TheEvilQueen

863
karakterer

Heysan! Jeg er helt ny, men fik sådan lyst til at vise tegningen af min første karakter frem. Eller i hvert fald så langt jeg er nået med hende. Det her er mit første udkast. Så skal blusen "bare" rettes til, så den passer herinde. Og så er der nogle anatonomiske ting ved selve hestedelen af kroppen, som også skal rettes lidt, men ja. Det skal nok ske.
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 19.06.2017 09:47
Hej og velkommen til!

Nu er jeg selv ufattelig talentløst hvad angår tegninger, men for en lægmand som mig, så er det du har lavet der sgu skide godt :o)

Ekspert på heste er jeg heller ikke, men benene ser noget slanke ud -- Det må en af de andre dog lige be- eller afkræfte.

TheEvilQueen

863
karakterer

Hej og velkommen til!

Nu er jeg selv ufattelig talentløst hvad angår tegninger, men for en lægmand som mig, så er det du har lavet der sgu skide godt :o)

Ekspert på heste er jeg heller ikke, men benene ser noget slanke ud -- Det må en af de andre dog lige be- eller afkræfte.

Jeg er heller ikke ekspert i Kentaurere, men jeg har pænt mange erfaringer med at tegne heste (Se her!), så er ret sikker på, at den ser rigtig ud (hestemæssigt altså) :)

TheEvilQueen

863
karakterer

Og vi forsætter. Overvejer lidt, om hun også skal have et sværd eller et eller andet, men det finder jeg nok ud af før eller siden. Hvis nogen har nogle forslag, så kom endelig med dem! :D
Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 19.06.2017 10:07
Jeg tænker noget udsmykning af halskæder, armbånd og sådan :D skide flot tegning! For Satan du har talent

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg tænker noget udsmykning af halskæder, armbånd og sådan :D skide flot tegning! For Satan du har talent 

Det er en skide god idé! Hvorfor jeg slet ikke har tænkt på, at der skulle nogle smykker på, ja det ved jeg ikke. Må hellere finde nogle referencebilleder til det, for tegner meget sjældent smykker. Men mange tak for hjælpen =D

TheEvilQueen

863
karakterer

Så er hun klar til at spille med! Nogen der har idéer til et navn til hende?

TheEvilQueen

863
karakterer

Besluttede mig for, at Y (gider ikke stave navnet, for det går alligevel altid galt xD) skulle have et ridedyr. Så her er outlinen til ponyhoppen Fel =D

TheEvilQueen

863
karakterer

Så mangler der bare at komme noget mønster på ;)
Yuzuha

Yuzuha

25
karakterer

Yuzuha 09.07.2017 03:03
Wow! Jeg er virkelig imponeret over hvordan du tegner heste!! Jeg synes de er så svært anatomisk bygget op!! ><

TheEvilQueen

863
karakterer

Wow! Jeg er virkelig imponeret over hvordan du tegner heste!! Jeg synes de er så svært anatomisk bygget op!! ><

Hehe tak. Jeg har tegnet heste siden... ja, nærmest altid, så det har krævet en  del øvelse, men nu er jeg på et niveau, hvor jeg nærmest er tilfreds med mine tegninger også. Hvilket forøvrigt har taget mig MEGA lang tid, fordi jeg er så forfærdeligt kritisk d:

Jeg har faktisk også tegnet mennesker en smule, men jeg er efterhånden blevet så kritisk, at jeg ikke føler mig tilfreds med dem, og derfor ikke gider bruge tid på det >.<

Det eneste jeg tegner af mennesker nu, er balletdansere, fordi jeg er totalt fascineret af dem.
Yuzuha

Yuzuha

25
karakterer

Yuzuha 11.07.2017 22:44
Man er jo sin værste kritiker siger man ! 

TheEvilQueen

863
karakterer

Er gået igang med den her. Det tager drøn lang tid :3

TheEvilQueen

863
karakterer

Kan da lige poste, hvordan det går nu :)
Håret er ikke færdigt! :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 10