DistortedDiva 23.03.2008 23:26
Rena høre nogle stemmer og ser op, hun får øje på Hauru og Selina, hun kan ikke kende Hauru da det er meget længe siden, og hun har vist aldig set Selina.. hun ser så ned på halskæden, hun overvejer bare at kaste den væk, og opføre sg helt normalt igenSlettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.03.2008 23:30
hun kigger ned i jorden og holder stadig lidt om sig selv..hun ved ikke om hun vil sige det eller ej, eller om hun bare skulle flyve sin vej for at være alene.
Dog kigger hun op på ham og smiler meget svagt.
"ikke noget særligt" svare hun og vender sig om og kigger ud på havet igen.
han kan tydeligt se på hende der er noget galt.
Muri 23.03.2008 23:32
Han smiler bare skævt igen, og nikker svagt."Okaay.. Bare du selv kan finde ud af det. Jeg.. tror jeg går lidt herover," siger han bare, hvorefter han langsomt bevæger sig hen mod Rena.
Han stopper op da han står ca. en meter fra hende, og stirre bare på hende.

DistortedDiva 23.03.2008 23:34
hun mærker der er en tæt ved hendeog ser hurtigt op, og ser på Hauru.."æøh.. hej?" siger hun forsgtigt og lavt
Hun syntes at have set ham et sted, men han har forandret sig meget siden sidst, så hun kan som sagt ikke huske det er Hauru
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.03.2008 23:42
hun glemmer pludselig hvorfor hun er ked af det og hendes hjerne slår klik igen.han gik bare uden at spørge hvad der var galt... vil han hellere snakke med hende finken?... er jeg slet ikke en nogen vil snakke med!? tænker hun og hendes øjne bliver nu helt Hvide og hendes hår helt lyssegrådt.
Dog vender hun sig ikke om endnu.
Muri 23.03.2008 23:46
Han smiler skævt, går så helt hen til hende."Hej, Rena," siger han bare. Han bider sig let i læben, skæver så mod Selina. Han smiler igen lidt svagt, før han ser tilbage på Rena.

DistortedDiva 23.03.2008 23:48
hun genkender straks han stemme"Hauru! jeg kunne slet ikke kende dig.. du har da forandret dig meget!" siger hun og hendes ansigt lyser op, hun har helt glemt alt om den dumme halskæde
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.03.2008 23:50
hun vender sig så om og hun letter få cencimetter fra jorden, da hendes vinger løftede hende op."nå så du vil hellere snakke med hende en med mig!!?" siger hun og virker temmelig forandre, hun er ikke sig selv mere.
Muri 23.03.2008 23:52
Han smiler svagt."Okay.." han når ikke at sige mere, før han hører Selina.
Han vender sig hurtigt om mod hende og stirre bare på hende.
"Er du helt okay?" spørger han bare.

DistortedDiva 23.03.2008 23:54
Rena ser hurtigt på Selina..okay.. hun er vist lidt nærtagende tænker hun roligt men kan dog ikke lade være me også at tænke på hvad hun har tænkt sig at gøre
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.03.2008 23:59
"om jeg er oka? om jeg er oka!!!?" svare hun hårdt og får så 4 kastastjerner i hånden."jeg er mere en oka, som født på ny" svare hun og kaster så de 4 kastestjerner efter dem.
Hun flyver så op i luften og om på den anden side af dem i en hurtig fart og i mellemtiden havde hun tryllet et sværd i hånden.
"jeg vil slå jer begge ihjel og jeg starter med hende kattetøsen" siger hun og flyver så imod Rena i en meget hurtig fart, med sværdet's spids lige imod hendes mave. (ok?)
Muri 24.03.2008 00:03
Han ser lettere chokkeret på hende. Han spærre kort øjnene op, og når lige at flytte sig, så han ikke bliver ramt af kastestjernerne. Han hører straks hvad hun siger, og han vender så blikket mod Rena, og så på Selina igen."Nej!" siger han kort. Dog gør han intet, han er fuldstændig lammet.

DistortedDiva 24.03.2008 00:05
Hun bliver ikke ramp af kastestjernerne, hun ser førskrekket på Selina og derefter på Hauru, hun når ikke at flytte sig fra sværdet, og Selina rammer derfor.. "arh!" støøner hun, og hendes øjne er vidt op-spærredehold da op.. jeg troede aldig den her slags ville ske for mig tænker hun med et skævt smil trods smerten
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 24.03.2008 00:09
da hun rammer med Sværdet, griner hun ondt og kigger på hende med et roligt blik.Hun trykker til så sværdet burte ryge lige igennem hende.. (ok?)
Da hun så er tæt nok på og kan viske i hendes øre visker hun så i hendes øre.
"nu skal du dø" og derefter trækker hun så sværdet ud igen og betragter den smukke røde farve som er kommet på sværdet.
Hun griner så igen og Kigger så over så Hauru.
"nu er det din tur" siger hun og kigger på ham med et fast blik.
Muri 24.03.2008 00:13
Han ser hurtigt hen på Rena. Han går så hurtigt hen til hende, da Selina har trukket sværdet ud. Han ser igen på Selina, smiler så skævt."Nej, ellers tak, jeg tror jeg springer over," siger han kort. Han sluger en klump i halsen.

DistortedDiva 24.03.2008 00:21
Rena falder sammen da Selina trækker sværdet ud"argh.." mumler hun og hoster noget blod op, hun ligger baer på jorden med vidt åbne øjne og det ligner enteligt hun er død
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 24.03.2008 00:27
hun smiler lusket og drejser rundt.."en død, en tilbage" siger hun og begynder så at nynne..
Hun danser kort rundt, meget let på tå, da hendes vinger hjælper hende til at bevæge sig meget elegant og hun stopper så pludselig op lige ved Rena og Hauru igen og er holdt op med at nynne.
"jo det er blevet din tur" siger hun med et meget Psykopatisk smil på læben og med et morderisk blik i øjnene.
Derefter Stikker hun så sværdet ud efter ham i voldsom fart. (ok?)
Muri 24.03.2008 00:30
Han står bare og stirre på hende, uden hverken at gøre eller sige noget. Han er helt lammet. Sådan står han i noget tid."Hvad er der galt med dig?!" spørger han kort. Han rykker sig hurtigt, ser så kort på Rena.
"Undskyld," mumler han lavt, før han vender om og løber derfra.
//Out. Sorry, bliver nødt til at smutte..

DistortedDiva 24.03.2008 00:32
Rena ryster svagt.. hun får sig med bæsver langt sig på ryggen, og tager båndet om sin hale af, hun bilder det om såret, men det hjælper dog ikke så megetSlettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 24.03.2008 00:35
hun kigger så efter Hauru og prøver først at følge efter ham, men stopper op da hun opfanger at rena ikke er død endnu."nå så du er ikke død" siger hun og vender sig om imod hende, går så stille imod hende med Sværdet slæbende imod jorden og med et lusket smil på læben.
Hun stopper så pludselig op og tager sig til hovedet..
"det er forkert det her... nej!!" siger hun og sværdet forsvinder og hun letter fra luften..
"skynd dig væk fra mig, jeg er farlig!" råber hun og flyver ud over Klippekanten og væk ud i horisonten.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet