Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 09.01.2011 19:44
et smil bredder sig på hans læber " hm.. fair nok havde eller ikke troet andet om dig " han ser så på hende og lytter til hendes ord og ligger mærke til hun snakke meget i ord om slægt " du gør virkelig meget op i slægt, men bare du ved det er det længe siden det betød noget for mig" han fordufter op i røg og dukker op lige foran hende hvor hun sidder for at sunde sig " men hvis du så gerne vil gå hvorfor så ikke bare bide smerten i dig og forsætte eller det har du måske ikke lært i din slægt " siger han hående. kraveonh havde måske nok sagt for meget til hende og normalt vil han heller dræbe ind at snakke med hans modstander, men i dette tilfælde var hans modstander en af hans egen.
han ser på hende kort " men hvis jeg er sådan en slem person hvorfor så ikke gør noget ved det."
han står og ser afventene på hende

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 09.01.2011 20:39
"Selvfølgelig går jeg op i slægt, det definerer ens person!" snærrede hun mindre aggresivt ad ham, hun var så ualmindelig træt, hun var ikke vant til kamp, eller for den sags skyld ligge og slås som Kravenoh og hende havde gjort. Et blik gled op over Kravenoh da han dukkede op lige forean hende, og lige meget hvor stor lysten var til at stikke ham nogle øretæver, tillod hendes krop det ikke. Xelirateis var ikke trænet overhovedet, og hendes krop var ikke vant til så meget bedøvende middel, hvilket havde resulteret sig i en slem hovedpine og kvalme, samt en svillemhed der var helt utilregnelig.
"De kan komme med nok så mange finde påstande, provokationer og upassende udtalelser, jeg har ikke tænkt mig at røre Dem med en ildtang!" snappede hun mod ham, inden hun sukkede højlydt. "Jeg syntes derimod at DE skal til at forlade området, ´De ved udemærket godt hvorfor jeg endnu ikke er gået!" knurrede hun uden at kigge op på den mandlige sortelver, var der noget hun ikke havde lyst til, var det at kigge op til ham, hvilket hun skulle gøre hvis hun skulle se på ham nu, som hun sad dér, træt, syg og særdeles rasende

~*~Billede fundet på google~*~

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 09.01.2011 21:10
han smiler blot " ja det gør det vel for dig men ikke for mig " han sætter sig på hug og ser på hende " du behøver ikke at være sur, tænk på jeg har skånede dit liv tænkt på det engang" han placere hans hånd på jorden hvor han så tager lidt jord op i hånden og ser på hende " det her det var sådan du kom da vi mødes" han tager jordet og slipper det lidt efter lidt ud af hånden og forsætter så " og sådan her bliver du hvis du ikke snart dropper alt det sur og negative du har i dig" han rejser så op og ser ned på hende. hvor efter han går hen imod porten, og da han kommer hen til dig fremkalder han en skygge kæde og binder lågen sammen og tager en nøgle som passer til låsen.
han går hen til hende igen " nå nu er du nød til at gøre et eller andet for at få nøglen " siger han og sender hende et blink hvor efter han sætter sig 1 meter fra hende

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 09.01.2011 22:26
Xelirateis stirrede stift på ham da han satte sig på hug "Hvad jeg er, og hvordan min opførsel har været overfor Dem har de selv bedt om!" snappede hun så bidst efter ham, mens hun kigger på det jord han bruger som matafor "Og mit møde med Dem ændrer ingenting! intet!" hvislede hun, mens hun lod blikket følge Kravenoh. En kold fornemmelse rislede ned langs ryggen på hende da hun så, at han låste porten. Hvorfor er han sådan? Hendes øjne skød næsten lyn, hvor vovede han at bure hende inde sådan, som et dyr han kunne lukke inde når det passede ham? Han kunne tro nej!
"Hvad havde De forestillet Dem?" sagde hun med en spids tone, der tydeligvis indikerede, at hun var ved at være træt af hans små gemmelege og tricks. Mest af alt havde hun lyst til at sparke han i brystet, så han ville ryge flere meter tilbage, og slå sig noget så frygteligt, desværre vidste hun med sig selv, at hun ikke engang ville have kræfter til at vælte ham omkuld, selv når han sad sådan, på hug.

~*~Billede fundet på google~*~

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 12.01.2011 17:26
han smiler en smule og ser så på hende " hm...tja selv har jeg det med at blive forvirret men som du nok kan se har jeg låst porten og det betyder at kun jeg har nøglen og kun jeg bestemmer hvornår du kan kommer ud så nu for du et valg så hører goodt efter, nummer 1: du kan vælge at overgive dig og blive min partner eller 2: du kan tag kampen op og kæmpe til en af os dør. eller 3: du kan sige at du virkelig elsker mig. eller 4: prøve på at overtale mig til at låse op, valget er dit " han ser smilene på hende selv ved han godt det ikke rigtig er til hendes fordelle men han for bare noget sjovt ud af det på en eller anden måde.
en syg tanke men sådan var han blivet under deres møde og han ved ikke selv hvorfor.
han sætter sig ned 1 meter fra hende op af en sten og sidder og ser over på hende med et afventene blik

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 12.01.2011 21:13
"De må være skingrende vanvittig!" sagde hun hårdt og stirrede vantro på ham, han kunne tro nej kunne han "Jeg har ikke i sinde at gøre noget af det De beder om, det må De efterhånden have lært!" snærrede hun imod sortelveren. "Min tålmodighed skal nok komme mig til gode 'kære ven'!" det sidste blev spyttet ud, indsølet i alt den ironi og sarkasme hun overhovedet kunne præstere. Xelirateis var en ualmindelig tålodig elver, og Kravenoh havde sikkert ikke den evne, hvilket ville komme Xelirateis til gode, desuden skulle hun først genvinde en del af sine kræfter, og spille af med kvalmen og hovedpinen, før hun kunne overskue at lave noget som helst fysisk, om hun så skulle klatre muren ville hun ikke efterkomme Kravenohs krav, aldrig i livet!

~*~Billede fundet på google~*~

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 17.01.2011 19:02
kravenoh kan ikke andet ind at smile over hende, hun er så sindsyg irriterende og kravenoh ved snart ikke hvad han skal gøre med hende " hmm så du vil ikke noget som helst af det jeg spørger om, hmm fair nok " han går hen til porten og låser den op, og ser så hen på hende " så gå og håb på at vi ikke mødes igen " han gå lidt til siden sådan hun kunne komme ud hvis det var det hun virkelig ville, selvom han nok bare skulle have gjordt det af med hende i stedet for at lade hende gå.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 23.01.2011 16:19
Xelirateis rejste sig, denne gang med rank ryg og løftet ansigt, hvorefter hun gik over mod porten, hun kunne ikke holdeu da at være sammen med denne sortelver mere, uanset hvor hård hjemrejsen nu engang måtte blive, var det bedre end Kravenohs selskab. "Jeg frygter Dem ikke, jeg foragter dem!" sagde hun så, og gik roligt forbi ham "Så hvis jeg var Dem ville jeg håbe på, ikke at møde andre civiliserede sortelvere, nogenside igen, de vil ikke tolerere en opførsel som Deres!" snærrede hun før hun fortsatte sin gang, væk fra kirkegården, og væk fra Kravenoh

~*~Billede fundet på google~*~
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3