Lige uden for byen

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 13.10.2010 22:41
"Jeg venter stadig på svar på mit første spørgsmål" Sagde Trace med et glimt i øjet. "Hvad laver en mørkelver heromkring"
Trace sad helt roligt, selvsikkerheden nærmest strålede ud af hans lave skikkelse og han trak ubesværet et ben op under hagen og støttede sit hovede let mod den hårde knæskal. Buksebenet trak en smule op så man kunne skimte de små kasteknive ved skinnebenet, men Trace var ligeglad. Den viden var alligevel ikke meget værd. Tværtimod kunne det gøre de andre informationer mere værd, hvis hans nysgerrighed faldt på Traces våben.
Salgstaktik var noget han udmærkede sig indenfor.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 22:55
han ser på ham " mit navn hmm mit navn er kravenoh og hvad jeg laver her omkring
tja jeg går rundt og mærker til folks frygt og skader folk der lige falder i min smag "
han står og kigger op på ham " nå hvad kan du så eller hvad kan du fortælle mig "
han ved godt nok ikke om denne person bare er fuld af fup eller om han virkelig kan noget
han bliver kort fanget af hans små våben men tænker ikke over dem da han ikke føler at han er
en farlig person for ham men man skal ikke undervudere personer.

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 13.10.2010 23:03
Trace så tænkende op i luften. Fyren havde åbenbart ikke tænkt sig at stille ham et spørgsmål, men lod ham selv vælge. Han skulle han dog sige. hmm.
"Hmm..." Lød det lavt fra Trace inden han langsomt sænkede blikket "Med blot et blik på dig kan jeg sige hvor mange penge du bærer, hvilke våben du har skjult og farven på dine underbukser, hvis du da husker at tage dem på." Afslørrede Trace og mødte afslappet mandens blik. "Så hvad er du i stand til, udover at se folks frygt?"
Han måtte vide hvad han kunne bruge manden til, hvis han skulle have information måtte han jo vide hvilken type han kunne få fingre i.
"Eller har du brug for et bevis først?" Spurgte Trace roligt og lagde hovedet let på skrå, mens han bibeholdt øjenkontakten. Der var ingen løgn at spore i Traces øjne. Han talte sandfærdigt og kendte allerede svarene til sine eksempler. 5 meter. Indenfor den rækkevide kunne han fornemme den slags med hans 6 sans, som nogle kaldte det.

//Deviantart

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 23:12
han ser på ham da han fortælle de ting han ved om krav. han smiler lidt og ryster på hovdet "hvem siger det er en evne at jeg kan mærke
folks frygt, og du ved hvilke våben jeg har uhh men ved du hvad mine våben gør?" han er dog rimlig smart ham trace tænkte han
"men sig mig hvis du kan skaffe info om folk så kan du måske skaffe mig info om en person der hedder tara? vil gerne vide noget
om hende og vil gerne vide hvad hendes svaghed er?" hvis han virkelig kan give ham den info vil han være
et rigtig godt kort at ha som privat ven. " men vi kan aftale svar for svar men det bliver dog begrænset hvad jeg vil svare på "

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 13.10.2010 23:21
Trace smilte skævt. Den fyr var ikke helt dum. Trace vidste kun hvordan det hele var opbygget og så ud, men han kendte ikke nødvendigvis deres effekter.
"Hvis du vil have den type informationer må du vist alligevel finde din pung frem" Sagde Trace roligt og lænede sig tilbage. "8 safirer er standartpris, men siden du virker underholdende sætter vi den ned til 7, men bliver nød til at vide noget mere hvis jeg skal finde denne Tara" Trace var gået i forretningsmode. En mulig kunde skulle man ikke lade gå forbi næsen, men spørgmålet var blot, havde fyren råd? Trace var dyr i drift, meget dyr, men resultaterne var også derefter. Han havde hele sit liv arbejdet med denne slags handlinger og det hele forekom ham derfor så naturligt, som at klø sig selv i nakken.
"Betaler du i diamanter kan jeg også gøre den kold for dig" Sagde han roligt og med et skævt smil. Dette ville dog være spild af penge, almindelige lejemordere kostede kun en brøkdel af den pris Trace opkrævede, men det var trodsalt heller ikke hans speciale og var for risikabelt til han ville bryde sig om at gøre det.

//Deviantart

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 23:29
han ser på ham kort penge var ikke problemet for med alle dem han havde slået ihjel og havde selv været lejemorder
så han smiler lidt " tja ved ikke så meget om denne person har kun mødt hende 1 gang men hun er skovelver og jeg kan ikke
sammen med skovelver problemet er bare at vi er i samme bande men hvis jeg bare viste noget mere om hende så vil
det gør det hele meget nemmere. men du for 12 safir hvis du selv kan opspore hende og finde ud af info om hende"
han ser op på ham og afventer hans svar.
han holder sin hånd frem og i hans dukker der en lille pose op med 12 safire i, han kaster den 30 cm fra trace "nå hvad er dit svar så"

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 13.10.2010 23:34
Trace lod roligt blikket falde ned på pengene inden han roligt løftede hovedet og så direkte på Krave.
"14 så har vi en aftale. Din tung er trodsalt stadig tung kan jeg se." Sagde han med et afslappet smil på læberne. Han var grisk, men det virkede normalt for ham, men i denne situation kunne det blive nødvendigt. At opspore en person var ikke nogen let sag og var normalt et job i sig selv, men siden han stadig ville have informationerne omkring hende måtte det jo koste ekstra. Han havde dog allerede en ledetråd at følge.
Rutilus Taurus. Banden, som han kunne se manden var en del af, så kvinden måtte være det samme, altså var det nok det første sted han skulle dukke op for at starte sin efterforskning.

//Deviantart

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.10.2010 23:37
han smiler "deal " han kaster to exta stykker i og går der fra da han så kommer 2 meter væk fra ham
vender han sig om og kaster en mere til ham "for hyggen skyld " siger han smilene

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7