Hulen med de fortryllede kilder..

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 01.04.2009 17:30
Aishe troede endelig at hun havde fået lukket munden på ham, men så fandt han jo et andet synspunkt at tage udgangspunkt i. Ikke levende? Hun rynkede på panden, en anelse irriteret. ".. Du mener ikke at træer er levende? De vokser da, ældes, og dør som alle andre, medmindre at folk beslutter sig for at hugge dem ned før tid," hun slog let ud med hænderne, "Bjerget her er levende, længere nede af tinden, lader den ting gro på sig, den giver liv, den har et liv, ligesom os, men alligevel uden at den behøver at være lavet af hverken kød eller blod. Kuglen er lavet ud af dette krystal, og den har magi med sig, fra hvor den blev skabt." Havde hun ikke forklaret det fint nu? Hun sukkede let, men blev lidt overrasket over hans sidste sætning. Oh bugger. Overbevisningsdelen.. Troede han at synerne blev spyttet ud på samlebånd eller hvad?
"Uh.." Hun kløede sig i nakken, hvordan skulle den nød knækkes? Hun vidste ikke om der ville ske noget, og gætværk ville sikkert ikke fungere ved ham her...
Men...
Måske...
"Mhm. Jeg kan da gøre forsøget."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.04.2009 17:38
Han missede med øjnene og lod tungen glide over læberne. "Eh... Du... Nej altså.. Bjerge er ikke levende. Træer er, men... Okay! Du får dine træer. Men bjerge og sten og krystaller er ikke levende. Hvordan kan du tro det? Det er jo tydeligt. Altså... Fugle kan sidde på en sten, men det gør ikke stenen levende. Så derfor kan planter også vokse på bjerge, uden at bjerget er levende." Brummede han og missede med øjnene. Han trak på skuldrene. "Men hvis du kunne vise mig hvordan din lille glasbold virker, så ville det være ekseptionelt. Dog tvivler jeg alligevel...Altså... Ville det være noget som jeg også kunne gøre? Eller skal man have noget... zap zap...i sig?"
Han missede med øjnene og lagde atter armene over kors. Han tvivlede på det.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 01.04.2009 17:46
"Hvis bjerget var dødt, ville der ikke kunne vokse noget på det overhovedet," Aishe lavede et stort armbevægelse, "Der må være en form for livskraft inde i den.. Varme.. Af en art." Hun tog krystalkuglen op, "Jeg ved ikke om du ville kunne gøre det, af det jeg ved af, er det kun kvinder. Mænd.. Er alt for stædige." Fastslog hun, og så på ham, før hun så satte sig, og lagde krystalkuglen ovenpå dens taske foran sig. "Desuden, er tågerne svære at tyde." Hun så op på ham. "Så, hvis du vil være rar at sætte sig, og placere din hånd på jorden. Vi skal have en form for kontakt..." Så jeg kan bruge min anden evne, hvilket jeg hader, men, han vil jo overbevises.... et eller andet må jeg kunne få ud af hans minder.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.04.2009 18:00
Rex trak på skuldrene. Han valgte at opgive. Hun måtte vel tro på hvad hun ville. Han satte hovedet på skrå og satte sig, da hun bad ham om det. Han lod tungen glide over læberne og rynkede næsen. Han placerede sin hånd på jorden og rømmede sig.
"Hvad kan du så se? Altså.. Fortid? Sandhed? Eller kan du bare se på hvad der sker rundt omkring? Eller?" han rømmede sig. "Jeg tror ikke jeg forstår det." han trak på skuldrene. "Men nu er det jo også dig der skal arbejde." han smilte skævt. Det faktum at de skulle have kontakt, undrede hende en smule. Men sådan var det vel. Han kvalte et gab. "Hvordan kan det være at ... Vi skal have kontakt? Når man ser folk se i krystalkugler, så plejer de da at... sidde forholdsvis alene." påpegede han. Han sukkede og trak på skuldrene. Han bed sig i læben og rømmede sig.

( Frys )

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.04.2009 12:21
".. Hvad vil du gerne have at jeg ser?" Aishe sukker let, og ignorerer spørgsmålet om kontakt, det gider hun slet ikke komme ind på ej, fordi dét, dét, vil hun ikke. Folk er jo ganske rigtigt ikke i kontakt normalt.
".. Okay, jeg har en lidt anderledes fremgangsmåde."
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 02.04.2009 15:08
Rex trak på skuldrene og overvejede det en smule. "Fortæl mig... " Han ville spørge hende om Leara. Om hun havde det godt. Han rømmede sig og trak på skuldrene. "Fortæl mig om min første dag her i midtlandet..." svarede han kort og kontant. Han huskede selv dagen tydeligt: Den dag han havde solgt sig selv om slave, for at redde en utaknemlig kvinde, hvorefter han tog ud i skoven, hvor han blev slået halvt ihjel, for at redde den selv samme kvinde. Derefter var han taget til havet for at vaske sine sår, og dér havde han mødt en sort engel, som gjorde ham til en slave.
Hans første dag i denne nye verden, var den værste i hans liv.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 02.04.2009 19:33
Hun sad lidt og så på ham. "Godt så." sagde hun så roligt. Fortid. Godt. Dét kunne hun godt klare. Det ville sikkert blive svært at sortere minderne, men nu måtte hun se. Hun lagde sin ene hånd på krystalkuglen, og mens hun koncentreret så ind i krystalkuglen, lagde hun så sin anden hånd på hans. "Jeg ser..." startede hun, og mærkede med et sug i maven, alle minderne, å dem for sig, mens hun fokuserede på tågerne som vred sig. ".. Du mistede din frihed.. For en kvinde.. Og.. Senere.. Blev dit liv næsten taget.. Et.. Sted med mange træer... hvor.. Du igen.. Ved noget vand.. Fik frataget.. din frihed af en.. ond engel..?" Hun vidste ikke hvor mange detaljer hun kunne tillade sig at sige, oftest var det jo sådan ting blev fremsagt. Desuden var det hele gået alt for hurtigt, meget, så hun var ikke engang sikker på hun havde fat i den rigtige ende. Hun fjernede sine hænder, langsomt fra hans hånd, og fra krystalkuglen, uden at have travlt med det, selvom hun allerhelst vil have trukket dem til sig i en fart.. Men så kunne han blive mistænkelig.. Stakkels fyr.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 03.04.2009 22:47
Rex bed sig i læben og betragtede hende indgående. Virkede dette virkelig? Han rømmede sig og sukkede opgivende. "Det..." han rømmede sig. "Kan du også se fremtiden?" spurgte han køligt og betragtede hende indgående. Han trak sin hånd til sig og studerede den roligt. Trodse hun kun havde set det hele i grove træk... Så var det sandt. Hans rædsomme liv kunne altså læses i en glaskugle? Hun rynkede næsen og sukkede opgivende.
"Ja... Mit liv er jo en blomstret historie, må du forstå." påpegede han og sendte hende et opmundrende smil. "En dans på silkeroser." smålo han og lod tungen glide over læberne. Han betragtede hende indgående og sukkede. "Hvad er det du skjuler," han rettede sig op og lænede sig lidt imod hende. Han pegede på hendes ansigt, der var skjult bag hendes sorte lokker. "Du kender min fortid, jeg tror du kan stole på mig..."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 12:10
"Fremtiden er altid sværere at se end fortid. Fortiden er noget der altid vil være der, fremtiden er det uvisse der vil komme. Men ja. Ikke så præcist, men ja." Hun så på ham, og blev lidt roligere, selvom han talte køligere til hende. Ikke at det undrede hende. Et skævt smil spillede da hen over hendes læber, ved hans opmuntrende smil. "Tjoh." Da han så begyndte at betragte hende indgående igen, og lænede sig lidt mod hende, trak hun sig instinktivt lidt tilbage.
".. Åh, dét." Hun strejfede kort huden under håret. "Det er ikke så stor en hemmelighed. Bare et uheldigt sammentræf, med ild og brændende teltpæle..." Hun var ikke meget for at vise den skamferede del af hendes ansigt, det gjorde hende ret usikker. Men okay. Hun havde lige set det meste af hans fortid. Hun puffede håret væk fra den tildækkede side, og afslørede arrene, efter dengang. "Se?"

((Stadig frys))
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 20:22
Da hun trak hovedet til sig, rykkede han sig alligevel en anelse tilbage. Han skulle vel ikke snage. Han rømmede sig og trak på skuldrene. "Det lyder da ikke rart." Da hun skubbede sit hår til siden og viste ham sit ansigt, sad han urokkelig og betragtede hende. Han smilte en anelse.
"Hvorfor skjuler du dig dit halve ansigt? Du er jo smuk." påpegede han roligt og lod tungen glide over læberne. Han rømmede sig og lod hånden glide igennem håret. Han betragtede hende og sukkede derefter.
"Så... Fremtiden er ikke noget man sådan udenvidere ser?" han rettede blikket op imod loftet og duftede til gasserne omkring dem. Nogle var beroligende andre var blot irriterende.
Han så på hende igen, ganske roligt, dog med sit normale, beduggede blik.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 21:01
"Det var det heller ikke, vi mistede mindst halvdelen af vores ejendele." svarede hun roligt. Hun så lidt på hende, mens han betragtede hende, og mærkede at hun rødmede svagt over hans kommentar. ". Eh.. det.." hun droppede dog hurtigt at svare, da han så igen stillede et nyt spørgsmål. Han virkede så nysgerrig. Og .. Rar.

"Netop." sagde hun roligt, "Fremtiden ser man ikke bare sådan.. Den kan jo stadig nå at ændre sig, selvom man måske ser noget andet først.. De valg du foretager, kan ændre hele linjen."
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 21:05
Han trak på skuldrene og smilte roligt. "Ja det har du vel ret i. Desuden er jeg ikke interesseret i fremtiden. Jeg lever helst i nuet. Hvis man nu ser noget man ikke bryder sig om, så bekymrer man sig for meget. Og hvis man derimod ser noget dejligt, så glemmer man at værdsætte tingene omkring sig, indtil det man så, sker, og på daværende tidspunkt kan det have ændret sig..." han holdt en pause og rystede på hovedet. "Det gav ingen mening, gjorde det?" han smålo kort og rejste sig igen. Han rømmede sig og så ned på hende, som hun sad dér på jorden.
"I mistede jeres ejendele? Var det din families hus? Hvad skete der?" spurgte han henkastet og betragtede hende indgående. Han forstod egentlig ikke hvorfor hun ville skjule sit ansigt; Det måtte vel være en eller anden pigeting, og lige på nuværende tidspunkt var hans tankegang langt fra feminin - Heldigvis!

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 21:15
"Det lyder meget fornuftigt," Aishe smilede lidt af hende, inden hun så rejste sig, og tog krystalkuglen op. "Joh, det gav ret god mening." Hun smilede lidt til ham, og lod krystalkuglen dumpe ned i tasken.
"Hus og hus. Vi er nomader, så vores hus bestod af en hestevogn." Aishe klappede rakkalaphen på hovedet da den kom hen til hende. "Der gik ild til området, jeg kan ikke huske hvordan, men ild kom der i hvert fald. Sikkert et bål de mistede kontrollen over, eller noget i den retning." Hun så lidt på manden, det var dog nogle løjerlige øjne han havde. Hun slog da blikket mod kilderne. De facinerede hende.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 21:22
Han betragtede den hundelignende kreatur. Han havde aldrig set noget lignende; Men han var jo også fra det kolde nord. Rex lyttede roligt til alt hun sagde. Trods han så på ulve-dyret, så lyttede han til hvert ord der forlod hendes læber. Han så igen på hende og smilte en anelse, da han så at hun trak blikket til sig: Hvorfor hun havde slået blikket ned, vidste han ikke, men han fandt det blot humoristisk... Hvorfor? Det vidste han heller ikke.
Ansigtet henfaldt dog hurtigt i en seriøs mine igen; "Det lyder da forfærdeligt. Men.. Normader siger du. Det forklarer vel krystalkuglen." han trak på skuldrene og betragtede hende indgående. Han placerede sine hænder i lommerne og rømmede sig en anelse.
"Så det du siger er, at stedet brændte ned? Hvad skete der med "de andre"?" spurgte han. Han lavede et henkast imod hunden. "Er du alene med dén og pruhesten derude? Eller...?"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 21:27
Hun lod ham roligt tale ud, og smilede let. "De andre? Vi skiltes efter den uheld, men vi overlevede allesammen." Hun så lidt på rakkalaphen, "Jeg er alene med mine dyr, indtil at jeg finder resten af min familie. De fiser sikkert rundt længere sydpå." hun så da oppe på Rex igen, "Men, hvad med din familie? Du virkede temmelig alene, også." Hun lod roligt blikket hvile på ham, hun havde ikke set flere minder end dem han havde sagt, og dem på vejen derhen. "Er du nordfra?" Hun gættede lidt, han lignede ikke just nogen hun havde mødt sydpå.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 21:32
"Tragisk," mumlede han og lod tungen glide over læberne. Han betragtede ulve-dyret igen med et vagtsomt blik, før han atter så på hende.
Han trak på skuldrene. Var han alene? "Jeg ..." han tav. Han var faktisk usikker. "Jeg har en familie, men de bor i bjergene.. Ja mod nord. Dér er jeg født.. Dér kommer jeg fra." han holdt en pause og trak på skuldrene. "Jeg er måske alene, trods jeg omgås ret mange mennesker. Det er dog ikke alle nogen jeg bryder mig om. Og jeg har ikke rigtig mødt nogen som jeg kan snakke med... Men jeg da det udemærket, sådan som det står til. Jeg har ikke brug for at snakke." han så på hende igen og rømmede sig hurtigt; "Ikke fordi jeg ikke kan lide at snakke. Jeg synes da det er hyggeligt at snakke med dig, det er slet ikke dét."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 21:38
Aishe fulgte opmærksomt med i mandens talestrøm, og hun kunne ikke lade være med at grine blidt over hans sidste bemærkning. Så rystede hun lidt på hovedet, "Jeg synes også du er hyggelig at tale med." sagde hun så roligt. "Men det lyder ikke rart, at omgås folk man ikke bryder sig om. Men sådan er det jo desværre, nu og da." hun lagde armene let over kors, satte hovedet på skrå og så da på ham. "Forresten, mit navn er Aishe. Rart at møde dig, hvad... du så hedder?" Hun smilede skævt.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 21:41
Rex trak på skuldrene og holdt forsat hænderne i lommerne. Han betragtede hende og alle hendes bevægelser. Han smilte en anelse. "Aishe, godd...aften?" han var en anelse usikker med hensyn til hvad tid på dagen det var. De var jo trods alt i en grotte. Han rømmede sig og trak på skuldrene, før han forsatte. "Folk kalder mig Rex, men mit navn er nu Ray. Dejligt at møde dig... Eller... rart..." han rømmede sig igen og konstaterede for sig selv, at han rømmede for meget; sandsynligvis mere end hvad sundt var.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.04.2009 22:00
Hun lagde mærke til hans rømmen og overvejede om det var fordi han havde noget der sad rigtig godt fast i halsen. "Hvad foretrækker du at blive kaldt? Rex? Eller Ray?" Hvem ved, måske havde han ikke selv valgt at blive kaldt Rex.. Det ved man jo ikke. Rakkalaphen listede ud og lagde sig ved hesten. ".. Fryser du ikke?" Det slog hende, at han stadig ikke havde sin trøje på. Hun ville have været .. Meget frysende lige nu, hvis det havde været hende. Måske kan folk nordfra bedre modstå kulde? Mh?
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 05.04.2009 22:05
Han tænkte kort over det. Hvad foretrak han? Tja... Yang kaldte ham Rex. Taylor kaldte ham Rick. Samson kaldte ham Rex, eller slave. Caime kaldte ham Rex. Leara kaldte ham Ray. Morgoth kaldte ham... slave.
Han smilte skævt og trak på skuldrene. "Ray; For det er mit navn, så hvorfor ikke blive kaldt det? Jeg forsøger ikke at være nogen anden end den jeg er."
Han så efter "ulven" med et roligt blik og vendte så atter sin opmærksomhed imod Aishe. Han kom egentlig først i tanke om det nu: Han havde stadig den våde skjorte hængende under armen. Han rystede en anelse på hovedet. "Jeg tror luften er varmere end en afkølet, våd skjorte. Men det er jo blot et gæt," sagde han smilende, og blinkede.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12