Fnuggie 25.03.2009 15:49
James kunne lige høre hvad det var der blev sagt men gjorde ikke noget ved det. Han rettede sine øjne op imod stemmen og så personen i træet. "Hmm.. En person der nødig vil forstyres. Nå men jeg vil altså der hen." mumlede han og kom helt hen til sumpen og stalte sig under træet. Et kort blik gik ud på sumpen med et ganske kort smil. "Hmm.." sagde han blot og nikkede til noget som ikke nogen andre ville vide hvad det var af. Demos 25.03.2009 15:52
Et lille smil bredte sig langsomt over Demos’ læber, da han hørte, hvor irriteret fyren oppe i træet allerede lød. Af en eller anden grund fik den slags ting ham altid til at smile, selvom det overhovedet ikke var spor sjovt - i hvert fald ikke for andre end ham.”Ikke noget,” svarede han.
Han blev ved med at kigge op på fyren og flyttede ikke blikket en centimeter.
Efter at have stået sådan lidt, drejede han dog hurtigt hovedet for at kaste et blik hen imod den person, han hørte tale lige før. Det viste sig at være en rødhåret fyr, der nikkede til et eller andet, som Demos ikke lige fik fat i, hvad var. Han lagde hovedet undrende på skrå, før han igen vendte sit blik imod ham, der sad oppe i træet.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Foxy 25.03.2009 16:01
han rejste sig op og gik roligt hen af den tykke gren med hænderne i lommen, men hoppede så ned på jorden og vendte sig imod de to andre med et koldt blik."skønt, en skør person der snakker med sig selv og en person der stirre på mig, kan det hele blive meget værre" sagde han og kom med et suk.
Kiggede så kort rundt, men lod dog sit blik ramme på de to andre igen.
Fnuggie 25.03.2009 16:05
James vendte sig om og kiggede på ham. "Det er ikke alle der snakker med sig selv. Ja jeg gør altså ikke." sagde han og hævede blot det ene øjenbryn. De kunne tro hvad de ville. Men snakke med sig selv kunne han aldrig nogen sinde finde på. "Har du et problem med at nogen kigger på dig? For så skal du da ikke gå i byen sådan som du ser ud." sagde han blot og smilte venligt til ham. "Ja altså jeg mener bare.. Hvis du altid er så negativ, så er det da ikke hver at gå i byen. Så vil du jo skælde alle ud." sagde han og kiggede blot på ham Han satte en hånd op foran skuldren og rystede på hovedet. "Ikke nu Lilian" hviskede han og kiggede på denne ret så negative person. Demos 25.03.2009 16:07
Han gjorde et let kast med hovedet, så det halvlange hår et kort øjeblik stod som en grøn sky omkring hans ansigt, eller en slags glorie, selvom han langfra kunne kaldes en engel, sådan som han stod dér med sit yderst irriterende lille smil male i hele ansigtet. Smilet var helt blottet for glæde, og lignede mere en stivnet maske end et rigtigt smil.Han sukkede dybt og lod endnu engang et udforskende blik glide over søen. Der så ikke ud til at være andre personen end ham selv – og så de to andre, selvfølgelig. Han kiggede fra den ene til den anden, og måtte endnu engang give et lavmælt suk fra sig. Der her var ikke ligefrem videre spændende. En person, der snakkede med sig selv og en fyr, der ikke virkede specielt underholdende.
Han kiggede på James, og kunne ikke lade være med et grine hæst og lavmælt over hans kommentar. Derefter kiggede han på Shadow.
"Så må du hellere blive hjemme næste gang," sagde han og hentydede til James kommentar om, at hvis han var så negativ, var det ikke værd for ham at gå i byen.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Foxy 25.03.2009 16:12
han kom så med et spykopatisk smil og lagde hovedet let på skrå."jeg går heller ikke så tit i byen" sagde han så og stod stadig med hænderne i lommen.
"og vil i vide hvorfor ?" spurte han så og tog nogle få skridt frem imod de andre.
Det her var fantastisk en dejlig dag aligevel, idioterne viste slet ikke hvem de talte til og james var den mest irreterende, dog var der noget ved Demos som han beundrede, da han var anderledes, men james kunne han slet ikke tage lige nu og havde mest af alt bare lyst til at hugge hovedet af ham.
Fnuggie 25.03.2009 16:16
James kiggede på ham uden at sige noget i et stykke tid. Han lukkede kort øjne og smilte kort. "Nej egentlig ikke. Jeg har ikke brug for at vide det." sagde han blot og kiggede på ham. Hvorfor skulle denne person være så negativ? Det kunne da bare ikke være rigtig. Han ville slet ikke blive negativ hele dagen. Det ville man da også blive træt af. "Faktisk gider jeg slet ikke at diskutere eller noget i dag. Jeg er ikke i humør til det." sagde han og kiggede på ham med et venligt smil. Han var faktisk lidt træt af at alle skulle tro at han snakkede med sig selv. Han havde at have dette talent. Han ville ønske han slet ikke kunne snakke med de døde. Demos 25.03.2009 16:19
Demos lukkede øjnene og lod en skællet grøn hånd glide igennem håret, alt imens endnu et suk lød fra ham. Han åbnede let det ene øje og kastede et af sine mest dovne blik hen på Shadow.”Fordi du ingen venner har, som gider tage i byen med dig?” gættede Demos og skulede lidt.
Han tvivlede stærkt på, at nogen gad indlede et venskab med så negativ en fyr. Ikke at han selv var særlig posetiv eller havde nogen venner, for den sags skyld, men den tanke slog han hurtigt til side igen. Han gad ikke at sammenligne sig selv med den negative person.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Foxy 25.03.2009 16:28
Shadow smilte lusket og farede hen til james ide han tog fat i hans hals og holdte ham op imod træet. (ok?)"jeg tager ikke så tit ud... fordi jeg er psykopat!" sagde han og smilte nu lusket igen.
Det var en dejlig følelse af vrede der kørte rundt i kroppen og den skulle nu bare ud med det samme.
han kiggede så imod Demos og smilte nu lidt venligt til ham,
"ja det er rigtigt jeg ingen venner har" svarede han og vendte hovedet imod James igen.
Fnuggie 25.03.2009 16:32
James der røg ind i træet løftede bare det ene øjenbryn. "Jeg tror du skal give slip på mig. Ellers kommer du nok til skade." sagde han blot og kiggede ganske venligt på ham. "Det er ikke så meget mig der vil gøre dig skade. Nej det er mere ånderne jeg snakker med ser og høre. Jeg bruger nok også min evne på mig. Men det ville være for ondt." sagde han og kiggede på ham. Han tog fat i hånden på ham og fik sig selv fri. "Du er ikke den eneste der er psykopat. det er der mange andre der er. Jeg vil næste gætte mig til, at du mener jeg er et misfoster fordi jeg snakker med mig selv. Men det er jeg ikke. Du eller jeg mener i, kan tro hvad i vil. Men sandt er det." sagde han og kiggede blot på ham. Han tog kort fat i hans hals bare som en refleks for at se om der var sket noget. "Hvorfor ikke begynde at få venner. Jeg har ikke noget imod at blive din ven. Meeeen... Du har nok aldrig haft en ven før. Eller også har du aldrig haft brug for en." Demos 25.03.2009 16:36
Demos blinkede blot et par gange med øjnene, og så nysgerrigt til, da Shadow pludselig tog fat om James’ hals og pressede ham op imod træet. Hans nysgerrige blik falmede dog lidt, da James temmelig hurtigt fik vredet sig fri igen."Det er ikke alle, der har brug for venner," sagde han med en kølig stemme.
Han mente i hvert fald ikke, at han havde brug for venner. De var bare irriterende klodser om benet, ligesom alle andre folk, han stødte på og snakkede med - endda også dem, han bare kastede et enkelt blik på og aldrig nogensinde mødte igen. Indtil videre havde han ikke mødt bare én enkel person, som han syntes nogenlunde om.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Foxy 25.03.2009 16:41
han lagde bare hovedet let på skrå ide han tog et skridt væk fra james."du... er ikke bange..." sagde han temmelig forvirret og kiggede ned på sin hånd.
hvorfor sagde James alle de ting til ham? han plegede jo bare at slå folk ihjel.. og bare synet af blod gjorde ham mega sindsyg, en han var i forvejen.
hans blik gik fra den ene til den anden og han forstod slet ikke hvorfor han ikke skræmte dem væk, og da den ene så sagde han ville være hans ven, blev han endnu mere forvirret en han var i forvejen.
"m...min ven..?" sagde han så og kiggede på james igen efter at have kigget ned.
Fnuggie 25.03.2009 16:45
James kiggede hen på den person der stod i sumpen. "Det sagde jeg heller ikker. Men det ser da ud til at denne person har brug for en. Han er måske altid negativ fordi han faktisk ikke har en ven." sagde han og henvendte sig til den anden person. "Hvorfor skulle jeg være bange? mine forældre... Mine forældre blev dræbt da jeg var lille. Jeg kan se ånder. Jeg er blevet bange nok i mit liv." sagde han og smilte blot venneligt. Han kunne kun smile til ham. Skulle han blive sur og negativ? Nej det lignede ham heller ikke at være sådan. "Ja altså hvis du har brug for en. Jeg har intet imod det." sagde han blot. Demos 25.03.2009 16:49
Demos stod blot med korslagte arme og betragtede sceneriet. Det så ud til, at James havde overvundet Shadow ved at gøre ham så forvirret, som han nu var, ved at tilbyde ham, at blive hans ven. Noget, der ikke ligefrme imponerede Demos.Hvor er det dog åndssvagt, tænkte han.
Et lille fnys lød fra ham. Nu troede han lige, at han endelig havde fundet noget sjovt at tage sig til, nemlig at iagtage en slåskamp, men det blev der vist ikke noget af. Han gabte højlydt, og gjorde intet for at skjule gabet bag sin hånd. I stedet gik han bare hen til det gamle krogede træ, og lænede sig op af den bulede bark.
Træet var køligt og ubehageligt at stå op af, men trods alt hellere det end at stå midt ude i sumpen og blive træt i benene, fordi han blev nødt til at støtte på dem.
((Jeg skal lige spise D: Det tager ikke så lang tid.))
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Foxy 25.03.2009 16:59
han stod nu lidt og lagde så hovedet lidt til den anden side ide han fik et alvorligt blik og kiggede med et koldt blik på james."jeg har IKKE brug for venner!" sagde han og pegede på ham.
"du er irreterende og dum til at tro du kan blive min ven, der skal andet til for at blive min ven!" sagde han og smilte nu lusket igen ide han gik roligt imod james igen.
nu havde han virkelig lyst til at slå ham ihjel.
Fnuggie 25.03.2009 17:03
James rystede kort på hovedet. "Du har et problem." sagde han blot og kiggede køligt på ham men med et smil på læben. "Fint du har ikke brug for en ven. Derfor skal du ikke være kold og lade vær med at være negativ." sagde han og kiggede på ham med et løftet øjenbryn. "Jeg er måske irriterende og dum. Men det er alle på et punkt. Du er også dum et eller andet sted. Men det kan jeg ikke gøre noget ved." sagde han og smilte ganske venligt. Han kiggede lidt til siden med det ene øje. Han kunne tydligt se en ånd som var klar til at lave herværk i alt hvad hun kunne se. Om det så var træer der skulel vælte eller hvad det var, det skulle hun nok finde ud af. "Jeg vil råde dig til at lade mig være." sagde han og kiggede på ham.((Jeg skal spise og så ned til rollespil. Lad lige min karakter være :P xD Jeg svare nemlig i morgen :P))
Demos 25.03.2009 17:07
Demos blev ved med at stå og kigge lidt fra den ene til den ande. Efterhånden begyndte det hele at kede ham mere og mere, og det kan tydeligt ses på den måde, han hele tiden lader hånden glide gennem håret på og på den måde, han hele tidne sukker utålmodigt."Hvorfor går jeg ikke bare," lød det mumlende fra ham.
De to havde vist ikke andet end venner at snakke om, og det var ikke ligefrem et emne, han fandt særlig interressant.
"Hvis I skal diskutere, kan I så ikke finde et andet sted at gøre det?" spurgte han, som om han ejede hele sumpen, og kun han havde ret til at være her. " I snakker temmelig højtlydt."
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Foxy 25.03.2009 17:22
((jeg gider altså ikke at fryse.. så jeg går altså))Han fnøs og rettede sit hovede op igen.
"jeg havde håbet på en lille sjov leg, men det gider du åbenbart ikke" sagde han og vendte sig om ide han begyndte at gå, men han stoppede op og kiggede tilbage på Demos.
"hey du... hvis du vil kan du altid komme med mig, jeg syndes du virker temmelig interresandt" sagde han med et kort smil ide han forlod stedet.
//out
(du skal være velkommen til at gå med xD)
Demos 25.03.2009 17:26
((Det gør jeg så. Jeg gider nemlig heller ikke at fryse ^^"))Demos kiggede efter Shadow, der forsvandt fra sumpen. Tja, hvorfor skulle han ikke komme med ham? Han havde jo intet bedre at tage sig til. Og hvis det ville vise sig at være det rene spild af tid at gå med ham, kunne han jo altid bare gå sin vej igen.
Han et skuldertræk tog han et skridt fremad. Han tøvede lidt, idet han kastede et sidste udforskende blik på den rødhårede fyr, der gik rundt og snakkede med sig selv. Sær fyr, men hvad... sådan nogle skulle der jo være, ellers ville verden være et kedeligt sted.
Han gjorde et let kast med hovedet og fortsatte væk fra stedet efter Shadow.
//Out
Fnuggie 26.03.2009 08:41
James rystede kort på hovedet og kiggede bare efter dem. Skulle han gå med? Han vidste ikke hvad han skulle. Hvad ville der ske hvis han tog med? Ville han blive dræbt eller ville han bare have en leg. Han sukkede ganske kort og trak på skuldren. Han vendte sig om og gik væk fra sumpen/out
Chatboks
IC-chat▽