Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 08.12.2010 08:57
han bemærke lidt at denne person ikke føler kravenoh som en trusel men stadig er hun vaks på ham
hendes kropsprog viser at hun er en meget mere anderleds mørkelver ind han selv var det var som om at hun stammede fra en anden klan af mørkelver ind ham selv, da hun fortæller hendes navn smiler han blot
"hmm... nomalt har jeg en regl for at folk skal ha mit navn af vide men når det er dig vil jeg gøre
en undtagelse " det kan ikke betale sig at udrydde sin egen art.
"mit navn er kravenoh det er det jeg bliver kaldt mit fulde navn er iike til gavn for dig" siger han
bestemt og helt rolig. "jamen fortæl mig hvilken slags mørkelver du er?. for jeg ser dig ikke som den
samme mørkselver som jeg er, du må være en af de mørkelver der kommer sydfra?." han ved ikke om hun er en af dem der kommer sydfra eller om hun bare spiller skuespil overfor ham og i virkeligheden er den sande dræber ligesom ham, og det går ham lidt på, denne xelirateis kunne være en god person at ha på ens side i sidste ene men ikke hvis denne person ikke er nogenlunde den samme dræber som ham.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 09.12.2010 16:29
Xelirateis lod blikket falde på ham med en vurderende mine, hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige, eller hvordan hun skulle handle overfor elveren, han virkede så utilregnelig som noget overhovedet kunne være, hvilket fik hende til at være meget vaks, og holde god afstand, hun var trods alt slet ikke skabt til kamp, hvis det skulle komme dertil!
"Jeg er fra Mørkets Skov!" sagde hun så med en rolig dyb stemme "Og De? Hvor er De fra?" spurgte hun så, mens hun skiftede staven fra den ene hånd til den anden, stenen som sad i staven lyste svagt blåt op i mørket.
Xelirateis var en dræber, men kun når hun havde brug for det, hun slog aldrig ihjel bare for meningsløs vold eller for sjov, hun havde oplevet enkle gange hvor det havde været nødvendigt, men udover det var hun ikke typen der myrdede løs.

~*~Billede fundet på google~*~

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 10.12.2010 20:57
hendes tilstede værelse samme sted som ham samme tid næsten fik ham til at tro at det var meningen han skulle møde denne person som bare storset er det modsatte af ham, "hmm spændene, jeg er nord fra det er det eneste jeg kan sige til dig " hendes stav fanger hans opmærksomhed da hun står og vifter med den, " det er godt nok en flot stav du har der " han smiler lidt til hende " er der noget unikt ved den der stav "
hans blik er rettet på staven, han træder et skridt nærmere hende, "hmm" han begynder stille at gå rundt om hende med en radius på en meter, hans blik er rettet på hende hele tiden og han slipper hende ikke af syne
han vil gerne vide alt om denne persons træk og være måde, selvom han ved det kan være farligt at krydse klinge med en mørk elver så derfor holder han afstand for hende da han aldrig rigtig har været i kamp med en kvinde sådan rigtig før, og man skal aldrig undervudere en kvinde eller i det hele taget nogen.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 11.12.2010 01:49
Xelirateis holdt skarpt øje med mørkelveren som kredsede om hende som en kat om den varme mælk. Han virkede mere eller mindre ustabil, psykisk vel at mærke, fysisk virkede han til at være i god form. "Jaså, Nordpå siger De!" sagde hun og løftede elegant øjenbrynene mod ham, Xelirateis kendte kun til få mørkelvere Nordpå, de var ikke af samme slags som Xelirateis, tværtimod, de var dygtige krigere, men deres boglige viden var noget nær ikke-eksisterende.
Hurtigt lod Xelirateis blikket løbe ned over sin stav, den var stor og af meget gammelt, men ualmindeligt stærkt træ, stenen som sad i var lang og usleben, men selvom den ikke ligefrem lignede et kongesepter betød den meget. "Nej." Løj sortelverkvinden "Den har en symbolsk værdi, hvis man har gjort sig fortjent til den når man fylder 100 år får man den af slægten!" sagde hun så, denne gang ganske ærligt, hun undlod bare nogle detaljer, så som at den forstærkede hendes evner. Uden den kunne hun kun skabe illusioner der snød høre, lugte og synssansen, MED staven derimod kunne hun ligeledes få følesansen med, og få hjernen til at tro, at man kom grimt til skade.
"Så, hvad laver en elver som Dem på disse breddegrader?" sagde hun så med et spørgende, småarrogant blik, hun ville gerne dreje samtalen væk fra staven, så hurtigt som muligt!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.12.2010 10:27
han stopper med at gå rundt om hende da hun begynder at tale om staven " hmm " han ser på hende han kan ikke bestemme sig for om hun lyver for hun er jo en mørkelver, han vælge at lade det ligge han beundre hende lidt "hvor gammel er du så, ja du må være over 100 jo men hvor meget " han kniber øjne sammen og bevæger sig tætter på hende, han stille sig næsten helt hen til hende han ser på hende " sådan en som mig, jeg render rundt og finder uskyldige mennesker og gør deres liv til et helvede og hvis de er rigtig heldig så dræber jeg dem " han ser hende direkte i øjne " så hvad med dig ? du må lave andet ind at plukke blomster "
han vil virkelig gerne vide hvilken form for evner denne mørkelver har da han aldrig har mødt en som er ligesom
denne kvinde er, hun virker hverken bange eller noget hvilke er godt, for så er hun en der kan klar sig selv
og det kan kravenoh godt lide og det at han ikke bare slipper hende af syne.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 11.12.2010 11:53
Xelirateis fnøs, hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle syntes om denne Kravenoh fra Nord, han var hemmelighedsfuld, men sikkert med en god grund, mange mørkelvere havde en fortid mere grusom end mange kunne forestile sig, og det lod til at Kravenoh var en af dem, med hans morderiske tendenser. "Jeg når de 264 år om ganske få dage!" sagde hun så med den bløde stemme, Xelirateis snakkede på en helt speciel måde, næsten kærligog omsorgsfuld, det var den nemmeste måde at manipulere folk med, hun havde gjort det så mange gange før. "Og De? Hvorfor interesserer De Dem for alder?" spurgte hun, denne gang lidt mere kontant, hun ville have nogle svar fra Kravenoh, var der noget hun hadede, så var det folk der ikke kunme hoste op med en ordentlig forklaring.
"Nej egentlig samler jeg bare blomster!" Xelirateis fangede hurtigt Kravenohs blik med en ganske alvorlig attitude "Jeg er urtekyndig og interesserer mig derfor for forskelllige urtedrikke osv. Deres beskæftigelse finder mig blot ... rastløs!". De store sorte øjne var som fæstnet på Kravenoh, hvis han troede at Xelirateis fandt mord og lidelser underholdende, måtte han tro om igen. Xelirateis havde ganske vist selv indfanget mennesker og skåret dem op, så hun kunne studere deres organer, men det var kun af videnskabelige årsager.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 11.12.2010 13:06
han ser på hende med et lidt overrasket blik denne mørkelver var virkelig det helt modsatte af det han var og det overraskede ham lidt men han havde heller ikke regnet med at denne person var ligesom ham da han heller ikke selv er helt af normal opstammelse, han smiler lidt "alder hmm... vil bare gerne vide hvor gammel du var "
han tager stille fat i hendes arm og kigger lidt på den i et kort øjeblik hvor efter han slipper den.
denne person er virkelig ikke den havde først havde regnet med, hun er meget mere en elver ind hun er mørkelver i krav's øjne og hvis der er noget han hader så er det elver, ikke nok med at han er i samme bande som en elver men han må heller ikke engang rører denne elver. han træder et skridt tilbage " hmm og du er helt sikker på du ikke burde bo sammen med elverene" han stille sig lidt på afstand og nærstudere hende lidt, dog har hun den mørke hud ligesom mørkelver har men stadig det kan være der er nogen der har manipuleret med hende og så farvet hendes hud eller et eller andet langtude. et smil kommer frem på læben bare om den tanke. han holder dog stadig øje med hende

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 12.12.2010 13:57
Xelirateis åndede tungt ud før hun kneb øjnene sammen mod den mandlige sortelver, hun var slesk og utilregnelig, og uanset hvor meget deres racer var beslægtede nægtede hun at stole på ham, overhovedet!
Idet han tog fat i hendes arm hev hun den straks til sig, med et flammende blik i de dybblå næsten sorte øjne "Hvor vover De? At lægge hånd på en kvinde uden hendes tilladelse! Hvilken umanér!" snærrede hun og trådte et sikkert blik væk fra Kravenoh for at skabe afstand til dem.
En stille tåge var begyndt at slikke sig ind over kirkegårdens grave, men den var endnu gennemsigtig men dog en anelse klam og fugtig at stå i. Xelirateis lod den stre stav skifte over i venstre hånd mens hendes blik endnu lynede og tordnede "Og hvad i alverden skulle jeg lave med resten af mit folk? Der kan jeg trække mig tilbage til, når jeg har indsamlet den viden jeg ønsker, en ting De burde overveje!" snappede hun så af ham, han havde tydeligvis overskredet en grænse han ikke skulle have overskredet

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 15.12.2010 10:09
kravenoh smiler blot af den måde hun tog det hele på hun var åbenbart mere sjov at lege med ind han selv havde regnet med hvilke gjord at han bare fik lyst til at blive ved og overskride hendes grænser, han bevæger sig et skridt tættere på hende hende da hun selv har bevæget sig et skridt tilbage " tja hvad jeg bilder mig indt altså jeg gør lige nu stortset hvad der passer mig, så ved du det " han smiler kort, men bliver opmærksom på at det begynder at blive tåget "hmm gad vide " visker han til sig selv og vender blikket imod hende
"hvor meget mørkelver er du " han lukker øjne kort og tågen bliver kraftiger og mere tyk i det sådan man ikke kan se noget, man kan maks se en 1 meter frem. han åbner øjne igen da det er så meget tåget at det ikke er til se noget som helst, derefter går han 2 meter til den ene side imens han bevæger sig lydløst hen imod hende, som han nu er så god til at gøre, han bevæger sig om bag ved hende og står helt stille og stier på hende.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 15.12.2010 19:14
Xelirateis kneb øjnene sammen, så de blev til små sprækker, mod den fremmede sortelver, hvem i alverden troede han at han var? "I så fald er De havnet i det forkerte selskab!" snærrede hun bidsk "Jeg er sortelver til skin og ben og er opdraget derefter, det tvivler jeg meget på at De er med den opførsel!" snappede hun efter ham med en provokerende tone.
Xelirateis holdt skarpt øje med sortelvere, hun vidste præcis hvor han var da tågen sådan set var hendes værk havde hun perfekt syn over gravpladsen, men sagen var en lidt anden for Kravenoh, da tågen for ham som sagt var så tyk, at man næsten skulle skære sig vel igennem den.
Xelirateis vendte sig stift mod den mandlige sortelver man sagde intet, det var hans næste træk der bestemt udfaldet af hvordan Xelirateis ville handle overfor ham!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.12.2010 10:30
han lytter blot til hendes ord der kommer ud af munden på hende da han stortset kun er ude på
at vide hvilken form for mørkelver hun er, efter han er dukket op bag ved hende kniber han øjne sammen
da det går op for ham at hun kan se gennem den tygge tåge ligesom han har udviklet sig til "flot" siger han blot
og folder hænderne bag ryggen og i et uden at det kan ses laver han en skyggeklon og forsvinder hen i et træ der står på kirke gården hvor han sidder og holder øje med hende.

skyggeklonen trækker 2 knive frem i begge hænder og slår ud efter hende venstre arm og højre arm hvis hun bliver ramt vil hun mærke en lammelse i hendes arme som gør hun ikke rigtigt kan bruge sine arme, dog går de væk efter 1 time lammelsen hvis det lykkes.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 17.12.2010 01:31
Xelirateis bukkede imod Kravenoh, men tog sig ikke af hans forsvinden. Pludselig dukkede der noget op som meget mindede om Kravenoh. Hun rystede på hovedet, det kunne ikke passe. Klonen trak pludselig våben og ligeledes flendtlig adfærd, nok var Xelirateis ikke lavet til kamp, men hendes familie havde været klog nok til at træne hendes smidighed, hvilket gav hende en god fordel hvis hun skulle undvige ting, som feks. skyggeklonens angreb. Idét han svingede ud imod hende tog hun et hurtigt skridt tilbage, hvorefter hun lavede en baglæns kolbøtte, der mest af alt mindede om en flikflak.
"Jamen dog, hvorfor nu den aggresive adfærd?" spurgte hun uden at kigge på den virkelige Kravenoh, lige nu var hendes opmærksomhed 100% på den klon som Kravenoh havde fremmanet.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2010 21:29
da hun undviger klonens angreb smiler klonen blot, kravenoh som sidder oppe i træet smiler blot det var enlig også det han havde regnet med vil ske, altså hvis hun var blevet ramt vil han nok være lidt skuffede da det er bare er et helt normalt angreb som klonen fortog sig. kravenoh bevæger læberne som han gerne vil ha klonen skal svare." for vil gerne se om du bare har det hele i munden eller om du bare har lidt i dig " smiler klonen til hende kravenoh var godt nok ikke meget for at angribe en af sin egen race men han følte som sagt ikke at de kunne spænde sammen som han nu havde håbet på, klonen angriber igen samme måde og går efter de samme steder. imens oppe i træet sidde kravenoh og binder noget snor fast til hans lammelses nåle, imens han stadigvæk har blikket imod det der sker der nede. da han har bundet dem sammen som han mener der er brug for kigger han ned på xelirateis og afventer hendes næste træk som hun tager overfor klonen

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 17.12.2010 21:43
Idet klonen endnu engang slår ud efter hende dukker hun sig blot, eftersom klonen ikke virkede som den skarpeste kniv i skuffen og lavede det samme angreb to gange, så hun sig en mulighed, og svang sin tunge stav imod klonens ben mens hun stadig sad på hug, i håb om at den ville falde. Xelirateis var ikke kriger, hun var mager til det inderste, men hun håbede på, at vanvidet snart ville få sin ende, og at Kravenoh ville indse, at angrebene ikke ville gavne nogle af dem.
Xelirateis sprang dog alligevel en meter tilbage, hun ville ikke begynde at bruge kræfter endnu, hvis det kunne undgås var dét at foretrække da hun havde en lang tur forean sig, men hvis Kravenoh insisterede kunn hun blive nødt til at tage kampen op, og begynde at tage hele situationen alvorligt.
"Det er da det dummeste jeg længe har hørt!" knurrede Xelirateis i en irriteret tone "Det kommer der jo intet godt ud af!"

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2010 22:11
da hun undviger det igen og vælter klonen omkuld rejser klonen sig op og kigger på hende " flot meget flot så du har lidt i dig men...." bliver der kun sagt, og den rigtige kravenoh trækker hans lammelses nåle og kaster dem lydløst igennem luften 2 er rettet imod heneds arme og en imod hendes venstre ben i håb om at hun skulle blive ramt, for hvis hun skulle blive ramt hvilke der er stor sandsynlighed for da det ser ud til hun ikke har set den rigtige kravenoh som sidder oppe træet og nær studere hendes måde at tag det hele på.
han ved at hun har mere i sig ind hun vil visse eller fortæl om men han forstår hende godt for han har ikke ligefrem givet hende det bedste indtryk af ham selv til hende men det gør heller ikke så meget for ham da andres menig er ligemeget for ham med mindre han følger at de er værdige nok til at ha en mening af ham.
" måske er det måske ikke men der er altid en grund til ting". kravenoh tror aldrig han vil få noget ud af hened så han er bare nød til at bruge de ting som han gør bedst.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 17.12.2010 22:29
Xelirateis har begge øjne rettet imod klonen, men havde ganske vidst set den 'rigtige' Kravenoh som han sad der, hun var bare ikke opmærksom på hvad han var i færd med, og det kom derfor som en tydelig overraskelse for hende da hun mærkede noget stikkende i hendes venstre lår, og ligeledes i overarmen.
Hurtigt kiggede hun ned og trækker hurtigt begge nåle ud, før hun slikker på spidsen af den ene nål. Satans! Xelirateis var udemærket klar over hvad det var han havde ramt hende med, så det var nu hun skulle sætte ind, hvis hun ikke skulle ende i en komplet hjælpeløs situation.
I det samme hamrede hun stavens ende imod jorden to gange, inden hun løftede den op imod himlen der slog et ekstremt lyn, før alting blev sort, man ville ikke kunne se en hånd for sig, eller rettere sagt, Kravenoh ville ikke. Xelirateis så fint, det var trodsalt kun en illusion, men for hendes modstander ville mørket være, som at have lukkede øjne.
Hurtigt gik hun et par skridt væk fra klonen og satte sig på en gravsten, hendes ben som var blevet ramt af nålen var begyndt at summe og ligeledes hendes arm, hun hav et lille gisp fra sig, men sagde ellers ikke mere, da lyden var det eneste som ville kunne få Kravenoh til at finde hende.
Hugormegift.. hvorfor i alverden medbragte jeg ikke hugormegift?! tænkte hun irriteret, da resten af ingridienserne til en modgift ellers befandt sig på kirkegården, desværre så det ud til, at hun måtte vente til giften aftog naturligt.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2010 23:06
ide hun bliver ramt smiler kravenoh og hans klon skal lige til at angribe hende, da hun tager sin stav frem og laver et lyn nedslag, det lynnedslag gør at klonen opløses i røg og den rigtige kravenoh sidder oppe i træet men bliver blindet da han lynet remmer eller han tror han er blind hvilke at han ikke forstår for normalt kan han se igennem tåge og mørke men det her har blokket hans syn, så han tænkte det må være lynet men heldig for ham selv behøver han ikke at skulle kunne se for at kunne skade sin modstander, da han er trænet i alt storset men dog bekymre det ham at han ikke ved hvad hun har gjordt som blokker hans syn, han sætter sig stille ned da han stadigvæk er oppe ved træet og han ved hvad der er omkring ham i en radius af 2 meter, da hun gipser lidt hører han det blot men når ikke rigtig at finde ud af hvor det kom fra da det kun var en lille og kort lyd hun gav fra sig. " hmm flot rigtig flot men ikke godt nok " siger han overlenet selvom han ikke føler lige nu at han er det, godt nok er hun blevet ramt men han kan ikke se så han mener at hans ods er 55 - 45.
det eneste han bare manglede var at hun skulle bevæge sig eller gi en lyd fra sig for så vil han vide nogenlunde hvor hun befandt sig ,men da han ikke rigtig kunne se vil det gør det svært hvis hun bare var muse stille.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 17.12.2010 23:19
Xelirateis smiler lettet for sig selv, hendes trick havde lykkeds. Nu skulle hun bare være så stille som overhovedet muligt så hun ikke gav ham mulighed for at komme tæt på hende, hun anede ikke hvad han kunne finde på, han kunne vel ikke finde på at slå hende ihjel, vel?
Småuroligt skævede hun ned til sit ene ben, som efterhånden var totalt følelsesløst og ligeledes var hendes venstre arm. Hun bed sit i læben og lod den højre hånd glide ned over armen, men der var ikke rigtigt nogen respons, alt efter hvor kraftig giften var, kunne hun være lammet i flere timer, eller blor få minutter, det afhang af mange ting. Xelirateis selv var dygtig nok til at brygge en bedøvelse der holdt op til 24 timer, men det var hun også en af de færreste i landet der kunne, så det ville ikke være muligt.
Forsigtigt og næsten lydløst lagde hun sin stav på jorden, hvis hun tabte den ville det være katastrofalt da det ville give Kravenoh en idé om hun var, hvilket hun ikke havde i sinde.
Derimod begyndte hun at danne en stank, af råddent kød og lig, i håb om, at det var rigeligt til at jage den satans sortelver væk, men det var desværre ikke alle der var lige sarte.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.12.2010 23:58
han sidder virkelig og lytter til alt der er at lytte til han kan hører kraverne der flyver og skriger han kan hører lågen der knirker efter den smørelse den ikke har fået. han rejser sig op og kigger rundt i det han ikke kan se, det virker ikke som om at den kvindelig mørkelver er der mere da han ikke kan hører eller se noget, lige pludselig lugter han noget som han har lugtet før, lugten af lig for ham til at smile han vidste med det sammen at det ikke var hende der var død men han vidste at hun stadigvæk var der " du er her stadig" han smiler lidt igen og binder hans solide leder rustning af og hænger den på træet. hvis hun så op på ham kunne man se hans ar han har på ryggen af alle de mennesker og alt andet han har dræbt. " så nu er vi lige sårbar og det er fair for dig osse " han ved ikke lige hvad han tænker på bare at lade sig selv være mere sårbar måske fordi der var noget ved hende han kunne lide. han stiller sig helt hen til enden af træet gren som lige kan holde til at han står der ude på. han står og afventer lidt om der skulle komme en lyd er noget fra hende selvom han ikke lige regner med noget fra hendes side når det gælder afsløring , men hvis det enlig var kunne han gå efter lugten men det kunne ligeså godt være en fælde eller et eller andet og da han lige har taget hans bedste forsvar væk ville han afvente hendes næste træk.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 18.12.2010 00:09
Lige i den pågældende situation ærgrede Xelirateis sig gul og grøn over at hun ikke havde lært at skyde med bue og pil, da det ville være det bedste angreb i og med han nu havde taget hans rustning af. Pilen havde med lethed gennemboret ham, men nu var verdenen desværre ikke skruet sammen således.
Sortelverkvinden lavede derfor en tro kopi af sig selv, der for Kravenoh ville være synlig, blot i den anden ende af kirkegården end den ægte Xelirateis sad.
"Så hvad nu?" knurrede kopien imod Kravenoh, mens hun tog et stille skridt forbi en gravsten og en lille smule tættere på Kravenoh, "Havde De virkelig forestillet Dem, at vi nu skulle ligge og slås med hinanden, til en af osfaldt død om?" spurgte kopien og løftede øjenbrynene bedrevidene imod Kravenoh.
Den rigtige Xelirateis sad mussestille og koncentrerede sig, hun håbede på at hun kunne holde illusionerne kørende længe nok til at lammelsen ville fortage sig og hun kunne liste sig ubemærket væk, men det var sikkert, hun kendte trods alt ikke styrken på bedøvelsesmidlet som Kravenoh havde påtvunget hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1