Muri 04.09.2009 15:42
Han skæver kort til Jace. Lige da han rammer hans ben, sparker han hurtigt ud efter ham. Han rejser sig kort efter op, går ud i køkkenet og stiller sig i døren, mens han bare ser på Anzu.
Anzu 04.09.2009 16:08
Han falder, da Hauru rammer hans ben. Han ser vredt efter ham, men går så bare ud i badHan lader vandet ramme sin krop og nyder at blive ren igen og vasker noget af haurus blod af sig

Begge fundet på google og redigeret af mig
Billed nummer 2 forstiller Jace med vinger og sin le
Anzu 04.09.2009 16:10
Anzu står med ryggen til Hauru og tørre stille nogen af tingene af.Hun har ikke hørt ham komme
har ondt af Hauru.. Jace tæver jo løs på ham som var han en boksebold.. hun tørre en tårer væk fra sin kind.
Jeg ville gerne hjælpe ham.. men han ender med at dræbe mig hvis jeg pludselig er væk fra jace.. Piver hun ulykkeligt og holder en tallerken ind til sig

Begge billeder fundet på google.com
Muri 04.09.2009 16:16
Han smiler bare svagt, da Jace falder, før han bare ser på Anzu. Han lægger hovedet let på skrå og smiler igen svagt, da han hører hendes tanke. Han går lidt efter hen bag hende og lægger forsigtigt armene om hende.
Anzu 04.09.2009 16:23
Anzu lægger tallerkenen på bordet ved siden af vasken og bliver vildt forskrækket, da Hauru pludselig ligger armene om hende.Hun ryster bange, da hun er bange for han vil gøre hende ondt igen, men tør ikke skrige efter hjælp

Muri 04.09.2009 16:26
Han løsner sit greb om hende en smule, da han mærker hendes rysten."Bare rolig.. Jeg har ikke tænkt mig at gøre dig noget.. Jeg .. hørte bare din tanke..," siger han lavt.

Anzu 04.09.2009 16:30
Hun mærker han løsner grebet om hende og ser bange op på ham.Hun ryster stadig meget, da hun ikke ved hvad han kan finde på.
"jeg har ikke gjort noget.." siger hun bange og stoler ikke de mindste på ham, efter han sagde han ville slå hende ihjel

Muri 04.09.2009 16:32
Han slipper hende helt, men står stadig bare hende. Han sukker så og vender blikket mod jorden."Jeg hørte bare din tanke... Tak," siger han lavt. Han vender derefter ryggen til hende, går så ind i stuen og ligger sig ned på sofaen.

Anzu 04.09.2009 16:35
Hun flytter sig hurtigt, da hun får muligheden for det.hun sætter sig helt lettet ned og ser ud på ham.
"for.." tænker hun inden hun piver højt af smerter og tager sig til halsen.
Hun føler at en anden er ved at kvæle hende og hun piver meget, hun er blevet en smule sort på halsen og ved brystet af noget der ligner runer

Muri 04.09.2009 16:50
Han sætter sig hurtigt op, da han hører Anzus piv. Han ser så hurtigt ud mod badeværelset."Det var ikke mig!" siger han kort. Han tør ikke rigtig gå ud til Anzu, da han derfor vil kunne blive beskyldt for hendes smerte, hvis han er i nærheden af hende. På den anden side, får han sikkert skylden alligevel.

Anzu 04.09.2009 17:17
Hun skrigere højere og har flere smerter nu end før."få det til at holde op!.." græder hun meget og skriger videre.
Hun vrider sig smerte fuldt på gulvet

Anzu 04.09.2009 17:17
"Anzu!" udbryder Jace pludselig, da han kommer ud fra badet.Han skynder sig hen til hende, selvom han hun har et håndklæde om sig.
Han tager hende op og prøver meget at hjælpe hende, men kan ikke og holder hende bare ind til sig

Muri 04.09.2009 17:27
Han ser kort på Jace, før han rejser sig op og går hen til dem. Han lægger armene over kors og ser bare på Anzu, med et lettere tomt blik.
Anzu 04.09.2009 17:30
Runerne der er på hendes hals, ligner også dem hun havde på armen, som hun viste Hauru for noget tid siden.Hun skriger meget, da de følels som om de brænder hende hud.
Hun skriger om at de ikke bare vil slå hende ihjel på grund af smerterne i hendes krop.
Hun aner ikke hvad hun skal gøre eller hvad der sker, så hun skriger vildt højt lige pludselig

Anzu 04.09.2009 17:31
Jace holder hende helt ind til sig, og det smerter ham voldstom at se Anzu lide. "det skal nok gå anzu, det lover jeg, alt skal nok gå" siger han bange og kysser hende blidt på munden, selvom han godt ved det ikke hjælper hende.
Han holder hende helt ind til sig, så hun skriger ind i hans brystkasse

Muri 04.09.2009 17:58
Han sukker lavt, og går så langsomt lidt tættere på dem. Han lægger hovedet let på skrå, da han ser runerne, men trækker så bare let på skuldrene og rykker sig så lidt væk fra dem.
Anzu 04.09.2009 20:32
Anzu ligger så pludselig stille i Jace arme og er bevidstløs.Hun ligger bare hos ham og er vildt svag lige nu.
/OUT

Anzu 04.09.2009 20:34
Jace rejser sig op, løfter Anzu op i sine arme, rejser sig op og går hen mod sengen med hende, men stopper ved siden af Hauru. "du kan bare gå for nu, men får nok brug for du babysitter hende om noget tid" siger han stille, mens han ser ned i jorden.Han ligger hende og sig selv i sin seng og falder selv i søvn
/OUT

Muri 04.09.2009 20:39
Han ser på Jace, og smiler stort, før han hurtigt går hen til vinduet, og hopper ud af det."Jeg nægter at babysitte min egen kone. Jeg kommer aldrig tilbage til dette sted mere," siger han kort og fnyser lavt.
Der går ikke ret lang tid, før han er væk.
//Out.

Muri 11.12.2009 21:21
Hauru åbner stille døren, ser kort rundt, før han går ind og lukker stille døren efter sig. Han går så ind på værelset, smider sig på sengen og kort efter er han faldet i søvn.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1