Ved de klipper, man ser solnedgangen bedst

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.07.2008 20:35
Han bredte ud i et bredt smil, og en små ond latter lød fra hans læber. Han kunne ikke lade være med at grine mere, ikke fordi der var noget specielt sjovt ved situationen. Han kunne bare ikke glemme da hun falde, hvilket han fandt ganske morsomt. Plus at det kildede da hun kyssede hans tandkød.
Han lagde begge hænder omkring hendes hofter og samlede sine fingre, hvorefter han slap kysset. Han svejede i ryggen, og lændte sig bagover så hans lange hår gled ned omkring i det mudrede jord. Hans ansigt var bart, og vendt direkte op imod himlen så vandet drev ned omkring ham. Og med alt den ansigts sminke, fik det øjenmakeuppen til at glide ned omkring hans kinder. Det var underligt at se hans øjne, det gjorde dem helt små og udtryksløse. Det var derfor han bar makeuppen, ellers var der intet et betragte.
Han lændte sig tilbage, så håret fløj omkring hans skuldre og mudret også. Det klaskede imod hans våde tøj, så det våde sand drev ned omkring hans brystkasse og videre ned til hans lår. Han rynkede brynene da nogle små klatter ramte Horisont i ansigtet, eller nær i hvert fald. Han smilte lidt, med let trutmund, og små grinte lidt igen,
"Vejret.. gør et eller andet," sagde han og rynkede brynene sammen.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 03.07.2008 20:47
Hun rødmede kraftigt, ikke ligefrem den reaktion man egentligt vil forvnte af den ellers så temparmentsfulde vampyrinde. Med et sødt, men undrende smil så hun til imens han lænede sig bagover og lod den kraftige regn vaske hans ansigt fri for makeup. Hun kneb kort øjnene i da der kom mudder på hendes ansigt fra hans hår. Roligt kørte hun en hånd hen over sit ansig og tørrede de gusten brune dråber af ansigtet, for derefter at åbne øjnene og se næmest stirrende på ham. Hvor var det dog underligt at se Morgoths ansigt uden makeup, så blegt, så... Rent. Hun løftede en hånd og kærtegnede hans ansigts kindben. " Ja, men hvad gør det..?" Hviskede hun dæmpet. Selv sådan som han så ud nu respekterede hun ham. Lyttende ventede hun på hvad han ville svare på hendes spørgsmål.

(( beccaaaaa~? xD... Gæt hvad..))
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.07.2008 20:52
Han bredte ud i et lille uskyldigt smil, rykkede tættere frem imod hende og nussede sin næsetip imod hendes. Han sukkede tilfreds, og nussede fingrene imod hendes våde tøj, hvorefter han svarede hende:
,,Det gør vel ikke så meget,'' svarede han hende mumlende. Han kyssede hende blidt, uden at holde kysset vel og mærke. Smilet bredte sig, og endnu en halv ondt grin lød fra ham. Han kunne simpelthen ikke lade være.
Han bed sig i underlæberne, trak sig nærmede imod hende, og lagde hænderne imod hendes hofter. Han trak let fra sig og bredte ud i et grumt, men lille smil,
,,Udover at De tilfældigvis, kunne blive beskidt?'' sagde han og skubbede hende blidt bagover, ,,- men så kan De tilgengæld, komme med mig hjem og få et dejligt varmt bad?'' han stoppede skubbet, og lagde en hånd imod hendes ryg så hun ikke falde bagover. Han sendte hende et drilsk smil,
,,Det bestemmer De selvfølgelig selv?''

(Neej, hva' såå? ^^ - sig ikke du har set mig idag, pleease.... xD)
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 03.07.2008 21:05
Horisont smilede varmt. Sikken et undvigene svar, og alligevel nikkede hun bare til det. Hun så drillende på ham, på trods af den kolde småonde latter der kom fra ham. Han lod til at være i drilagtigt humør i dag? Hun lænede hovedet en anelse på skrå, lige akkurat som han skubbede til hende. Med et lille hvin tildede hun bagover, for blot at blive reddet af hans stærke hånd i sidste øjeblik. Det tog hende nogle sekunder at komme sig over forskrækkelsen, også brød hun ud i et grin. " Et bad lyder da meget fristende, men er du heelt sikker på at jeg er fornuftig at slæbe med dig hjem?" Spurgte hun grinende.

(( Nej, jeg får muligvis råd til Hori-molden før tid takkt været kontanthjælpen xD Jeg har været i Viborg hele dagen så tror ikke jeg har set dig ))
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.07.2008 21:11
(pyh, så er min værdighed reddet. o.o - få det nu ikke til at blive til en misforståelse! xD Men aj hvor nizzel!. Ö)

Han brød ud i en knækkende latter, den den helst skulle have været blevet inde. Han rystede let på hovedet, ,,De for det til at lyde som om, at jeg har en ældre mor siddende derhjemme og venter trykt på at jeg kommer hjem?,'' svarede han hende, og trak hende tilbage imod sig selv,
,, Hvis jeg kan komme hjem til Dem, kan De vel også komme hjem til mig? Eller hvad?'' han lagde hovedet let til den ene side. Det mindede ham pludselig, om dengang Horisont tilbød ham den hjælp at rense hans spedalske sår. Han gøs let ved tanken, omkring deres skænderi og ikke mindst om hans sindsygt urende hud. Han blev næsten helt dårlig.
Men Horisont havde ganske ret i hendes mistanke, ja han var faktisk i ganske drilsk humør. Det var lidt på grund af vejret, og mest på grund af.. Ja han ikke havde været i sådan et humør ganske længe, så kunne han næsten ikke holde det tilbage.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 03.07.2008 21:21
Hun hævede det ene øjenbryn i overraskelse over hans latter, lidt anderledes end den anden latter men dog stadig hans stemme i den. Hun smilede let. " Hmm.. Det har du vel ret i. Jeg har jo også været ved dig en gang før, så det skulle ikke give nogle problemer. vel..?" Hun så uskyldigt op på ham med disse let genkendelige mørkegrønne øjne, mens et drilsk smil spillede sig på hendes læber. Hun tænkte lidt på dengang hun var ved ham før, det var den aften han havde været plørefuld og hun godt på vej til at blive det samme, den aften hun fødte tvillingerne. Et kort jeblik rynkede hun brynene, hun orkede ikke at tænke på de unger, ikke lige nu. Lige nu ville hun bare nyde livet og at hun var alene sammen med en drilsk men dejlig lækker Morgoth.

(( Jeg er ekspert i at få ting till at lyde forkert xD.. You know that ;) og min lillesøster smider tøjet nu xD.. Men brb om en times tid.. Skal lige have lavet en skitse af de to færdig.. imens overtager min søser pcen ))
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.07.2008 21:31
Han hævede øjenbrynene, og bredte op i et flabet smil. Hurtigt fik han lagt armene omkring hendes ben, hvor han pludselig lettede fra jorden og stod oprejst med hende i armene. Han smilte frem imod hende,
,,Jamen, så lad os se at komme af sted,'' sagde han med en ivrig klang i stemmen.
Han kunne ikke lade være med at små fantasere, det lå i hans natur at være pervers. Specielt når han havde noget med lig, på sin egen utrolig unaturlige måde. Det var der heldigvis ikke nogen der vidste, udover dem der havde været øjenvidner til. Men de øjenvidner havde aldrig rigtig overlevet synet. Det mindede ham om en enkelt gang på en kirkegård, hvor en munk havde opdaget ham i hans.. Underholdning. Han havde personligt spiddet ham på kirkens kors, øverst på kirkens torn. Hvor havde han egentlig moret sig.
Han blinkede let med øjnene, da han så ud til at være helt væk i sine egne tanker. Han vendte opmærksomheden imod Horisont, og sendte hende et småligt smil. Han virrede let med hovedet, så dråberne forsvandt fra hans næsetip. Den kildrende fornemmelse irriterede ham.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 03.07.2008 21:40
Med et piget hvin samlede hun hurtigt sine ben sammen da han meget uvendtet løftede hende op. " Du kunne godt have advaret mig først.. Tossehoved.." Hun lo grinene og lagde armene omkring ham, bare for en sikkerhedsskyld. Hun ville helst ikke falde ned fra ham, især ikke i den højde de var i lige nu. " Men pas på du ikke bliver ramt af nogle af lynene. Jeg skal nok forsøge at holde styr på mine egne." Hun puttede sig lidt ind til ham, hun havde aldrig rigtigt brudt sig om når han bare lige pludselig fløj op med hende, hvor død hun end selv var, var det en ubehagelig fornemmelse der steg op i hende. Vel nærmest et overlevelsesinstinkt?

(( nåede lige at svare først xD ))
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.07.2008 21:48
Han vendte øjnene imod hende, ,,Det behøves da ikke, jeg passer da på Dem,'' svarede han hende og sendte hende et mistorisk blik. Selvfølgelig falsk.
Han vendte blikket frem imod horisonten, og sukkede let ved synet af de mange lyn. Måske var det bedst at teleportere sig? Det syntes han bestemt,
,,Det er slet ikke nødvendigt, jeg transporteres os direkte derhen,'' han nikkede, men denne gang uden et smil på læben.
Han knugede led fingrene imod hendes tøj, vendte et par smilende øjne imod hende og sagde så:
,,Jeg vil råde Dem til at holde fast, og lukke øjnene. Ellers kan De være uheldig, og få utrolig kvalme når vi når frem'' advarede han hende.
signature by jodeeeart

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 03.07.2008 22:26
(jeg bliver nødtil at smutte nu, sorry. ><)
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 04.07.2008 11:59
(( Helt iorden, fik heller aldrig fat i pcen igen * dummeflad til søs * ))

" Hvor er du dog mistroisk.." Mumlede hun, og forsøgte at skjule sit ansigt, ved at ligge det hen over hans skulder. Hun brummede noget lettere utydeligt som hun fik den våde, naturlige duft af ham ind i sine næseboer. Den dejligt maskuline duft, hvor hun dog elskede den, især når den kom fra ham. Hun følte en lille gnist af drilleri, og lidt mere til fylde op i hendes indre. " Ska nok.. " Småmumlede hun til hans opfordring, og lukkede roligt øjnene i. Det at holde godt fast om ham var ikke noget problem, hun elskede at have ham tæt ind til sin krop, bare mærke hans smidige krop og muskler under sig selv. Hun rødmede svagt, og puttede sig yderligere ind til ham.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 04.07.2008 14:43
Han lagde en hånd imod hendes baghovede, trykkede hende ind imod sin skuldre og lukkede derefter øjnene. Han holde vejret, og spændte sine muskler på en bestemt måde. Pludselig forsvandt lyden af tordenvejer, og vinden stoppede med at blæse imod deres ansigter. Alt blev faktisk stille, en et lille lys var foran dem. Han trak sig selv fremover og forsvandt pludselig fra stedet. De var teleporteret af sted, imod hans slot.

(jeg skriver bare på slottet, så kan du svare når du kommer herind igen. ^^)
signature by jodeeeart

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 26.07.2008 21:09
Leyla kommer langsomt gående hun kigger på klipperne der strækker sig ud over landskabet. Hun smiler stille, og begynder at kravle op ad dem. Hun sætter sig og kigger ud over vandet, stadig med et lille smil på læben. Hun kunne egentlig godt bruge lidt selvskab og en at snakke med. Hun begynder stille at nynne, da hun ikke kan se nogle i nærheden.

Base fra: http://lazydays.shouri.com.ar/

Stor tak til Venus, der har lavet den ^^

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 26.07.2008 21:12
My kommer lallende hen til Leyla.
Hun havde set hende, da My selv var lidt derfra.
"Hej" siger hun med et stort smil, og vinkede som en gal.
Altid dejligt med lidt selvskab.

(Undskyld jeg ikke skriver så meget men Jeg har sommerferie, og har glemt min inspiration på skolen... o_o )
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 26.07.2008 21:13
Leyla så pigen der kom hen imod hende og stoppede straks med at nynne. Hun ville ikke have at folk skulle høre det. "Hej" sagde hun til pigen.

( Hehe [: )

Leyla Mineva

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Leyla 26.07.2008 21:21
(Jeg bliver nødt til at smutte)

My Astrid Mynte

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Yin 26.07.2008 21:22
"Hvad hedder du?" spørger hun med sin altid glade stemme.
My sætter sig ned med et bump.
Hun kigger med store øjne på Leyla.
My kigger op på himmelen, og ser at det er ved at blive aften.
"Øhh, jeg er vist nød til at gå hjem ad, men hygligt at møde dig".
Siger hun og smiler venligt, mens hun går derfra.

OUT//
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 07.09.2008 17:23
achillius står oppe på kanten af en klippe.
han står og kigger ud over det hele han kan ikke lade være
med at tænke på hvordan tiden den bare flyver
afsted. han tager en halskæde frem han ser på den, og
kigger ned i jorden og trækker vejret dybt han kaster den ud
over kilppen, han følger den hele vejen ned, han retter hovdet op igen

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm