”...Og jeg er ikke bange for nogen heks. Jeg kunne befri dig. Vi kunne dø i forsøget, men der er også en chance for at vi kunne leve vores liv til vores til fulde,” Prøvede han at opmuntre, både ment i alvor, men også lidt fantaserende. Der var mange ting han gerne ville gøre ved den heks. Men Phillippes antagelser om ham, var helt korrekte. Enzel var ikke typen der nød at torturere på samme måde som hende. Og det var én af de ting han nok aldrig tog med sig fra Llyon, heller. Han foretrak bare at slette sine fjender, hurtigt, så han kunne sikre sig selv overlevelse.
Han sukkede dybt, allerede ved at opgive at romance sin Phillippe. Der var intet der kunne dræbe lysten hos en, end frygt. Det vidste Enzel godt. Men hvordan skulle han dog kunne fortælle ham, at han var i sikkerhed hos ham? At han kunne give ham et liv. Hvis bare han vidste, hvad han var villig til at ofre for ham.
”Jeg kunne blive liggende i sengen inde på det lille værelse…” Smilte han så prøvende. Denne gang uden nogen former for insisteren. Det med at flytte ind var allerede en tabt sag. Nu ville han bare gerne se sin Phillippe smile igen.