I nærheden af et stort træ

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 20:44
Jeg kigger ned på jorden og får øje på en mærkelig ting - hvilket er det første jeg tænker.
Ser så de spidse ører og regner ud, at det er en elver, af en eller anden slags. En hvidhåret og rødøjet elver... Weird...
Jeg kigger tilbage på elveren, som vist også stirre en smule. Spekulere ikke rigtig på hvorfor hun kigger, glor bare tilbage.
Jeg bemærker kort en bekendt duft, men tager mig ikke af det lige nu. Elveren stirre og så stirre jeg tilbage.

1. Tuka i sin menneske form.. 2. Tuka i sin ræveform.
Begge lavet af Vix
Doll Base: http://thyme-net.dk/rakuchou/ <<- Vixen's side ^^

http://dragcave.net/user/Ichiri <- Hjælp æggene! De dør!

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 20:51
Ninlia står bare stille og kigger på Tuka, som sender et blik tilbage til hende.
Hun knuger roligt og stille hendes journal mellem hendes arrede hænder. Hendes ansigts udtryk er stadig bare tomt og tyst.
Det er som at se på en maske af en slags, da hendes hud er nærmest helt bleg.. Men i lyset fra de sidste solstråler kan en vis brunlig glød ses.
Hm, det må være en af de slags fra bogen, som jeg havde på et tidspunkt.. Eksotiske kreaturer fra andre egne. Interessant?
Hun har aldrig set den slags som Tuka, hun har altid kendt til dæmoner, vampyrer, elvere og almindelig mennesker.

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 20:58
Jeg svipser kort med mit ene ræveøre, da det klør en smule.. bruger det som en let undskyldning for mig selv til at kigge væk, for kan ikke rigtig lide elverens blik. Så vinder hovedet halvt bort og klør mit øre, mens jeg kigger mod horisonten istedet.

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 21:02
Naíshca sender Tuka et roligt smil, for at se, om han overhovedet har set hende. Der er dog en del ræve i Krystallandet, så hvorfor skulle han genkende hende? Hun slår et kort slag med halen, før hun bliver indhyllet af en svagt lys, hvorefter skikkelsen vokser sig højere, og får det velkendte røde hår. Ingen andre end Naíshca, i egen person. Hun sætter roligt en lok hår om bag det pelsede øre, mens hun betragter pigen med det hvide hår. Et skævt smil, finder vej over hendes læber da hun bemærker hendes blodrøde øjne, sammensat med den blege hud og fuldkomne hvide hår. Hun lægger let sit kønne hovede på skrå, før hun smiler let til Tuka, og derefter går hen imod ham.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 21:04
Ninlia betragter blot Tuka med sit tomme ansigtsudtryk. Selv da han begynder at se væk fra hendes blik, er hun helt udtryksløs.
Normal adfærd. Gad vide om den overhovedet kan tale? Hun vender sig mod horisonten hvor solen er ved at vise sine sidste stråler over den ellers meget blå himmel.
Hendes hår sidder løst og flyver roligt med vinden, den lette brise som nu er der.
Hun fjerner kort et pandehår som hun havde for øjnene.
Hendes tiara kommer kort til syne, som hun havde fået af Elcy - den gang da hun forlod deres landsby. Den var kun specielt til hende.
Da Naíshca lige pludselig kommer til syne ud i øjenkrogen ser hun direkte på hende.
Hun undgår ikke, at hun måske kommer til at få hendes øjenkontakt.
Er jeg kommet, helt ubevidst, ind i en landsby med de væsner?
Hendes ansigtsudtryk er stadig helt tomt og indelukket.

Beskrivelse:
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 21:14
Jeg skæver kort til Ninlia, da jeg skimter noget på hendes pande. En tiara...
Jeg er kort interreseret i smykket, da jeg tænker på hvor mange penge det kunne sælges for, men ryster så kort på hovedet. Har lært ikke at ligge mig ud med væsner jeg ikke kender, og deres smykker..
Jeg kigger ned og får øje på en rødhåret pige, jeg så bestemt kender!
"Nai!!" råber jeg højt og skyder armene i vejret. Er lige ved at falde ned af den gren, jeg sidder på. Jeg hænger mig i armene på vej ned af grenen, og smiler meget stort til den rødhårede.

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 21:24
Naíshca smiler stort, mens hendes ansigt også lyser fuldstændig op, da hun opdager Tuka. En kort leen hører man fra hende, da han er lige ved at falde ned fra grenen, men smiler så blot, bagefter. ,,Hej Tuka!" Lyder det glad fra hende, da hun når helt over til ham, og ser op på ham, med hendes grønne øjne. Det er længe siden hun sidst har set ham, og han får hende stort set altid i bedre humør. Roligt slår hun med halen, før hun kort ser sig over skulderen på pigen, med et skævt smil. Hun følte sig ikke tryg ved hende, men måske var det bare fordi hun hadede folk som var fuldstændigt blege, med røde øjne? Ikke selve personen, men bare deres udseende var en smule skræmmende.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 21:33
Ninlia så bare tomt ud på horisonten, nu vidste hun at det var menneskelige individer.
Hun ser roligt ned på hendes journal, som hun har i favnen. Stille og meget forsigtigt åbner hun bogen på en bestemt side.
Betaget af stedet finder hun sin side med indtørrede blomster og betragter dem alle kort.
Der er et par enkelte blomster på græsmarken. Hun ser hurtigt på dem hver især og tager sin fjerpen frem fra kappen.
Hun skriver ned for hver blomst det er hun ser, hvordan den ser ud, hvordan den dufter og hvor den gror.
Derefter lukker hun bogen sammen og holder en hånd over bogens omslag.
Ninlia's vejrtrækning er helt afslappet og utrolig rolig.
Krystallandet har udviklet sig mærkeligt. Førhen var der mennesker over det hele, i dette øjeblik er der ikke en sjæl - bortset fra disse kreaturer med gevækster fra både bagdel og hoved.

Beskrivelse:

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 21:41
Jeg slipper grenen og lander på jorden som var det en leg.
Jeg er tydeligvis utroligt glad for at se Nai igen.
"Hvordan har du det? Og Sas?? Og hvad med jeres datter?!?" siger jeg i et væk, måske lidt for ivrigt.
Har pænt meget glemt elveren.

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 21:47
Naíshca sender ham et varmt smil, før hun lader sig læne op ad træet. Hun står et øjeblik og studere ham, mens hun tænker over, at hun egentligt har savnet ham. ,,Jeg har det fint, hvilket jeg også tror Sas har. Det er bare et stykke tid siden, jeg sidst har set ham. Nåmen,Ambriel har det vist også fint," Lyder det glad fra hende, hvorefter hun slår et roligt slag med halen. Hendes blik falder et kort øjeblik til jorden, men hun hæver det så igen, med et let smil. ,,Hvordan har du det?" Spørger hun roligt, for at tage det en smule mere stille. Dog er hun altid glad for, når folk viser, at de er glade for at se hende.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 21:55
Ninlia vender sig roligt om og ser på de to, som hun synes, mærkelige væsner.
De har menneskelignende intelligens. Hmm, jeg vil se om jeg overhovedet kan komme ind i en samtale med dem.. Hun fjerne kort et stykke pandehår fra øjnene.
,, Øh, undskyld mig. " Siger hun med sin overraskende cremet stemme, men hun ser stadig helt tomt, følelsesløs, indelukket og indadvent ud.
Hendes røde øjne ser stillestående på både Naíshca og Tuka.

Beskrivelse:

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 22:01
Jeg kan godt se at Nai prøver at slappe en smule af, så falder selv lidt til ro.
"Ser du ham heller ikke særlig meget?" jeg ligger hovedet let på skrå "Han må have travlt med sit job!" siger jeg så med et stort grin.
"Og jeg har det fint... Keder mig, men har det fint." siger jeg så med et grin.

Jeg er stille da elveren snakker til Nai og mig. Jeg tror, jeg lader Nai om at snakke med elveren, for er ikke særlig glad for hendes blik.. Det der tomme blik.
Så siger ikke rigtig noget...

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 22:07
Naíshca smiler stort til ham, før hun kort bider sig i læben, og vender sig om. Selvom hun er en smule skræmt allerede, prøver hun at skjule det, så godt som det nu kan lykkes hende. Et svagt, men lettere nervøst smil glider frem over hendes læber, mens hun modigt retter ryggen og sætter en lok hår om bag øret. ,,Godaften," Starter hun ud, hvilket egentligt lykkedes hende meget godt. Kort ser hun tilfredst på Tuka, før hun atter ser på elveren. ,,Kan vi hjælpe Dem?"
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 22:16
Ninlia ser først bare helt tomt, helt følelsesløst og nærmest koldt på dem..
,, Jeg spekulere bare over hvilken race i er. Jeg har aldrig set sådanne væsner, som jer her i Krystallandet. Så, jeg tænkte at jeg lige så godt kunne spørge en af jer, end menneskene på Midnatsborgen. " Hun taler lige ud fra posen. Endda også omkring, at hun hører til på Midnatsborgen.
Hendes lange hår, som går til lænden, svæver roligt i tagt til vindens dans. Det giver en slags urolig stemning. Ninlia's udseende er skrigende og strikkende, men alligvel er der en slags ro over hende.
Hendes blege, men dog kønne ansigt, som en elvers ses ud som om det er et slags indelukket skab - fyldt med en masse mysterier.
En af hendes yderst sårede hænder, med ar over det hele, løfter hun kort og peger på Naíshca's ører.
,, Blev De født sådan? " Hun sænker roligt hånden igen.

Beskrivelse:

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 22:24
Jeg spidser mine ører, da Ninlia nævner Midnatsborgen. Den kommer der aldrig noget godt ud af.
Men jeg siger stadig ikke noget, og da elveren snakker til Nai, og ikke mig, ser jeg ingen grund til at sige noget.

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 22:28
Naíshca stivner fuldstændig, da hun nævner Midnatsborgen. Selv navnet, giver hende en smule frygt. Hun smiler svagt, for ikke at hun skal se, at hun i virkeligheden føler sig ekstremt utryg ved selvskabet af hende. Selv da hun hæver hånden følger Naí den opmærksomt med øjnene, og da hun bemærker arene derpå, får det hende til at rynke på næsen af væmmelse. Hun kan ligefrem næsten mærke hånden, og neglene desuden, glide ned ad hendes bløde kind, uden nogen som helst sår eller ar. Hun lader sig vippe en smule længere tilbage, væk fra denne pige, med et skævt smil, men dog uden at flytte fødderne. ,,Halvdyr," Lyder det kort fra hende, med et lille høfligt smil. ,,Ja, jeg er blevet født sådan."
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 22:35
Ninlia nikker kort, men svagt og ligger hovedet lidt på skrå. Hendes ene arm hænger roligt ned af hendes side.
,, Aha, halvdyr siger du.. " Ninlia træder et skridt fremad, og bliver ved med at tage flere imens hun næsten er helt henne ved Naíshca.
Hun stopper op og betragter hende kort. Hun ser hende nærmest helt i øjnene.
Man kan ikke se på hende hvad hendes intentioner er, hendes ansigtsudtryk er helt blankt.
De røde øjne flakker kort over Naíshca's gevækster og hun kommer med en kort mumlen.
,, Yderest interessant. Men, halvdyr.. Det vil sige - en halfbreed. En bastard. Hm. "
Hun går tættere på Naíshca. Helt tæt. Ninlia hæver langsomt hendes hånd op til Naíshca's øre.
Roligt tager hun fat med hendes hånd, som ser helt arret og forslået ud. De er bløde, men stadig føles de... ubehagelige, selv for dem med pels.

Beskrivelse:

Tuka

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 100 år

Højde / 141 cm

Zara 02.07.2008 22:40
Begge mine brune ører ligger ned i ubehag og frygt. Elverens blik er stadig det værste, men hendes ord er langt fra gode også.
Jeg står mere anspændt end før, og er flere gange på nippet til at hvæse højt af Ninlia. Hun skal bare holde sig væk.
En enkelt af mine tre haler pisker let frem og tilbage, og jeg har fra tid til anden blottet en spids tand eller to...

Begge lavet af Vix

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 02.07.2008 22:45
Naíshca kniber let de grønne øjne sammen, som næsten lyser i mørket. Hun bemærker godt at Tuka er nervøs og måske en msule bange, ligesom hende selv, men beroligende lægger hun en hånd på hans skulder, helt stille, så hun ikke skulle forskrække ham. Da kvinden bevæger sig tættere på, og endda ser hende direkte i øjnene med de blodrøde øjne, gisper hun kort utilpast, men behersker sig så, og sender hende et roligt blik. Kuldegysningerne løber gennem hende, en efter en, da hun atter rører ved hende, denne gang hendes ører. Det får hende til at virre let med det, rent automatisk.
Naíshca Sia Niakaro

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 02.07.2008 22:53
Ninlia ser stadig helt tomt på Naíshca, mens hun undersøger hendes ører.
Hun tager hånden til sig igen da hun virrer med øret. En ren refleks. Katte gør det også.. Hmm, hun er en halv ræv. Men.. Hvad er han så?
Hendes blik går nu over på Tuka, som står med ørerne trukket tilbage. Hun ved at det betyder fjendtlighed.
,, Oh, De? Hvad er De så? " Siger hun roligt, med sin cremet stemme, mens hun begynder vende sig om til at hun kan se nærmere på Tuka's udseende.
Da hun ligger mærke til de tre haler føler hun en vis trang til at skrive hendes oplevelse ned. Disse væsner skulle huskes, hvis hun nu så dem igen.
,, Hmm, jamen dog. " Hun går et skridt nærmere Tuka, stadig med et helt tomt ansigts udtryk.

Beskrivelse:
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator, Black Phoenix, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 9