Asad strakte sine hænder ud foran sig og betragtede sine rynkede fingre, imens han fortalte; "Jeg havde hørt rygter om ham. På værtshuse og sådan. En ung, rig knægt, der startede slåskampe hvorend han gik hen, og som ikke vidste hvornår man skulle stoppe. Med undtagelse af rigdommen, så lød det fuldstændig som en beskrivelse af mig selv på det tidspunkt. Så en dag kommer vi rent faktisk i en slåskamp, men han kan jo ikke en skid, sådan en rigmandsknægt. Så da han ligger godt tilpas under mig, tilbyder jeg ham et partnerskab. Han tøvede, til at starte med. Havde jo ikke brug for krystallerne, vel. Men så snart han så, hvad vi kunne gøre sammen... Det blev en leg for ham. Jeg tror han keder sig i farmands palæ. Han har brug for udfordringen."
Ligesom Asad selv havde. Han så meget af sig selv i Jaxon og alligevel brugte han lige så meget tid på at foragte ham, som han gjorde på at beundre ham.
"Emmet blev en naturlig tilføjelse. Han lærte os hvornår man skulle stoppe. Han lærte os, hvordan man tjener krystaller, blot ved at se truende ud. Og Hunter... for ham er vi hans tætteste familie. Han siger ikke så meget, men han har ikke andre. Han var en kat blandt løver til at starte med, men han er kommet efter det. Han har lært meget."
Det var meget information at servere om sine venner, men Asad havde allerede i morges besluttet at Atlas skulle være en del af banden, hvis han stadig ville efter alt der var sket i dag, så han kunne lige så godt få en ordentlig introduktion. Også selvom han ville slå andre til plukfisk, hvis de på samme måde serverede andre information om ham.