Illusiane 14.06.2009 21:40
Yang stopper op, da hun hører Taus bag sig. Hun snøfter kort, og skæver til ham. Minderne er forfærdelige for hende, men det er jo ikke Taus' skyld. Hun overvejer om hun bare skal gå, og efterlade ham. Han er en stor dreng, han kan jo klare sig selv.
Tavshed. Yang vender sig om, og smiler en anelse bedrøvet til ham. De er i samme båd. eller.. måske ikke helt, men næsten da. Hun ved hvordan han har det.
"Undskyld. Det er bare... mine forældre blev brutalt flået fra mig, da jeg var lille, og... minderne er.. ret stærke for mig" siger hun, og retter let på sit hår, der konstant falder ned i øjnene på hende. Hun skæver til døren, men slår så flugttankerne hen. Han virker jo flink nok.
"Taus jeg... ved ikke hvad jeg skal sige" Virkelig, helt seriøst- ingen har nogensinde været så sød ved hende, ikke engang Rex. Hun rødmer, og bider sig genert i læben.
"andet end.. tak? jeg er ikke engang sikker på, det er tilladt at være her- med alle de nye regler, der er blevet lavet. det er nu en skam.." hun sukker og knækker fingrene, en for en...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede