Ved Vandfaldet

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 16:56
hun smed den beskidte kjole på jorden og trak sit sværd, da Kragen bliver smidt foran hende, vresser hun af ham.
Hun rykker tætter på ham.
"du har bare at lytte når jeg taler til dig!" siger hun og teleporter sig om bag ham og er klar til at stikke ud efter ham...
hun brød sig ikke om folk som ham, pinet folk for ingen verdens nytte, drengen der havde sikkert ikke engang gjort noget?

billede af mig
Samson's slave...

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 30.07.2008 17:03
Mirale hævede let et øjenbryn af Dantel, hvorefter hun sendte hende et overlegent blik. Hvor var hun dog egentligt kedelig. En kamp var en kamp, og derfor burde kvinden ikke blande sig. Nu var drengen også stukket af. Hun lagde roligt armene over kors, før hun skævede til Samson, og så derefter vagsomt tilbage på Dantel, da hun telepoterede sig om bag Samson, åbenbart klar til at angribe ham. ,,Byvagt? Jeres humør er altid så kedeligt." Lød det en smule irriteret fra hende, uden overhovedet at flytte blikket fra byvagten, eller var det en kriger fra dronningen? ,,De er lige kommet, og derfor har De ingen forstand på, om det var ikke denne dreng der startede." Hun gjorde et kast med hovedet, for at hentyde til drengen som havde stukket halen imellem benene, ligesom så mange andre ville have gjort.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 17:03
Da Dantel forsvandt fra det sted hvor hun stod, lukkede han øjnene, og mærkede pludselig hvor tæt hun var på ham.
Han smilede stort.

"Jeg lytter altid..," Brummede Samson med et meget stort smil på læben.
Samson havde vendt sig mod Dantel først, og når nu Dantel stod bag Samson, lå daggerten bag Dantel.
Daggerten rørte nu på sig, og en susen føg lige forbi Dantels ene øre.
Samson rakte sine hænder op.
Måske troede Dantel nu, at Samson ligesom ville have en slags våbenhvile, men der kunne hun nu godt tage fejl.
Daggerten fløg lige op i Samsons højre hånd, og han snurrede rundt, med daggerten pegende mod hende.

"Så.. var det ikke dig jeg slæbte hen af jorden for lang tid siden?" brummede Samson og smilte et stort ondskabsfuldt smil.
Han skævede kort mod Mirale, inden han atter så på sin modstander.
Han var lidt ligeglad med at Ryan var flygtet fra ham. Han nød det jo bare. Folk der flygter fra ham, har åbenbart endelig fundet ud af hvem han virkelig er.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 17:23
da den flappet tøs blander sig, hun ryster på hoved, dette var hendes pligt at sætte folk som Samson i fængsel. hun kunne bare skride hvis hun havde noget imod det.
"jeg er Byvagt? jeg ved at han er en der burde være i fængsel." siger hun surt. hun kan osse læse samson's tænker og se hvad han her lavet før hæn

hun bliver letter overrasket da daggerten flyver forbi hendes øre, men hun hopper et skridt tilbage da han stikker ud efter hende, hun er rimelig sur.

"jo det var mig!" råber hun højt. hun kigger over på vandfaldet og lidt efter kommer en vand stråle flyvende mod Samson's hoved, med mere voldsomt tryg end hvis det var en brand slange.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 17:32
"Fængsel siger du? Aah.. Kan det nu også være rigtigt?" brummer Samson og smiler stort.
*Kæft der gik lang tid før det overhovedet har været på tale! Efter utallige voldtægter, at spærre folk inde, at tage folk som slaver, at behandle folk som svin, at presse folk til ting de ikke vil, at dræbe Freyjas spædbarn, at dræbe Freyjas elskede, og give hende hans afhuggede hoved.. Behøver jeg at remse alle de ting op for mig selv? HA!* Samson lo lidt.

"Åh ja.. det var dig!" Samson havde ikke rigtig oplevet så tit, at støde ind i en byvagt, og egentlig morede det ham meget.

"Hun har ret! Ham der, han startede!" Samson nikkede, og lavede et lille angel-face, men der kom hurtigt et stort og stykt smil frem på hans læber.
Hvor han dog elskede livet! Men også, at tage andres liv!

Han så mod vandsøglen.

"Du keder mig altså nu lidt..," brummede Samson, og lavede nærmest sådan en lille 'kugle' som et magnetisme felt, der lagde sig en meter ud fra ham til alle sider.
Vandet slog hårdt, det kunne han godt mærke.
Han måtte koncentere sig MEGET for at kunne have det felt fremme, men han var jo også rigtig god til at fremane det felt.
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 30.07.2008 17:37
Mirale trådte roligt et skridt tilbage, mens hun betragtede kampen imellem byvagten og Samson. Mens hun stod der, prøvede hun at lure deres evner af, til en anden gang, hvis hun skulle komme i kamp med dem. Det ville ihvertfald være en fordel for hende. Dantel havde brugt vand og telepotering, mens Samson kun havde brugt magnetisme, som hun ærligt talt måtte indrømme, var en smule smart. Hun betragtede dem roligt, mens de var optaget af kampen, og mens hun i sine tanker nævnte deres fejl. Hun håbede at kunne lære af dette, og selvom hun også gerne snart ville i kamp mod lyset, så følte hun sig alligevel godt tilpas nu når hun stod og så på, og lærte af de andres fejltagelser.
- Hun bestemte sig for at trække sig tilbage, efter en kort tid, hvor hun havde været fuldstændig opslugt af kampen. Hun forsvinder derfor ind i skoven, med hætten oppe omkring ansigtet, ligesom da hun kom.
//out.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 18:09
hun Læser Samsons tænker hele vejren igennem at han nærmest tilstår inde i sit hoved.
nu havde hun god grundt til at sætte ham i fængsel, selv om hun regner ed at der mere skal en lyserset kriger til denne opgave?

"mor dig så længe du kan! og hvorfor skulle jeg tror på dig?!" siger hun vredt, tænkt at jeg prøvet at overbevise hende om andet?
da han lavet magnet feltede om sig selv fik hun den til at støde ind mod kulgen rundt om Samson flere gange med stor kræft...

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 18:15
Samson gad dårligt nok at holde det felt længere.. Han kunne jo ikke gøre noget om helst andet.. Men han besluttede sigfor at holde det en smule endnu.
Samson grinte ustandseligt.

"Jeg morer mig allerede, og kommer til at gøre det meget længe endnu... Kan en byvagt som dig, ikke finde på andet end noget ynkeligt vand?" hånede Samson med et hæsligt grin efterfulgt. Han sørgede for at holde magnetfeltet på dets plads, men det var lidt svært når han talte, så der kom noget vand igennem, men ikke meget.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 18:26
hun vræsser af ham, da han bliver ved med at grine, hvor var han dog flabet! hun blev mere og mere vred.
Normalt var hun fredlig eller mere fattede, hvis man kan sige det sådan...?
alt vandet samler sig som et ekste lag unden på Samsons kulge ting (^^"). hvor efter hun fryser vandet til is, mest for at tvinge Samson ud.

"kom ud din Kujon!" råber hun surt, han gemte sig som en lille rotte, ligesom den rotte der havde været hendes morgen mad og slukkede hendes blodtørs...

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 18:31
Sanmson smiler stort.
Han ser ud fra isen, og hen på hende.

"Du burer mig jo nærmest inde.. Ville det ikke være nemmere for dig, at fjerne det, så er jeg jo sådan set ude?" Sagde Samson lettere flabet.
Hans kropstilling inde i kublen var også meget flabet.
Han stod og lagde vægten på det ene ben, og satte arme i siderne.

"Efter min mening, ville det være meget nemmere.. Ellers kunne du jo også komme herind? Jeg har jo set dit lille forsvindings nummer!" Samson smilte fornøjet.
Dette var klart en ny hobby! At fornærme byvagterne!
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 18:50
hun smilet let af ham og gik hen til is kulgen, hun så ind gennem den.
hun fremkalde tre knive fra By vagternes våbenkammer, så snart de er fremme flyver de mod kublen af ren raseri, kulgen bliver slået i stykker og Knivende vil måske ramme Samson, i en højde af maven.

"jeg gider ikke se på dit grimme fjæs!" råber hun af ham.

man kan se på hende at hun har lyst til at skære hans grimme fjæs af, fra resten af hans krop.
hun rykker sig lidt væk det der flyver is splinter rundt i luften.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 18:58
Samson havde stoppet sit felt, da isen havde lagt henover det og ikke rigtig gik længere.
Samson kunne godt se Dantel. Da hun kastede knive efter ham, kunne han kun lige fokusere på to af dem, og det var dem der var lige foran ham. Den trejde snittede ham i siden.

Han så ned mod snittet, som der nu piplede små røde dråber ud af - blod.

"Så glo dog væk.. Det ville også være meget nemmere alting så!" brummede Samson som stadig så lidt på riften.
Det sveg ja, men Samson havde prøvet det der var værre.
Isen var blevet smadret, og lå nærmest i skår rundt omrking ham.
Han havde fået hvide rifter på huden af nogen af isstykkerne.

Han trådte frem mod Dantel.
"Må jeg lige spørge om en ting? Er det ikke meningen at I skal holde orden i dette land? Synes du selv det går ret godt, når det er dig der skaber kaoset?" brummede Samson helt 'alvorligt', som jo bare var en ren falsk alvorlig tone.
Han prøvede at få hende hen til sig, med sin magnetisme evne.
Han rakte samtidig sine hænder ud, og forberedte sig på hvad end hun kunne finde på at gøre nu.

//frys
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 19:31
hun smilet lidt af ham, lige nu var hun overhoved ikke som hun plaget.
"hvorfor skulle jeg det, når du skal i fængsel?" siger hun roligt, men bliver lidt sur over hvad han.
siger for han har måske lidt ret, men hun ville ikke lade ham slippe denne gang selvom han overrasker hende lidt ved at sige det.
så hun ligger ikke mærke til at han trækker hende tætter på
"jeg skaber ikke kaose? jeg søgere for folk som dig ikke gør?" siger hun surt.
selvom hun stadig ikke ligger mærke til at han tiltrækker hende

(tiltrak, frastød, tiltrak, frastød og frys ^^XD)

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 19:59
Samson smilte roligt og da hun kom nærmere og nærmere ham.
Han tiltrak hende ikke så meget igen, bare sådan lidt for lidt.
Han varmede sin håndflade op, så den blev brændende varm, men det kunne man ikke se.
Samson trådte et lille skridt nærmere hende.

"For i realiteten skal du bare skabe orden.. Ikke sandt? Og lige nu, så er der orden her, bortset fra det du selv lægger op til, som rent faktisk er kaos! Du er måske ved at gå over og blive slem?" Han hævede øjenbrynenne lidt og smilte roligt.
Han holdt øje med Dantels bevægelser. Hun var jo trodsalt byvagt, og han gad alligevel ikke at sidde derinde bag træmmer og glo!
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 20:15
hun ser fornærmet på ham.
hun ligger ikke rigtig mærke til det, men hun forventer et angrab, hvilket stresser hende så den stakkels tøs glemmer sine evner.

"i Realiteten skal jeg sætte dem der skaber uorden i fængsel, sådan nogle som dig!" råber hun og hugger ud efter han med sværdet, men fordi hun er nervøs og stresset, rammer hun ikke særlig godt så hun kommer til at hugge i jorden lige ved sidan af ham, man kan høre der er kræft på.
"og jeg er ikke ved at blive ond!" råber hun, men man kan høre på hendes stemme hun er nærvøs, meget nervøs.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 20:21
"Sådan nogle fantastiske mænd som jeg ? Sikke en skam..," Siger Samson og ser lidt på sværdet der bliver hugget ned ved siden af ham.

"Det var ikke pænt gjort..," brummede Samson.

"Hvis du dræber mig nu, ville en anden kunne melde det som drab på en.. uskyldig... jeg har jo indtil videre kun forsvaret mig?" Samson ser koldt på hende, og hvor han nyder hendes nervøsitet!
Han kan mærke usikkerheden i hende, og det gør blot hans ord stærkere..
Der skulle åbenbart ikke ret meget til at få hende i denne situation, hvor hun blev nervøs.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 20:38
"du er ikke spor fantastisk! og hvis jeg dræber dig vil jeg bare gøre dette land en tjeneste, jeg har læst dine tænker! jeg ved hvad du har lavet!" hun råber stadig og prøver at Skule, at hun er nervøs.

hun teleporter sig længer væk fra ham, tror hun! men endelig liggende endenunder ham.
måske ikke så heldig, men hun ser sin Chance og sparker ud efter hans skrid.
hvorefter hun rejser sig op omme bag ham og hvis han bukker sammen vil hun prøve at sparke ham i ryggen, så han vælder. Sværdet ligger på jorden under hans fødder.

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 20:50
"Tak skal du have.. Jeg synes også at jeg er fantastisk.. rart du også kan se det..," brummede Samson smilende.
*En tankelæser.. så kan du jo høre hvad jeg tænker lige nu.. Så slipper jeg da det besvær at tale.. skønt..* tænkte Samson og smilede til hende.
Samson bliver sparket i skridtet - typisk.
Han tager med begge hænder til det, og går ned i knæ.

"Sæk! Tøs! Svans!.." begynder han og bider sig så i læben, og kniber det ene øje sammen.
Han bliver kort efter sparket i ryggen, og han falder forover.
Sværdet kommer over til hans hånd, og han stikker det ret op for sig, mens han ligger der.
Han ruller rundt en enkelt gang, og kommer atter på benene.

"Kom herover!.," brummede Samson utålmodigt, som stadig føler en vis smerte et vis sted. Han peger foran sig, som tegn på at han ville have hende til at komme og stille sig foran hende.

"Det er fandeme svagt af dig, at sparke mig på min diller!" snerrede han, mens han stadig havde en hånd ved sit skridt.
*Ikke første gang.. man må se at opfinde et eller andet besyttelse til lige netop det sted! Ellers.. må jeg selv finde på noget!* Samson tænkte, at han måtte gemme den idé til et andet tidspunkt, hvor han havde tid til at tænke lidt over det.
//Nova \\

Dantel Nemo

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nemo 30.07.2008 21:08
hun væsser af ham og visser sine vampyr tænder, hun hader at han smiler sådan til hende.
Men griner selv da han ømmer sig, det var så noget der morret hende.
da han begynder at svine hende til væsser hun af ham igen

"du bestemmer ikke over mig på nogen måde jeg er ligeglad med at du synes det svagt? det virkede jo?" vrisser hun af ham, tænkt at han ville bestemme over hende, det var ikke til at diskotere.
hun griner af hans tanker.
"du skal nok ryge i fængsel det skal jeg personligt søgere for!" siger hun surt, men kan stadig godt høre hun er nervøs, selvom det er blevet beder. Samson skal nok gøre noget for at gøre hun forbliver nervøs og halvt bange...

billede af mig
Samson's slave...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.07.2008 21:14
*Nu kan det være nok!* tænkte Samson. Han behøver jo ikke at sige det, men bare tænke det.
Hans hånd er varmet op til at det rent faktisk er hvidglødende på hans håndflade, men den var ikke vendt mod hende, men havde ryggen af hånden vendt mod hende, så hun ville ikke kunne se det.
Han gik med raske skridt hen til hende, og lader som om at han bare skal svine hende til.
Han ser ned på hende og smider det sværd som han havde i hånden, væk fra sig, og væk fra Dantel selv.

*Var dig!* tænkte Samson og kneb øjnene truende sammen, inden han prøvede at tiltrække begge hendes fødder til jorden, sådan så hun ikke lige ville kunne rende nogen steder på gå-ben (ok?).
Han prøvede at sætte sin meget meget MEGET varme hånd lige op over hendes bryst, som jo var bart.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: CassondraLillith123
Lige nu: 1 | I dag: 13