Under det store træ.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 22:19
Xenix kiggede en anelse irriteret på hende, igen blev hendes øjne matte, det var ikke noget hun selv komtrollerede, det var så naturlig en forsvarsmakanik der lå så dyt i hende at hun ikke længere tænkte så megte over det. Drea lød belærende, hvislket gik hende på narverne "Naturen er og bliker ikke levende, med mindre den er kontrolleret af en jord elemantalist, og dyrene er dyr, de vil aldrig nå vores inteligens. Lad ingen andre bilde dig andet ind!" siger hun en smugle snerrende og ser ligegyldigt op på hende.

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 12.05.2009 22:29
''sandt nok'' hun smiler stadig og ved ikke rigtig om hun skal skrue ned for sin tale strøm eller om hun skal forsætte med at sige sin mening...
''men dyr er da kloge nok til at holde naturens balance...'' hendes smil forsvinder da hendes sten lyser en anelse igen.
Drea ser stille omkring og lægger mærke til at kvinden hun taler med, så lidt irretret ud, måske skulle jeg hører lidt på hende lidt?
Hun lod sig falde bagover og holdte lidt imod med den ene arm, så hun landte vel placeret med det ene ben foran det andet på græsset under grenen, hun satte sig derefter ned i skræder stilling og så intreseret på Xenix.
''Elementalist? hvad er det?'' hun lød intresseret og så lidt spørgende hen på Xenix.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 22:34
Xenix blinkede et par gange med øjnene of fik det normale blik tilbage, hun havde først lige brmærket virkningen nu. Hun rømmede sig "Dyrene er ikke kloge nok til at holde balancen, det ligger i deres instinkt, de arbejder dårligt nok for sagen!"Siger hun bestemt og rækker hånden ud mod bogen der letter op i hendes favn. "En elementalist er et andet ord for de folk der er født med, eller har lært evnen til at kontrollere et element, for eksempel vand eller ild!" siger hun forklarrende, hun elskede følelsen af at være begavet, selvom det efterhånden skete tit, hun var trods alt en klog kvinde

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 12.05.2009 22:46
''ahh så ved jeg det'' hun smilte igen og tænkte lidt over den kræft stenen besad.
''hvis nu man besidder noget der kan fremmane en golem...? er man så elamentalast?'' hun sad foroverbøjet på jorden og lød intresseret i hvad i det hele taget en elementa et eller hvad det nu hed, hvad det var ville gerne vide for det lød spændene i hendes ører.
Drea's blå sten var nu ved samme lys som da hun startede på dagen, så Xenix var åbenbart hidset ned igen.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 22:51
Xenix stivnede idet hun hørte om golemmen "Besidder du sådan en?" spørger hun alvorligt og hendes blik bliver straks meget interesseret, hun havde læst om sådanne ting, men aldrig oplevet eller det dem. Hun vidste at de var megte sjældne, og tit gaver fra fødlsen, eller var gået videre i slægten , endten som beskyttere, eller bare forekæmpere. Hun satte sig endnu engang ned, denne gang ganske tæt på Drea

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 12.05.2009 22:57
Hun så overrasket på Xenix som der nu var kommet tætere? hun forstod ikke helt hvad der var så intressandt i en alt ødelæggende maskine som der godt nok kom hene til hjælps.
''øhm...både og...'' hun lændte sig lidt tilbage og holdte hånden over hendes svagt lysende sten, bare hvis nu hun greb ud efter den.
''den kommer af og til...''
Hun ville helst ikke sige hvad der skulle til for at den kom.... Xenix lød meget intresseret i at se en golem, og hun ville helst ikke gøre skade på hende selv i øjeblikket.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 23:03
"Så du besidder en genstand der kan fremmane en golem? Hvordan ser den ud? Hvor stor er den? Hvilket materiale er den gjort af?" Hun hev en sort bog frem og en lille bøtte blæk samt en sort stor fjer hun havde i en lille læderpung der havg ved hendes side. Hun dybbede ihærdigt fjeren i blækken, og noterede de første linjer før hun alvorligt kiggede op på hende. "Har du nogen anelse om hvilken genstand det er du besidder?" siger hun skæptisk og stryger en hånd gennem det lange løse hår

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 12.05.2009 23:09
''øhm...sten...'' hun skævede lidt til fjren og bogen, hvad pokker sker der? hun havde aldrig troet at hendes sten ville bringe den slags opmærksomhed.
''jahh....en beskyttende kilde...'' hun brød sig ikke helt om denne omvændning og prøvede at gennemskue hvad pokker kvinden skulle med den bog hun var beyndt at lave sjove tegn i(bogstaver).
''øhm...hvad intressandt er der ved det...?'' hun følger spøgende fjerens bevægelse, mens hun stadig arbehder på et svar på hendes spørgsmål.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 23:15
Hun nikker forstående "Kan du give mig en beskrivelse af dens udseene?" hun skriver ihærdigt ned over siden og noterer hvad Drea nu end forklarer "hvor har du den fra?" hun fjerner ikke blikket fra bogen, men bider sig kort tænkende i læben. De sidste golemer hun havde læst om havde været af jord og vand. "Hvor længe har du haft den? Kan du selv kontrollere den og dens udfald?!" spørger hun ihærdigt, og vender endeligt blikket mod Drea. Måske var hun ikke en dårlig idé at samarbejde med alligevel

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 12.05.2009 23:26
Drea stivner lidt, hun havde aldrig rigtig betragtet den når den var der.
''øhm den er af en stensort der ikke kan ødelægges...og den er omkring....øhmm...'' hun stopper kort og ser op på grenen omkring de 2,36m over dem ''omkring op til den gren der'' hun peger og blir lidt forvildet i de kommende spørgsmål.
''ta det roligt! du forvirer mig!'' hun ser noget anspændt på Xenix som skriver ting i bogen hun ikke fatter.
''Den har bredde skuldre, med to sten spidser på hver, dens ene arm kan forvandles men til hvad mindes jeg ikke'' hun ser stadig undrende på Xenix og trækker på skuldrende og fjerner hånden fra stenen for at klø sig i nakken.
''Undskyld hvad var alt det andet du spurgte om...?''

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 23:37
Hun nikker ivrigt mens hun hurtigt skriver ned, og af og til fybbber den sorte fjer i blækhuset, hendes besøg her havde tilsyneladene ikke været forgæves alligevel
"Så den er lavet helt af sten? Der er ikke ild, vand, eller andre ting, bygget ind i den?" hun skriver videre og sætter bestemt et punktum, før hun igen vender blikket mod Drea "Hvor har du fået din golem fra? Hvad er det der fremmaner den? Et smykke måske?!" hendes blik hvilede på hendes halskæde, men blev hurtigt slået ned i bogen igen. Hun lod ikke til at være interesseret i at få fat i golemmen, blot få informationer om den. Men man ved jo aldrig

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 12.05.2009 23:43
''det kan jeg ikke svare på...'' Drea så usikkert omkræng sig, ikke fordi hun føldte sig overvåvet af noget, men hun ville se om det måske var muligt at komme væk inden at Xenix kom for godt igang med spørgsmålende.
''jeg har altid haft den...andre folks sgressioner...'' hun så sig stadig om for hun føldte sig ikke tryg ved dette, hun ville ikke være uhøflig og gå men hun ville derimod ikke lade sig blive spurgt så hurtigt.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 12.05.2009 23:51
Hun skrev siden færdig og begyndte utålmodigt at vente på at blækken tørrede. Hun vendte det blå blik mod hende "Så du ved ikke hvordan din beskytter ser ud?" grinede hun lidt tørt og rystede på hovedet "folk aner ikke hvilke kræfter de render rundt med!" sukkede hun opgivende. Hvis jeg dog bare kunne se Golemen, ville det være langt nemmere, på den anden side, hvis det er en beskytter kan det give visse problemer, især hvis hun ikke er i stand til at kontrollere den. Tanken gjorde hende irriteret og det var tydeligt på hendes øjne, ellers skjulte hun det godt

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 13.05.2009 00:01
''Den var svær at se i mens jeg kæmpede for mit liv sidst den kom....og jeg var mere optaget af at undgå et flamme hav som kom flyvende imod mig frem for at se om Golemmen var af træ eller sten!'' hun pustede lidt efter vejret efter sin arrige tale.
''og desuden så rev den næsten kroen ned i Tusmørkeskoven...'' hun lagde armene over kors og så lidt irreterret efter det samme ergen som nu var kommet ned fra træet for at rave nødder ned til vinterern.
Stenen fik en større glans både fra den irreteret aura som Xenix udgav og den irreterede aura Drea gav.

(kan vi fryse? falder snart i søvn og kaffe hjælper ikke-.-)
//frys

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 13.05.2009 07:46
Xenix bladede endelig i den sorte bog og begyndte hurtigt at notere ned på den anden side. "Du lyder ikke til at være så populær!" grinede hun, efter historien. "Så, du sier den var ved at rive en kro ned, var det dig der beordrede den, eller handlede den selv?!" Hendes stemme var gennemtrængende, hun havde aldrig beskæftiget sig med ukontrollerede Golemer, men hun vidste at man med sindet kunne lære at styre den, men der var nok lidt at læse op på. Hun sendte stenen om Dreas hals et kort blik, det måtte være kilden til Golemen, ellers måtte det være en anden magisk genstand, huun havde i hvert fald aldrig oplevet et smukke, der teede sig sådan, uden at have en eller anden form for magisk påvirkning.

// Frys

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 09:50
''Jeg er ikke upopulær....det er bare mænd der ikke kan styre sine lyster...det var det den gang...'' Drea holdte en kort pause for at styre sit temprament lidt, Xenix havde jo ikke gjort hende noget, men det gjorde hende noget gal i sulet over hvad mænd kan gøre.
''denne mand var noget lignende....han havde en jern krop og...jahh...men Golemmen slog ham ud af viljen til at beskytte mig...''
Hun tiede lidt...
Smerten fra de sår hun fik den nat var væk men hun kunne stadig føle hvordan det var at få noret metal ind i huden.

//frys

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 13:52
"Mænd skal bare sættes på plads!" sige rhun bestemt og fortsætter sine noteringer, dog en smugle langsommere, hendes tanker var begyndt at kredse om hvor hun havde lånt den bog om golemer. "Den omtalte mand, var han ligeså en golem?" spørger hun interesseret, ellers skulle det være en formskifter, eller en der var i stand til at transformere sig. Hun rømmede sig og så op på hende, det var egentlig en sær kvinde, hendes personlighed var i hvert fald spøjs

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 13:58
Drea så lidt ned i jorden og vendte igen blikket kort op imod Xenix igen.
''jeg ved ikke hvad han var...men han kunne gøre sig til jern og styrer en ikke særlig sjov pisk....'' hun så stille ned igen, hun var ikke meget for at tale om Tarak, for efter hendes egen fejl var hun ikke vild med at blive mindet om det.
''hvad er der i bund og grund så specielt ved at je har en golem...?'' hun skævede lidt af Xenix og så spørgende på hende.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 14:09
Hun så op på Drea med et skæptisk blik, der så hurtigt ændrede sig til pædagogisk "Golemer er ikke allemandseje, det er sjældne genstande som somregl er nedarvet gennem flere generationer, alt efter hvilken golem man besidder eksistere der en speciel drivkraft, som befinder sig i genstanden der kontrollerer den, i dette tilfælde vil jeg skyde på din halskæde!" Hun nikkede mod hendes bryst hvor stenen tung hvilede. "Det lyder som en beskyttende golem, i det tilfælde ville den letteste måde at få fat i den halskæde på, være at skille dit hoved fra resten af kroppen!" sagde hun ganske monotomt og trak på skuldrene, så vidt hun vidste forgik Golems kræft kun hvis man slog ejeren ihjel, og indtil en ny ejer fandt genstanden der fremmanede bæstet.
Igen vendte Xenix blikket mod Drea og klappede bogen sammen.

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 14:17
Drea stivnede lidt da hun hørte Xenix sidste sætning, hun vil da ikk? hun lod sit ene ben lide stille bagud for en sikkerhedsskyld.
''jeg er for hurtig til en klinge...'' hun var bestemt i den sætning og bevægede sin venstre arm lidt bagud så hun nemt kunne springe væk i løb hvis det kom til det.
''og jeg mener hvad jeg siger...'' hendes stemme var endnu bestemt, dog var hun en anelse usikker på om hvad hun skulle gøre udover at hun skulle væk hvis det stod til kamp.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12