Hun sukede opgivende, da han trak i sine horn, hun var udemærket klar over hvad han prøvede på "Dem der får du ikke af, med mindre du har lyst til at knække din egen hjerneskal!" sagde hun, igen med det mest naturlige tonefald hun kunne finde, "Og desuden så er der altså otte af dem, bare på dit hoved!"
Hun rømmede sig, og besluttede sig for at holde pauser mellem de oplysninger hun gav ham, for at han ikke skulle få hjertestop eller det der var værre, og med de lyde og bevægelser han kom med, kunne det godt ligne at der var et på vej.
"Nej du har ret, du får nok svært ved at svømme, om ikke andet de første timer, men én ting er sikkert, jeg slæber dig ikke op fra bunden én gang til!" sagde hun med en hævet finger mod ham, og mod hans storre gule opspærrede øjne, han ville få et chok hvis han kom i nærheden af et spejl, det var sikkert.
"Oooog, så fordi jeg syntes det kunne være spøjst at se dig om noget du selv har foragtet så meget, eller i hvert fald provokeret. Fed tanke, ikke?" sagde hun med et stort smil og lagde hovedet på skrå.
"Og hvis jeg lige skal korrigere dig en gang til, så er du ikke en fisk, du er fra dybhavsfolket, der er stor forskel!"
(Yeps og den teori er faktisk blevet afkræftet for ganske nylig ^^ )