Afdelingen for slemme skader..

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 05.07.2008 22:48
Samson så ned på hende.

"For din egen skyld.. Man må godt lyve, hvis det er en nødvendighed, og det kan jeg godt fortælle, at det er det for dig, i sådan en situation med ham, hvor jeg er indblandet.."
Han brummer lidt, ser lidt ud af vinduet, og lægger sine hænder om bag ryggen.

"Det skulle ikke undre mig, om hvis han er hoppet på flere end sådan uden lige..?" Han smilte skævt.

"Han tror at alle personer der har kendskab til mig, og respekterer mig, har et bånd til mig.. Tssk! Måske har de også det, men så betyder de heller ikke noget yderligere for mig.. Jeg holder mig mest muligt til mig selv.. det kommer man længst ved, og det gør I andre også..," Han vendte sig om, og så hen på Mimiko. Han lod så sit blik glide rundt i rummet, og lægerne var begyndt at gå væk fra Mimiko. Samson skævede så atter til Mimiko.

"Men nu går vi!" sagde han lidt lavt, og lod Mimiko komme til sig via sin evne, og greb hende så han havde hende i sin favn, og forsvandt så ud af døren, på vej mod sit eget hus.

//out.. har fået lov..
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.11.2008 18:13
En sygeplejerske må hoppe forskrækket tilbage, da gulvet under hendes fødder begynder at røre uroligt på sig. Et mindre træ vokser op fra gulvet, og begynder at tage form som menneske kroppe. Sygeplejerskens øjne er ved at falde ud af forundring, og hun må holde en hånd under sin kæbe for, at hun ikke skulle tabe den. Træet som nu har taget form, som Damia og Nathan, er forsvundet.
Damia holder forsigtigt om Nathans liv, og sørger for, at han ikke får overbalance da jorden slipper grebet om hans fødder.
"Jeg behøver hjælp,, råber Damia. Hendes blik fanger sygeplejersken, som står med ryggen tæt op ad en væg. "Hjælp!?,, gentager Damia igen og hæver sine øjenbryn, da sygeplejersken ikke reagerede første gang. Damia var lige ved at opgive sygeplejersken, og gjorde tegn til at få hjælpen andet steds fra, da sygeplejerslen endelig fik taget sig sammen, og guidet Nathan over til en af sengene.
Damia fulgte efter, men stoppede så op et stykke fra sengen, så hun ikke stod i vejen.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 02.11.2008 18:23
Nathan stod og så ret så..bøvet ud. Turen gennem jorden havde været, ret speciel og ikke noget han havde tænkt sig at prøve igen. Desuden gjorde såret nu også virkelig ondt, og da han blev rykket fremad kom et højt gisp af smerte fra ham, og sygeplejersken der havde ført ham fremad, forstod der var brug for mere hjælp. Uden rigtig at tage notis af nogen eller noget, lagde Nathan sig op på sengen der stod foran ham, og så med et sløret blik op i loftet. Alt begyndte langsomt at svømme rundt foran ham, farver blandede sig sammen og blev et. Ansigterne der bøjede sig ind over ham, blev udtydelige og langtrukne, skræmmende at se på, og en frygt for dem voksede i ham. ,,Damia.. Damia..." han løftede den venstre hånd, og søgte efter støtte hos søsteren. Lægerne var igang med at bedøve ham for at kunne lukke såret uden han skulle føle større ubehag, men han var bange.. For ham lignende mændene og kvinderne monstre med lange grinende ansigter, og den eneste han ville se nu var Damia.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.11.2008 18:33
Damia gik støt og roligt over til Nathan. Hun var forsigtig med ikke at komme på tværs af lægerne og sygeplejerskerne, medens de arbejdede med Nathan. Hun satte sig for enden af Nathans seng, hvor han hvilede sit hoved, og strøg en hjertevarm hånd over hans pande. Damia tyssede på sin bror og tog fat i hans hånd, som hun gav et lille klem, for at fortælle ham, at hun var her hos ham. Jeg er her Nathan. Det skal nok gå, du skal nok få det bedre. Hun smiler overbevisende og kysser hans pande. Når du vågner så er alt ved det gode.
Damia slipper hans hånd da en albue bliver slået ind mod hendes arm. Damia bliver nød til at træde tilbage, for ikke selv at komme til skade, og ende på en af de senge der.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 02.11.2008 18:40
Nathan nåede at føle Damias varme hånd omfavne hans, inden han gled ind i den kunstige søvn. Det var en befrielse, ikke at kunne mærke alle de smerter kroppen hele tiden påførte ham, og nu bare glide i en tilstand af ro og mag. Indimellem trængte et prik ind, en følelse som hurtigt blev glemt og erstatet af roen og varmen. Havde han været vågen, ville han have kunne mærket den sviende salve der rensede såret. Nålen der gik gennem huden for at lukke såret, og den brændene fornemelse af kvalme.
De var gode læger der var blevet tilkaldt, og det hele synes kun at have taget 5min, for Nathan en uendelighed, og i virkeligheden 30min.

Et skarpt lys trængte ind i Nathans varme rolige verden, og rev ham tilbage. Lukkede ham ned i kroppen der var øm og nu lappet sammen. Nogle læger stod stadig og baksede med et og andet ved ham, og en sygeplejerske kom gående mod Damia, nok for at stille spørgsmål.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.11.2008 18:50
"Han behøver ro og hvile, og bør ikke udsætte sig selv for slid...,, bla bla bla Damia stod i sin egen verden og så hen på Nathan. Hun havde fulgt med under næsten hele operationen, men måtte til sidst løbe ud for at fylde sine lunger med frisk luft.
"... Hvad er der sket ham frk. Damia?,, spurgte sygeplejersken og stirrede afventede på hende med store nysgerrige øjne. Damia havde lyst til at slå hende så hårdt i fjæset, det var så indbydende, at hun var nær ved at gøre det. Damia rømmede sig, men sygeplejersken havde ikke tålmodighed nok til, at Damia skulle svare, så hun forsøgte med endnu et spørgsmål "Du burde anmelde det...,, Dami afbrød hende "Jeg tror ikke de går op i at anholde ulve, tror ikke engang at de har tid til at gå rundt i skoven og anholde hver og en ulv, som angreb min lille bror,, siger hun spidst og kniber øjnene sammen. Sygeplejersken sænker blikket, men man kunne stærkt fornemme hendes vrede. Det var hun selv uden om. At blande sig i andres sager. Og havde sådan et dumt ansigt. Damia var ret så irriteret.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 02.11.2008 19:06
At høre Damias tanker, fik ham til at spærre øjnene op, og de trætte mørke øjne fokuserede et stykke tid, før han kunne se helt klart. Den hvide farve der var overalt var næsten overvældene, og han missede let mens han langsomt fik bakset sig op ved hjælp af albuerne. Det gjorde dog for ondt i siden, og med et misbilliget ansigtsudtryk lagde han sig ned igen. Sygeplejersken Damia lige havde bidt af, vendte sig om og gav ham en pude i ryggen så han kunne ligge bedre. Havde Nathan haft nok kræfter til at se ordentligt på hende, ville han have set de beundrende blikke hun sendte ham. Lægen der havde stået for hele operationen, stod og skrev nogle ting ned, og da Nathan fandt ud af hvem han var, rakte han den ene hånd frem, mens han takkede lægen med ord såvel som venligt smil. Sygeplejersken virkede mopset over ikke at have fået vist samme venlighed, og forsvandt med næsen i sky ud af rummet.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.11.2008 19:13
Damia sukkede lettet op da lægen, og sygeplejersken forsvandt ud af rummet. Hun gik hen til Nathans seng, hvor hun satte sig ved hans fodende. Hun trak benene op under sig og lagde hovedet på skrå.
"Jeg tror ikke det virkede, du ser stadig lige så U-intelligent ud,, driller Damia Nathan og klapper ham forsigtigt på hans ben.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 02.11.2008 19:18
Narkosen var begyndt at aftage, og Nathan havde det 1.000 gange bedre end for få timer siden. Om det var dag eller nat, var ikke til at sige for der var intet vindue i rummet, men stadig lyst. ,,Ha ha ha" mumlede han med et skævt smil, mens han lagde hovedet tilbage på puden, og rakte hænderne frem mod hende. Som et barn der ville have sin moder til at samle sig op. Selvom hans gestus nu mere var for at få hende til at lægge bedre. Da hun havde lagt sig til rette (?), lå han med armene om hende, og kyssede hende i håret. ,,Mange tak..." mumlede han ned i manken, og pustede så sit eget hår væk fra øjnene. Uden Damia, ville han være blevet dræbt.. det var han vis på.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.11.2008 19:32
Damia putter sig ind til ham og smiler et stort frydefuldt. ”mmh,, Det var dejligt at ligge hos sin bror igen, kunne føle hans nærvær og kærlighed på kloshold. Hun skammede sig ikke over hendes ejer fornemmelse. Nathan var hendes bror og ikke andres. Sådan havde hun lov til at føle og tænke. Den der vovede at bryde denne lykkelige genforening vil bringe sig selv i fare. Damia var stadig irriteret over sygeplejersken og havde stadig denne voldelige rus fornemmelse, så der skulle ikke meget til, at hun ville eksplodere.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 02.11.2008 19:39
Nathan fornemmede dne mærkværdige blanding af følelser Damia indebar lige nu, og lidt forsigtigt spurgte han. ,,Hvad var det, du blev så tosset over lige før?" han ae hende over håret, og betragtede loftet mens han ventede på hans søsters svar. Det hvide hår sad pjusket, og sammenfiltret og den normalt so renlige Nathan var beskidt og rodet at se på. Udenfor gangen hørtes skridt, og en mandelig sygeplejerske stak hovedet ind af døren. Han rømmede sig kort inden han trådte ind. ,,Ja jeg håber ikke jeg forstyrrer, jeg skulle tjekke op på herren." Nathan sendte ham et meget venligt og indbydene smil og rystede så på hovedet. ,,Nej, slet ikke. Kom endelig ind"

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.11.2008 19:51
"Tosset? Nej, ikke tosset. Hvad mener du? Jeg har da ikke haft negative tanker... Har jeg?,, hun ser spørgende op på ham. Hendes skjulte smil og de store skeptiske øjne signalere et klart budskab, skyldig som bare pokker. Damia havde for en stund glemt alt om, at Nathan kunne læse hendes tanker. Så det er lidt pinligt for hende, at blive taget på fersk gerning. Damia åbnede munden og skulle til at forklare, hvor meget hun ikke brød sig om sygeplejersker og deres stor smilende ansigter, samt lange næser, da den mandelige sygeplejerske træder ind i rummet.
Øv. Nu skulle de sikkert til at forsøge nogle test på Nathan, også måtte hun forlade hans side. Næh nej, vis de skal lave flere test på lille Nathan må de gøre det medens jeg ligger her. Damia holder om Nathans arm. De måtte vride hende fra ham. Damia sukkede, sikke nogle tanker du har. Hun rystede opgivende på hovedet, af sig selv. Hun opførte sig som et stædigt lille barn, som ikke kan få verdenen som hun vil have den.

//Frys

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.11.2008 16:44
Nathan trykkede blidt Damia, for at få hende til at give slip.. ,,Jeg blir altså nødt til at rejse mig hvis de skal udførre prøver" hviskede han til hende med et skævt smil. Den mandelige sygeplejerske stod og læste i journalen da Nathan rejste sig, lagde den fra sig da Nathan kom nærmere, og førte ham ind i et rum ved siden af hvor de var i 10 minutters tid.
Da de kom tilbage var Nathans kinder lettere røde, og han så med et genert smil på den anden. Der var ikke sket andet end han havde fået taget nogle blodprøver, men Nathan kunne ikke lægge skjul på han var tiltrukket af denne mand.. Denne gik over til Damia og fortalte at prøvernes resultater ville blive sendt med bud til hende så snart de var klar. Da han havde talt, sendte han Nathan et varmt smil, og forsvandt så ud af døren. Nathan stod tilbage og kiggede efter ham, indtil det gik for ham han gjorde det..så rømmede han sig, og lagde sig tilbage i den lune seng.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 07.11.2008 08:55
Damia rynker brynene og lader blikket falde skiftevis på den mandlige sygeplejerske, så på Nathan, hvorefter hun lader blikket hvile på sygeplejersken, til han havde forladt rummet. Damia, som havde rejst sig og sat sig over på en stol i mellemtiden, svinger sine ben op på armlænet og læner sig afslappet tilbage.
”Erfaring siger mig, at du har et svagt punkt for ham der,, Damia peger mod døren, hvor sygeplejersken var forsvundet. Hun kaster hovedet tilbage og stirrer op på loftet med et fjoget grin, mens hun vikler en hårtot om sin finger.
”He, er du sikker på, at der ikke skete mere, end i fik taget prøver? Det kommer jo selvfølgelig an på, hvilken slags prøver i tog,” Damia løfter et øjenbryn og skæver hen mod Nathan, i håb om at se en reaktion. ”Jeg formoder, at du ikke har lyst til at forlade dette sted igen?,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.11.2008 23:14
En rødmen bredte sig fra øre til øre, og klædte den unge mand. ,,Nej, selvfølgelig skete der ikke andet end jeg fik taget prøver! Jeg er skam ikke løs på tråden.." halvfornærmet rækte han tunge, og lagde sig til rette. ,,Men han var nuttet ikke?" Nathan tog sig selv i næsten at fnise, og lå nu bare med et fjollet grin på femøren. Det blide lys fra solen varmede godt i ansigtet, og han lukkede med et tilfredst smil øjnene, og sukkede gladeligt. Da solen havde varmet nok, vendte han hovedet mod Damia.
,,Så..hvordan har du det?" Minen der før havde været glad, ja nærmest lykkelig..så nu granskende og intenst ud. Han vidste det her ikke havde været nemt for Damia.. at han næsten havde slået hende ud, ved selv at være for svag..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.11.2008 17:09
"Nej, nej, du er den mest anstændige menneske jeg nogensinde har mødt,, gentog Damia ironisk og holdt hænderne op, som en falsk parade. Hun skævede over til sin bror og brudt ud i et sejrs hyl, da han føjede sig på vegne af hans søsters nysgerrighed. "Jeg vidste det!,, Damia rettede sig op. Hun krydsede benene og lænte sig fremad, med et lille lusket smil.
"Jo, han var da meget sød,, hun lavede en grimasse og lagde hovedet på skrå. Da Nathan spurgte om hvordan hun havde det, lod hun hovedet falde, så hendes hår dækkede det kønne ansigt. En tid gik, før hun rettede blikket mod sin bror, og rømmede sig. Med et stort smil sagde hun "Jeg har det glimrende, men har aldrig brudt mig om at være her. Her er for... lukket,, Damia trak på skulderen
"Dig? har du det godt?,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.11.2008 17:29
Nathan så med faste øjne på Damia. Idéen om at Damia talte sand, var skøn.. ja vidunderlig! Men han troede hennde ikke.. For få timer havde han set frygten i hendes øjne..frygten for ham. Tanken om at hans egen søster havde været på nippet til at forlade ham, var hård. Men han bebrejdede hende ikke noget, hvordan ville han selv have reageret?
,,Damia.. jeg vil ikke have du lyver.. hvordan har du det?" Nathan rækte hånden ud efter hende, og trak hende nænsomt ned at sidde hos ham. Med den anden hånd strøg han håret væk fra hendes ansigt, og ae hende blidt over kinden. Det smertede ham, at tænke på hvor bange og ked han havde gjort hende de sidste timer.. at den person han allerhelst ville beskytte, var den han havde skræmt mest..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.11.2008 18:36
"Hold nu op med at pylre," Damia skar ansigt og viftede hans hånd væk fra hendes kind. Hun brød sig som sagt ikke om at blive lagt fokus på, og at andre bekymrede sig om hende. Selvom de havde haft det emne op og vende et par gange, havde hun stadig ikke fundet sig tilrette ved idéen. "Jeg har det fint, eller bedre...,, Damia vendte hovedet væk, men på grund af hendes vinkel, kom det til at se ud som om, hun lænede sig væk fra Nathan og så på ham med mistænksomhed eller i hvert fald en smule skepsis, selvom det indtryk blev modgået af et varmt smil. "Det vigtigste er, at du har det godt, og at ingen blev såret... Alvorligt... eller... du ved hvad jeg prøver at sige ikke?,, Damia smilede skævt og strøg Nathan over håret.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 08.01.2009 19:42
"Du må være træt," hun kysser ham på panden og giver hans hånbd et blidt klem "Se nu og få hvilet ud, jeg går ud, men jeg lover at jeg kommer tilbage,, hun smiler, hopper ned fra sengen med et let løftet ben. "Vi ses,, lover hun Nathan før hun forsvinder ud af dette ubehagelige sted.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 7