Ved en fredfyldt sø

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.05.2008 22:17
Samson træder med det samme et skridt forud, idet han ser Kemarano forsvinde fra træet, han mærker kniven snitte hans hud, så der kommer dog en lille flænge.
Han vender sig om.
"Sikkert..," brummer han men er ikke blevet særlig vred over snittet.
Dog bliver han lettere vred over at Kemarano siger, at det er ham der er svakket, og ikke Kema.
Samson hopper op i luften, højt op - magnetisme evnen hjælper dog også til dette.
Han lander på en gren som er bagved Kemarano.
"Jeg gider sku næsten ikke at spilde min tid på dig.., har du ikke fattet det? Du er ikke i min interesse.. Ikke i dag i hvertfald..," brummer han og fnyser lidt.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 19.05.2008 22:19
" Du finder mig ikke intressant ? Ja , vel ja, " siger han roligt .
" Så hold dig fra Murizz ! " Hvæser han vredt .
Han vender sig derefter om mod Samson .
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.05.2008 22:21
"Tssk! Murizz vækker min interesse..," brummer han ligegyldigt.
"Min vrede er brugt op fra i går, så gider ærlig talt ikke at spilde min tid på dig!"
siger han stadig i et ligegyldigt toneleje.
//Nova \\

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 19.05.2008 22:22
Han står med et foran Samson .
" Så forsvind , kujon , " hvisker han i Samson's øre .
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.05.2008 22:26
Samson hvæser lidt af Kemaranos kommentar.
Han får sin daggert frem, og hugger lynhurtigt ud efter Kema.
"VOV ikke at kalde mig det!" Hvæser han vredt.
Hans øjne begynder at skyde op i flammer, og hans krop begynder langsomt at tænde op til en stor ildflamme.
//Nova \\

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 19.05.2008 22:27
Shit !
Han springer så hurtigt han kan tilbage , på jorden væk fra Samson .
" Endelig , begynder du at tage det seriøst , hva ? " siger han med et lille smil .
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.05.2008 22:29
Samson står nu op i flammer, bogstaveligt talt.
Han hopper ned på jorden, og følger efter Kemarano.
Han stiller sig bagved ham, og hans flammer forsvinder kort, idét han atter hugger ud efter ham, og atter går han op i flammer.
"Seriøst? SERIØST!??! NU skal jeg fortælle dig HVAD der er seriøst!" Råber han nærmest så det giver ekko rundt omkring dem.
//Nova \\

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 19.05.2008 22:31
Han skæver til alle sider , da der kommer ekko , samtidig med at han igen hopper væk ,.
Pis , jeg kan ikke forsætte på denne måde !
Han har stadig fat på daggerten .
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 19.05.2008 22:37
Pludselig giver den lyd af en flamme der suser gennem luften, oppe fra himlen af.
Samson styrtdykker nærmest direkte ned ved siden af Kemarano, og ilden har spredt sig i en rund bue omkring ham. Og dog, bræder denne cirkel stadig, men Samson står nærmest op fra et sted i cirklen mellem flammerne, bagved Kemarano. Han hugger atter udefter Kema.
Flammerne blusser kort op og bliver tårnhøje, lige indtil de helt forsvinder, og en lyd af et fjernt ild gennem luften kunne man høre blive mindre og mindre, indtil det ikke kunne høres mere. En høj latter kunne høres, og det forsvandt efterhånden også. Det var et tegn på at Samson var forsvundet.

//out
//Nova \\

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 19.05.2008 22:39
Han får en ordenlig flænge i armen .
" Pis , ! Det skvat ! " mumler han lavt .
Såret bloder konstant .
" Jeg må finde noget til det , " mumler han før , han forsivnder .
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 03.06.2008 20:41
Venus kommer gående af en smal sti i udkandten af lysningen. Hun indsnuser smilende den søde duft af blomsterne, der er begydt at spinge ud. Hun er nærmest lykkelig, vil hun nok selv beskrive det. Hun går hen til søbreden og smidder støvlerne for at vade ud i det lave, kølige vand. Det eneste, der mangler nu, er lidt selvskab, tænker hun, mens hun betragter sine tæer nede i det klare vand.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.06.2008 20:48
Saphir kommer gående i strålende humør, men er dog også rimelig træt. Hun burde gå hjem, men gider ikke.
Hun ser en person der står nede i søen, og kan ikke lade vær med at smile. Hun går lidt tættere på personen, bare for at sikre sig, at det ikke er et eller andet farligt.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 03.06.2008 20:52
Hun hører noget et sted bag sig og vender hovedet. Perfekt, mine bønner er blevet hørt, tænker hun og storsmiler.
"Godaften. Mit navn er Venus," præsenterer hun sig, måske lidt hurtigt, men venligt. Man skulle jo præsentere sig på et tidspunkt, så hvorfor ikke med det samme?
"Hvad er dit navn?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.06.2008 20:54
Der kommer et stort smil op på Saphir's læber, da personen virker rigtig venlig.
"Mit navn er Saphir, hyggeligt at møde dig" siger hun med et grin. Hun er vildt glad for at have fundet en at snakke med, da hun ikke rigtig har snakket med nogen i dag, men det er mest fordi, at hun stort set aldrig snakker med nogen inde på markedspladsen og at hun ellers ikke har set så mange.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 03.06.2008 20:59
Hun nikker stadig smilende. "Kom og vær med." Hun vifter lidt med hånden i retning af vandet. Pigen lod til at være sød nok - lidt genert, men sød. Venus er også ret glad for at have fundet nogen at snakke med. Hun går lidt længere ud og hiver lidt mere op i kjolen. Det er da næste lige før, man skulle tag en svømmetur, tænker hun, men slår tanken ud af hovedet igen. Hun vil hellere stå her og snakke.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.06.2008 21:02
Hun nikker smilende, og går over til vandet og kigger kort på det, før hun går ud i det. Hendes fødder var også en del beskidte fordi, hun havde vandret igennem skoven et stykke tid, og som sædvanlig på bare tæer.
"Hvad laver du så herude?" spørger hun med et stort smil. Et eller andet skal de vel snakke om, og hun kan vel selv starte samtalen.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 03.06.2008 21:06
Hun ser først på Saphir, så op mod himlen og så igen ned på sine tær. "Jeg gik bare en tur, skoven her er så dejligt fredelig... Hvad med dig?"
Hun sopper lidt rundt i cirkler og drejer rundt om sig selv et par gange. Hendes tær er også lidt beskidte, men da hun for det meste har støvler på, er det ikke så slemt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.06.2008 21:09
"Også en tur, siden jeg ikke gider at gå hjem," griner hun. Hun har aldrig rigtig brudt sig om at være hjemme, men kan ikke klare sig alene i flere dage, så det ender alligevel med at hun tager hjem før eller siden. "Men du har ret i at her er fredeligt. Det er rart at være her, når man er vant til at være omgivet af en masse."
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 03.06.2008 21:15
Venus tager ikke rigtigt notits af den førse bemærkning. Hun kender godt fornemmelsen af, at man hellere vil være ude. Men den anden, at være omgivet af en masse... En masse hvad? Er der problemer derhjemme? hun ser bare smilende på hende. "Det forstår jeg godt? Det er ikke altid lettest at være hjemme." Nok ikke smart at grave for meget, når man kun lige har mødtes, men nu har hun i det mindste gevet anledning til, at saphir kan fortsætte. Men kun, hvis hun ellers har lyst til at dele de oplysninger med en vildt fremmed.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 03.06.2008 21:18
"Nej... Især ikke når ens mor tvinger en til at give en kjole på." Man kan tydelig høre afskyen i Saphir's stemme, da hun siger det. Hun har altid hadet at have kjole på, og i det hele taget være fin. "Det er vel okey, hvis man kan lide det." siger hun så og smiler til Venus.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13