Hvor skoven næsten er helt sort

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 14.03.2009 22:10
Rick betragter ham med et nærmest fornøjet blik. - Hun morer sig egentlig lidt over hvor meget han tænker på, ikke at tænke. Mens han tænker, retter hun kort på sit slør, så det ikke falder ned. Ikke at det ville gøre så meget idag, nu da hun har shorts på indenunder.
"Lige siden din 'Jeg dur heller ikke til noget'-tanke," siger hun kort, lige efter hans spørgsmål. Hun stiller sig derefter til at stå og rette lidt på de lange handsker.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 14.03.2009 22:24
”Åh..” siger han med en nærmest chokeret stemme. Det var ikke så godt. Tænkte han opgivende, men kunne efterfølgende havde dræbt sig selv. Flere gange endda. Hvilket han tænkte over, men til sidst konkluderede at han ikke kunne lade være med at tænke. Tænkte han.
Alzeid sukkede opgivende, men kiggede stadig ikke i hendes retning. Han fandt det stadig forunderligt at han ikke kunne høre hendes hjerte, men der var sikkert en eller anden logisk grund til det. Eller også var der en mindre logisk grund til det, hvilket egentligt betød det samme for ham. Bare der var en grund.

”Så kig, hvis det er vigtigt for dig.” Sagde han surmulende, eller tænkte han det? For ham lød det som om han sagde det med ord, men hvordan ville det lyde for hende vidste han ikke. Tankelæsning var et mysterium der var uden for hans fatteevne. Måske smeltede lydbølger og hjernebølger sammen i hendes øre, eller måske havde han i virkeligheden bare tænkt det, og så bare fantaseret sig til selv at havde hørt det. Han havde som sagt lidt svært ved at kapere hele tankelæsningsprincippet.
Tænkte han.

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 14.03.2009 22:33
Da Rick endelig er færdig med at rette på alt sit tøj, ser hun mod Alzeid igen. Hun kan tydeligt hører alle hans tanker, men hun undgår at kommentere nogen af dem.
"Hm .. Nej .. Så vigtigt er det ikke. For jeg må se at gå," siger hun kort. Hun ser lidt væk.
"Jeg ved aldrig hvornår min he .. min 'ven' kan komme," kommer det roligt fra hende, før hun igen ser på Alzeid.
"Emo-agtige lille .. ting ..," mumler hun, før hun ryster svagt på hovedet og forsvinder derfra.

//Out. Sorry ><Bliver><

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."

Alzeid Drakilion

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 234 år

Højde / 169 cm

Derag 14.03.2009 22:41
Hun var en kryptisk størrelse, det var sikkert. Han nåede ikke engang at kigge på hende, hvilket sikkert også var bedst på et eller andet punkt hvis hun ikke var dødelig. Så kunne det bare give større problemer end hvis hun faktisk levede. Han trak irriteret på skuldrene, og besluttede sig for at bevæge sig tilbage mod krypten, hvor en dejlig muggen kiste ventede på at han skulle tilbringe de næste 10 timers tid inde i den. Han var simpelthen ekstatisk med spænding...

//Out

When we look into the night sky, we see light engulfed in devouring darkness.
A soul is like the night hours; the cold grip of reality, encasing warm specks of emotion -
However, whether you rest your gaze in the nightly void is your choice.
If you close your eyes you see no darkness, you see no light,
if you close your heart you feel no warm, and you feel no cold
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 18:48
Det var mørkt. Solen trængte stædigt igennem den tæt bevokset skov, men træerne tårnede sig højt op over jorden som æld gamle kæmper, og forhindrede solen i at kaste lys ned i skoven. Nogle solstråler nåede ned til skovbunden og lyste en lille plet af skovebunden op. Nogle mørke fugle hvilede på grene, der bar nye skud. I stilhed fulgte deres kolde blikke en skikkelse, der vandrede vildfaren rundt i skovbunden.

Damia skuttede sig, og sænkede blikket. Over hendes hoved blokkerede trækronerne udsigten for himlen. Det var svært at afgøre, hvordan vejret var. Det var som om, at hernede var det en verden for sig.
Hun lader en hånd glide igennem de smørbløde lokker, der lå tæt om hendes ansigt. Hun fulgte de nænsomme skridt, hun tog. Gad vide hvor længe hun havde vandret?

- Avatar og profil billede lavet af mig
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 19:11
Et sted inde mellem de mørke træer høres der nogle hove, hamre mod den kolde jordbund. Det var efterhånden flere måneder siden, Mørkets Lord havde reageret i landet, og med tiden var det blevet værre og værre at opholde sig i landet, hvis man altså sammenlignede med hvordan det var før. Der var intet styr på landet overhovedet. Huse blev brændt ned, lysets krigere blev jagtet.. kort sagt, mørket havde simpelthen taget over...
Mindst én person, gik dette dog ikke forfærdelig meget udover. Nemlig Samson. Han udnyttede det, så godt han nu kunne, til egen, og bandens fordel.

Hovenes hamren mod jorden blev højere og højere, i takt med den store tyr, Brutus, og dens ejer på ryggen, Samson, nærmede sig.
Det lange sorte hår piskede nærmest ind mod Samsons ryg, i takt med de galop tyren forårsagede i sin fart. Den prustede lidt ind imellem, men den tøvede ikke med at ride frem af.
Samson kunne se en skikkelse et sted foran dem, jo længere og længere de red.
Han var iført sit bande leder tøj, som sædvanlig. Sædvanligt var det efterhånden at blive, når man så ham med det på altid, stort set siden det nye år, og mørkets frembrud.

Dagen i dag, var måske ikke den bedste dag for hans omgivelser, da han havde en stor træng til at provokere, og måske.. lidt til? Det første offer, var måske endda lige foran ham, her i denne skov.
Han lod Brutus sænke farten, og lod ham bare trave stille og rolig fremad. Samsons øjne kunne man nu ikke se, da han havde tippet sit hoved lidt ned mod sin brystkasse, så hatten med de to smileys, dækkede for hans kræftige lyseblå øjne.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 19:46
Et blad faldt stille ned på jorden, og gav den bare, kolde jordbund farve.

Damia så forvirret op, da hun hørte fjerne lyde. Grunden til, at de lød så fjerne i starten, var nok hendes tilstand. Det var som om fordybelsen i tanker, havde fået hende ind i en trance, fængslet hende til minder. Lydene synes at komme fra alle hjørner af skoven. Tættere og tættere. I et svagt øjeblik lød det som en ubehersket mustang, der løber på de vidstrakte stepper.
Så forsvandt lydene så pludseligt og ildevarslende, som de var kommet. "Det må være mørket,, trøstede Damia sig selv, og lagde håndryggen mod hendes pande. Damia havde ikke tid på, hvor længe hun havde vandret denne skov, men mørket havde ikke gjort hende godt. Kindernes røde farve var falmet, og for hvert skridt hun tog kunne hun godt mærke energien forlade hende, som en utæt tag.
Men det slog hende ikke ud.

Damia stoppede op, og så op på fuglene, som sad utålmodige på grenene. En irriterende fornemmelse fik hende til at vende blikket i den retning, hvor Samson og Brutus kom ad.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 20:39
Samson og Brutus gik ganske langsomt nu, da de stort set var helt fremme ved Damia. De kunne ihvertfald se hende tydeligt nu. Samson hævede hovedet en smule, så kanten af hatten understregede hans meget lyseblå øjne, som stirrede direkte på Damia. Hans øjne var ganske kolde at se på, og hans ansigtsudtryk var ubeskriveligt. Man kunne ikke sætte humør på det, men det understregede dog alligevel på en hvis måde, at man ikke skulle prøve at rende om hjørner med ham.

Samson hævede let sit øjenbryn og så ganske kort op og ned af Damia med et vurderende blik - udelukkende kun for at provokere. Han så stortset ned på alle, så det var ikke fremmed for ham selv, at betragte folk sådan, og da slet ikke kvinder!
Mandschauvinist var han bestemt! Det var noget hans far havde gjort ham til, og det var af en af de grunde til at hans opdragelse fik frit løb, da hans far blev fjernet fra hans mor. Samson havde nemlig fået den indstilling, at det så var ham som skulle være overhovedet, da han var den ældste af børnene, og også var den næste mand i rækken. Men det fik han ikke lov til, men han ville absolut ikke underordne sig under sin mors vilkår, og heller ikke over for sin nye papfar, som han ganske kort senere fik, men som aldrig har tiltalt ham på nogen måde.
Han overvejede selv den dag i dag, at tage tilbage for at myrde sin mor og sin papfar. Hans rigtige far havde han ikke set siden, han blev fjernet fra hjemmet, men han havde heller intet imod ham ellers.

Brutus prustede lidt, mens dens røde øjne hvilede på Damia. Den gav sig kort til at stange ud i luften, og skrabe lidt i jorden... mest som en trussel.
//Nova \\

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 20:59
Imens hun stod og betragtede naturen , fik hun pludselig en fornemmelse af at blive iagttaget. En meget ubehagelig følelse, næsten som dengang Samira overfaldt hende. Det var ikke fuglenes nysgerrige blikke, tværtimod føltes det som onde øjne fra et rovdyr.
Hun vendte sig hastigt om for at se sig omkring. Hvem var det som iagttog hende? Hun stod helt stille og lyttede opmærksom. Skoven var helt stille, ingen fuglekvidren eller raslen fra dyr i skovbunden.
Så fik en prusten hende til at se mod Samsons retning. Forskrækket over at se en anden skikkelse her, blandet med forbavselsen over den store tyr, vaklede hun bagud. Dumt gjort, og hun fortrød det også bagefter. Damia ville helst ikke vise tegn på sårbarhed. Det var farlige tider, og mange ondsindet folk vandrede krystallandet. Det onde spredte sig som en pest, og gjorde landets borgere svage.
Det syn, der mødte hende fik hende til at gispe. "Undskyld jeg så Dem ikke,, sagde hun usikkert. Hun græmmede sig over, at hendes stemme lød så ynkelig, men hun genkendte Samson. Første og sidste gang hun så ham, var det sammen med hende... Yang.

Damia foldede sine hænder bag ryggen og skævede til Samson. "De forskrækkede mig,,

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 21:15
Samson hævede let det ene øjenbryn over tøsen der stod foran ham og tyren.

"Hmm.. Ellers svært at undgå?" Han smilte ganske kort, så det blot blev en trækning på læben, som egentlig så ret kold ud i sig selv.
Han svingede det ene ben over tyrens ryg, så han havde begge ben samlet på den ene side af tyren, for dernæst at hoppe ned på den kolde jordbund.
Han gik lidt rundt på stedet, klappede kort på tyrens side, inden han atter vendte sig mod Damia.
Han havde set hende før, men kan ikke huske hvor, eller hvornår, men han var egentlig på sin vis også ligeglad. I hans tanker synes hun så ikke at være så vigtig igen at kunne huske. Hvis han tog fejl, så måtte det bare være det.

"Så.. Hvorfor vader man rundt i skoven på denne tid af aftenen? Nogen erindringer?" Samson så kort omkring for at være sikker på at han ikke havde overset nogen ved denne tøs som farede rundt, men så atter tilbage på Damia med et koldt blik, afventende på hendes svar.
//Nova \\

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 21:33
Ikke hvis man har tankerne et andet sted... Damia bed sig i læben.
Da Samson steg ned fra hans tyr, og så på Damia med kolde øjne, ville hun slå blikket ned, men overvandt trængen og i stedet stirrede lige tilbage på ham. Nu kunne hun tydeligt se hans stolte ansigt, og de blå øjne. Et øjeblik mærkede hun et stik af angst, da det gik op for hende, at der ikke var andre end Samson og hende. Men så huskede hun på deres sidste møde, hvor han blot havde ladet hende gå. Så egenlig var der ikke nogen ubehagelig oplevelse bundet til denne mand. Endnu. Der var altså ikke noget at frygte.

Ja, hvad laver du herude? tænkte Damia for sig selv. "Jeg var faktisk på vej hjem...," da hun for vild, men det ville ikke være så smart at sige til en fremmede "da jeg besluttede mig at gå en aftentur. De ved. Blot for hyggens skyld,, Damia spidsede munden og hævede sit blik. "Dem? Nogen erindringer?,,

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 21:41
Samson betragtede Damia med lettere ligegyldige øjne, men gik mere over og blev undrende idet hun fortalte.

"Gå en tur.. med dette lands nye trusler?" Et lille slesk smil bredte sig over hans læber, ved tanken om hvor mange trusler landet var inde i nu, og havde været det i de sidste måneder.

"Åh ja, det er også ganske hyggeligt, det må jeg give dig ret i.," Samsons tunge gled henover hans læber.
De sidste personer han var stødt på, hvilket var aften forinden, var Alexander og Karizma. Han skulle netop til at have slået lidt på Alexander, indtil Karizma brød ind og beroligede Samson med sin evne, så han havde simpelthen kort sagt, ikke afreageret på noget som helst det stykke tid.

En let vind tog fat i nogle hårlokker af Samsons hår, så de bredte sig lidt i luften.
*sart, sart kvinde* tænkte Samson og fjernede slet ikke sit store smil.
Han gik lidt frem, og i en halvcirkel rundt om Damia.

"Jaja da.. Burde du så ikke fortsætte hjemad?" Samsons pupiller blev smalle, så han slog hurtigt blikket ned i jorden. Om ikke andet, ville hun være et nemt offer. Om hun så end gik videre nu, ville hun måske endda ikke komme så langt. Samson havde reddet gennem skoven, og hun var den eneste han var stødt ind i på vejen.
//Nova \\

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 21:59
"Disse såkaldte 'trusler' har nu ikke generet mig, så jeg tror ikke, at jeg tager skade af at gå en tur,, Damia rettede sig op i sin fulde højde og drog en dyb indånding. Hans bevægelser og være måde mindede på mange måder om en ulv. Sulten og på vagt. Hvad der før skræmte hende, endte med at være facinerende. Damia følte en vis overlegenhed hos Samson, måske var det det, hun fandt interessant. Eller også var hun bare dumdristig.

Damia bed mærke i, at han ikke svarede på hendes spørgsmål.
"De er måske selv ude på en aftentur?,,

Damia blev stående med hånden på hoften, da Samson gik omkring hende. Forsigtig skævede hun over skulderen, og hen på Samson.
"Hjem?," spurgte Damia fraværende "Jo, engang når jeg har lyst. For ligenu vil jeg bare gå rundt,, som en eller anden forvirret idiot.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 22:08
Samson så ikke op på Damia, men ret forud, mens han gik halvt rundt om hende. Han stoppede så pludselig op.

"De har altså ikke generet dig endnu? Så må du passe godt på? Eller... blot været heldig? For tilsyneladende er du ikke så klog til at blive inde, og holde dig væk fra vandreturene om aftenen?" En lille lav brummen af et grin kom fra ham, men sivede hurtigt hen igen. På en eller anden måde morede han sig faktisk lidt over hende.

"Det kan man godt kalde det.. men jeg kan jo også holde til det..," brummede Samson lettere provokerende. Han undervurderede altid kvinder.. ihvertfald var der ganske få han ikke gjorde.
Samson vendte sine lyseblå øjne op, og så direkte på Damia. Hans pupiller var atter blevet brede, så de afslørede lige nu ikke noget som helst.

*Du kan hurtig få lyst... pigebarn* tænkte han, dog uden at svare noget som helst, da han synes at have sagt noget tidligere, som igen kunne passe ind til dette, og han var imod at skulle gentage sig selv.
//Nova \\

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 22:26
"Ikke så klog?,, Damia slog en selvsikker latter op og lagde armene over kors. Hvem var denne fyr?
Det var tydeligt, at Damia ikke tog spørgsmålet seriøst. Det skyldes nok, at hun ikke var påvirket af Mørkets Lord onde styre. I alt fald ikke personligt. Hun kunne ærligt sige, at hun havde set og hørt om urolighederne. Huset der blev brændt. Folk der blev dræbt. Væsner der blev terroriseret. Et rige, der var underkastet de ondes love.

"Jeg må nok bare være heldig,, erkendte hun. For hun havde aldrig været så god til at passe på. Selv når hun troede, at hun var for forsigtig, endte hun altid med at blive overrasket.

"Men hvorfor skulle det være farligere for mig, end det er for Dem?,, spurgte hun og gengældte hans blik.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 22:34
Samson hævede let sit ene øjenbryn ved dette spøgsmål.

"Ser du... Du er jo en kvinde..," Samson var ikke venlig af sig, så han tiltalte ikke folk på samme måde som Damia gjorde, men det generede ham ikke, at hun tiltale ham. På en eller anden måde, kunne han lide det.

".. I kvinder, kan have det svært ved at passe på sig selv, bliver hurtigt overfaldet og så videre, og så videre..," Samson lavede en lille hurtig bevægelse med sin hånd, som for at fortælle hvor mange ting der kunne være udover de ting, han allerede havde nævnt.

"Derudover.. Godt nok har jeg en masse fjender.. Men endnu flere frygter mig.," Et lille ondsindet tilfredst smil gled henover hans læber ved denne tanke. Hvis nogen bare elskede ham for den han var, så var de kort sagt.. færdige! Det var netop det der var sket for Frank. Han elskede simpelthen Samson, og det havde ført ham direkte til døden i et blodigt drab.

Brutus prustede hårdt, mens dens blik var rettet mod Damia med et skarpt blik. Den havde lyst til at angribe, så den tog nogle skridt frem mod hende, men pludselig stoppede den, som om noget spærrede vejen midt i luften, for den.
Samson styrede den.. Det var ikke nogen væg eller noget som helst, men han kunne simpelthen kontrollere den gennem sit brændemærke, som var forskellig fra alle andres som han havde givet med tiden.
//Nova \\

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 22:51
Damia kneb øjnene sammen og skød underlæben ud, tydeligt fornærmet over hans holdning over for kvinder.
"Ja, jeg er en kvinde okay, men jeg er stadig i live ikke? Så i sidste ende er vi nok ikke så håbløse,, Damia stirrede urokkeligt på Samson. Hendes øjne glimtede af noget, der lignede en udfordring. "Eller de fleste af os,, rettede hun, da det nok ikke var helt troværdigt, at alle kvinder var små standhaftige krigere. Ikke fordi hun selv var sådan en. En der gik modgang i møde med oprejst pande uanset hvad. Men hun vidste hvordan man overlevede, og det var det vigtige.

Denne samtale med Samson var begyndt at skræmme hende, ikke mindst fordi, at han hentydede til, at han var en meget velkendt person, og muligvis ikke på den gode måde.

Nervøs tog hun et skridt tilbage, da tyren tog et ildevarslende skridt mod hende. Det var tydeligt, at hun følte sig ubekvemt. Hun havde ikke synderligt meget lyst til at stille Samson spørgsmålet om, hvorfor han var frygtet. Pludselig synes det hele så... truende.
"Så kan man diskutere hvorhvidt det er godt eller dårligt,, hendes tonefald var roligt og fattet. Men langsomt begyndte hun at bakke væk fra ham, og hans tyr.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 22:57
Samson smilte stort.
"Synd du ikke har noget bord, at banke under.. ikke sandt?" Samson grinte lavt for sig selv, som forsvandt hen i en brummen, da hun nævnte det med, at hun stadig var i live. Man skulle passe på med at sige sådanne ting. Man burde i hvertfald overveje det tid og sted, hvor man sagde det, og til hvilke personer, for det kunne nemt tage en drejning.
Samson så lidt efter hende, da hun tog nogle skridt væk.

"Så så.. hvor skal man nu hen? Da ikke hjem allerede?" Sagde Samson lettere slesk og halvt charmerende?
Han gik med hastige skridt frem mod Damia.

"En kvinde der kan forsvare sig selv.. Sådan en, får jeg ikke lov til at møde så tit.. Så tag plads?" Han tog sin ene hånd frem fra sin kappe, som ellers dækkede hans krop indenunder, og viste hen til en træstamme som var væltet.

"Nå? Nogen mener at det er godt at kende mig? Du kan selv prøve at finde ud af det, ved en lille sludder?" Samson henviste stadig hen mod træstammen, mens han endnu havde blikket rettet mod Damia.
//Nova \\

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.04.2009 23:26
Det var lige nøjagtig det hun ville, men da hun mødte hans utrolige blå øjne, kunne hun ikke få munden på gled. Det hun så flot havde sagt i hendes hoved, kunne hun bare ikke få ud. Damia bed sig i underlæben, mens erkendelsen sank ned i hendes tanker. Sådan som han stod der, større, stærkere og mere magtfuld end hende, fandt hun sig selv bange for ham. Men hun bed frygten i sig, han måtte ikke nyde at se hende sådan.
Usikkert smilte hun venligt til Samson og satte sig lydigt over på træstammen. Måske havde hun bare fejlbedømt ham. Måske havde hun været lidt for hurtigt.

"En sludder?," Damia hævede et øjenbryn og lo "Godt så,, hun kunne ligeså godt få noget ud af denne her situation.
Damia lader en hånd glide over hendes kjole, for at glatte folderne ud.
"Hvad med at starte med at præsentere Dem?,,

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.04.2009 23:41
Samson smilede lidt, da hun adlød og fulgte lidt efter med hende over til træstammen.
Brutus traskede lidt væk fra dem, da den ikke måtte få lov til at få dens vilje her til aften, med at få lov til at stange en uskyldig.
Samson satte sig ned på træstammen ved siden af Damia. Stadig holdt han kappen godt ind til sig, da der ikke ligepludselig skulle komme en blodig masse frem, som var på hans klæde indenunder. Blodet havde tilhørt Frank, men som nu tilhørte Samson. Selv hans hoved. Han ventede bare på det rette øjeblik, hvor han kunne vise det til Mimiko. Hende, som Frank ellers beskyttede.

"Tjo.. Navnet er Samson.. Samson China Oceans..," Brummede Samson og smilte roligt. Han gjorde et let buk med hovedet til hende, for at være bare en smule elegant.

"Og du er?" spurgte Samson så lidt efter, mens han betragtede Damia lidt.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack
Lige nu: 2 | I dag: 12