Nao 21.04.2009 20:50
Nao kigger over tøsen, "Passe på? Passe på hvad?" små griner han.
"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"
Venus 21.04.2009 20:59
"Så vidt jeg erindrer, var det dig, de vendte ryggen til mig, søde," svarer hun bare uden nogen bemærkelsesværdig ladning i stemmen andet end et smil, der sagde 'godt forsøgt'. Det var lige lovligt åbenlyst til, at hun falder for det."Og hvad angår dig?" svarer hun splejsen, "så finder du jo nok ud af det på et tidspunkt med den attitude." Snothvalpen er fuldstændigt holdt op med at interessere hende, og hun sætter sig ned i det grasset ikke så langt fra Taylor. Selvom det er forår, ser det noget trist og halvvissent ud, og det knasser også. Hun føljer Nao og Kinzu rundt med øjnene. Hun regner ikke med noget angreb fra Taylor, og på en måde håber hun også, at han vil lade være. Hun er ikke i humør til en slåskamp lige for øjeblikket.
"Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
"Meget kunne siges om Ethelihn, men der var ikke noget der afholdt hende, fra at åbne en tønde med alkohol!"
—Ridder Asha Drakkari
Kinzu 21.04.2009 21:05
Kinzu står og kigger fra den ene til den anden. Det ser ud som om, at de alle sammen skændes. Både Nao og Taylor snakker med Ethelihn, og selvom de ikke ligefrem bruger nogen skældsord, er det let at høre på deres stemmer, at de skændes. To mod en, det er næsten ikke fair.Han ved ikke helt hvad han skal gøre, for han kan jo ikke bare bryde ind midt i det hele, og nøjes derfor med bare at stå stille med armene hængende ned langs siderne. Hans hænder er knyttet så meget, at hans knoer langsomt mister farven og bliver hvidere og hvidere. Neglene skærer sig ind i hans håndflader men ikke nok til, at blodet begynder at pible frem derfra.
Da Ethelihn sætter sig ned i græsset, lader han igen sine hænder hænge afslappet ned igen og vælger at gøre det samme. Han lander i det tørre græs med et bump og et suk. Det ser ikke ud til, at de vil starte en kamp. Heldigvis. Han lader en hånd glide igennem det hvide, strittende hår for at glatte det, men det gør ikke meget forskel. Det er stadig lige så pjusket som altid.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra

Billede herfra
Nao 21.04.2009 21:26
Nao går stille hen mod Kinzu og sætter sig ned i græsset en meter fra ham, og kigger op og ned af ham.
"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"
Kinzu 21.04.2009 21:40
Kinzu skæver lidt til Nao, da fyren sætter sig ned ved siden af ham, men lader ellers ikke til at tage notits af ham. For ham er der langt mere spændende at betragte de to andre, de to der rent faktisk laver noget, og ikke bare sidder og kigger på ham på en måde, der får ham til at føle sig dårligt tilpas.Han bliver ved med at sidde og sende hurtige blikke i Naos så diskret som muligt for at han ikke skal ligge mærke til det, men det er ret svært eftersom Nao sidder og kigger op og ned af ham. Til sidst bliver han træt af, at den anden sidder og kigger på ham, og rejser sig så hurtigt op, at han et kort sekund bliver helt svimmel af det. Han knytter hænderne et par gange, før han vender sig rundt og bevæger sig væk fra marken i et hurtigt tempo.
((Undskyld jeg bryder rækkefølgen, men jeg bliver nødt til at logge af nu))
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Billede herfra
Venus 21.04.2009 21:53
Hun værdiger ikke Taylor et blik, da hun svarer ham. Det mærkelige er, at hun rent fakisk ikke længere er kold at høre på. Det skyldes at hun ikke er særligt kamplysten nu - sært nok. Hun gidder ikke. Af samme grund vælger hun bare at fortælle ham sandheden - dog med en lille startbemærkning. "Åh! Hvorfor skal mænd altid være sådan nogle dårlige tabere... Men udemærket. Jeg syntes, du var en udfordring, ellers havde det jo slet ikke været sjovt. Og jo, jeg kedede mig rent faktisk til sidst. Man kan også få for mege af det gode." Hun holder en pause og læner sig lidt baglæns, mens hun betragter Kinzu forsvinde og Nao, der sidder tilbage. "Og til din øjentering har mit liv nok et større formål end - så mange andres." Hun skulle til at sige 'dit', men undlod det, da hun ikke gad diskutere.Pludselig bliver hun nærmest rævet op fra grasset. Hendes hestehale begynder straks at vride sig ligesom hun selv, men så slapper hun af. Mest fordi Taylor taler til hende.
"Jeg vidste, jeg var tiltrækkende, men overdriver du nu ikke lidt alligevel?" siger hun tonløst og sukker tungt. "Gidder du godt slipper? Jeg har ikke lyst til at lege lige nu."
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Venus 21.04.2009 22:22
Hun vender øjne og mumle halvirriteret: "Mænd!" Hun er begyndt at blive irriteret, men det er svært at provokere hende til et angreb, hvis man for det første ikke ved, hvad man skal gøre, og for det andet hvis hun abselut ikke er i humør til det. Hun går stort set altid, hvad der er bedst for hende selv, og i dette tilfælde er det ikke at angribe."Takker for komplimenten," svarer hun, selvom hun udemærket ved, det ikke var ment sådan. "Og jeg kan godt få dig til at slippe, men du bliver svitset." Små gnister begynder at knitre i hendes hård og stopper så igen. De skulle fungere som en advarsel.
"... Av?" siger hun næsten spørgnde, da han snitter hende. "Helt ærligt nu må du tage dig lidt sammen. Hun smiler for sig selv. Et par hår er ikke klemt helt fast, så hun løfter dem for at kilde Taylor under hagen. Bare for at understrege, hvor lidt det gjorde ondt. Des uden var der også en minimal chance for, at han var kilden nok til at løsne grebet, så hun kunne komme fri.
(du skriver bare, når du synes Nao - hvis du er her endnu?)
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Venus 21.04.2009 22:49
Hun er ved at blive - ikke vred, men ret så utålmodig. "Jeg kan såmænd mere end det søde. Og hvis det er dine fantasier om mig, ville jeg sige, du var spykotisk," svarer hun igen næsten tonløst, men måske en anelse dirende. Hun har problemer med at holde sin irritation i ave, men det lykkes ind til videre. "Ikke så smart a dig at starte med halsen forøvrigt. Så kradser jeg hurtigt af, og hvad sjov ville du have ud af det? Men som du vil... og du skal ikke komme og sige, jeg ikke advarede dig..." Hun knytter hænderne let sammen. Igen begynder hendes hår at knitre, men lyden ændres til en svag tordnen. Man kan tro, at et uvejr er under opsejling. Det kan man også godt sige, men det er inde i Ethelihns hoved. Hun sender et kraftigt strømstød igennem sin krop og over i Taylors, der højst sandsynligt vil føle det som et kraftigt skub og måske også forbrændinger de steder, hvor hans hud rører hendes."Sometimes darkness can show you the light."
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Venus 21.04.2009 23:21
Selvom hun ikke viser tegn på træthed, kræver den slags strømladninger en vis energi af hende. Hun står bare og lytter - lader ham tale færdig. Intet af det han har sagt ind til videre, er en direkte kritik af hende selv og lige nu er det det eneste, der kan hidse hende rigtigt op. Det er lige før hun ønsker at blive rasende, for så ville hendes strømladninger per automatik blive en hel del kraftigere, men kræve samme energi - ligesom når man får et addrenalinsus. Men det ønsker hun altså kun næsten, for hun bryder sig ikke om at miste kontrollen på den måde. Det ville være et nederlag i sig selv."Er du færdig? ... Fint, og det beviser så hvorfor mænd er værd at hade," siger hun og smiler svagt, men en smule irriteret. "Dette bliver mit sidste ord i denne sag." Igen lader hun op og denne gang til en noget kraftigere ladning. Hun vil være ret så udmattet bagefter, men hun håber, at Taylor vil være så udslået af angrebet, at han ikke kan nå at forfølge hende. Hun ved nemlig, at hvis hun ikke selv gidder slås, kan hun ikke vinde en kamp og lige nu, er det det sidste hun har lyst til. Så er det bedre, at det ender uafgjort... Denne gang kan man desideret se et lyn strømme fra hendes hænder med fuldfart mod Taylor. "Og gidder du så at lade mig være?" Hun står stille et halv sekund, mens hun taler. Det har ikke taget så meget på hende, som hun havde været nervøs for, men hun vil stadig langt hellere stikke af, så det gør hun. "Hvis du meget gerne vil have en omgang til, må du gerne følge med, men ellers bør du holde dig på behørig afstand," når hun lige at sige inden, hun er uden for hørevigte, selvom hun ikke er i stand til at give samme strømstyrke lige foreløbig. Derefter forlader hun stedet.
//out (må smutte skrives^^)
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
—The Light af Disturbed
—Ridder Asha Drakkari
Nichols 12.05.2009 19:51
Solen var rund oppe på himlen, fuglende sang deres kalde sang til hinanden og alt var bare en glad dag.Drea tager hurtie skridt for at nå al den varme af glæde der er i luften, hun smiler glad omkring sig og plukker en rose,av.. det var en rose med torne, og de stak...
Et stort træ stjal hendes opmærksomhed da hun kunne se at det ikke var på den samme størelse som de andre omkring det.
Hun så sig lidt om for at se om der var nogen i nærheden, det var der ikke så hun gav sig til i løb at nå den nærmeste gren, hun grab fat om de og svang sig op på den.
Det var en fin udsigt heroppe fra, man kunne næsten se landsbyen, hvis det ikke lige var for alle de bakker i horisonten.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Xenix 12.05.2009 19:58
Et lille styke derfra, den modsatte vej af landsbyen kom en kvinde gående, hendes gang var rolig og feminin, som altid havde hun snuden begravet i en bog. Hun så en enkel gang op, for at orientere sig, men fandt til sidst en lille plet i skyggen kun 10 meter fradet store træ, hun havde tilsyneladene ikke bemærket Drea, ellers gav hun bare ikke udtryk for det. Den sore læderindbundne bog var denne gang tykkere end den hun normalt læste, den var skiftet ud med et langt mere omfangende emne
"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Nichols 12.05.2009 20:08
Drea nyder udsigten mod byen og har ikke lagt mærke til Xenix med sin bog bag hende.Hun gir sig til at gå langs den tykke gren og ind til selve stammen, og forsætte op i træet, en gren hænger ned med et par nødder, et egern som ikke har bemærket Drea gir sig til at samle dem for at få en god start på året.
Drea går direkte ind i grenen uden at havde set den lådne fætter som sad i grenen.
Skræmt bider og hiver ergnet i Dreas hår, i et forsøg på at skræmme hende mere end hun skræmte den.
Drea basker firtvilet og overrasket til ergnet i et forsøg for at få den væk, hun træder bagud men rammer ikke grenen men luften, og falder hårdt ned, et hurtigt overrasket hvin kommer fra hende i de få sekunder hendes fald vare. Hun lander blødt, og dog ikke, ergnet som var grunden til faldet havde fået sin hale glemt fast mellem jorden og Drea's ene arm, hun løftede armen og tog sig derefter til hovedet for at finde de blå mærker hun måtte havde fået af faldet.
Ergnet løber væk og i sin flugt ser den ikke Xenix og støder hovedet ind i hendes ryg(?) og løb derefter med fuld fart op i toppen af træet.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Xenix 12.05.2009 20:20
Xenix har tydeligvis bemærket aktiviteten bag sig, men lader ikke til at tage sig af det, dog bliver hendes øjenfarve meget mat, i tilfælde af at det kunne være en trussel. Idet egernet støder sit hoved mod hendes ryg klapper hun dog bogen i med et smæld, og vender sig om mod Drea og det skræmte egern "Og her troede man ellers man kunne få lidt fred!" mumlede hun næsten uhørligt og rejste sig, inden hun børstede det værste græs af og så skæptisk på Drea, som hendes øjne vendte tilbage til den normale isblå farve
Nichols 12.05.2009 20:28
Drea stoppede i sin bevægelse med at rejse sig op, hun havde ikke set den kvinde før nu og blev lidt overrasket over at kvinden var sur på hende?''øhm..undskyld...jeg så dem ikke...'' hun så halvvejst op på kvinden og halvvejst ned, hun stod halvt op og turde ikke rigtig at gøre sin bevægelse færdig.
Hun bevægede sin hånd ned til sin sten om hendes hals, hun så at den lyste lidt da kvinden råbte, men lyset var blevet svagt igen så kvinden var måske ikke nogen til nogen fare for hende nu.
''Jeg er ked af det hvis jeg forstyrrede dem midt i noget...'' kommer det stille med en anelse søgelig tone, mens hun rejser sig for at komme op på lige syn med kvinden.

Xenix 12.05.2009 20:35
"Nej jeg kunne godt regne ud at du ikke havde set mig!" småsnerrede hun, men rømmede sig så, måske burde hun være mere venlig, hun kendte trods alt ikke så mange hernede i syden "hvad i alverden lavede du oppe i det træ?!" denne gang lød hun mere venlig, hendes øjne havde dog genfundet den ganske normale ellers kølige farve, hendes instinkt fortalte hende at Drea umiddelbart ikke udgjorde en trussel, ikke en som kun kunne se i hvert fald, nu kendte hun selvfølgelg ikkke hendes talenter
Nichols 12.05.2009 20:43
Drea så stille op fra jorden, det var sjældent at hun mødte nogen der hurtigt skiftede humør... hun var lidt urolig nu, efter hvad Tarak næsten formåede da han startede med at spille vendlig over for Drea da han før selv var små sur... hun røg af tanken for det var ikke lige behageligt at tænke på.''jeg føldte mig bare lidt overglad..'' hun smilte lidt vendligt til Xenix for ikke at gøre det være end det var, ''så jeg ville prøve at klatrer i træet...selvom at det nok er noget højt..'' hun smilte stadig lidt men stod stadig som et barn der fik skæld ud over noget, hun havde ikke fattet at Xenix havde ændret tone leje og virkede lidt vendligere end før.

Xenix 12.05.2009 21:34
Xenix fnøs lidt utilfredst "At klatre i stæer gør dig et lettere mål for skytter så vel som folk der besidder elementmagi!" siger hun alvorligt. Hendes bog lå stadig på jorden, den er gammel og tung og skriften er næsten blevet ulæselig, dog ville de skriftkyndige kunne skimte et D og et M. Hun kigger op på himlen med et lille suk, men vendte så blikket mod Drea, "Og hvorfor er du ude alene?" for Xenix virkede hun ret forsvarsløs, men hun kunne i realiteten have evner på bølge med hendes egne
Nichols 12.05.2009 21:42
''Skytter rammer alligevel bare sten hvis der i det hele taget er en'' hun små griner og holder sin ene hånd over sin sten, ''og alene er man aldrig...du er her jo også, så det vil jeg ikke betegne for at være alene her iområdet'' hendes smil voksede lidt mens hun greb fat i grenen igen og svang sig hurtigt op igen, hun satte sig på den tykke gren og svingede lidt med benne og holdte sig fast i en ny udsprunget gren på hendes højre side.''hva med dem? de må da også kunne gøre noget ved skytter..?'' hun smilte kort og fniste svagt.
Hun havde ikke været mere lystig til at tale før nu, og det var jo en skøn dag i forvejen for hende så der skulle ikke meget til før hun blev energisk og måske klatrede hun videre i træet hvis ergnet ikke havde vist hende besked før.

Xenix 12.05.2009 21:57
Hun løftede skæptisk et øjenbryn mod kvinden "Skytter har aldrig været mit problem! De fleste er så forfærdeligt dårlige til at ramme" griner hun kækt, det var faktisk løgn, de var ret dygtige mange af dem, men med hjælp af hendes telekinese undveg hun let pile, og andre angreb. Hun så endnu engang vurderende på Drea, alene er man jo aldrig hvad mente hun, Xenix kiggede hurtigt rundt, var der nogle sammen med hende? Hun havde svært ved at tro det, hun havde i hvert fald ikke bemærket nogle
Nichols 12.05.2009 22:08
Et lille fnis kom fra Drea da Xenix så sig omkring.''jeg talte om naturen'' hun smilte stadig og svang stadig lidt med benene for at komme af med noget af hendes energi.
En pluselig vind kom bagfra Drea og blæste hendes hår ned foran hendes øjne, hun strøg med sin frie hånd igennem det nu filtrde hår og prøvede at glatte det ud igen ved at prsse det hårdt med en knyttet næve og roligt lade det komme igennem.

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet