsner på jorden, og nægtede at tro på at nogen væsner var helt igennem onde. Selv dæmoner måtte have noget i bunden der var godt. 
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 16.08.2017 21:10
Baldwin lukkede øjnene og lavede et let buk med hovedet, for at bekræfte hende i antagelse om at han var General, samt også som en ærbødig hilsen. Det var svært for ham at løbe fra, selv hvis han valgte at klæde sig civilt. Noget han i øjeblikket ikke var, trods han havde ladet rustningen blive hjemme, bar han stadig den hvide skjorte med mærket på. For ikke at tale om den hvide krystal der hang tungt mod hans bryst.
Baldwin smilede og bukkede hovedet ærbødigt men også i frustration, som han så ned på gulvet. "Jeg er forvirret, my lady." svarede han ærligt som han tog en dyb indånding og langsomt løftede hovedet igen. Hans ravgule øjne var blide men sørgmodige. Det plagede ham.
"Jeg ville ønske at Isari kunne give mig et åbenlyst svar på mine problemer, men desværre er det sjældent sådan det fungere" svarede han ærligt. Alt dette med dronningens pludselige og stærke sygdom. Udnævnelsen af Kileypperstepræsten som hendes talsmand. Den stigende magt og kontrol de havde i riget. Det havde naget ham, men efter angrebet mod et helligt tempel var han ikke længere i tvivl. Han ønskede ikke at dette var vejen riget skulle gå. Han frygtede at befolkningen vendte sig mod deres dronning skulle dette fortsætte - og hvad kunne ham gøre uden at vanære sig selv eller på anden vis risikere sin egen position. Hans position kunne være underordnet hvis det betød han kunne frelse befolkningen for dette - men han ville miste indflydelsesevnen han havde nu. Det var et stort forvirrende puslespil han manglede brikker til.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 19.08.2017 10:19
Forsigtigt rakte Reina ud efter Baldwins hænder, for at tage dem i hendes egne. Hendes egne hænder var bløde, selvom det kunne mærkes at de blev brugt. De rå og hårde visse steder, men ellers bløde og varme. Ligesom Isaris lys.
"Isari arbejder på måder vi dødelige ikke kan forstå. Der er en mening med det der sker, men så lang tid at dit hjerte er rent og godt, så skal Isari nok stå bag dig, og hjælpe med hvad end der tynger dit hjerte," sagde hun blidt og kiggede ind i fugleøjnene. De var heldigvis også i øjenhøjde med hinanden, så det føltes ikke som om at der var en der så ned på den anden. De var to individer der var lige meget værd.

"Jeg beder dig ikke fortælle noget du ikke ønsker, men ofte viser det sig at lette byrden på hjertet, hvis man taler om det. Ellers kan jeg bare ønske for dig, at det bliver nemmere, og du finder en løsning på dit problem," sagde hun blidt. At det var generalen hun talte med gjorde ikke så meget forskel for hende. Man skulle næsten tro at hun var blevet bitter efter at Lysets Dronning var gået over til Kile, men det eneste hun ønskede var godheden i hjertet på alle. Om hun så ville være en syndebuk. 
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 19.08.2017 13:58
Baldwin lod præstinden tage sine hænder, der i øjeblikket ikke var dækket af handsker. Han bar som regel handsker hvis han vidste dagen stod på at skulle give håndtryg. Det var de færreste der brød sig om den skællede hud hans hænder bar. Den skællede hud der virkede grove og kolde, især som han kunne mærke hvor bløde og varme hendes egne var. Det var stor kontrast til hinanden, selvom hendes hænder ikke var ubrugte.
Hendes ord gav mening og han tog imod dem som han så ind i hendes blide øjne. Baldwin var efterhånden mere vant til at være lavere end sine medkrigere og andre han kommunikere med i sin dagligdag, så at stå ansigt til ansigt med en som hverken tordnede over ham eller var meget lavere var faktisk en let uvant situation. Ikke at man kunne se det på ham.

Han bukkede hovedet kort i et let nik inden han løftede de ravgule øjne igen. "Jeg ville sætte pris på lyttende øre, selvom jeg stadig betvivler hvorvidt dette problem kan finde frem til sin løsning" svarede han ærligt. Det virkede mærkeligt for ham at skulle bringe en anden gud og hvad dens tilhængere foretog sig, op inde i Isaris temple - men det var lige præcis der hans problem lå. "Det bekymre mit hjerte hvor meget magt Leoric modtager. Hvor meget Kiles Orden skaber og fastsætter på deres vej. Jeg frygter hvad det kan medbære. Og jeg frygter for min Dronnings ve og vel." Alting virkede forkert. hvorfor ville Dronningen vende sig fra Isari? Han kunne simpelthen ikke forstå det. Isari bragte dem liv, varme og godhed, og selvom han satte pris på den hjælp kiles orden havde tilbudt, skræmte det ham også at lade dem få den magt de nu havde. Noget måtte være galt.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 19.08.2017 20:38
Det var ikke chokerende for Reina, at generalen ønskede at snakke om dette. Det var også noget der havde tynget hos Reina. Hun kunne godt mærke den modstand der var kommet på det seneste. Det var endnu mere umuligt for hende at komme i kontakt med dronningen, siden at Isari ikke længere var støttet af dronningen. Det gjorde ondt, når Lysets Slægt altid har holdt sig på Isari. Reina var trods alt også en del af Lysets Slægt.
Et lille suk undslap Reinas læber som hun sagde det. "Det er ikke uden grund at du er bekymret. Jeg ønsker at tro at Dronningen ved hvad hun laver, men jeg må indrømme at mit hjerte også er tynget ved disse bekymringer. Jeg tror dog også at der må være en grund til at Dronningen har vendt Isari ryggen. Vi må tro at Kiles Orden vil os det bedste," kommenterede hun så. Hun ønskede at tro at Kiles Orden ønskede det bedste for befolkningen, ellers var hun ikke sikker på hvad hun kunne gøre. Folket kom først!
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 07.09.2017 00:52
Baldwin vidste fra start af som han tog imod sin nye titel, at der kom mere arbejde på hans bord, og langt flere forpligtelser og situationer hvor han var den afgørende stemme. At sidde med så meget magt var på en gang skræmmende og forsikrende. Baldwin så det som en god ting at magten skræmte ham - det betød han ikke var korupt. Den dag magten kun var en positiv ting ville noget af ham være gået tabt.
Baldwin sukkede og så ned på gulvet med rynkede bryn. Han vidste det var svaret - dybt inde var det hvad han skulle. Tro af hele sit hjerte at dronningen havde valgt at stole på Kiles orden af en grund. Havde vendt Isari ryggen af en vigtig årsag, men der var stadig en del af ham der ikke kunne være enig. Han havde lyst til at sige det, lyst til at lukke det ud og endelig sige det - men man stilte ikke så dybe spørgsmål til sin herskers beslutninger. "Ingen har talt med dronningen på nær Kiles egne præstinder.." han sagde det ikke, men man kunne se det i hans ravgule øjne som han løftede blikket til Reina. Han stolte på sin dronning. Men han stolte ikke på Kiles Orden.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 07.09.2017 17:58
Der var nok ikke noget Reina kunne sige, der ville få Baldwin til at få det bedre, selvom hun ønskede at dulme generalens smerte. Det var bare svært når situation var uvant for dem begge, og Reina selv ikke vidste hvad Isari lavede, men også at hendes magt var blevet mindre, eftersom at Lyset ikke længere støttede Isari. Det var ikke så meget det at have magt, men det at have muligheden for at nå flest mulige folk som muligt.

Hun gav endelig slip på Baldwins hånd, og flettede nu sine fingre foran sig, men man kunne også godt se i hendes øjne, at hun var urolig. For sin dronning, og Kiles Orden. ”Jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe dig, men jeg må indrømme at jeg også har mine tvivl. Jeg har aldrig set hende opføre sig sådan her før, og det bekymrer mig, men,” Reina tog en dyb indånding. ”Så lang tid at der ingen skade bliver påført folket, er der ikke så meget andet end at stole på at dronningen har det under kontrol.”
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 10.09.2017 19:35
Baldwin havde hørt Dronningens taler igennem mange års tro tjeneste. Samtidigmed kendte han til den tidligere dronnings overbevisninger. Han var efterhånden en gammel krave i de rækker, og han havde hørt både godt og ondt igennem årerne. Men en ting havde altid været sikker. Dronningens lyse slægt havde altid og kun tilhørt Isaris ånd og gerning. Det var der de fandt deres guide og der de hørte til. Sådan havde Baldwin altid forstået hele situationen. At Dronning skulle skifte, efter sin opdragelse, sit liv og sit mål, til dødsguden der passivt så til. Kile var ikke god, eller ond for den sags skyld. Men ligeglad. Det smertede ham at hans dronning som han stolede så meget på, kunne vælge en sti af ligegyldighed.

Baldwin så på Reina med et bekymret blik. ”Men folk kommer til skade, My Lady.” pointerede han stille, næsten bange for at sige det. ”Udgangsforbudet har efter min mening et godt formål, der kan beskytte byens indbyggere.” om end det var underligt at det ikke var byvagtskaptajnen der havde taget beslutningen men blot blevet instrueret i at sådan lå landet. Det kunne alt sammen accepteres og Baldwin vidste også at kiles orden kunne havde indvirkning på hans eget arbejde fremadsigtet. ”Men at brande Templer?” sagde han forsigtigt og så fortvivlet op på hende. ”Templet tilhørte Zaladin, jeg ved at det var grunden til at det hele skete, men folk kom til skade, uden rettergang. Uden chance for at bevise om de var uskyldige.” det smertede ham at der bare skete ting uden rettergang. De havde et retssystem af en grund!
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 11.09.2017 13:00
Man kunne se en storm i Reinas øjne. Et ønske om at beskytte Dronningens stilling i samfundet, en del af hendes egen slægt, men selv brændningen af Zaladins tempel lå ikke godt hos englen. En uro der plagede Reina dag og nat havde ligget i hende siden plagernes start, og den var kun blevet værre og værre, og nu ved Kiles Orden var den endnu slemmere. Det var næsten som om at de prøvede at fremme had i byen, og det virkede. Reina havde ikke selv været der til nedbrændningen, men hun vidste der havde været mange folk der bare kiggede på, uden at prøve at hjælpe.
"Jeg kan ikke sige at jeg støtter hvad hun har gjort. Vi er af samme blod, men jeg har aldrig hørt om en fra min slægt der skiftede væk fra Isari, især til Kile af alle guder.... Men der må være en grund til at brænde Zaladins tempel, og jeg er sikker på at det er for at bevise noget. Om det er at vi ikek skal være bange for ham, ved jeg ikke, men hvis det er.... så skal vi være meget bange. Zaladin lader ikke sådan noget gå i glemslen." der var tydelig bekymring at se i Reinas ansigt, og var hun ikk een engel, så havde hun nok fået rynker at bekymringerne.
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 13.09.2017 01:36
Han så en reaktion i hendes øjne inden hun overhovedet begyndte at tale. En kraft der lå bag, som afspejlede ypperstepræstindens egen ubehag omkring emnet. Han kommenterede intet på det, ej heller var han sikker på om hans indskydelse var korrekt. Han ventede tålmodigt på hendes svar, og forhåbentlig om hun på en eller anden måde kunne guide ham imod det rigtige. Hans tro lå stadig hos Isari, og det ville aldrig skifte, men hans tro til Dronningen var lige så svær at skifte. Problemet var nu at de to ikke længere fulgte samme veje, hvilket gav halvørnen indre problemer.
Baldwin lukkede sine øjne nedslået og nikkede til hendes ord. Det var som at få afsløret ens dyb frygt for sine øjne. Zaladin var ikke nogen tilgivende gud, og gå i en direkte krig imod ham endte aldrig fredeligt. Isari og Zaladin havde altid haft deres kampe, men i modsætning til Isari var Baldwin ikke spor sikker på om Zaladin skelnede mellem hvem der gjorde hans tilhængere ondt og dem der forsøgte at hjælpe. Baldwin tog en dyb indånding og åbnede igen de ravgule øjne for at se tilbage på Reinas bekymrede ansigt. ”Han er på ingen måde en tilgivende gud.. Og han skelner ikke mellem hvem der gjorde ham ondt og hvem der så til. Zaladins vrede vil ikke kun ramme Kile” hvis blot vreden ville ramme Kiles Orden ville Baldwin være mindre ængstelig, men det var ikke sådan verden hang sammen. ”Hvis blot hun ville vise sig for os.. Ingen har set hende i flere måneder” bekymringen var malet i han ansigt, men dybt inde i øjnene var der frygt. Frygt for hvad det kunne betyde. Frygt for hvor hun var, og hvilken tilstand hun var i. Kiles orden var alt han hørte fra – måske det var tid at forlange en audience, om det så betød at han måtte se en vred dronning i øjnene.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 17.09.2017 15:41
Reina nikkede bekræftende til dette. Zaladin var modbydelig, og de ville alle blive straffet af ham i sidste ende. Hvis dog plagerne havde været hans straf, men nej, det tvivlede hun på. De var trods alt før brændingen af templet. Hvad kunne Zaladin dog nedkalde over dem, og hvor lang tid ville der gå. Han ville bære nag, og udentvivl ville han finde på noget grufuldt.
”Jeg er enig, men jeg kan ikke længere få lov til at se hende, De er den eneste der har magetn til at kunne få lov, udover Kiles Orden,” forsikrede Reina, og der var noget i hendes blik der næsten bad ham om det. Bad ham om at tjekke på denne dronning de så sjældent så nu. Hun ville ønske at hun selv kunne gå op og bekræfte hvad der var sket, men siden at Kiles Orden officielt var det Dronningen ny fulgte, så havde Reina ikke engang fået lov til at komme på Krystalpaladset. Hun var blevet vendt bort hver gang, og englen var efterhånden holdt med at forsøge. Hvis Dronningen ønskede at snakke med Isari, så måtte hun selv komme ned til Reina og Isari katedralen.
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 20.09.2017 22:11
Plagerne havde virket som en magisk form for straf. Og siden den passede overens med at dæmonernes rige igen blev genåbnet af Mørkets Lord, var det ikke svært at lave den kombination at dæmonerne var indblandet. Om dæmonernes konge, Zaladin var direkte indvolveret var dog langt mere gætværk. Baldwin havde alligevel ingen intentioner om at udfordre den skæbne hvis han kunne undgå det.
"Jeg er usikker på om magten indebære at have hende på tomandshold. Kiles Orden har mere magt end de giver udtryk for. Jeg frygter.." det var svært at sige det og han måtte slå blikket ned i skam som han lod tanken komme ud som tale. "Jeg frygter de manipulere hende" hans stemme var blevet til en hvisken. Han kunne ikke se hvor mange andre svar der kunne være mulige. Dronningen havde altid været Isaris udsending, og havde altid fulgt Isaris ord. Hvad havde ændret sig? Hvorfor? og hvordan kunne han få det at vide, uden at blive overvåget af Kiles orden. Baldwin behøvede et emne at tage afsted med. Noget han skulle diskutere med Dronningen til at overbevise Kiles Orden. Han betvivlede at de ville være villige til at lukke ham ind, på grundlaget at han blot ønskede at se at hun stadig var i live og ved bevidsthed.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 21.09.2017 10:20
Reina kiggede chokeret på Baldwin, da han nævnte at han var sikker på at de manipulerede dronningen, men kort efter kom der et mere fast udtryk i hovedet på Reina. Det var en fuldstændig absurd tanke at have, dronningen var dronning fordi at hun lige netop ikke var nem at manipulere. Det kunne godt være at Reina ikke var klar over hvad der foregik, men hvis hun blev manipuleret, så var det ikke kun manipulation, så lå der noget andet bag det.
”Dronningen er ikke så nem at manipulere, så det en noget voldsom teori du kommer med,” kom det roligt fra Reina, men med et noget fast udtryk i hovedet. Hun var ikke vred på Baldwin, men hun var ikke helt enig. ”Hvis hun bliver manipuleret, så ligger der mere bag det end at hun bare bliver manipuleret, og så må de have gang i nogle voldsomme ting. Farlige ting.” Lysets Slægt havde altid været en slægt med en god mængde viljestyrke. De var ikke sådan til at bøje sammen, hvilket Reina også var et bevis for. Det var også derfor at Reina vidste at der måtte ligge noget bag det hvis Lysets Dronning blev manipuleret.
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 22.09.2017 22:37

Faktisk overraskede det ham ikke at se hendes chokerede udtryk. Det var også en voldsom anmeldelse at komme med, men noget i hans mave gjorde at han ikke kunne tro hun var ved sin fulde bevidsthed omkring hvad der foregik. Det var ikke hans logik der fortalte ham dette, men den kendte mavefornemmelse. En mavefornemmelse der før havde reddet hans liv at have. Baldwin blinkede og nikkede roligt med sit hoved. Han vidste det var en voldsom teori og kunne kun give hende ret. Og at Reina ikke var enig, var heller ikke noget der kom bag på ham. Et sted havde han blot alligevel brug for at sige det. ”Jeg er enig. Dronningen lader sig ikke blot manipulere. Hvorfor tror De at jeg frygter for min dronnings helbred? Noget er forkert. Måske har jeg ikke ret i min teori, måske er mine tanker løbet af med mig. Men jeg kan ikke slippe følelsen af at noget er galt. Meget galt” om det var dronningen der var blevet manipuleret, eller holdt fanget, eller hvad end de havde gang i med hende, vidste han ikke. Eller om det blot var hans egen naivitet der satte sig fast på at det måtte være noget i den retning, da hans hoved ikke kunne sætte sig ind på at Dronningen skulle ønske dette for sit folk.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 27.09.2017 12:46
Det var svært for Reina at stå i denne situation. For selvom de begge var urolige for deres dronning, så var det med forskellige tilgange til det. Hun kunne udmærket se hvor han kom fra, men hun kunne ikke tro at der var noget så alvorligt galt med hende. Dronningen var stærk, stærkere end Reina, så Kiles Orden kunne ikke bare styre tingene.
”Jeg synes den eneste fremgang på dette er at tage kontakt med hende, og jeg behøver vel ikke at sige at De skal holde disse tanker dybt inde i Dem?” sagde Reina så endelig. Hun ønskede at hjælpe, og hun kunne kigge forholdsvist rationelt på dette. Desuden ønskede hun ikke at den nye general skulle komme i problemer så hurtigt. De havde behov for en stærk general for Lyset, og gerne en der blev hos dem i lang tid, modsat de sidste par stykker de havde haft.
Baldwin Adler

Baldwin Adler

Lysets General

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 45 år

Højde / 168 cm

Hobbit 27.09.2017 14:39
Baldwin rystede på hovedet. Nej, han var udmærket klar over at han skulle holde sine tanker for sig selv. Men de kom fra hver deres baggrund. Reina var præstinde og havde også andre syn på hvordan livet fungere. Baldwin var kriger, og forstod sig i bunden ikke voldsomt i den salgs. Han så en trussel og hans logiske sans gik ofte til at noget var galt. Grueligt galt. Måske han tog fejl, eller at han blot havde lagt det hele forkert sammen i sit hoved. Men han kunne ikke slippe følelsen af frygt. ”Nej, det er jeg klar over.” han var ikke engang sikkert på det havde været forsvarligt at nævne det for Reina. Men han vidste hvad han skulle nu. Få taget kontakten til Dronningen, hvad end det krævede. ”Jeg takker for at De ville lytte” trods det kunne virke som absurde teorier, men alle tænkte forskelligt.
Reina

Reina

Ypperstepræstinde af Isari

Retmæssig God

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 94 år

Højde / 173 cm

Helli 07.10.2017 17:47
Reina nikkede bekræftende. ”Jeg er ked af ikke at kunne være mere til hjælp. Vi har begge dronningen kært trods alt,” indrømmede hun en smule sørgmodigt. Hun ville gerne kunne hjælpe, men det her var på et højere plan end Reina kunne klare, og uroen i templet var noget hun måtte tage sig af til at starte med, selvom hun ønskede at prøve at snakke med dronningen igen. De fleste ville dog mene at det var fordi at hun ville tilbage til at have magt. Onde ord var noget hun havde hørt en del af siden at dronningen havde skiftet til at følge Kile i stedet for Isari.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 3