For foden af vulkanen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 18:53
Hauru kommer løbende, lydløst, noget tid efter Anzu. Han stopper så op, lidt derfra og ser på Anzu og Jace. Han ser lettere irriteret på Jace, da han kysser Anzu, før han hurtigt løber hen og springer på Jace, bagfra(?).
"Skrid væk fra hende!" skriger han kort.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 18:55
Han står længe og kysser med hende, da han ikke har lyst til at slippe hende.
Han bliver en del overrasket, da Hauru springer på ham.
"slip mig din idiot!" udbryder han vredt og rasende. Han prøver at få fat i hans arm og smide ham væk

Begge fundet på google og redigeret af mig
Billed nummer 2 forstiller Jace med vinger og sin le
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.08.2009 18:56
Anzu havde ikke lagt mærke til Hauru var fulgt efter hende, så hun bliver selv en del forskrækket, da Hauru springer på Jace.
"Hauru! lad ham være i fred!" råber hun bedende og prøver at få ham væk, men dropper det, da hun ved hvor svag hun er i forhold til dem

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 19:00
Hauru når ikke rigtig at reagere, så Jace får smidt ham væk. Han kommer dog hurtigt på benene, og stiller sig lige foran Jace, og ser op på ham, og da han er lidt lille i forhold til Jace, virker han kun mindre skræmmende. Han forsøger kun at komme tættere på Jace, mens Anzu prøver at få ham væk, og da hun slipper, resultere det i, at Hauru læner sig ind til Jace og kysser ham på munden(?). Han spærre kort øjnene op, og slipper det hurtigt, før han igen kysser ham på munden og holder det(?).

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 19:03
Jace ser rasende og advarende på ham. Han skal lige til at få Anzu væk, da hun selv pludselig flytter sig.
Han spærre øjnene op, da Hauru kysser ham, og han bliver rasende da han fortsætter, så han skubber ham voldsomt væk (?)
Han springer hen og holder Anzu beskyttende ind til sig. "så det dig der har været sådan efter Anzu?!" råber han vredt

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.08.2009 19:05
Anzu ser overrasket på ham. "Hauru din player! lad Jace være!" knurre hun meget, men bliver hurtigt stille, da Jace holder hende beskyttende ind til sig.
Hun bliver helt salig og spinder roligt nu og ser vildt forelsket og glad ud.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 19:12
Han gisper kort, da han skubber ham væk, og falder ned at sidde på jorden, hvorefter han glider lidt hen af jorden. Han rejser sig så op og vender sig mod Jace og Anzu. Han lægger armene over kors, da Jace lægger armene om Anzu.
"Hvad mener du?" spørger han roligt.
"Jeg var kun efter hende før i tiden .. Nu er jeg gift med hende. Hvis du gerne vil have jeg skal stoppe med at være efter hende, så hold dig fra hende," siger han kort. Han undgår at gå tættere på, da han normalt ikke er i nærheden af folk der er højere end ham.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 19:32
Han skubber hende om bag sig, så Hauru ikke kan komme i nærheden af Anzu, uden at skulle forbi ham først.
"jeg vil forslå dig at du holder dig langt væk fra hende! du har gjort så meget skade på min mis!" siger han hårdt og voldsomt, inden han løfter Anzu op og springer et godt stykke væk med hende.
"du bliver her til jeg kommer tilbage skat" siger han helt roligt og blidt, inden han kysser hende på munden for at gøre Hauru rasende og misundelig.
Han vender sig over mod ham. "jeg skal nok søger for du ville ønske du aldrig havde mødt hende!" siger han voldsomt, inden han får sorte vinger og en le i hånden.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.08.2009 19:35
Anzu bliver vildt forskrækket, da Jace pludselig løfter hende op og springer væk med hende.
Hun sidder på jorden bag ham nu og ser bedende på Hauru.
"hauru stop nu.. Du må ikke gøre ham noget.." piver hun, inden hun ser overrasket på Jace vinger og ser en del skræmt på leen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 19:44
Han smiler svagt og hæver let det ene øjenbryn.
"Din mis? ..... Hun var min først," siger han kort. Den sidste sætning siger han med en lettere bestemt tone.
Hans smil forsvinder hurtigt, og han fnyser kort, da han kysser hende.
"Jeg synes nærmere DU skal holde dig fra hende," siger han lavt. Han ser så på Anzu, da hun beder ham stoppe, og siger, han ikke må gøre ham noget.
Det tror jeg slet ikke er muligt, tænker han kort, før han igen ser på Jace.
"Nej. Jeg ville bare ønske, DU ikke havde mødt hende. Så ville jeg ikke have dether problem ligenu," siger han kort.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 19:48
"Kan godt være hun var din først, men nu er hun min." siger han hånligt og smiler roligt.
Han bruger sin ene evne til at løfte hende op med og lader hende blive i luften, mens han vender sig om og ser på Hauru.
"og nu er det din tur for alt hvad du har gjort mod hende!" siger han rasende.
Han ligger sin le, da han ikke ser hauru som nogen stor trusel.
Han overfalder ham så og prøver at slå ham voldsomt i hovedet (?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.08.2009 19:50
Anzu bliver forskrækket, da hendes fødder pludselig flytter sig fra jorden og er et godt stykke op i luften.
Hun følger med i kampen og har det vildt dårligt over de kan komme til skade.
"drenge! hold nu op.. jeg ber jer.." hun er vildt trist og prøver at komme ned, men kan ikke.
Jace vil gøre alt for at beskytte mig.. jeg er hans svage punkt.. Piver hun stille og der løber tårer ned af hendes kinder

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 19:58
"Okay. Fair nok. Behold hende," siger han kort, egentlig kun for ikke at få bank. Han går hurtigt et skridt til siden, da Jace prøver at overfalde ham, så han falder ned på jorden i stedet(?).
Han tænder så en ildflamme i sin hånd, sætter sig ned på hug og lægger hånden på Jace, så der går ild i ham(?). Så rejser han sig op igen, dog beholder han flammen i sin hånd, bare så han er forberedt.
"Hvis det ikke gør noget, har jeg egentlig ikke ret meget lyst til at blive slået halvt fordærvet, såh .. Hvad med.. at jeg bare går lidt væk i stedet?" spørger han kort og smiler svagt, før han går nogle få skridt væk fra ham.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 20:03
Jace rammer hårdt jorden inden han hurtigt rejser sig og flytter sig fra ilden.
"fint, så beholder jeg min mis" siger han roligt nu, inden han flyver op for at hente hende. Han løfter hende roligt ned på jorden igen, mens han holder hende ind til sig.
Han ser over på Hauru. "og du holder dig fra hende!" knurre han advarende og viser tænder

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.08.2009 20:06
Hun holder meget fast i Jace, da han flyver ned med hende, inden hun springer ned på jorden og er lettet over at kunne mærke jorden under hendes fødder igen.
Hun ser hen på Hauru og er lidt nervøs for hvad han vil gøre, hvis hun møder ham alene igen. Hun skal til at vakle over mod Hauru, men opdager halskæden om hans hals og bliver nervøs

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 20:11
Han knuger hånden kort sammen, og da han åbner den igen, er ilden væk.
"Og hvad hvis jeg ikke gør?" spørger han kort, og begynder langsomt at gå hen mod dem. Han ser kort på Jace, da han viser tænder, men smiler så bare.
"Jeg er ligeglad med dine tænder. Det kan ikke skræmme mig, hvis det er dét, du tror," siger han kort.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 20:17
"Så slår jeg dig ihjel!" siger han advarende. Han knurre Anzu ind til sig, så hun ikke kan gå nogen steder, men heller ikke komme til skade.
"jeg har fået hende, hvad vil du? stadig kæmpe?!" spørger han hårdt og knurre Anzu ind til sig

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.08.2009 20:18
Anzu putter sig ind til Jace og nyder hans duft.
Hun ser hen på Hauru med lidt triste øjne, da hun føler hun har svigtet ham, men har heller ikke lyst til at gå fra Jace.
"Hauru.." hvisker hun stille og har tårer i øjnene

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.08.2009 20:23
"Det kan du ikke," siger han kort og smiler stort. Han går helt hen til Jace og Anzu, og stiller sig lige foran Jace.
"Nej. Men hvis jeg ikke kan få hende, må jeg jo vælge en anden, ikk?" siger han kort og smiler igen. Hans smil forsvinder hurtigt og han ser på Anzu.
"Hvad?!" spørger han kort.

Jace Morgenstar

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 110 år

Højde / 192 cm

Anzu 30.08.2009 20:28
"Så tag en anden, du skal bare holde dig fra Anzu" knurre han.
Han bliver sur da han råber af hende. "du skal ikke råbe af hende!" knurre han og prøver at slå ham voldsomt i hovedet, mens han holder Anzu helt ind til sig

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath , Chibi, Helli , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11