Cennets hytte

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.02.2009 18:34
"Jeg er ikke svag.. Du skulle selv prøve at høre de stemmer.. Nåår, nej.. Du har ingen følelser.. Det ville sikkert ikke påvirke dig.." Sagde hun irriteret over hans blik. Hun lavede et lille ansigt af ham og sluttede af med at himle med øjnene - på rigtig pige manere.
"Taylor.." Mumlede hun for sig selv, mest for at huske det. "Taylor, Taylor, Taylor, Taylor.." Tænkte hun og blev ved med at minde hende selv om navnet. Hun havde normalt lidt svært ved at huske navne, og det med at hun var fuld, gjorde bare det hele lidt værrer.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.02.2009 19:07
"Nææh.." Sagde hun kort og betragtede ham.. "Har du nogen spørgsmål?" Spurgte hun tilbage og kunne godt se at han bare ville væk. Hun smilte ledt og tænkte over hvad hun kunne spørge om.. "Nåår jo.. Hvor mange brygge var det du skulle have for det der sprut?" Spurgte hun og prøvede at spille dum. Hun gik hen til et træ, overfor ham og efterlignede ham, med hans stilling. Hun betragtede ham tavst, mens hun ventede på svar.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.02.2009 19:29
"Tror du virkelig jeg er så dum at jeg drikker noget jeg har fået af dig, uden at tjekke om der er gift i?" Spurgte hun så og kunne godt mærke at beruselsen var begyndt at aftage. Dog gjorde det hende dog ikke mindre modig. Eller jo, det gjorde det normalt, men når hun først var gået igang, så fik hun normalt sådan et rus, som var næsten lige så godt som at være fuld.
"Og jeg er heller ikke ALTID fuld.. Husk lige.. Du har kun mødt mig... to gange.. Du ved ikke særlig meget om mig!" Sagde hun så og blev nødt til at tænke lidt over det med hvor mange gange de havde set hinanden. Måske var beruselsen ikke aftaget så meget alligevel?

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.02.2009 20:26
"3 dage.. 5 brygge.. 2 dage.. besked.. Det kan jeg da sagtens huske.." Sagde hun, men var en smule bekymret for om hun glemte det. I sit stille sind, gentog hun det utallige gange.. Hun smilte lidt - Dog ikke til ham - mest til sig selv, for at berolige sig selv. Det skulle hun nok kunne huske. Det var bare et spørgsmål om at Ville huske det. Hun nikkede lidt til sig selv og så afventende på ham. "Er der mere du vil?" Spurgte hun så afventende.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 11.02.2009 20:45
Cennet så lidt efter ham.. Lettet over at han gik. Efter lidt tid gik hun ind og lagde sig til at sove med det samme.. Hun vidste at imorgen skulle hun igang med at brygge..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 22.02.2009 21:21
Cennet kom langsomt gående. Hun havde en smule dårlig samvittighed - Hun havde lige været henne og aflevere brygge til Taylors hjælper? Hun vidste ikke hvem han var, men hun havde på fornemmelsen at det var Taylors hjælper.. Hun var bange for at Taylor brugte bryggene til onde ting. Hun sukkede. Så længe hun fik sit sprut, så ville hun ikke blande sig. Hun havde en lille taske i hånden. Der var to vinflasker i - de var dog fyldt op med noget andet end vin - og hun havde en anden flaske i hånden. Flasken var halvfyldt og man kunne tydeligt se at det var hende der havde drukket det andet.

Hun gik og svajede, mens hun langsomt bevægede sig imod hendes lille hytte og med jævne mellemrum, kunne man høre "Hik.. Hik.." fra hende.. Hun sukkede, tog en slurk fra flasken og tørrede sig om munden med samme hånd som den hun havde flasken i. Hun lignede virkelig en alkoholiker og ikke bare en ulykkelige ung kvinde med samvittighedskvaler og som var bange for at høre stemmer. Hun rystede lidt på hovedet, så hendes røde hår kom væk fra ansigtet. Håret var helt uglet og hvis man ikke vidste at det egentlig var glat, så ville man tro at hendes hår helt naturligt var krøllet. Alt i alt var hun ikke i topform.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 22.02.2009 21:33
Chriq kom løbende, fuld i gang med at bruge sin evne. Han havde løbet i lidt lang tid nu, og kunne mærke hvordan energien langsomt falmede. Han havde knap løbet helt fra Medanien?

Pludselig så han et tåget omrids af en kvinde i den lilla'e malmstrøm af huse og træer osv som Chriq løb så hurtigt forbi at farverne blev blandet sammen. Han stoppede brat med sine evner da han så kvinden foran ham. (Cirka 30 meter foran ham). Han røg fremad da han bremsede, og fik ubalance og faldt lige ind i kvinden. (?)

Han rejste sig og skyndte sig at undskylde. "Undskyld Frue! Det var ikke med Vores gode vilje!" sagde han med en hurtig høj stemme.

Chriq kiggede sig rundt omkring, havde han ikke været her før? Det var vist her der lå den der kro han havde været tidligere på.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 22.02.2009 21:37
Da Cennet i forvejen havde svært ved at holde balancen, faldt hun hårdt mod jorden, da Chriq ramte hende. "Arh.." Hvinede hun lavt, da hun væltede. Hun satte sig op og så forvirret rundt. Hun betragtede den slørede Chriq, mens hun med besvær fik rejst sig op. "Jeg er da ikke en frue.. Jeg er en frøøken!" Hendes stemme var høj og hun mindede om en lille pige, mens hun fnisede ordene.

"Det gør ikke noget.. Undskyld.. Er i tvillinger?" Cennet blinkede lidt med øjnene og gned sig lidt i dem også. Hun så dobbelt og kunne ikke forstå hvorfor der stod to der så helt ens ud, ved siden af hinanden. Hun vidste godt hvad tvillinger var, men havde aldrig stiftet bekendtskab med nogen, så hun var meget fascineret af dette fund. Selvom det jo egentlig var falskt.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 22.02.2009 21:42
Chriq stod og rynkede næsen over "frøkenens" spørgsmål. "Hvilken tvilling?" spurgte Chriq nysgerrigt. Han sukkede forpustet over løbeturen, den havde godt nok tæret på hans evner. Men det var nu lidt tid siden at Chriq havde dyrket motion, så en løbetur var vel altid godt.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 22.02.2009 21:46
"Ham der står lige der.. Ved siden af dig!" Hvis hun ikke havde været fuld, ville hun nok havde sagt ved siden af Dem, men når hun var fuld glemte hun alle manere og snakkede som hun havde lyst. Hun rejste sig op og vaklende hen til ham, for at vise hans dobbeltgænger.

Da hun ville røre ved dobbeltgængeren, faldt hun dog direkte igennem. "Hov.. Det var underligt.. Han forsvandt?" Hun rystede lidt på hovedet og besluttede ikke at tænke mere over det. "Hvem er du?" Spurgte hun så, mens hun betragtede manden. Det var ikke så tit hun fik besøg mere. Måske fordi at der var ingen der vidste hun boede her, men det tænkte hun ikke over.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 22.02.2009 21:48
Chriq stod og så hvordan kvinden svejede. Hun havde nok drukket. "Vi er Chriq Ztýrh Ógh A´rh Zaiarah Énhd Alhé Jér-h, Søn af W'Ehird. Og hvem er De?" spurgte han formelt.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 22.02.2009 21:53
"Det var godt nok mange.. Hik.. navne.." Sagde Cennet forundret. Hun selv havde kun to navne og det var ikke så tit hun gav andet væk end Cennet. Hun kiggede lidt på den og besluttede at gøre så meget ud af sit navn som muligt.
"Jeg hedder Cennetia.. Cennetiarn.. Cennetiann?" Hun kunne ikke huske hendes fulde navn i den tilstand og stod tydeligt at tænke så det knagede. "Bare glem det.. Jeg hedder Cennet Kildrian.. Tror jeg.. Bare kald mig for Cennet.. Det gør alle.." Til sidst gav hun op og gav så meget som hun kunne huske. Hun smed den flaske hun havde i hånden væk, efter hun havde drukket det sidste og lovede sig selv at hun ville samle den op lidt senere..

//Frys

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 25.02.2009 17:17
Chriq stod og kiggede på tøsen. Drak hun? Ud af øjenkrogen så han efter flasken, og opdagede at den ikke havde noget mærkat.

"Er de okay, Frøken?" spurgte han bekymret over pigens måde at være på.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 25.02.2009 17:21
"Jaaa!" Sagde hun og rystede på hovedet. Hvad skulle der da være galt med hende? "Jeg er da helt okay.. Jeg.. Hik.. Har aldrig haft det bedre!" Sagde hun så, mens hun kæmpede for ikke at miste balance.
"Er du da ikke okay?" Spurgte hun og lagde kun svagt mærke til at hun sagde du til ham, men det tænkte hun ikke så meget over. Ihvertfald ikke når hun var fuld.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 25.02.2009 17:25
Chriq kunne nu se at pigen var fuld. Måske kunne han være ærefuld og redelig, og stjæle noget fra hende?

"Vi er skam okay, Frøken" sagde Chriq lavmeldt. "Har De nogen penge Vi kunne låne?" spurgte Chriq efter en kort pause med et smil. Ingen dårlig samvittighed overhovedet.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 25.02.2009 17:31
"Godt, godt.." Sagde hun og lyttede koncentreret til ham. "Hmm.. Penge?" Hun skulle lige bruge et par sekunder til at finde ud af hvad han snakkede om. "Nåår.. Joe.. Det kan da godt være.." Sagde hun tænkende. Efter hun havde lavet forretningsaftalen med Taylor, havde hun fået en del mere penge, nu hvor hun ikke skulle betale for sprut, selv.
Hun så lidt ned ad sig, hun havde ingen penge på sig. "Jeg har nogle penge inde i hytten, hvis det haster sådan.." Sagde hun godtroende og tænkte slet ikke på at han ikke så ud som om han havde brug for yderligere penge. Hun ville måske være blevet lidt betænkelig i æddru tilstand, men selv der ville hun sikkert have gevet ham penge.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 25.02.2009 17:49
Chriq smilede. Hans gerning idag måtte være dagens gode gerning. "Okay, jeg ville gerne veksle med dem her" sagde Chriq med et smil, og samlede nogen blade op fra jorden. Pigen måtte være uintelligent eller sådan noget.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 25.02.2009 17:52
"Jeg gider da ikke.. Hik.. have blade? Skoven er jo fuld af dem?!" Sagde hun skeptisk og overvejede om han mon havde brug for pengene, eller bare ville have dem. "Er du meget fattig? Eller vil du bare have flere penge?" Spurgte hun direkte, mens hun stadig så skeptisk på bladene. Som om hun ville have blade?

Hun svajede en smule og strakte armene ud, så hun lettere kunne holde balancen. Udover at det føltes fantastisk og sorgløst at være fuld - i hendes øjne - så var der også en del ulemper. F. eks det med at hun havde meget svært ved at holde balancen. Og også at hun havde en forfærdelig hovedpine bagefter.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 25.02.2009 17:55
Chriq stod og blev lettere skuffet. Pigen var ikke så uintelligent som han havde troet.

"Vi ville bare have flere penge, så vi havde tænkt at lyve for Dem og udnytte dem. Derefter ville vi bruge pengene på våben osv for at kunne starte en oprørsgruppe, som derefter ville kunne redde Dronningen fra Mørkets Lord, som derefter ville belønne os alle." sagde Chriq med et selvtilfredst smil. Lige med et holde han sin hånd for munden i overraskelse. Hvor dum er jeg lige? Det var jo alt sammen rigtigt tænkte han.

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 25.02.2009 17:59
Cennet lyttede til ham. Hun rynkede næsen over hans forklaring. "Det er forkert at lyve!" Sagde hun og blev en smule overrasket over hvor forældre agtig hun lød. Et lille fnis kom fra hende, over hendes tone. "Men det er meget godt at du prøver at redde dronningen, men det tror jeg ikke du kan? Hvis.. Hik.. du er så dum at du fortæller mig at du har løjet, tror jeg ikke du vil kunne redde hende?!" Hendes stemme var skeptisk, mest pga. at hun var i det stadium af beruselsen hun bedst kunne lide. Hun var begyndt at tænke klart, men havde det alligevel som om hun svævede rundt på et eller andet.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8