Inde i heldbredshuset, i healer salen

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 27.01.2009 21:09
Hun rystede lidt på hovedet af hans lille bemærkning om at skifte person.. "Hmm.. Han havde halvlangt hvidt hår." Sagde hun og viste ham hvor langt det var. "Og han var meget, meget bleg. Jeg tror at han var albino eller sådan noget. Han var vel.. 20 cm. højere end mig. Han var meget spinkel agtig.. Men han var ikke sådan slap.. Og han havde vinger.." Hun kunne kun huske det vigtigste, da hun havde tabt meget blod og var ved at besvime, efter kampen. Hun så lidt rundt og så tilbage på Kravenoh.. "Hvorfor?" Spurgte hun blidt og helt roligt.

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2009 21:13
han lytter meget til hvad hun siger til ham "arha"
siger han kort og ser væk da hun spørger ham
hvorfor han vil vide det " det..det er fordi øh vil bare vide" siger han
og håber ikke hun har regnet ud at han vil opsøge denne
person og fortælle ham lidt af vært
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 27.01.2009 21:21
Da Uzuri med vilje har smidt tanken helt væk, om at han egentlig var ond, regnede det ikke ud og ville egentlig heller ikke vide noget om det. Hun havde det bedst i uvidenhed. Ihvertfald når det gældte sådan nogle ting. Hun smilte lidt til ham. Og rejste sig op. "Aarh.. Jeg kan ikke holde ud at være herinde mere..." Sagde hun og så rundt, med afsky i blikket, på de rene og hvide vægge. "Skal vi ikke gå et eller andet sted hen. Det er mørkt udenfor, så der er ingen fare for at få besøg af.. min lidt mørkere side.." Hun smilte lidt og ville ikke lade noget komme i vejen for hendes pludselige gode humør..

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2009 21:28
han smiler blot til hende "tja jo hvis du ikke vil være her
mere så kan vi da godt finde et sted hvor vil du gerne hen"
siger han undrene til hende med et skævt smil på læben
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 27.01.2009 21:32
"Kender du ikke et godt sted vi kan tage hen?" Spurgte hun og lænte sig imod døren, mens hun ventede på ham. Hun trykkede håndtaget ned, men åbnede ikke døren, før han rejste sig. Hun var et stort smil, hvilket der måske virkede lidt underligt, når man tog situationen de var i før, i betragtning, men hun var glad nu og havde ikke tænkt sig at lade noget komme i vejen.

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2009 21:38
han smiler kort "nej jeg er ikke så meget for steder " siger han
blot og ser på hende "hvad med du fortæller mig hvor du
gerne vil hen det er nemmer" han ser på hende
betragtene dov sidder han stadig ned
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 27.01.2009 21:47
Uzuri tænkte let. Hun havde hørt at der var kommet en ny ø, men hun var ikke sikker på om det var det bedste sted. "Hm.. Hvad med.. er der ikke blevet fundet en eller anden ny ø?" Spurgte hun langsomt, måske vidste han noget om den. Hvis ikke det var et eller andet sted hvor folk blev henrettet og sådan noget, ville hun gerne hen og undersøge stedet..

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2009 21:50
han ser undrene på hende " det siger mig ikke rigtiog noget du "
han smiler til hende uden rigtig at vide hvorfor han
blev bare lige pludselig tavs af ord da hun havde skiftet
personlighed bare sådan
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 27.01.2009 21:58
"Hm.. Kom nu.. Vi finder ud af det på vejen.. Der er så rent og hvidt og.. grr.. irriterende herinde." Sagde hun og rynkede på næsen, mens hun så rundt i lokalet. Hun kunne ikke fordrage de hvide vægge og at det hele var rent og pænt og sterilt og ulækkert. Hjemme hos hende lå der masser af beskidt tøj rundt omkring og glas der ikke var vasket af eller noget som helt. Desuden var væggene malet helt mørke og der var tykke gardiner hængene, for hvert eneste lille hul..

Uzuri Kinte

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.01.2009 22:00
han smiler "fint vi tager ned på kroen så " siger han bestemt
og rejser sig op og går hen til døren og åbner den og går ud
af den og ned til kroen

//out ((skrives ved kroen))
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 27.01.2009 22:03
Hun smilte lidt og fulgte med ham..

//OUT

Uzuri Kinte
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 11.04.2009 22:30
Suki løber rundt fra person til person, med bandager, eliksirer og alt andet nødvendigt til de tilskadekommende.
En stor del af dem alle har seriøse tredjegradsforbrændinger, så de ligger skrigende i smerter.
Andre er kommet til skade efter at være sprunget ud fra vinduer eller blevet nedtrampet af en panisk menneske flok.
Aldrig har der været så fyldt, så der løber læger rundt over alt...
"Vi skal bruge noget mere vand her over!" sigre hun højt, til et par sygeplejsker.
"Du skal nok blive okay..." siger hun trøstene til en forbrændt gammel mand, som ligger sukkende, dog uden en eneste tåre eller skrig, fra smerte.
Da der blev taget over, skynder hun sig over og henter noget salve til flere brændsår, hos en flok af fattige.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Lyanni kommer gående ind fra hovedeindgangen og kigger sig omkring.
Der sker så meget omkring hende, så hun vil ikk trænge sig på.
Hun vender sig om får at gå igen, men bukker sammen i smerte.
Får ikk så længe siden var hun oppe at slå med en flyvende pyroman og blev kastet ned på et kirketag, hvor hun slå sig hård.
Hun landte på siden og slog hoften, men hun mente ikk det var noget, før nu. Men hun var nu kommet for at se om hun havde forstuet foden, bare for at være sikker.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 11.04.2009 22:46
Suki stresser rundt som aldrig før, så man nærmest for medlidenhed over alt den faren rundt, da hun stadig er så ung, i forhold til alle de andre læger.
"Aah hvor har jeg nu sat mi-" kommentere hun før hun kommer til at dreje for skarpt og kolidere med Lyanni, så hun falder stift mod det hårde hvide gulv.(?)
"Uf~" piver hun og klynker en smule som en hvalp; mens hun prøver at få fokus igen, efter at hendes hoved lige er kørt en ekstra tur rundt i stressen, så alt snurre..
Hun ryster sit hoved, mens hun stryger sin slået bagdel. "Hva.. hvad skete der.." spørg hun forvirret, stadig med lukkede øjne, så hendes ører har lagt sig ned, lidt uroligt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun falder selv ned på enden og ømmer sig kort, hvor efter hun kigger over på Suki som ramlede ind i hende.
Langsomt rejser hun sig op og rækker en hånd til Suki for at hjælpe hende op.
"Det må du virkelig undskyldig, det var min fejl."
Hun kigger undskyldene på Suki som ser meget forvirret og stresset ud.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 11.04.2009 23:01
Suki får sine øjne op og tager mod hånden, før hun overhovedet for sit syn igen...
"Ngh.. Nej nej... Det var mig.. Jeg burde ikke løbe rundt så meget..." svare hun igen og får set på Lyanni nu, hvor efter et smil for vokset sig på læberne.
"Men tak.." kommentere hun og for strøget sin læge kilt ud igen, med en fri hånd.
"Kan jeg hjælpe dig med noget?" spørg hun, siden hun ikke er læge og ikke ligger i en seng, med brændsår...
Hendes ører har fået foldet sig op igen, rettet mod Lyanni, mens den lange hvide hale, svinger småt, fra side til side, bag hende.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Hun smiler venligt til hende.
"Du ser ud til at stresse meget.. Måske du burde sætte dig et øjeblik?"
Hun ligger hovedet lidt på skrå og kigger på hende.

Da Suki spørg om hun kan hjælpe med noget, nikker hun og smiler skævt.
"Jeg har taget et ordenligt fald på siden. Ved ikk om der er sket noget alvorligt, men det..."
Hun bukker pludselig sammen med en hånd i siden og kigger op på Suki med tåre i øjnene.
"Jeg kom nu få se om min fod er forstuet.. Smerten i siden kom først for et øjeblik siden."
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 11.04.2009 23:32
Suki sukker og ser ned på hende. Bøjer ned i knæ og prøver at løfte Lyanni op, med hjælp fra hendes skulder.
"Kom... Lad mig se på det..." siger hun og prøver at få hende over i en ledig seng.
Skrig lyder stadig fra forskellige mennesker... og der kommer kun flere ind ad døren...
"Jeg forstår ikke hvad der sker... det ene øjeblik ser jeg til en forkølelse... og pludselig er der stort kaos... forbrændte mennesker over alt..." forklare hun, så hun selv kan få et mindre overblik af situation, da den kom for hurtigt for hende i begyndelsen...

Efter at hun har fået Lyanni til at sidde, begynder hun roligt at undersøge anklen.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Lyanni lader sig blive hjulpet af Suki, hun virker som et godt væsen, så hun tør godt ligge sin tillid til hende.
Efter hun er kommet ned, kommer hun til at kigge rigtigt rundt og det går op for hende hvem alle de mennesker er.
"Jeg slår den idiot ihjel når jeg finder ham"
Siger hun stille, mens hun får tåre i øjnene over at se alle de mennesker som er kommet til skade i de påsatte brande.
Lyanni kan ikk få hans ansigt ud af hovedet og den latter... Hun rødmer en smugle da hun tænker på hans øjne.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 11.04.2009 23:51
Suki minder underligt nok, lidt om Feanor. Røde øjne og langt hvidt hår. Og ikke mindst en kraftig aura omkring sig, hvis man ellers kan mærke den slags.
Hun presser forsigtigt mod Lyanni's ankel for at mærke efter. Smiler så lidt op til hende, da det ikke lader til at være brud.
Tager en bandage frem fra sin læge taske, som hun går med, ved sin hofte; i et bælte.
Hun kommer så en underlig tyk cream på forbindingen og prøver forsigtigt at tag sko og andet af, som blokkere for anklen, hvorefter hun påføre forbindingen, som straks virker kølene på grund af urterne i creamen.
"Så... bare lad den sidde i et par dage, så går det over.. Sagde du ellers der var noget med din side? Kan du være lidt.. specifik?" spørg hun om og for rejst sig op, med et varmt smil til Lyanni, mens hun allerde virker lidt mere afslappet, af ikke at skulle løbe rundt til alle mulige folk...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1