Uzuri 07.01.2009 18:07
"Kinzu.. Det er da et meget pænt navn. Jeg hedder Cennet." Sagde Cennet og smagte på den stærke te, med et smil. Hun så lidt på Tetrez, som åbenbart godt kunne lide teen. "Nå, men hvorfor kom i forbi?" Spurgte hun, for at få bolden på deres bane. Kinzu 07.01.2009 18:16
"Tak," sagde han til Cennet. Han skævede lidt til Tetrez, der stort set ikke havde sagt mere end nogle få ord til ham endnu. Derefter kiggede han igen på Cennet."Jeg... kom her vel bare... tror jeg nok," svarede han lidt usikkert. Han havde jo egentligt ikke nogen grund til at komme forbi her. Han var faret vild i sneen, på en måde. Kendte ikke området så godt. Alting så anderldes ud i mørke og dækket af sne og is. Det var helt tilfældigt, at han netop var gået forbi søen og fået øje på Cennet, der skøjtede rundt på isen.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra

Billede herfra
Luchious 07.01.2009 18:23
Tetrez trækker på skulderne og sænker sin kop hvor han hviler den ved hans lår."Det sker jeg går langt når jeg tænker... Kom vel også bare forbi..." siger han kort og tomt, hvorefter han bliver stille igen.
Ser på hverken Cennet eller Kinzu.
Han kan ikke mærke nogen grund til at sige mere end det der bliver spurgt.
Uzuri 07.01.2009 20:22
Cennet så lidt opgivende på dem efter deres svar. Hun følte lidt hun var den eneste der gjorde noget for at holde samtalen igang. Hun rystede på hovedet og drak alt teen. Hun rynkede lidt på næsen over den stærke smag, men havde det straks bedre. "To sekunder." Sagde hun efter hun havde fyldt koppen halvt med te. Hun gik ind i bryggeværelset og kom ud med en hel kop. Hun smilede og drak en stor del af 'teen'.. Kinzu 10.01.2009 10:21
Kinzu tog en stor slurk af sin kop te. Teen var lidt for varm for ham, og han brændte tungen, så han stillede hurtigt koppen fra sig igen. I stedet gav han sig til at betragte de to andre, og lod blikket hvile et sekund længere på Cennet, der åbenbart meget godt kunne lide teen, siden hun drak så meget./Kinzu Izmir

Billede herfra

Billede herfra
Uzuri 11.01.2009 19:43
Tiden gik og gik og huset var først tomt efter midnat. Cennet var taget på kroen og de var vel taget hjem. //OUT
Uzuri 09.02.2009 00:47
Cennet dansede rundt mellem de tætte træer. Hun havde lige været ovre i kroen og havde fået lidt for meget. Nu snurrede hun rundt og hoppede rundt, mellem de mange træer. Hun faldt et par gange og snublede hele tiden, men det gjorde ikke hendes humør noget. Hun var gået tilbage til de orange - røde kjoler. Hun havde i en periode haft bukser på og så en lang bluse, men det var alt for tæt og stramt. Hun blev nødt til at have noget på, hun følte sig fri i.Hun grinte lidt for sig selv og udstrålte tydeligt beruselse. Hendes røde hår var vokset meget og fløj rundt omkring hende. Hun overvejede lidt om hun skulle hoppede i søen, men kom hurtigt i tanke om den dag hun faldt gennem isen og hvor koldt det havde været, så selv om hun var mere fuld end nogensinde, så holdt hun sig væk fra den store sø. Hun smilede lidt og grinte stadigt og højt. Hun stoppede lidt og nød suset af til dels at være beruset og til dels at være rundtosset.
Uzuri 09.02.2009 01:08
Cennet opdagede ikke Taylors tilstedeværelse, før han sagde noget til hende. Indtil da, var hun bare blevet ved med at snurre rundt. Hun betragtede ham med et undrende blik. I den her tilstand, ville hun ikke kunne skelne en mus fra en kat, så det var klart at hun i første omgang ikke kunne kende ham.Dog efter lidt tid, begyndte det at gå op for hende, at det var ham der havde hjulpet Samson. Ham der havde fanget Cennet og derved været en væsentlig brik i det med at Rex blev slave. "Dit lede.. svin!" Råbte hun og løb imod ham, for at da hun nåede hen til ham at slå ud efter hans mellemgulv.
Hun havde gået rundt, når altså ikke havde drukket hjernen ud, og følt sig enorm skyldig og ulykkelig pga. Taylor og Samson. "Hvor kunne de bilde sig ind.. Sådan at.. At tage ham som slave?" Tænkte hun, mens hun stadigt blev ved med at slå ud efter Taylors mellemgulv. Hvis ikke hun havde været fuld, havde hun aldrig turdet at slå fra sig og slet ikke slå ud efter nogen, der ikke havde gjort hende noget.. Ihvertfald ikke for nylig. Men nu hvor hun var fuld, var hun en helt anden.
Uzuri 09.02.2009 01:29
Cennet betragtede ham med et vredt blik. "En af dine.. venner?" Spurgte hun og man kunne spore en del foragt i hendes stemme, da hun sagde venner. Hun rystede irriteret på hovedet af ham og vidste godt at det ikke nyttede noget at forsøge sig igen, med hendes ynkelige angreb. Hun var ikke ligeså stærk som ham og hun havde ingen brygge på sig, så det var nok bedst at holde sig væk fra ham. Hendes ildrøde hår blæste vildt i vinden, som hun stod der og stirrede vredt på Taylor, med månen bag sig. Hun lukkede kort øjnene. Og kiggede opgivende op på ham. "Hvad vil du her? Må man ikke engang få fred i sit eget.. hik.. hjem.." Hun prøvede at se stærk ud, men det at hun svajede fra side til side, ødelagde ligesom illusionen. Det hjalp heller ikke særlig meget, det at hun hikkede.
Uzuri 09.02.2009 01:51
Cennet så undrende - dog stadig vredt - på ham. "Hvilken aftale..?" Spurgte hun og blev et øjeblik fyldt med.. nej, ikke frygt.. Men nervøsitet, over om hun nu havde lavet en eller anden aftale med ham, mens hun havde været fuld. "Og det er ikke mærkeligfarvet vand.. Det er brygge.. Og jeg ville aldrig arbejde sammen med dig!" Sagde hun irriteret over ham. Hun lagde sine arme over kors, mens hun afventende så på ham. Hun kvalte et gab og blinkede lidt med øjnene. Hun havde siddet ved kroen hele dagen, fra helt tidlig morgen og var efterhånden blevet træt. Desuden blev hun altid træt, når hun var fuld..
(Bliver nødt til snart at gå.. Min mor beodrer mig i seng =( )
//Fryse.. Tror jeg? :|
Uzuri 09.02.2009 13:19
Cennet betragtede ham lidt. Ville han nu snyde hende eller noget? "Hmm.. Det er jo egentlig rimelig svært at få fat i noget godt at drikke, her for tiden.. Og jeg har jo en del brygge til overs.." Tænkte hun og kunne ikke rigtig finde nogen ulemper, ved dette.Dog var hun lidt mistænksom overfor Taylor. Han var trods alt ikke en helgen og han arbejdede vist nok for Samson. "Hmm.. Måske kunne vi godt finde ud af noget.. hik.. i den stil.." Sagde hun en smule tøvende, men alligevel med en beslutsom stemme.
Sprutten var blevet sat meget op, da der var mange, lige her for tiden, som flygtede fra problemerne, gennem sprutten, plus så var der mangel på sprut bryggere(?), så hun blev nødt til at arbejde meget for at få råd til sprut. Derfor ville det nok være en fordel, hvis hun kunne få sprutten fra ham og det eneste han skulle have til gengæld, var brygge.
Uzuri 09.02.2009 18:03
Cennet nikkede så.. "Fint.. Det er en aftale.. Vil du have nogen nu?" Spurgte hun og ville helst have ham væk med det samme. Desuden var hun gået igang med at bygge et til værelse, og selvom det var mørkt nu og sådan noget, ville hun gerne have det færdigt. Det var allerede næsten færdigt, da det at hun så tit var fuld, gjorde at hun hele tiden ville igang med noget, så hun ikke tænkte så meget over om hun havde tømmermænd og sådan noget. Hun betragtede ham lidt og prøvede at glemme at han havde hjulpet Samson, med at gøre Rex til slave og prøvede at se ham, som hendes vej til lidt mere at drikke. Uzuri 09.02.2009 22:36
Hun så lidt overvejende på ham, men besluttede at det nok var godt nok. Når det var den bedste sprut, som han jo så fint beskrev det. "En aftale.." Sagde hun og rakte hånden ud, for at forsegle aftalen med et håndtryk. Det kunne vel ikke skade nogen. Og det var jo egentlig bare hurtige penge.. Ikke direkte penge, men det at hun ikke selv skulle betale for sprut gjorde jo at hun fik flere penge. Hun så afventende på ham og prøvede at tænke klart. Hvis ikke hun havde været fuld, ville hun sikkert ikke sige ja til det her.. Eller måske.. Hvis hun havde været ædru, så ville hun sikkert gøre alt for at få noget sprut, så man kunne måske endda gå så langt som at sige, at hun hurtigere ville sige ja, hvis hun var ædru.
Uzuri 10.02.2009 00:19
Cennet så halvtræt på ham.. Hvad skulle hun gøre ved bryggene.. Skrive noget forkert på dem? "Jaja.. Så siger vi det.." Sagde hun og svajede lidt til den ene side. Hun tog, af refleks, blidt fat i hans skulder, for at få balancen. Efter hun havde fået balancen igen, så hun lidt på hendes hånd og så op på ham. Hun slap ham hurtigt og prøvede at ignorere den akavede stilhed.Hun rodede lidt i det røde hår og betragtede ham. Hvorfor kendte hun ham overhovedet? Hvorfor var hun sammen med sådan nogle typer som ham.. Hun rystede opgivende på hovedet. Sprut.. Sprut var jo selvfølgelig svaret.. Hun sukkede, men mindede sig selv om, hvorfor hun overhovedet begyndte at drikke. Stemmerne. De var blevet værrer og værrer og hun var bange for at hun måske var blevet sindsyg. Hun havde hørt stemmer hele tiden og så havde Tetrez taget hende med på kroen og ladet hende sove hjemme ved ham.. Så meget kunne hun huske. Og han havde hjulpet hende op fra vandet. Hun smilede lidt ved tanken om Tetrez. Selvom hans øje var fuld af had og og ondskab, så havde han alligevel været meget sød ved hende.
Uzuri 10.02.2009 02:08
Cennet så lidt undrende på ham. Hun kunne skam godt forstå, hvis han ikke ville have hjulpet hende og hun ville også kunne forstå hvis han godt ville hjælpe hende, men dette var alligevel lidt for svært at overskue for Cennet. Ihvertfald når hun var fuld. "Hvorfor tog du fat og så slap?" Spurgte hun og havde ingen problemer med at være direkte. Hun overvejede lidt om han måske ikke var så ond, som han umiddelbart havde virket som han var, men hurtigt tænkte hun på Rex og så var det alternativ gemt væk. Hun så halv afventende på ham, men på ingen måde vredt over at han havde hjulpet hende eller noget. Hvorfor skulle hun også være sur over det? Hun kunne ikke forstå, hvorfor han overhovedet havde taget fat, når han alligevel slap, med det samme.
Uzuri 10.02.2009 16:17
"Jeg er ikke en tøs.. Jeg er en.. kriger!" Sagde hun og fik et drømmende blik i øjnene, da hun sagde det sidste ord. Hun smilede stort, mens hun lyttede til ham. "Hold dog op.. Jeg spurgte bare.. Hik.." Sagde hun hikkende, med en halv irriteret stemme. Hun snurrede kort rundt, men stoppede hurtigt, da hun var ved at falde med det samme. Hun fniste lidt for sig selv, men overvejede om hun skulle drikke en bryg, så hun kunne blive mere klar i hovedet. Sådan nogle havde hun. "Er du forelsket i det der træ, eller hvad?" Spurgte hun og hentydede til hans gentagne bevægelse over til træet. Uzuri 10.02.2009 18:30
"Årh, hold dog op.. Jeg har mine kilder.. Jeg kunne sikkert blive en rigtig god lysets kriger.. Hvis jeg gad.. Hvilket jeg uden tvivl ikke gider.." De sidste blev sagt som en mumlen, men resten var højt og stolt. Hun smilede stort. "Som om du kunne blive en.. mørkets kriger? Hmf.." Fnøs hun irriteret over at han troede at han var bedre end hende. "Du kan da bare komme.. " Sagde hun med den samme provokerende stemme, som han havde."Tror du jeg er bange for dig?.. Hik.. Hvad kan du gøre..?..Hik.. Binde mig, ligesom sidst.. Uuuh.. Jeg bliver godt nok bange.." Sagde hun med et lille smil, mens hun kæmpede for at holde balancen, da hun helst ikke ville se dum ud ligenu. Selvom hun nok i forvejen ikke så helt så elegant ud, sådan som hun hikkede mens hun talte og sådan noget.
Uzuri 10.02.2009 18:51
Hun rystede skeptisk og halv hånligt på hovedet. "Måske er det du kan se - i mine øjne - afsky og foragt for dig.. Men ikke frygt.. Jeg er ikke bange for noget eller nogen!" Sagde hun højt og blev en smule overrasket over hvor stor hendes stemme var, da hun sagde det.Hun vidste dog godt inderst inde at det ikke passede. Hun viste dog meget sjældent. hvis hun var bange for noget. Men det var slet ikke umuligt. Hun så afventende på ham. Hun kunne ikke se hvad der var så farligt ved ham. Sår og skader kunne hun heale med en bryg. Psygiske skader.. Det skulle hun nok klare. Hvad kunne han ellers gøre ved hende?
Uzuri 11.02.2009 15:35
"Hvem..? Mig selv.. Og stemmerne.." Sagde hun som om det at høre stemmer var det mest naturlige over hovedet.. Hun betragtede ham lidt med et overlegent blik. Hmf.. Som om hun var bange for ham?Hendes røde hår flagrede lidt i den milde vind, men hun ænsede slet ingenting. Det gjorde hun aldrig når hun var fuld. Hun tænkte kort på Tetrez' advarsel imod at være fuld. "Hvad ved han om det..? Så meget drikker jeg heller ikke.." Tænkte hun mens hun prøvede at overbevise sig selv om at hun havde ret.
Uzuri 11.02.2009 17:14
"Nej, nej.. De fortæller om mord og fattigdom og alle mulige forfærdelige ting.. Og så drak jeg noget og så gik de væk.." Sagde hun og smilede stort da hun sagde det med at de var væk. Hun svajede en smule, men skyndte sig at få balancen tilbage. Hendes ansigt var prydet af et stort smil og et par store røde øjne, mens hun afventende betragtede ham. "Hvad hedder du egentlig?" Spurgte hun så og ville have en sikkerhed, hvis nu han endte med at snyde hende, i deres lille aftale..
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8
Lige nu: 0 | I dag: 8