Blæksprutten 17.09.2021 11:39
Enzel var selvfølgelig træt, men han ville ikke stå i vejen for, at Phillippe fik lidt søvn nu. Nok havde Phillippe sagt at han kunne trække den yderligere med Katarina, men Enzel kunne ikke lide tanken. Hvis Phillippe virkede så udkørt og svagelig nu, hvordan så han så ikke ud om to uger? Det var at lege med døden… Men selvfølgelig, så vidste Phillippe jo ikke hvor forfærdeligt det var at være død…
Han lå stille, indtil han kunne mærke Phillippes vejrtrækning blive tungere, og Enzels krop kunne mærke hvordan Phillippes brystkasse hævede og sænkede sig under ham. Han slog blikket op og betragtede Phillippe mens han sov. I flere timer faktisk. Han gjorde ikke noget andet end at kigge. Nogle gange spændtes hans mund og hans øjne smallede, når han kom til at tænke på hans fjender. Llyon. Asad. Og nu også Katarina… Phillippe var hans! HANS! Hvorfor skulle det være så svært at gøre krav på ham?
Små piger med bryster, og sure koner derhjemme og hvad ellers der havde lagt krop til Phillippe. Enzel forbandede dem alle sammen langt væk.
Phillippe havde spurgt ham hvorfor han blev ved med at ville have ham. Han havde spurgt ham om han elskede ham… Mon det ville gøre nogen forskel overhoved, hvis han kendte Enzels tanker…?
Han kunne ikke sove…
Der var for mange tanker, han lå både godt og dårligt lige her hos Phillippe, men han kunne ikke finde på at flytte sig, for ellers vækkede han jo bare hans Phillippe, der lå og drømte så sødt. Man kunne blive helt misundelig på ham, som han lå der helt fredfyldt og sikkert ubekymret om de farer der ventede dem.

Que 17.09.2021 14:56
Phillippe var den type mand der når han først sov, så sov han tungt. Nogen gange kunne man godt tænke han var død, hvis det ikke var for brystkassen der roligt hævede og sænkede sig. Phillippe lå helt stille og flyttede kun en gang i mellem på armene. Det var dog aldrig mere end små bevægelser, og Enzel kunne blive liggende hvor han lå. Om det var ren og skær tilfælde om der var Enzels konstante stirren, endte Phillippe alligevel med at vågne efter kun nogle få timers søvn. Til at starte med lå han bare og nød fornemmelsen af den bløde, spinkle krop ved sin side. Phillippe elskede at vågne op til selskab i sengen, selvom det var en relativ lille seng han havde.
Et kort, søvnigt brum forlod snedkeren inden han ganske forsigtigt forsøgte at strække sig, uden at vække halvkatten ved hans side, han troede lå og sov. Phillippes syn var slet ikke egnet til at se i mørket, og stadig en smule døsig efter lige at være vågnet var alt bare mørkt for ham.
Armen Enzel lå på flyttede lidt på sig, for at kunne trykke Enzel mere ind til sig, og han tillod sig diskret at dufte lidt til det sorte hår, inden munden hvilede sig lidt mod hovedbunden.
Øjnene lukkede sig i igen og Phillippe lå så ellers bare og nød deres lille putning. Noget han havde nydt det meste af natten, hvilket man også kunne fornemme på den milde hårdhed han gemte på. Han fik jo aldrig sammen forløsning som Enzel, så kunne man bebrejde snedkeren for ikke at være helt afslappet?
Blæksprutten 18.09.2021 11:31
Bevægelser afslørede at Phillippe vågnede for at strække sig og rykke lidt på sig. Det var jo normalt lige at vågne for at vende sig og så falde I søvn igen. Men heldigvis vendte Phillippe sig ikke, for det ville jo resultere I at han tog Enzel med sig, og lagde sig ovenpå ham.
Noget tydede på, at Phillippe ikke lagde sig til at sove tungt igen lige med det samme, da han opfangede at næsen begravede sig I sine lokker. Han kunne høre så tydeligt, at han indhalerede hans duft. Enzel kunne ikke tilbageholde sine klukkende fnis, og det afslørede jo selvfølgelig at han lå vågen endnu. Det gav ham muligheden for at rykke lidt på sig selv så han lå lidt bedre.
Hans hånd aede ham op og ned ad Phillippes krop. Fingerspidserne kildede ham lidt med de blide strøg, men det var ikke sådan så de nåede ned mellem Phillippes ben. Så Enzel havde endnu ikke opdaget at Phillippe havde vågnet med et halvhårdt lem. Hans øjne var stadig fæstnet på den smukke mand. Måske kunne man ane det lidt igennem mørket.

Que 18.09.2021 12:51
Enzels fnis og flytten gjorde det klart for Phillippe at han ikke sov. Han gjorde dog ikke noget i første omgang for at bryde stilheden. Mundvigene trak sig bare en smule op og hovedet lagde sig tilbage mod sengen, i stedet for at være gemt i det sorte lokker. I et øjeblik lå Phillippe bare og nød Enzels kærtegn. Efter noget tid åbnede snedkeren øjnene igen, der lige så stille vendte sig mere og mere til mørket. Da han syntes at kunne ane lidt mere end bare totalt mørke, flyttede han blikket ned på Enzel og syntes at kunne ane et par stirrende øjne.
" Mmm... " brummede Phillippe tilfreds inden han lukkede øjnene igen.
" Du stirre," mumlede han videre med en søvnhæs stemme. De rug fingre strøg blidt over Enzels side. Selvom søvn som regel var en god kur mod at have det skidt, vidste Phillippe også godt at det var ønsketænkning i hans situation. Han var bare glad for at det for det meste langsomt gik ned af bakke. Han kunne mærke en begyndende hovedpine, men prøvede ikke at tænke for meget på den.
" Har du kunnet sove? "
Blæksprutten 18.09.2021 14:02
“Ikke endnu.” Svarede han ærligt, stadig mens fingrene kælede for Phillippes krop. Han nød at nusse og pusle om ham, når han kunne få lov til det. Lade ham vide hvad han følte for ham, uden at han nødvendigvis behøvede at fortælle ham det. “Jeg har mange tanker. De holder mig altid vågen om natten.” Han fnøs lidt roligt “Det kan også være en katteting… Jeg plejer at drikke lidt vin om aftenen for at sove.”
Nogle gange drak Enzel nu også fra morgenstunden af, men det havde taget overhånd I år, så nu gjorde han faktisk en indsats på at forbedre sig. For Nicolas skyld. Og for sin egen skyld… Men det ville nu også være godt, hvis Enzel kunne holde helt op for Phillippes skyld. Ingen af dem var perfekte lige nu, men når deres fjender en dag var udraderet, og der kom mere plads på deres liv, så ville Enzel gerne være den bedste version af sig selv, så han ikke skulle bekymre sig om, at Phillippe blev træt af ham og fandt sig en anden.
“…Har du drømt noget dejligt?” Enzel kyssede Phillippe på det ene bryst, hvor hans hoved hvilede, og kiggede igen op på Phillippes ansigt.

Que 18.09.2021 14:54
Snedkerens øjne åbnede sig igen, og Phillippe så lidt mod Enzel inden han nikkede lidt. Han skulle til at tilbyde at de kunne lægge sig lidt anderledes da Enzel specificerede hvorfor han ikke kunne sove. Brynene rynkede sig i en lidt tænkende grimasse." Jeg tror ikke jeg har noget vin.. " mumlede han lidt, måske mest til sig selv. Hvis det kunne hjælpe Enzel med at sove så tilbød han da gerne et glas til halvkatten. Det var lidt underligt at ligge og blive stirret på hele natten.
Phillippe brummede lidt overvejende da Enzel spurgte ham om han havde drømt noget dejligt. Han huskede svagt noget med Nicola og en masse, krager der holdt øje med ham. Et lille smil blev tvunget frem over læberne, og Phillippe så på Enzel mens han rystede lidt på hovedet.
" Det har været ret så drømmeløst.. " Smilet bredte sig til et drilsk smil og han løftede hovedet lidt fra sengen i et forsøg på at få det tættere på Enzels.
" Du håbede måske jeg havde drømt om dig? " blev der sagt lavt, næsten i en hvisken. Phillippe havde ingen ide om det var det Enzel måske havde fisket efter, eller om han bare reelt set havde været nysgerrig. Det var bare lidt sjoverer at drille halvkatten lidt.
Blæksprutten 18.09.2021 16:31
Det var egentlig ikke fordi han havde lyst til at drikke vin lige nu. Han havde vænnet sig til at holde igen. Men hvis han så et glas med den røde druevæske, og hvis Phillippe ville drikke med ham, så kunne han sikkert ikke holde sig selv tilbage. Så han rystede lidt på hovedet, som Phillippe nok ikke kunne se, men kunne mærke.
“Ja, hvis det er en god drøm,” Svarede Enzel. Han sænkede automatisk stemmen så den blev ligeså lav og hviskende som Phillippes. Hans hoved var pludselig så tæt på hans, at han følte sig tiltrukket til at løfte sig mod ham og nærme sig og trykke sig sin mund mod Phillippes så han kunne kysse ham. Han var lystvågen, så han kunne bedre tage ansvaret for kysset. Han sørgede for at det ikke blev for vådt, men Phillippes læber var lidt fugtige, som han trak sit hovedet tilbage, og sukkede veltilpast.
“Jeg drømmer om dig nogle gange…” Han sank lidt, som om han blev lidt nervøs ved at nævne det. “Jeg vil ikke sige at jeg er overtroisk, men jeg tror på at drømme har en… højere mening. På en eller anden måde.”

Que 18.09.2021 17:46
Mundvigene sitrede lidt hos Phillippe ved Enzels ord, men ikke fordi et bredere smil var ved at brede sig. Fordi Enzel tanker om at snedkeren skulle drømme gode drømme om ham, mindede ham om mareridtene han havde været plaget lidt af siden deres mindre.. uheld på Den Magelige Mis. Det var en mindre kamp for han ikke at lade smilet falme, og afsløre for Enzel at ordene havde ramt et eller andet i ham. Det hjalp dog en del at Enzel startede et lille kys op, for så kunne Phillippe koncentrere sig om det i stedet. Hånden der havde lagt på maven flyttede sig op og lagde sig mod Enzels kind, og da han trak sig fra kysset, lod Phillippe tommelfingeren kærtegne Enzels kind lidt.
" Mh hm? " lød det interesseret fra Phillippe, da Enzel sagde han drømte om snedkeren. Han havde dog ikke helt forventet det næste der blev sagt og vidste heller ikke helt hvad han skulle sige til det. Han var heller ikke sikker på om han havde lyst til at Enzels drømme om snedkeren skulle have en højere mening.
" Hvad drømmer du så om mig? " spurgte Phillippe i stedet op, og flyttede hånden fra Enzels kind.
Blæksprutten 18.09.2021 20:04
Forsigtigt flyttede Enzels hånd hen på Phillippes hånd – den der hvilede på hans kind. Den blev ikke lagt der for at fjerne den, men for at sikre sig at den blev der. Han nussede hans knoer med sine bløde fingerspidser, lige så forsigtigt, lidt hypnotiserende, alt imens han tænkte over Phillippes spørgsmål.
”Jeg drømmer sjældent noget behageligt, Phillippe. Jeg har mange traumer der stadig plager mig om natten, hvor jeg ikke altid kan beskytte mig selv for mine tanker. Og drømme og mareridt.” Han var lidt forsigtig med ikke at fortælle ham hvad han præcist drømte om, da han ikke ville skræmme Phillippe væk fra sig. Enzels drømme var oftest mørke eller udviklede sig til mareridt. Dem hvor Phillippes ansigt dukkede op, var bare… mærkelige eller usammenhængende. Han genlevede desværre ikke de gode stunder med ham i sine drømme. Hans drømme gav faktisk ingen mening, når han endelig drømte om ham.
”Da vi skrev breve til hinanden, tænkte jeg meget på dig, så jeg tror… at du kom ind i mine drømme på den måde… I drømmen jeg drømte sidst, ligger vi på sengen i mit værelse. Mit gamle værelse i mit gamle hjem i Rubinien. Vi gør ikke noget, men jeg er meget bange for at vi bliver opdaget i at ligge ved siden af hinanden.”

Que 18.09.2021 22:19
Hånden blev stoppet i at flytte sig væk, og Phillippe lod hånden blive mod Enzels kind. Tommelfingeren gled over den bløde kind, og smilet der ellers spillede over læberne svandt lidt ind som Enzel snakkede. Tonen i det virkede ikke som noget der skulle smiles af, og Phillippe lå i stedet og lyttede til hvad halvkatten fortalte. Phillippe vidste ikke hvad Enzels drømme og mareridt handlede om, men han fik fornemmelsen af at de måske mindede om den han selv havde haft det sidste stykke tid. Derfor nikkede han forstående. Det var okay hvis han ikke havde lyst til at snakke om det. Phillippe havde ment det mere i sjovt, og måske forventet at Enzels drømme om Phillippe havde været dejlige og lunefulde.
Selvom Phillippe ikke kunne se meget i mørket, lod han alligevel blikket glide rundt i Enzels ansigt. Han prøvede at læse hans ansigt, men han kunne ikke rigtig se andet end omridset af halvkattens ansigt. Panden rynkede sig lidt ved fortællingen om drømmen.
" Det lyder.. ubehageligt og.. ensomt.. " sagde han stille. Han strøg igen Enzel kind og prøvede sig med et lille smil.
" Der er ingen grund til at frygte at blive opdaget her, " hviskede han beroligende. Selvom det måske ikke var helt sandt. Nicola kunne vel altid dukke op når Enzel var væk fra bordellet, men Phillippe ver begyndt at tvivle en del på om deres forhold - eller nok nærmere forsøg på forhold - var smuldret ved deres sidste skænderi.
Blæksprutten 19.09.2021 10:44
”Nej, jeg ved godt at det er fjollet. Jeg er en ny mand som lever et nyt liv, og mit dække er ret overbevisende, hvis jeg selv skal sige det. Så jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kan sove fredeligt endnu…” Enzel ønskede ikke at være bange, men det var jo ikke en følelse han bare kunne slukke for, selvom han i et tilfælde som dette, følte sig rimelig sikker. Han ville aldrig kunne glemme hvem han var eller hvor han kom fra, men måske kunne Phillippe hjælpe ham... Hans drømme ledte ham i hvert fald til Phillippe nu, så det så Enzel som et tegn.
Hans ansigt viste ikke noget som helst. Phillippe kunne hverken føle smil eller tårer, som de mærkede på hans ansigt. Det var nok mest lidt fjernt og upåvirket af emnets alvor. ”Der er sikkert her.” Ja. Han følte sig faktisk ganske tryg her i Phillippes værksted. Her ville ingen gætte sig til at han var, og det var de færreste der kunne gætte sig til, at Enzel havde fundet en elsker udover Nicola. Og selv Nicola var der også stor hemmelighed omkring, skønt pigerne på bordellet nærmest vidste det hele nu...
Men han følte sig selvfølgelig ikke hjemme her i værkstedet. Der var alt for småt og usselt for en halvkat af så fin stand, og sengen kunne godt være større. Men det var alt sammen noget han kunne leve med for nu. Dette var Phillippes omgivelser, så det var alligevel noget han selv havde valgt at være i.

Que 19.09.2021 15:21
Phillippe slog blikket lidt væk fra Enzel. En lille del af ham kunne godt følge Enzel. Han ønskede heller ikke være bange selv. Alligevel vendte mareridtene med Enzel der slår alle Phillippe rører ihjel tilbage. Enzel var jo glad for Phillippe, og han havde sagt han aldrig ville gøre ham ondt. Alligevel kunne han ikke lade hver med at tænke, at hvis Enzel vidste hvad han havde lavet med hans mand bag hans ryg - hvor meget han i virkeligheden havde snydt ham - så ville Phillippe ikke have sit liv specielt længe. Han var virkelig ikke meget for at indrømme det, men inderst inde frygtede han nok halvkatten lige så meget som heksen.
" Forhåbentligt går det over.. " mumlede Phillippe en smule fraværende, og måske nok mere til sig selv, end til Enzel.
" Er der noget jeg kan gøre, for du kan falde i søvn? Nu jeg ikke har noget vin. " Spurgte Phillippe så, for at skifte emnet lidt. Han var ikke sikker på han selv kunne falde i søvn hvis han vidste Enzel bare lå og holdt øje med ham. Det føltes lidt som om han blev overvåget. Hånden mod Enzels kind, begyndte blide at glide ned over over Enzels kæbe, og videre ned over halsen og efterfølgende den lyse brystkasse.
Blæksprutten 19.09.2021 18:11
Han nikkede lidt svagt ved Phillippes småfraværende mumlen om, at det snart ville gå over. Måske Phillippe syntes hans problemer var for stor en mundfuld? Specielt når nu han selv var som en fange i sit eget ægteskab… Enzel vendte hovedet og kiggede spørgende på Phillippe.
”Mh det…” Han skulle til at svare et eller andet om, at Phillippe nok ikke kunne gøre så meget ved det, men allerede som han havde startet sætningen, gik det op for ham, at Phillippes hånd var begyndt at vandre ned af ham. Han gjorde et lavmælt gisp og smilte så, og tippede en anelse på sig, sådan intet kom i vejen for den, hvis den var på vej længere ned.
”Noget?” Han fniste ganske kort, mest fordi det kildede lidt. ”Tjo, måske.” Han havde ikke tænkt sig af afvise Phillippe. Han skulle bare lige vågne før han kunne være med til hvad end Phillippe havde hentydet til.
Enzel var faktisk ikke vant til det her, gik det op for ham. Altså at være den der blev spurgt om de skulle noget. Men han kunne vældig godt lide det!
”Mmhh” Sukkede han, småvridende i kroppen. Han skød brystet lidt frem og svejede i sin ryg da fingrene passerede.

Que 19.09.2021 19:53
Selvom Phillippe ikke rigtig kunne se så meget, kunne han mærke at Enzel flyttede på sig. Noget det fik hans ene bryn til at løfte sig en kende. Han havde ikke haft noget specifikt i tankerne da han havde spurgt om der var noget han kunne gøre. Hvad vidste han, måske lidt nussen et bestemt sted eller en kop te kunne hjælpe halvkatten med at falde i søvn. Håndens vandrede havde først bare været en lyst til at røre lidt ved halvkatten, men som Enzel tippede på sig, og blottede sig mere for Phillippe, blev han bevidst om hvordan hans ord og handling kunne tolkes. Havde han været mere vågen og ved sig selv, havde han nok selv tænkt i de baner fra starten. Et skævt smile trak mundvigene op, og selvom Phillippe først havde tænkt sig at flytte hånden da den havde strøget over brystkassen, lod han den i stedet flygtige fingre stryge ganske langsomt videre ned over brystkassen og det øverste af maven.
" Mmm.. Måske? " brummede Phillippe spørgende, og lod fingrene flytte sig langsommere og langsommere som de kom længere og længere ned over Enzels mave.
" Du har måske noget i tankerne? " Phillippe bed sig lidt i underlæben, som Enzel vred sig under hans berøringer. Den semi hårdhed han havde haft da han var vågnet var ikke længere semi, og Phillippe kunne tydeligt mærke den ramme mod tæppet.
Blæksprutten 19.09.2021 20:26
De store fingre kildede så dejligt, og Enzel måtte kæmpe for ikke at fnise som en eller anden lille forelsket pige. Han bredte roligt sine ben nok til at hånden kunne komme ind mellem lårene på ham, og mærke ham, hvis Phillippe kunne finde på at føre fingrene derned. Han håbede det lidt.
Han var selv en lille smule hård, fordi lysten var lidt overvejende. Han kunne ikke helt slippe tanken om, at Phillippe var en skørtejæger. Men han ville jo gerne! Og han havde jo allerede givet ud af sig! For nu var det bare så dejligt, og han begyndte at spinde fornøjet til Phillippes dejlige berøringer.
”Næ” Svarede han og bed sig spændt i underlæben ”Men ingen kæler så godt som du gør, Philly.” Halen krøllede sig rundt om Phillippes ben. Enzel havde noget i tankerne, men han var mindst lige så interesseret i at høre om Phillippes tanker, som Phillippe var i hans. "Har du holdt kat før?" Han lo lidt af sit eget useriøse spørgsmål.

Que 19.09.2021 21:41
Fingrene skiftede retning, og begyndte at glide op af maven igen, da Enzel sagde næ. De havde samme langsomme fart som før, men nussede nu i stedet lidt i cirkler. Det næste Enzel sagde fik en kort, oprigtig latter ud over Phillippes læber og han stoppede et kort øjeblik med at nusse." Måske det er fordi du ikke rigtig lader andre komme tæt nok på til at kunne gøre det? " pointerede han med et lidt underholdt tone. Phillippe vidste jo godt hvorfor Enzel ikke lod andre komme tæt nok på, og forstod det vel et eller andet sted godt. Det ændrede dog ikke på, at han var sikker på der var andre derude der kunne kæle lige så godt for Enzel som Phillippe kunne.
Phillippe rystede blidt på hovedet da der blev spurgt ind til om han havde holdt kat. Man skulle næsten tro det med hans katte-tatovering og hvor draget han følte sig til Enzel og Nicola, men sådan var det ikke. Tatoveringen kom fra en dum udfordring skabt med lidt for meget alkohol indenbords og fascinationen.. Ja den vidste Phillippe ikke helt hvor kom fra.
" Aldrig.. Jeg tror ikke engang jeg rigtig har haft særlig meget med en reel kat at gøre før.. " lød det lidt tænkende fra snedkeren.
Blæksprutten 20.09.2021 16:36
Phillippe skiftede retning lige inden han nåede ned mellem hans ben med sin dejlige hånd, og det pinte ham og fik ham til at klynke. Han samlede sine ben igen, og opgivende sank han og lod Phillippes fingre cirkulere rundt på maven af ham. Det var dejligt, men kildede ham nok til at maven reagerede ved at trække sig. Det kunne dog have været dejligere at blive gnedet og kælet lidt for.
”Det kunne sikkert hjælpe på det,” Enzel kunne nogenlunde svare normalt, selvom hans ansigtsudtryk var udtryksfuld og hårdt medtaget af Phillippes legen med ham. Han sukkede dog lige efter, længselsfuldt efter mere. Hans egen hånd begyndte at kæle Phillippe på maven. Mere specifikt gled ned den ned indtil han kunne stryge fingrene igennem hårene dernede ganske tæt på Phillippes pik, men uden at røre den, anden end hvis han lige kom til at stryge hånden mod den ved et uheld.
”Heller ikke her,” Erkendte han med en luftig og begyndende opstemthed i sit toneleje. ”Jeg har haft fugle, heste, en jackguar, en grif og en… m-mm… En cypnaji. Ingen kat.”

Que 20.09.2021 17:06
Det næsten helt så man kunne mærke Enzels skuffethed gennem mørket. Phillippe kunne ikke se reaktionen på at hånden skiftede retning, men klynket og synkebevægelse sagde ham at Enzel havde håbet på hånden havde forsat ned af. Hånden forsatte blidt over maven og videre på til brystkassen, hvor fingrene lige så stille begyndte at nusse rundt om brystvorterne uden at røre dem. Som Enzels fingre begyndte at stryge over Phillippes nederste del af maven, blev hans vejrtrækning også hurtigt tungere.
" Uden tvivl, " Phillippes ord var en smule fraværende, og var efterfulgt af et suk da Enzel kort strejfede det efterhånden godt stive lem.
Hånden der gled rundt ved Enzels brystkasse trak sig lidt pludseligt væk, med pausen i nusseriet var kort, da hånden på armen Enzel lå på, i stedet gled op at Enzels side, og lod fingrene forsætte videre og den nippel de kunne nå.
" Det var eller noget af en samling, " lød det en smule åndeløst. Hånden der nu var fri, tog lidt fat om Enzels kæbe, for at vende hans ansigt lidt op mod Phillippes, og han førte deres ansigtet mod hinanden. Inden deres læber dog kunne mødes stoppede Phillippe op, og åndede tungt ud i et suk og holdt Enzel hoved stille, så han ikke kunne lukke den sidste, lille afstand mellem dem.
" Fortæl mig mere, " hviskede Phillippe, uden at have den ringeste ide om hvad Enzel skulle fortælle. Han ville bare se hvad halvkatten ville ende med at fortælle.
Blæksprutten 20.09.2021 19:34
De cirkulerende fingerbevægelser der pludselig koncentrerede sig om hans brystvorter fik hele hans krop til at skælve og ryste meget hurtigt, som var de startknapper til resten af maskineriet. Han kunne mærke hvordan han voksede og blev hårdere imellem sine lukkede ben. Det fik ham ikke til at åbne op, men til gengæld vred han sig lidt mere for at lette den smule på presset, som han kunne. ”P-Phillippe,” Bønfaldede han med en stemme der var lavere og lysere end normalt. Phillippe gjorde det her imod ham med vilje.
Han ville gerne kysse ham da Phillippe tog om hans kæbe og nærmede sig. Han spidsede i hvert fald mund, klar til at blive kysset. Men dette var jo bare endnu et fejt trick. ”Strengt,” Kommenterede han utilfredst og småklynkende endnu ”Hvad er der mere… Mmh… dyr kan ikke så godt lide mig. Jeg kan heller ikke så godt lide dyr selv. Ikke dem der lugter… Så jeg lærte ikke at ridde, sådan rigtigt...” Han sank, for det var svært at tale, når man rystede i kroppen af lyst der ikke blev gjort noget ved. Havde Phillippe tænkt sig at blive ved med at pine ham? Enzels hænder tog i Phillippes arme og gjorde lidt modstand – minimal modstand – som ikke var nok til at fjerne dem fra sin overfølsomme krop overhoved. ”Jeg har altid været fascineret. A-af fønixfuglen.” Han sukkede atter.

Que 20.09.2021 19:54
" Mmm? " brummede Phillippe lavt som et svar til Enzels bønfaldelse. Som var han klar til at høre hvad mere halvkatten havde at sige. Han vidste dog også godt der ikke kom mere, at det var for at gøre Phillippe opmærksom på hvor uretfærdig han var. Det stoppede ham dog ikke fra at holde halvkattens ansigt på plads med en ene hånd, og lege med brystvorten med den anden. Afstanden mellem deres ansigter var nærmest ikke eksisterende, og Phillippe kunne mærke Enzel spidsede læberne, klar til det kys der ikke kom. En lav latter lød i form af en udånding over Enzels ord, og Phillippede lukkede afstanden for at nappe lidt i Enzels underlæbe, dog stadig uden af have givet ham et kys, da han trak hovedet tilbage.
" Meget, " nåede han lige at hviske tilbage, inden Enzel forsatte med at fortælle.
Phillippe lyttede nysgerrigt til hvad Enzel fortalt. Han var jo ikke en mand der var specielt villig til at dele ud som sin fortid, så Phillippe var da nysgerrig efter at høre hvad han kunne få ud af halvkatten. Det var måske meget tarvligt af ham, men Enzel kunne jo altid bare holde mund.
Da Enzel tog fat i Phillippes arme, brugte han ikke mange kræfter på at holder armene hvor de lå. Phillippe skulle nok stoppe, hvis Enzel virkelig mente det. Han brummede lavt.
" Fønixfuglen.. " mumlede han lidt for at vise han havde hørt hvad han havde sagt. Ganske kort efter slap han Enzels hage, og stoppede med at bevæge hånden ved hans brystkasse.
" Skal jeg stoppe? " Phillippe havde ikke flyttet hænderne mere end en lille centimeter væk fra hvor de havde været lige før, klar til at genoptage greb og bevægelse, hvis Enzel ikke havde ment at Phillippe skulle stoppe.
Chatboks
IC-chat▽