Illusiane 31.01.2008 20:33
OOC: håber ik, at jeg forstyrrer/afbryder, men her er jegIC:
Yang kommer løbende i sin ulveform. da han ser Murizz og Zaykor, der står og... skubber ham, knurrer han vredt, og springer efter Zaykor. "DU RØRER HAM IKKE!" knurrer han vredt, inden han forsøger at vælte Zaykor, ved at springe op på ham...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Muri 31.01.2008 20:36
Han slipper hans ben og rejser sig op."Jeg har fortalt dig sandheden! Hvad ellers kan jeg fortælle?! Hvad du hedder? Hvordan jeg selv reagerede, da jeg fandt ud af, at jeg skulle være far?!" Spørger han kort.
Der er langsomt begyndt at komme tårer i hans øjne.
Han ser derefter på Yang.
"Nej, lad vær'!" siger han kort.
Illusiane 31.01.2008 20:40
Yang knurrer vredt, da han bliver skubet til side. han blotter tænder, og gør vredt. dum som han jo er, springer han i fuldt fart hen imod Zaykor, og bider efter hans strube(?). han knurrer igen, og hans øjne lyner vredt, imens han forsøger at bide sig fat i Zaykor's strube..~no pain, no gain ~

Muri 31.01.2008 20:45
Han piver lavt, og ryster svagt på hovedet, før han falder ned at sidde."Hvorfor skal alle jeg kender begynde at slås, bare pga. af mig?" mumler han lavt.
"Yang, stop nu! Zaykor har ikke gjort mig noget! Hold dig væk fra ham!" siger han kort.
Illusiane 31.01.2008 20:46
Han når næsten at undvige, men sværdets skarpe klinge rammer ham ved ryggen, og laver et dybt sår. han hyler af smerte, og ser bedende på Murizz som for at sige; "skal du slet ikke hjælpe mig? jeg hjalp dig!" da sværdet stadig rører hans sår, piver han lavt, inden han overgivende lægger sig endnu mere ned, end han allerede er blevet presset ned..~no pain, no gain ~

Zaykor 31.01.2008 20:53
Zaykor trækker sværdet væk fra ham og sætter det i skeden, hovrefter han siger "Jeg havde ikke gjort Murizz.. som han siger han er... noget.. så vil du venligst lade os snakke?" Han sætter sig ned ved siden af Yang og hans hænder begynder at lyse kraftigt, hvorefter såret langsomt bliver helet Illusiane 31.01.2008 21:05
Imens såret bliver helet, bliver Yang langsomt til sin menneskeform. han åbner øjnene, og ser taknemmeligt på både Murizz og Zaykor, inden han forsigtigt rejser sig op. lidt efter falder han sammen igen. selvom såret er healet, gik klingen ind og ramte en nerve, så Yang er nu, midlertidigt lam i ryggen. "lige hvad der manglede" siger han og himler med øjnene.
"først bliver jeg en mand, og nu DETTE!" han sukker, og kører den ene hånd igennem håret, der pludselig virkede meget længere. også hans kindben syntes at være anderledes, da han kører hånden over dem. han gisper kort, og smiler så stort. Hun er blevet sit eget jeg igen! med alt den energi hun magter, kravler hun over til Murizz, og aer ham over kinden.
"Hvis du nogensinde får brug for hjælp, skal du bare kalde (PM :P) hun vender sig imod Zaykor.
"tusind tak. og undskyld, at jeg angreb dig" siger hun, inden hun forvandler sig til ulv igen, og humper væk derfra, efter at have bjæffet et par glade, men svage ord til dem.
"TAK FOR ALT JERES HJÆLP"
//OUT
~no pain, no gain ~

Muri 31.01.2008 21:17
Han ser svagt smilende efter Yang. Så ser han på Zaykor, og hans smil falmer."Øhm.." siger han bare. Han rejser sig lidt efter op.
"Jeg.. Går nu.. Et eller andet sted hen.. Bare ikke her.." mumler han, før han langsomt går derfra.
//out. skal gå ^^ ses<3
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.02.2008 21:16
Chobit kommer roligt gående. Hun render rundt og knuger hånden om kniven, så den næsten bliver helt hvid. Hun bider sig hårdt i læben, mens hun går, og går, og går...Lige til hun når blindgyden, hvor hun så stopper op og ser sig omkring,
KraveKage 23.02.2008 21:21
achillius kommer stille gående med hans katana langs jorden da hanikke er tryk ved at gå på land jorden da han heller vil flyve
han ser sig meget omkring hans klinge laver den lyd som den gør
når man slibber sin katana...
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.02.2008 21:25
Hun står længe og ser sig omkring, før hun hurtigt vender blikket mod Achillius. Ikke fordi hun kan se ham, men fordi hun kan hører lyden af hans katana.Hun står fortsat og knuger hånden om kniven.
KraveKage 23.02.2008 21:31
achillius har på fornæmelsen at han ikke er alene han holder den ene hånd på anden hånd som han har katanaen i
han går stille og rolig frem ad han kan se en skygge...
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 23.02.2008 21:34
Hun går nogle skridt frem. Da hun står ca. 2 meter fra Achillius, løsner hun grebet om kniven, og sukker lettet."Det er bare ham.." siger hun lavt. Hun bider sig let i læben.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet