En tom teater sal som ikke bliver brugt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.07.2008 15:08
Han smiler let, "det er du vel om," mum,er han, og lader sin ene hånd glide ind under hans bluse,hvorefter han kysser ham let på halsen
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 30.07.2008 15:13
Han trækker let på skuldrene. Da han har knappet hans bukser op, lægger han armene om halsen på ham og hopper op på ham, så han hænger på ham(? xD)
Han kysser ham så blidt på kinden, og langsomt ned af halsen.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 30.07.2008 15:15
"whoow" udbryder han da han hopper op på ham, han ligger roligt den ene arm om ham mens, han holder den anden under ham. (O-o hvis du forstår XD).
Han kysser ham blidt i håret

//frys XD igen
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 01.08.2008 10:39
Han ser lidt på ham, hopper så ned fra ham.
"Jeg bliver nødt til at gå..." siger han lavt. Han løber lidt efter ud derfra.

//Out.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 01.08.2008 20:43
han ser på ham med et lettere irriteret blik..
"mærkelig unge" mumler han. lyner sine bukser og går selv derfra

//out
Mørketskriger!

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 13.06.2009 22:17
Yangs skridt giver genlyd i den tomme sal, som hun bevæger sig ind i rummet. Støvet hvirvler op omkring hende, for hvert eneste skridt hun tager. Hun ser sig omkring, og sukker dybt. Hun havde håbet på mere liv i det gamle teater, eller i det mindste en gammel sjæl, der stadig håbede på at livet kommer tilbage.
Hun trasker hen til et sæde, og sætter sig ned med et bump. Men ikke mere end et par sekunder efter, farer hun op med et hvin. En stor, gusten rotte ser på hende med sine gule øjne, og hvæser af hende, indtil hun skynder sig hen til scenen. Hun lader hånden glide over scenegulvet, og ser måbende på salen.
Det hele er så stort og smukt. gid der var mere liv her.. tænker hun, og læner sig op ad scenens forhøjede kant..
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 13.06.2009 22:38
taus er bag scenens kulisse, en støvet trævæg med påmalede vinduer med gardiner, og øver nogle nye dansetrin. Det er nok mest en blanding af ballet, jumpstyle og... ja, et eller andet. Det ser faktisk ikke værst ud. I sine egen tanker bevæger han sig ud imod scenen, og han ser ikke Yang da han står og danser til imaginær musik. Eller, den er ikke helt imaginær, han fløjter med spidsede læber og er helt lukket af for omverdnen.

Base: http://pissynovelist.webs.com
... Taus er DRENGEN... Maria er pigen 8'D
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 13.06.2009 22:45
Yang ser op med et sæt, da hun hører skridt og fløjten. Hun ånder lettet op, da hun ser at det blot er en dreng der.. danser? Han dansede! Endelig en, der kan danse!
Hun placerer albuerne på scenekanten, og lægger hovedet i hænderne, mens hun betragter ham. Det ser ret godt ud, det må hun indrømme, og da hans dans er slut, bryder hun ud i en klapsalve. Det ligner hende ikke, men hun er grebet af hele stemningen i teateret, og derfor får drengen denne salut.

"Smukt smukt! bravo! roser hun, og klør sig lidt i nakken.
"Kan du også danse vals?" Hun ser spørgende på ham, og får med noget besvær møvet sig op og sidde på scenekanten. Det gamle træ knager en anelse, men derefter bliver der stille, somom hele salen venter på Taus' svar...
~no pain, no gain ~

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 13.06.2009 22:55
Taus bliver så forskrækket over den pludselige klappen, at han vælter baglæns og falder over lænestolen og lander på ryggen. han er hurtigt oppe igen, og roder op i sit hår. Han ser helt lost ud.
"Øh... æh... Jeg regnede ikke ligefrem med at møde nogen her..." Sagde han, og stod og betragtede Yang, før han gik ud imod hende igen, en smule haltende, imens han ømmede sit ben.
"Tjo... vals... Det er ikke lige min yndlingsdans, men jeg kan godt finde ud af det. Hvorfor spørger du?" han trak let på skuldrene. Det lyse hår stod ud til alle sider og han lignede faktisk en der lige var vågnet. Hans tøj var nogle løse jeans (eller lignende stof) og han var iklædt en langærmet, hvid trøje. Han så ned på Yang. Det slog ham, at hun faktisk ikke var så lav som han havde troet, han var bare høj. han gned hovedet i den bule han havde fået da han var trådt ind af døren.
sådan er det at være 2 meter høj... tænkte han opgivende.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 13.06.2009 23:17
((dette er efter den brækkede arm er helet OwO))

Yang kan ikke lade være med at fnise over hans forskrækkelse, så komisk ser det ud. Hun kommer på benene, parat til at hjælpe ham, men han klarer det tydeligvis selv, og hun trækker sig lidt tilbage igen.

"forståeligt.. der er meget tomt- det er trist" hun lader blikket glide rundt i salen endnu en gang, og ser så tilbage på Taus.

"Tjo, jeg har hørt rygter om, at der snart skal være bal igen, skønt regeringsskiftet og alt dét. Og jeg føler mig bare altid så malplaceret på det pokkers dansegulv. Jeg kom egentlig herhen for at finde en, der kunne lære mig at danse vals" hun smiler let, og slår klik med tungen en enkelt gang.

"er det noget du kunne lære mig?" Yang smiler kækt, og lader fingrene glide gennem sit hår, der ikke er meget længere end Taus'
~no pain, no gain ~

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 13.06.2009 23:40
han purer igen op i sit hår, og snor en lok om fingeren, og lader den anden hånd glide ned i sin lomme. Som han står der ligner han faktisk slet ikke den engagerede danser han var for et øjeblik siden, men bare en træt og doven ung herre.
"Ja. Det er trist. Det er efter at Mørkets Lord er kommet til magten." Det sidste mumlede han lavt, for han kunne huske da Lysets dronning stadig var der. så havde der været liv og lys herinde, og han var tit kommet for at betragte øvelserne.
han efterligner hendes klik med tungen og smiler skævt. Så slår han ud med armene og ser stadigt smilende på hende.
"Bare du ikke vil have mig til at danse mavedans, så er jeg glad." han rækker en hånd imod hende.
"Mit navn er Taus Xander McCerth." han smilede fortsat.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 13.06.2009 23:47
Hun betragter Taus tavst (Taus tavst? XD hvorfor er det jeg syntes det er sjovt?) og nikker til hans ord. Teatret ER blevet mere tomt og øde, siden Mørkets Lord kom på tronen- somom alt glæde i landet er væk.
Yang betragter ham sno sit hår, og smiler indvendigt. Hun gjorde tit samme bevægelse, men det var sjovt at se en anden gøre det.
Da Taus præsenterer sig, trykker hun hans hånd, og smiler.

"Yang her. Og bare rolig- mavedansen tager vi senere" griner hun, og slipper hans hånd, før den placeres i hendes lomme. Hun ligner ikke ligefrem en million- bukserne er af hør, og gamle og slidte, og blusen er beskidt. Men i det mindste har hun tøj.

"Ja, du må undskylde min uformelle påklædning- jeg er ikke en af de rigeste her i landet, men jeg sparer op til en kjole til ballet" hun tænker på den, hun så i tøjmagasinet forleden, og smiler for sig selv..
~no pain, no gain ~

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 14.06.2009 00:10
Han fik et =w=" udtryk i ansigtet da hun sagde det med mavedansen, og himlede så smilende med øjnene.
"Yang." han nikkede anderkendene, og lyttede. så lyste han op.
"Du behøver da ikke spare op. Jeg vil gerne købe den til dig? Vil du lære at danse, fortjener du en kjole at lære det i." han smilede bredt nu.
"Desuden virker det som om... ja, jeg ved ikke hvorfor, men jeg har en fornemmelsen af, at du fortjener det." Gad vide hvad den gamle kone derhjemme ville sige hvis han købte tøj til endnu en pige? 'klatter du bare pengene væk på tøj til kinder, kan du ligeså godt skrive "jeg er en dummernik" i ansigtet på dig selv!' han smilede en anelse bredere ved tanken, men det stivnede lidt da han tænkte på sine forældre. Det var ikke fordi at han var i dyb sorg, men... han ville jo ikke bringe skam over dem.
Men Yang skulle have sin drømmekjole. Hun udstrålede noget, han kunne ikke sætte fingere på HVAD. hun havde været igennem mere end mange andre. Det kunne han læse i hendes øjne.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 14.06.2009 00:20
Yang vifter afværgende med hænderne, da han tilbyder hende, at betale for hendes kjole. Godtnok har hun ikke mange penge selv, men hun vil have det utroligt dårligt med at gå i kjolen, hvis hun ikke føler sig fortjent til den. Desuden, mangler hun kun et par jader endnu, for at have råd.

"Nejnej, Taus, det behøver du virkelig ikke. Du.. du kender mig ikke engang" hun smiler, og nejer let. Gulvet knager voldsomt, og hun ser på det med et -.-' udtryk. Så fed var hun da heller ikke!

"Jeg er så frygtelig klodset. Hvis nu jeg faldt, og kjolen gik i stykker! så havde du spildt dine penge på mig! Nej, brug du hellere dem på din egen pige" Siger hun, og smiler. Så høflig en dreng må da have en kæreste, går hun ud fra, derfor disse ord.
Hun placerer hænderne i siden, og strækker nakken.

"Skal vi komme igang?"
~no pain, no gain ~

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 14.06.2009 00:38
"Nej, jeg kender dig ikke, men det kommer jeg jo til. Det vil højst sandsynligt være meget ubehageligt for dig at danse i dit nuværende tøj. og klodsethed gør dig blot menneskelig. Så du ikke mit sammenstød med lænestolen lige før?" han skævede til lænestolen og pegede med tommelfingeren over skulderen, før han lod hånden glide ned i sin lomme så begge hænder var gemt i disse.
"Jeg har penge nok til mine næste 5 liv. Mine forældre..." Han tøvede lidt, og spidsede eftertænksomt munden. Han ville ikke stå og sige at hans forældre var døde. det ville virke lidt... koldt.
"... Har sørget godt for mig." han smilede skævt.
"Desuden har jeg ikke en 'min egen pige'. Og selv hvis jeg havde, ville jeg nu nok kunne købe kjoler nok til jer begge to alligevel, tror du ikke?" han smilede stadigvæk. Først da han HAVDE sagt sætningen, mærkede han det kolde metal på sin ringefinger, og han prisede sig lidt lykkelig for at han havde hænderne i lommen. Hans forlovede... gad vide hvor hun var nu? han elskede hende ikke, og betragtede hende ikke som sin egen. Hun ville altid være en andens, han ville aldrig elske hende. Det ville han aldrig komme til, og han belv ved og ved og ved med at udsætte brylluppet. Den seneste undskyldning var, at han stadig var i sorg over sine forældres død. Det var han egentlig ikke.
"Så insistrere jeg i hvert fald på at købe dig en træningskjole? og... måske bidrage lidt til den anden?" han tav lidt.
"jeg insistere!" Han lagde armene over kors.
"Det kan være din betaling til mig for min danseundervisning?" han blinkede kækt med det ene øje. Der var et frikt pust over at møde en så rar pige, som - ifølge ham selv - havde gennemgået en masse og stadig holdt ved.

OOC: EDIT!!!

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 14.06.2009 00:56
Yang tøver lidt, da han fortsætter med at insistere. En svag, klædelig rødmen breder sig på hendes kinder. Hun føler sig smigret over, at han sådan, bare uden videre, vil købe hende en kjole. Og samtidig frygtelig frustreret, fordi hun ikke helt ved, hvor hun skal gøre af sig selv, når han er så flink ved hende.

"Ok-hvis du insisterer" Hun smiler kækt, og nejer endnu en gang, blot for at være en smule elegant.

"Men så må jeg også skylde dig en tjeneste. Og kender du evt. et sted, hvor kjolen kan opbevares? jeg ved ikke hvor jeg ellers skal have den" Siger hun, med tankerne på Taylor, der rev hendes sidste tøj i stykker.Hun bryder sig ikke om at fortælle Taus så meget- drengen ville bare få medlidenhed med hende, og det ønsker hun ikke. Hun er jo ikke en vatnisse (!!!).

"Men, ind til videre må det her gøre detgodt for træningstøjet- det er trodsalt sent..."
~no pain, no gain ~

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 14.06.2009 01:03
han smilede, og glemte alt om forlovelser og døde forældre.
"Perfekt! Og... Tja, jeg kan opbevare det hjemme hos mig? Jeg..." Han sukkede. Han kom nok ikke udenom det.
"Mine forældre bor her ikke længere, de... bor nok i himlen. Eller faktisk... så bor de jo nok ingen steder." han trak på skuldrene. Deres hjem var en fælles kiste. han lod hende om at regne logikken ud i det han sagde.
"Jeg har et tomt klædeskab på mit værelse, der kan det bare hænge. Du kan jo bare komme forbi når du har lyst? Mallory, min husholderske, skal du ikke tage dig af. Oh, og... Du er vel ikke allergisk overfor katte vel? O_o" han pegede på hende med sin finger, den hånd hvor forlovelsesringen ikke sad på. Så trak han på skuldrene.
"Jeg har sjældent brug for tjenester, men okay. Det vil jeg huske." Han lægger mærke til hvordan hendes ansigt kort bliver lukket, men ignorerer det, eller lader i hvert fald være med at kammentere det. Han vil ikke bede om at få ting at vide om hende, medmindre hun slev vælger at fortælle ham det.
"Og ja, det kan du have ret i. Vil du begynde nu, eller..?"

//FRYS

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 14.06.2009 20:51
Yang stivner lidt, over hans pludselige udbrydelse omkring det med hans forældres død. hendes blik flakker let, og hun tager sig til hovedet. Åh nej. Taus havde lige sat gang i hendes værste minder; Hun og Yin leger på en solbekinnet mark. Da de går tilbage til huset, står døren på vid gab, og bøger og papir er spredt ud over gulvet. I køkkenet ligger deres mor. Hendes tøj er revet i stykker, og hun stirrer op foran sig med et tomt blik i øjnene. Yang sætter sig ved sin døde mors side, og græder. Pludselig hører hun Yins rædselsvækkende skrig, og hun skynder sig ud til hende.
Havens fine blomster og urter er brutalt flået op med rode, og trampet på. Henslængt, op ad en træstamme, ligger deres far. Han er smurt ind i blod, og i hans brystkasse er der et stort sår. Yang bakker væk, og holder sig for øjnene, mens Yin er ved at være opløst af tårer.
Lyden af støvletramp flænger luften, og i næste nu, bliver de to søstre revet brutalt fra hinanden. Yang bliver løftet, og proppet i en stor sæk, mens Yin når at flygte...

Yang står som lammet, og hendes øjne fyldes med tårer. Hun tørrer dem brat væk, og bakker lidt væk fra Taus. Hun træder ned af scenen, og sætter kursen imod udgangen, uden et ord. Det blev simpelthen for meget for hende.
~no pain, no gain ~

Taus McCerth

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 203 cm

Dorthea 14.06.2009 21:06
hans smil forsvandt øjeblikkeligt da han bemærkede hende usikkerhed, og han vidste øjeblikkeligt at døden ikke var noget hun tog let på. han hoppede efter hende, ned fra scenen, og gik op på siden af hende.
"Undskyld. Det var ikke min mening at..." han tav, et kort sekund. "At bringe det på banen." han bed sig i læben, og standsede op. han ville ikke have hende til at føle, at hun ikke havde plads. han ville ikke få hende til at føle sig tvunget til at blive. han ville gerne have at hun blev. Hun virkede som et oprigtigt menneske, men han ville også lade hende være alene med sine tanker, hvis det var det hun havde brug for. Han kugede om en lille fløjte i sin lomme. Den kunne blive hans eneste selskab hvis hun gik.
"hvis du stadig vil undervises, så... Så bor jeg i den sydlige del af beboelseskvarteret. Du kan ikke tage fejl. Mit hus er ret iøjenfalende. Ellers, kan du altid spørge om vej til McCerth huset." Han så kort ned.
"Du er altid velkommen." Han så op igen, og forventede at se en tom sal.

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 14.06.2009 21:40
Yang stopper op, da hun hører Taus bag sig. Hun snøfter kort, og skæver til ham. Minderne er forfærdelige for hende, men det er jo ikke Taus' skyld. Hun overvejer om hun bare skal gå, og efterlade ham. Han er en stor dreng, han kan jo klare sig selv.
Tavshed. Yang vender sig om, og smiler en anelse bedrøvet til ham. De er i samme båd. eller.. måske ikke helt, men næsten da. Hun ved hvordan han har det.

"Undskyld. Det er bare... mine forældre blev brutalt flået fra mig, da jeg var lille, og... minderne er.. ret stærke for mig" siger hun, og retter let på sit hår, der konstant falder ned i øjnene på hende. Hun skæver til døren, men slår så flugttankerne hen. Han virker jo flink nok.

"Taus jeg... ved ikke hvad jeg skal sige" Virkelig, helt seriøst- ingen har nogensinde været så sød ved hende, ikke engang Rex. Hun rødmer, og bider sig genert i læben.

"andet end.. tak? jeg er ikke engang sikker på, det er tilladt at være her- med alle de nye regler, der er blevet lavet. det er nu en skam.." hun sukker og knækker fingrene, en for en...
~no pain, no gain ~

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Chibi, Helli , Krystal , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11