Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Felix gik frem imod ham da han faldt bagover. Han tog sig ikke af hvad Light sagde om ham xD
Han vendte sværdets spids ned imod ham.. "hvem er lille nu?"
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 03.03.2010 21:47
"Stadig dig." Sagde han roligt, og rejste sig langsomt op, han tog fat om sværdet, og varmede det langsomt op, så det burde brænde i Felixs fingre.
"Jeg kan stadig forsvare mig" Sagde han roligt.
Hans blik blev mere og mere sløret på grund af slaget. Han forsøgte at skifte til tiger, men smerterne i hans hoved, gjorde så han ikke kunne
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Felix kom med et lavt gisp, og slap sit sværd.. Han bakkede bagud, men prøvede dog igen næsten panisk at få fat i sit sværd igen "Men jeg vinder alligevel!"
Mørketskriger!

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 03.03.2010 21:56
Han tog hurtigt sværdet, og holdt det foran hans hals, mens han havde lukkede øjne.
Han besluttede jeg for at han bare måtte kæmpe med lukkede øjne i stedet for åbne.
Han luttede meget til hans fodspor, og lod ikke mærke til at hans krop begyndte at få kvindelige former lidt efter lidt, da han ikke havde drukket af den flaske som Hauru gav ham
(glem hans øre og hale)

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Felix stoppede "hvad sker der for din krop homo dreng? xD" han kunne ikke lade være med at grine halv hnligt.. han prøvede stadig at få fat i sit sværd.
Mørketskriger!

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 03.03.2010 22:12
"Hvad mener du?" knurrede han. Han åbnede øjnene. og så ned af sig selv.
"For pokker!" skreg han, og fandt den flaske frem, Hauru havde givet ham. Han forsøgte at drikke noget af det, mens han stille begyndte at få længere hår og ligne Anzu mere og mere.
Han havde ikke lyst til at blive sit pige jeg igen
(glem hans øre og hale)

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han hev sit sværd til sig, og betragtede ham kort, han grinte lavt.
Mørketskriger!

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 03.03.2010 22:16
Han tog sig til hovedet, og blev lidt lavere.
han blev til sidst en pige igen, og endte med at give efter for smerterne i hovedet. Hun tabte flasken, og faldt ned på knæ.
"Arg, mit hoved" ømmede hun sig, og så op på ham, mens hendes blik blev mere og mere fjernt. Hun forsøgte at komme op at stå igen, men kunne næsten ikke

//FRYS
(glem hans øre og hale)

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2010 18:37
Kravenoh kommer stille og roligt gående i den afslappene stil som han nu går hans krop udtryk visser ingen tegn på at han gider at slås idag så derfor har han søgt ind på kirkegården hvor der næsten aldrig er nogen mennesker og hvis der enelig er så burde de ikke være der uden beskyttelse i følge kravenoh.
han kommer til lågen indtil kirkegården han åbner den og går stille ind i det mørke og tåget område han stopper op da han kommer til en stor grevsten hvor han beslutter sig for at sætter sig op på for at slappe lidt af
han magter ikke rigtig at toturaer nogen mennesker idag eller angribe.
han må nok heller snart få fat i samson og få snakket lidt om de personer der er i banden men det bliver ikke idag eller imorgen, men snart det er helt sikket.
kravenoh tager sig til håret og retter lidt på toget og bøster det værste aske af efter hans møde med satira.
han kom til at tænke over deres møde og smiler lidt hun var virkelig vild med ham, han kommer til at tænke på dem som har været vild med ham. et smil breder sig på hans læber, hvordan kan folk være vild med en morder.
han sætter sig godt tilbage og tænker over de tanker

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 06.12.2010 19:08
Xelirateis kon roligt gående, som altid i et tempo der indikerede, at hun på ingen måde havde travlt. Hun åbnede lågen ind til ruinerne, som efterhånden var lige så sammenfalden og gammel som ruinerne selv, men det lod hun sig ikke mærke med på nogen måde.
Stille nynnede hun en lille trist melodi, normalt nynnede hun kun når hun var slene, men på den anden side havde hun endnu ikke opdaget Kravenoh, og troede derfor det selv samme.
Forsigtigt lod hun en finger glide hen over en af gravstenene, hvor nattens rimfrost havde dannet et tynde, skinnende lag, som månen let reflekterede sine stråler i.
"Dødemandsurt.." mumlede hun lidt for sig selv imellem den stille nynnen, før hun fik øje på planten hun havde let efter "Årh der er du!" sagde hun så bestemt, og skulle lige til at bukke sig efter den, da hun til sit livs overraskelse fik øje på Kravenoh. "Åh, jeg så Dem slet ikke!" sagde hun og trådte hurtigt et skridt tilbage for at tage herren i bedre øjemål. Han var sortelver, ligesom hende selv, det var desværre sjældent man ståødte på sin egen art, i hvert fald på overfladen, i de underjordiske gange var sagen dog en lidt anden.

~*~Billede fundet på google~*~

Cedric Styrkeklinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 210 cm

Potson 06.12.2010 20:04
Cedric kom galloperende på sin hest, ja, af de få heste der nu er tilbage, red han rent faktisk på én!
Han kunne se ruin-byens kirkegård, og styrede sin tapre hest direkte imod den.
Hesten der bar den meget store mand, var også af enorm afstammelse. For en alf ville den mægtigt store hest virke som en drage, og for en elver, ville den nok ligne... en hest.
Cedric var langt om længe nået sit mål: Kirkegården.
Jorden rystede under de 2 rejsendes enorme sammenlagte vægt, og da hesten med Cedric ovenpå, sprang over lågen som Xelirateis netop havde passeret, hoppede Cedric af, og landede knælende med sit enorme sværd trukket ud. Jorden hoppede nærmest, under denne lille begivenhed, og da hesten og Cedric landede igen.

Cedric pegede sin kæmpe klinge imod de 2 sortelvere, og udbrød:"Arh-harh! Befolkning! Fortæl mig, skøger og slapsvanse! Hvilken vej kan jeg finde Midnatsborgen?!"

Smilede lidt overdrevet idiotisk da han stillede spørgsmålet, og lænede sit kæmpesværd over sin ene skulder.
Hans hest kom lige så stille gående hen til ham, og han greb dens tøjler, ventede på et svar.
"Styrke kommer ikke fra fysisk kapacitet, men fra en urokkelig vilje - Mahatma Ghandi"

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2010 20:16
kravenoh sidder afslappene på stenen og tænker satdig lidt i hans egen tanke hans afslappene stil er nem at se fra afstand, da det lige pludselig går op fra ham at han ikke er alene da han mærker en andens tilstedeværelse, bliver han lidt mere klar i hovdet og kigger sig lidt omkring da han så for øje på en anden mørkelver, han bliver helt overrasket da han ser der en andre mørkelver ind ham selv i dette land, han smiler lidt "jeg så heller ikke dig "
siger han for ikke at røbe sig selv over for personen da han ikke ved om det er en der bare prøver at slå ham ihjel eller noget. men stadigvæk er han glad på en måde, "hvad..bring" er det eneste han når at sige indtil
han opfanger en mere person på vej, han ser han bag den anden mørkelver da han ser en kæmpe mand eller en der er højer ind ham selv og personens hest. "hmm han spiller smart ." han ser undrene over på manden
"hmm hvad for dig til at tro at sådan nogle slapsvanse som os vil fortælle sådan en tumpe som dig det "
han holder blikket på den nye tilstede kommende mand "hvad med du fortæller dit navn i stedet"
han vender blikket hen imod mørkelveren " og det samme gælder dig " han er nu vågnede fra stille og rolig til lidt mere vågn og opmærksom person overfor de nye personer

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 06.12.2010 20:55
Xelirateis vendte sig forskrækket da hun hørte henstns gungrende hove komme tættere på. Idét manden springer af og begynder at puste sig op sukker hun opgivende og tager sig til hovedet "Lige hvad der manglede!" knurrede hun småopgivende og sender Cedric et vurderende blik. Hun havde ikke rigtigt i sinde at svare ham, for det første var han et menneske, for det andet var det en mand og for det tredje virkede han som en komplet idiot. Til gengæld sendte hun Kravenoh et skarpt blik, hun havde aldrig oplevet lignende fra andre af de mørkelviske mænd, men hvad kunne man efterhånden forvente? Alle her omkring var tosser!
"Hvad med at den Herre lige tager og falder lidt ned?" snappede hun så efter Kravenoh og trådte et skridt tilbage, i tilfælde af at de to kamphaner nu engang skulle til at måle hinanden i styrke. Mænd, de mest besværlige væsner på jorden, og det var ligemeget om de var elvere eller mennesker, dværge eller havfolk, de var alle sammen ens!

Cedric Styrkeklinge

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 210 cm

Potson 06.12.2010 21:06
Cedric grinede højlydt, og bukkede sig lidt sammen for at få vejret. Han kunne åbenbart se det sjove i et eller andet. Dette skulle bevise Xelirateis' tro om, at han var en komplet idiot, og hun havde ret.
"Hah! Det står pokkers klart, at to amøber ikke ønsker at spilde tiden på mig, så giv mig et svar, og jeg er på vej væk! Så kan I fortsætte jeres rommance! Bwhahaha!"
Det var tydeligt, at Cedric ikke tog nogen af de to sorte hoveder seriøst, overhovedet.
Han sendte Kravenoh et frygtløst blik, og rystede derefter på hovedet.
Han steg op på sin kæmpe hest, og jog sit sværd ned i en skede han havde på ryggen, ventede på et svar.
Halvvejs smilende, halvvejs... retaderet.
Denne mand har ikke for mange brikker at rykke rundt med.
"Styrke kommer ikke fra fysisk kapacitet, men fra en urokkelig vilje - Mahatma Ghandi"

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2010 21:18
han kan se at denne høje person kun er ude efter en ting og hvis nu bare han for det af vide som han så gerne vil ha af vide så kunne det være at han kunne blive fri for at hører på hans latterlige ting som kommer ud af munden på ham " desværre ved jeg ikke hvor den ligger " han ser over på xelirateis og sender hende et blik der tyder på at hun skulle fortælle denne højlydte mand det.
kravenoh vender blikket igen til den anden sortelver "jeg vil sætte stor pris på hvis du fortalte hvem du er og hvor du kommer fra og hvor længe du har været her " hans kropssprog er afslappet igen da han ikke
føler at nogen af de to personer som er til stede er en trussel for ham men man skal aldrig undervudere sine modstander, det har han dog lært men lige nu siger de ham ikke noget truende.
han bevæger sig over imod den sten han sad på igen og sætter sig på den afslappende og ser hen på de to andre.og smiler blot af dem og ryster lidt på hovdet

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 06.12.2010 21:28
Xelirateis gav et lille opgivende suk frasig mens hun himlede med øjnene, men vendte så et småirriteret blik mod den store tumpe. "Dén vej, der er ca. 3 dages ridt!" sagde hun så bestemt og pegede en retning, som enhver med en smule stedsans ville vide var totalt hen i vejret, men med den entré fortjente det store brød ikke andet end en lille omvej på en uge. Xelirateis var nok en af dem der kendte bedst til Krystallandet, hun havde fornemmelse af hvor alting lå, og hvor langt der var derhen, men denne gang var der en der slap for at betale sig fra oplysninger, men til gengæld blev totalt fejlanvist.
Derefter vendte hun opmærksomheden mod Kravenoh "Og til Deres orientering har jeg kun været her få minutter for at få fat på noget dødemandsurt, som sjovt nok gror på kirkegårde!" sagde hun så bestemt, den ene var vidst ikke meget kvikkere end den anden.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2010 21:38
han ser den høje mand forsvinder, han smiler lidt og er bare glad for at den tumpe er væk, han vender blikket imod hende og smiler blot " hmm...spændene " denne person er ikke som de mørkelver jeg er opvokset med han undre sig lidt over at han ikke har set hende før.
han rejser sig op igen og går hen imod hende. der står en kravsten lige henne ved siden af hende,
kravenoh går hen og lænder sig hen over bagsiden af den og ser så på hende undrene "nå er du så det onde hende selv eller er du en af de mørkelver der bare gør som der kommer til dig " han studere hende imens han står og ser på hende da han som sagt sjælden ser kvindelig mørkelver. selvom hun virker til at være ligeglad med hans tilstedeværelse så er der et eller andet over hende som han bare er nød til at vide men hvad det er ved han dog ikke nednu men han vil finde ud af det på en eller anden måde.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 06.12.2010 21:46
Xelirateis bukker sig ned ved graven og plukker forsigtigt en lille plante, mens hun omhyggeligt sørger for at få alle rødderne med op, planten ser egentlig ikke ud af noget specielt, men Xelirateis lægger den forsigtigt ned i en lille læder taske som bærer i et tyndt bælte om hofterne, før hun rejser sig, og kigger indgående på Kravenoh.
"Ondskaben selv ville være synd at sige, jeg tror ikke at man kan vælge at være ond eller god, så jeg gør som det passer mig, og så må folk selv vælge hvad de syntes om mine handlinger!" siger hun så bestemt, mens hun tager et solidt greb om staven hun bærer med sig. I Xelirateis verden var Kravenog dybt uhøflig, for det første var han tydeligvis ikke opdraget efter samme forbehold som hende selv, og for det andet, var hans måde at tale på ikke spor høfligt, han tiltalte hende sågar 'du' og ikke 'De' som ellers var en normal ting i hendes verden, og hun gør det sågar selv, om det er til kongen eller bonden har ingen forskel.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 06.12.2010 21:54
han beundre hendes være måde overfor det hele samler på planter eller hvad det nu er hun samler på
hun er ikke rigtig et ondt menneske som han selv var hun er stortset det modsatte af hvad han er
"rolig nu..ikke bide før du selv er blivet bidt " han smiler lidt hvis det ikke var fordi denne person var samme race som ham så hvade han måske overvejet at lege lidt med hende men han kunne aldrig finde på at skade hans egen race med mindre der var en god grund til det og det var der sådanset ikke så det eneste han kunne gør lige nu
er at se på hende og opsevere hvad hun gør og siger, uden at afsløre for meget af sig selv til hende.
"har man et navn frk...?" han holder armene over kors og betragter hende blot imens ahn afventer hende svar

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 07.12.2010 11:50
Xeliratesis rettede hurtigt ryggen, hun var lidt højere end Kravenoh, men ikke meget, måske et par cm, dog gjorde det store hvide slør hende også lidt højere og dermed også mere intimiderende, i hvert fald hvis han var ligesom alle andre mænd. "Tro mig, jeg bider aldrig først, til gengæld bider jeg hårdt!" sagde hun så og gav Kravenog et dybt alvorligt blik, det kunne godt være at han var mørkelver som hende selv, men efter havd hun havde set siden hun forlod det lille mørkelversamfund, måtte hun tage nogle forholdsregler, uanset hvem hun stod overfor.
"Mit navn er Xelirateis Meralon Waaylin, og hvem er De?" hendes stemme var feminin med bestemt som Xelirateis selv, det var vigtigt at hun fik sat rollerne på plads, allerede ved førstehåndsindtrykket. Kravenoh havde en aura som hun ikke brød sig om, han virkede som typen der kunne overraske negativt, og dermed være den høflige fremmede, og senere stikke en i ryggen, en ting der fik alle alarmklokker til at ringe hos den kvindlige mørkelver!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1