Jinx 17.12.2021 09:16
Igår kl 21:30 takkede jeg ja, til en studieplads på sygeplejerske uddannelsen! Jeg satser på at starte Februar næste år, så jeg venter spændt, både på at starte og på mail omkring studiestart. Er bare så lykkelig, rørt og vildt glad! <3 Nyxx 18.12.2021 21:16
Jeg ved godt jeg plejer at sige jeg ikke kan lide børn... MEN!Jeg blev lidt glad i låget da min ældste niece på 4 ringede tidligere for at sige hun glædede sig til jeg kom til lillesøsters fødselsdag i morgen! <3

Muri 19.12.2021 10:07
Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at lave den her post!Den 4. december besøgte vi de skønneste killinger, og det tog mig ikke lang tid at falde pladask for hende her <3
Molly har kun været hos os i to uger, men hun er allerede faldet så godt til! Vi morer os meget, når hun forsøger at lege med vores gamle sure kat, selvom hun bliver hvæst af hele tiden XD
Og selvfølgelig skal i ikke snydes for lidt billeder 8)

Nyxx 23.12.2021 22:31
Det er ingen hemmelighed, at jeg har gået sygemeldt siden september og har været under udredning i psykiatrien. MEN NU ER DER HÅB!
D 21 december fik jeg min diagnose og de har fundet ud af... Jeg er Autist.
Både mine forældre og jeg var overraskede, men kunne måske godt se det når psyk snakkede om det. Jeg er glad for endelig at have noget at forholde mig til, da det sidste stykke tid har været ualmindeligt hårdt og frustrerende for mig. Men jeg er glad for jeg er udredt nu! Så nu er det videre til kommunen og så må vi se hvad der sker 8D

Karen 29.12.2021 15:32
Jeg har fået julekort fra England (nærmere betegnet Nottingham)! Det er så lille en ting, men jeg følte mig virkelig værdsat, og det gør mig virkelig glad <3 Lux 02.01.2022 14:52
En lille nytårshilsen til dem som mangler at høre det, eller bare lige skal høre det igen <3. Remember; you just gets to be here.
https://vm.tiktok.com/ZM8KE2XUw/
Helli 21.01.2022 10:51
Efter virkelig lang tid som arbejdsløs, og ca. 2 måneder i praktik/løntilskud, så har jeg endelig (uofficielt) fået at vide at de gerne vil ansætte mig \o/ (officiel samtale omkring det sker næste uge)
Vuze 25.01.2022 20:27
Efter alt, alt for lang tid har jeg bestået alle eksamner (med ros fra den ene underviser), så jeg er blevet færdig på uni :3 Venus 02.02.2022 22:04
Kom i tanker om at denne side eksisterede : https://benedictcumberbatchgenerator.tumblr.com/
For eksempel: Bombadil Rivendell
For eksempel: Bombadil Rivendell
Que 12.02.2022 15:13
Jeg prøver at deltage i noget der hedder "SketchfabWeeklyChallenge", hvor man hver uge får et tema som man bruge til at lave en 3D model. Sidste uge var et helved for mig, for alt gik galt - da jeg basically var done og klar til upload. Jeg måtte upload noget jeg ikke helt var tilfreds med, fordi nogle ting ikke ville virke, og jeg måtte undvære dem.
I dag har jeg lagt op for denne uge, og jeg er glad og tilfreds med slutresultatet 8D
Shhh, tænk hvis mor så med!
Beanstalk 05.03.2022 08:25
Synes det var meget sjovt og passende, at det kommende ægtepar lige kom op på samme tid. Det må være skæbnen for 'the young lovers' ;)
Charmander 07.03.2022 19:46
Jeg fejrer lige det, at jeg har nået mit indlæg nr. 100. <3
Det har for mig meget været en meget lang rejse, men lidt ligesom Squirtle, så gik det sgu. :D
Det har for mig meget været en meget lang rejse, men lidt ligesom Squirtle, så gik det sgu. :D
#desmåglæderilivet

Que 30.03.2022 20:27
Den her fik mig til at smile lidt, måske den kan få andre til at trække lidt på mundvigene x)
Shhh, tænk hvis mor så med!
Helli 11.05.2022 11:33
Jeg fik slet ikke smidt det herind, men tænker det fortjener sin plads:Jeg er endelig blevet fastansat, efter at have været igennem praktikforløb og løntilskud i... puuh et halvt år, fordi der egentlig ikke var en stilling til mig, og de skulle lige finde økonomien, men det skete endeligt!

Venus 13.05.2022 09:06
Det er god morgenstemning det her :) Helli 20.05.2022 08:32
Og lidt flere gode nyheder: Jeg har fået en lejlighed og burde få nøglerne her den 1.!
Muri 20.05.2022 08:41
Det er godt nok mange år siden jeg havde en reel følelse af fremskridt i livet.Men nu hvor jeg er startet på AspIT, er den følelse kommet tilbage med et brag.
- Om ca. 5 uger tager jeg en eksamen mere og så har jeg gennemført andet semester og dermed det første år!!!!
Kan slet ikke forstå hvor godt det er gået, selvom jeg virkelig har kunne mærke angsten :O
Jeg er så klar på 2 år mere <3
Chatboks
IC-chat▽