Spørg Nova'en hvis der skulle være noget^^

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.05.2009 20:54
XDDDDDDDDDDD!!! han ville.. eh.. nok undre sig?xDD og skynde sig at få den ud XDDD

Og så til det useriøse svar: Han ville spørge sig selv: "Sig mig tror den flaske at jeg er en bæver?!"

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 23.05.2009 18:50
Jeg har lyst til at spørge, så here is some questions:

- Hvad ville Cassa gøre, hvis han stod face til face med Morgoth? Eller hvis han så ham uventet på et eller andet offentligt sted?

- Hvordan ville han reagere hvis han oplevede at Horisont var med barn, og barnet tilhørte Morgoth?

- Gemmer Cassa sig for nogle bestemte, eller søger han bare ly for derefter at planlægge et forsøg på at redde Lysets dronning?

- Har han i det hele taget planer om at redde Lysets dronning?

- Nu da han har en tatto på ryggen, har han så haft lyst til at få flere?

- Ville han nogensinde få flere piercinger end han har i forvejen?

Og det var så det. ;x
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 27.05.2009 16:02
- Hvad ville Cassa gøre, hvis han stod face til face med Morgoth? Eller hvis han så ham uventet på et eller andet offentligt sted? .. han ville vel angribe hvis Morgoth lavede nogen ulykker..? xD tror ikke han vikke virke overrasket eller noget.. der er så mange han ik har set længe.. o.o

- Hvordan ville han reagere hvis han oplevede at Horisont var med barn, og barnet tilhørte Morgoth? ... XD jeg tror han ville udspørge Horisont.. og være temmelig forvirret.. og sikkert også blive vred og føle at Horisont var forrædder.. o.o

- Gemmer Cassa sig for nogle bestemte, eller søger han bare ly for derefter at planlægge et forsøg på at redde Lysets dronning? han er flygtet fra palæet for at de som bor der ikke skal komme til skade.. Og så fordi jeg ik har så meget tid til at være online x_x så siger at han "forsøger" og "lægger planer".. men irl er han bare off-line.. ><

- Har han i det hele taget planer om at redde Lysets dronning? ja.. Og så snart jeg har tid, forsøger han også.. skal bare lige have snakket med mørkets lord om nogle små fede detaljer XD

- Nu da han har en tatto på ryggen, har han så haft lyst til at få flere? Nej! xD han ville aldrig have haft den på ryggen, hvis ikke det var fordi Risa'en her bag skærmen meget gerne ville have at han skulle have den xD.. men han vil ikke have flere.. det var heller ikke frivilligt at han fik den.. Bledan gav ham den, for derved at få sort magi ind i blodet på ham..

- Ville han nogensinde få flere piercinger end han har i forvejen? Det tvivler jeg på.. han har tre.. så vidt jeg husker.. en i hvert øre for neden.. -og en i navlen! XD - mener bestemt ik han har i tungen.. o_o tror jeg ikke at jeg ville give mine karaktere.. men.. nu du nævner det bliver jeg lidt i tvivl..? >< nå.. pyt.. hvis han havde før, så har han ikke længere!

Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 52 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 29.05.2009 11:55
Forresten, nu da du siger at du skal snakke med Mørkets Lord, skal du bare skrive til mig - har overtaget ham for en tid. d;
signature by jodeeeart

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 29.05.2009 16:19
okay owo *møfle*