Kench gjorde tegn til at Makoto skulle lægge sig foran sofaen som tidligere imens hun vadede rundt og kiggede i skuffer og skabe og samlede diverse sager.
Anno 25.11.2015 22:26
Kench fulgte efter ham og lukkede døren efter sig. Hun smed masken i puderne imens hun kravlede op på den for at nå en kasse på en hylde derover. I kassen lå små flasker med forskellige olier og hun kastede en helt lille en over i ildstedet så den sprang og en citrus dufte spredte sig i rummet. Kench gjorde tegn til at Makoto skulle lægge sig foran sofaen som tidligere imens hun vadede rundt og kiggede i skuffer og skabe og samlede diverse sager.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 10:49
Makoto vidste ikke om han skulle lægge sig ned. For det første ville han gøre alting beskidt og for det andet var han ikke sikker på om han kunne komme op igen med det dårlige ben. Han blev stående for nu. "Jeg vil ikke svine dit gulv til." forklarede han, men undlod at give den anden grund. Han ville ikke virke svag overfor sin ven, specielt ikke når han havde været skyld i at hun kastede op. Anno 26.11.2015 10:54
Hun smed tingene i sin favn på gulvet. Hun var mindst liges klam af mudder fra livet og ned. Kench tog en ler flaske og tog et par store slurke fra den. Hun rystede og skar et ansigt inden hun kikkede på Makoto med et bredt smil "svine mit gulv til? der er ikke mere at svine til alligevel" grinte hun og tog fat i hans arm for at føre ham hen til der hun ville have ham liggende imens hun drak videre af flasken."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 11:39
Makoto så på hende. "Hvad drikker du?" sprugte han efter han havde set hendes grimasse. Han tænkte at det ikke var noget særligt rart, men måske hjalp det på opkasten. Han så lidt på gulvet foran sofaen og tøvede endnu på at lægge sig ned. Han fulgte dog med hende da han blev ført, hoppende på tre ben. Hans hvide farve var skjult i den mørkebrune masse og gjorde at han lignede en helt anden kentaur end han egentligt var. Det røde bagben pyntede heller ikke just på det. Anno 26.11.2015 11:47
Hun smilte bredt tilbage til ham "hjemmebryg... jeg ved ikke helt hvad jeg har kommet i den men det hjælper altid og det bliver bedre med alderen" grinte hun og satte sig ned på gulvet hvorefter hun tog et stykke stof og nogle andre forskellige flasker ned på gulvet plus noget forbinding. "læg dit ben her så det ikke bliver inficeret" sagde hun og klappede på stoffet som hun havde spredt ud til ham."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 12:05
Makoto tøvede stadig, men lagde sig så ned med benet på stoffet, han måtte tilte sig lidt til siden for at kunne få benet væk fra kroppen af så hun havde plads at arbejde på. Han slog en krølle på munden og forventede smerte lige om lidt. Han forberedte sig mentalt. Han hadede smerte, men den store mængde adrenalin i hans halve hestekrop gjorde at han intet kunne mærke endnu. Anno 26.11.2015 12:11
Kench nikkede tilfreds. "nu skal du høre.." sagde hun imens hun dubbede stoffet omkring såret for at fjerne det værste mudder "skyggevæsner bruger ofte naturens våben og bruger det imod sin egne fjender" fortsatte hun. Hun tænkte det måske var mere sikkert at Makoto viste hvad der var sket og hvordan hun ville gøre nu så imens hun rensede jord og småsten væk fortalte hun videre "hende derud have smurt sig selv i små gift torne, ikke en gift der kunne så en så stor som dig ihjel men det vil nok være lidt ømt de næste par dage. Så nu... skal vi have de torne ud" sagde hun og tog endnu en slurk fra sin flaske. "urgh det smager ækelt" udbrød hun og fandt en lille tang frem."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 12:19
Makoto lyttede og udbrød forskrækket. "Gift!?" Han begyndte at ryste af skræk, eller også var det eftervirkningerne af at hans krop havde været i chok for ganske kort tid siden. "Hvad med dig. Er du okey..? Er du også blevet forgiftet!?" Han lød en smule panisk angst for om der var sket hende noget. Hun var trodsalt hans ven og han var bekymret for hende. Anno 26.11.2015 12:26
Inden hun hun begyndte på sit arbejde kikkede hun op på ham med et skævt smil. "njaaaaa hun turde ikke angribe mig.. jeg trådte dog på en af dem og min fod og det meste af benet sover nu" sagde hun og grinte lidt over det "som jeg sagde stor krop godt lille, knapt så godt.." sagde hun og rakte flasken op i luften. "alkohol slår det ihjel så jeg klarer mig fint" sagde hun, satte flasken fra sig og åbnede hans sår på benet langsomt og forsigtigt med den ene hånd og trak de bitte små torne ud en efter en. Hun var blevet komplet stille nu med et meget koncentreret ansigt imens hun arbejde med at holde benet helt stille og få fat i hår tynde torne."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 12:48
Makoto nikkede lidt og smilede lidt til hende. Han kunne umuligt trække tornene ud selv, for han kunne knapt nå sit bagben fra en ordentlig vinkel. "Tak fordi du vil hjælpe mig... og jeg håber dit ben bliver okey igen." sagde han og kunne mærke hvordan han blev mere og mere træt efterhånden som adrenalinen forsvandt ud af hans muskler og blod. Smerten begyndte dog at kunne mærkes og han bed tænderne sammen som hun rodede i hans sår. Dog beherskede han sig og lå stille i stedet for at spjætte som han ellers ville have gjort for at undgå smerten. Han forstod at dette var nødvendigt. "Øjeblik.." sagde han og håbede at hun ville holde en lille pause mens han smed sig helt ned at ligge på siden med overkroppen på gulvet også. Her lukkede han øjnene og ventede. Han var blevet en anelse sløv. Anno 26.11.2015 13:04
Efter et par stykker adlød hun hans anmodning og holdt lidt inde. "det værste er vi ikke engang kommet til, bare vent til det skal renses" sagde hun og tog sin egen fod til sig for at pille de to torne der havde sneget sig ind i hendes tæer. De var hurtigt ude med tangen hvor efter hun hældte ren alkohol i en klud og satte set imod sin fod. Selv med bedøvelsen fra tornene bed hun sig i læben så meget de sved og en tåre trillede ned over kinden på hende"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 13:10
"Jubi..." svarede han sarkastisk da hun informerede ham om at det blev værre end det var nu. Han var ikke glad for det, men han havde før haft betændte sår som havde varet længe om at heale fordi han ikke havde haft mulighed for at rense det. Han kendte til rensningens virkning og håbede på at han ikke skulle gå med et dårligt ben alt for længe. Han kunne nok godt arbejde på 3 ben, men han var ikke sikker på om han ville være ligeså hurtig som han plejede at være. Det var vel begrænset hvor meget stillestående arbejde han kunne få på værtshuset. Anno 26.11.2015 13:26
Kench gav tog en stor indånding da smerten tog af. "ja jeg beklager jeg er kun selvlært i healing så jeg har ikke ret mange smertefri måder at gøre det på" sagde hun og rejste sig og gik udenfor efter vand. Hun kom humpende tilbage med en keddel der var fyldt til renden. "kan jeg tage de sidste ud?" spurgte hun så imens hun lagde kluden i blød i vandet.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 14:26
"Det er bedre end ingen behandling" svarede han og lagde en arm over hovedet. "...Ja." sagde han tøvende til at hun kunne fortsætte. Han havde ikke meget lyst til at blive holdt i smerte, hans instinkter sagde at han skulle komme på benene og komme væk derfra, men hans fornuft fortalte ham at han skulle blive og holde ud. Det var nok det bedste det sidste. Anno 26.11.2015 14:32
Kench nikkede og pustede ud en enkelt gang inden hun hurtigt fjernede de sidste torne der var tilbage, væddede et klæde i alkohol og lagde det stramt ind imod såret. Hun viste han nok ville spætte med benet så hun lagde sin kropsvægt ovenpå det og holdt en arm over hovedet hvis det andet ben nu skulle komme til at ramme hende."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 15:05
Ganske rigtigt så spjættede Makoto med alle fire ben fordi det sveg i såret. "Nnnhg!" udbrød han og samlede sig lidt sammen til ikke at tale hulemandsk. "Auv!" pev han lidt efter. og prøvede ikke at skære grimasser, men sammentidigt bed han tænderne sammen og forsøgte ikke at sprælle så meget. Smerten var slem og han måtte til sidst bide sig selv i armen for at udholde den, selvom han var ret udholden, men tornene der havde været i hans ben gjorde det ekstra ømt og hans krop var træt og irreteret efter kampen og hans dårlige humør. Han havde ikke en særlig god dag i dag. Anno 26.11.2015 15:18
Hun gav slip da det værste sparkeri var overstået og vaskede kluden ren for alkohol i vandet inden hun lagde den på og bandt den forsigtigt fast. "så skulle det vist være okay" sagde hun og strøg sit pandehår tilbage. Kench tog så flasken med hvad end det var hun havde brygget sammen og drak igen inden hun lande sig op ad han mudrede heste krop. "hjuuuv du sætter mig i arbejde Makoto" sagde hun lettere snalledered mens hun smilte for sig selv."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 15:31
Makoto slap sit greb med tænderne i sin egen mudrede arm da det hele var overstået. Han ville gerne undskylde for hele den her misærer, men hun havde bedt ham ikke undskylde så han måtte sige det på en anden måde. "Det var ikke med vilje at jeg sparkede. Det er en refleks jeg har" forklarede han først og fremmest. Han havde ikke villet gøre hende ondt. Han lagde overkroppen mod gulvet og rystede forsat over hele kroppen selvom hun lå op af ham og han egentlig havde det okey nu hvor det hele var overstået. "Det var ikke min mening at blive angrebet. Jeg vidste ikke hvad der var derude." Han knugede øjnlågene i og brugte sin ene hånd som hovedpude mens den anden fjernede mudder fra hans tunge. Anno 26.11.2015 15:37
Kench grinte lidt "nah men jeg viste det godt og burdte nok have gået med dig... men det havde nok været mere akavetend det ville det ikke?" sagde hun og rakte ud efter det tidligere klæde hun havde fikset sin fod med og begyndte at fjerne mudder fra hans krop. "Men det er ikke så ofte jeg gør ting generelt, så alt i alt syntes jeg det har været en ganske god dag" sagde hun mens hendes stemme knækkede af og til og hun var blevet lidt rød i kinderne"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 26.11.2015 16:01
Makoto så intet, men han lyttede og blev færdig med at fjerne snadder fra sin tunge. "Altså jeg har ikke noget imod at folk går med når jeg tisser. Jeg er trodsalt halv hest.. Kunne bare gå om bag et træ eller lignene. Det ville nok være mest akavet for dig, ikke for mig." forklarede han venligt og nikkede lidt selvom hun nok ikke kunne se det. Han lod hende vaske sig det hun nu orkede, men for at være helt ærlig, regnede han ikke med at blive ordentlig ren før han var tilbage i Medanien.Chatboks
IC-chat▽