Under nogle klipper, der rager ud over sandet.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han rykker sig lidt da Murizz skubber ham, han skynder sig så at rejse sig, og går imod ham.
"Murizz.." Mumler han lavt, og ser selv ned i jorden..
"Det er anderledes nu.. fordi jeg virkelig elsker dig! Højere end noget andet i hele verden!" udbryder han, og ligger armene om Murizz og knuger ham ind til sig..
"Du må ikke forlade mig.. Du må aldrig forlade mig.... Bliv hos mig" kommer det lavt fra ham.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 08.11.2009 21:03
Han ser bare på ham med halvstore øjne, mens han bare snakker, men da han lægger armene om ham, ser han lidt væk.
Han siger ikke noget i noget tid, hvor han bare står og stirre ned i jorden.
"... Okay," kommer det pludselig fra ham. Han ser op på Felix.
"Jeg tror på dig. Og jeg forlader dig ikke," siger han kort.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han ser på ham.
"virkelig? Lover du det?" kommer det fra ham, mens et bredt smil kommer frem på hans læber.
Han knuger ham endnu hårdere ind til sig, mens han blidt kysser ham på kinden en enkelt gang.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 08.11.2009 21:23
Hans skæve smil forsvinder langsomt igen, da han spørger om han kan love. Han ser så lidt væk igen.
"Øhm .... Det ... Det kan jeg ikke love .. Hvis jeg bliver såret igen, ved jeg ikke om jeg kan være sammen med dig mere," siger han lavt. Han smiler svagt over hans kys på kinden.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han smiler skævt. "jeg gør det aldrig igen.. Det kan jeg love dig" siger han roligt, og kysser ham kærligt på munden..
"Jeg elsker dig frygteligt meget" mumler han så lavt, og hviler roligt sin pande mod Murizz's..
"Vidste du godt det? Eller har jeg ikke gjort det klart nok" griner han lavt.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 08.11.2009 21:33
Han ser på ham igen og smiler svagt. Han gengælder så svagt kysset, før han hurtigt slipper det og ser væk.
"Ja. Det vidste jeg godt. Problemet er .. jeg ikke rigtig ved om det passer," siger han lavt og bider sig let i læben.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

"Jamen... hvad skal jeg gøre for at vise dig hvor meget jeg elsker dig!?" Spørger han nærmest fortvivlet.
"Jeg vil gøre alt.." mumler han lavt, og lader sit hovedet falde ned og hvile på hans skulder..
"Jeg er bare sådan... jeg kunne ikke holde mig til én, før jeg kendte konsekvenserne... Men nu.. Det hele har ændret sig! Jeg har aldrig elsket nogen så meget som jeg elsker dig! Jeg elsker dig..." hans stemme er lav og dirre let..
Han vender hovedet så han ser ind på Murizz hals, han kysser ham så blidt der et par gange, før han slipper ham med den ene hånd, og tørre sine våde øjne..
"Se nu.. du får mig til at pive.. Siger det ikke nok? Jeg græder aldrig foran nogle! Jeg græder aldrig!" Han ligger igen armen om ham..
"Du må tro mig.. Jeg elsker dig... Så højt... Jeg vil gøre alt" gentager han, og sænker hovedet igen...
"Jah, det ligner ikke mig at sige sådan noget... men du må tro mig, du er den eneste i hele verden der nogen sinde vil høre mig sige det her, eller se mig græde! Jeg er lykkelig når jeg holder om dig... Når jeg ved du er min.."
Han stopper kort, og sukker tungt..
"Du må tro mig.." Er det sidste han siger før han lukker øjnene, og hviler sit hovedet på Murizz's skulder..
Der løber en tårer ned af hans kind, mens han blidt trykker Murizz tættere ind til sig.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2009 14:26
Murizz ved ikke rigtig hvad han skal sige. Han åbner kort munden, som om han lige skal til at sige noget, men der kommer intet ud. Han ser på Felix, da han tørre tårene væk, før han ser væk igen. Da Felix så knuger Murizz tættere ind til sig, lægger han forsigtigt armene om ham og knuger sig ind til ham.
"Jeg elsker også dig. Jeg.. vil bare ikke såres igen.." mumler han lavt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Et svagt smil kommer frem på hans læber da Murizz ligger armene om ham "jeg lover jeg aldrig sårer dig igen"
Han lukker øjnene og sukker tungt.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2009 18:36
Han smiler svagt og knuger sig så helt ind til ham.
"Okay.. Jeg stoler på dig," siger han kort.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han kysser ham blidt på halsen. "tak" kommer det så lavt fra ham..
Modvilligt løsner han grebet om Murizz.. "Det er blevet.. meget mørkt, måske skulle vi tage hjem?" spørger han med et skævt smil.. Han kysser ham roligt på munden, og smiler så bredt.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2009 18:46
Han ser op på Felix og nikker så let.
"Okay," siger han kort, før han blidt gengælder kysset. Han løsner så selv sit greb om Felix.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han slipper kort Murizz, og stiller sig ved siden af ham, før Han ligger sin ene arm, om hans hofter..
"Hjem til mig!" mumler han med et lavt grin, og begynder at gå- med Murizz.
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2009 18:51
Han læner sig lidt ind mod ham, da han lægger armen om hans hofter.
Han følger så bare med.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

han skæver ned til ham, og sukker så tungt, inden han/de går helt derfa

//out, skriver ved Felix hytte aka Elskovs hytten O_O xD
Mørketskriger!

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 09.11.2009 18:56
Han følger med.

//Out.

Isis Valir Lutharis

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.02.2010 17:01
Isis kæmpede ihærdigt med at få Rex op til overfladen, hun havde måtte slæbe ham hele vejen til bunden og tilbage igen, tilbagevejen havde dog været væsentligt lettere da han selv kunne trække vejret på vej op via. hans nyerhvervede gæller, dog havde hendes mission været det hele værd, og det ville blive endnu bedre når staklen først vågnede.
Langsomt fik hun trukket ham op på de mange klipper, Isis havde egentligt sigtet efter den strand de var kommet fra, men en strøm havde taget fat i hende undervejs, og med Rex på slæb blev det ikke lettere.
Forsigtigt lagde hun ham på ryggen, og gav sig til at betragte ham, gad vide hvad han ville sige til den blålillae farve, samt de mange fine horn, skæl, kløer og spidse tænder?
Effekten ville ikke vare evigt, det varierede faktisk meget fra individ til individ, men Tamirk (den kloge på urtedrikke og alkymi) i klanen fejlede sjældent, og Isis var dog også blevet bevilget en flaske med stads der kunne fremskynde processen for Rex, til at blive normal igen, det skulle han bare ikke vide.
Langsomt strøg hun fingrene igennem hans hår og smilede ned mod ham i en overdrevet tilfredst udtryk. "Godmorgen solstråle!" sagde hun bestemt og kastede endnu et blik ned over hans nyerhvervede krop. For ham, ville gælde samme regler som for Isis selv, to dage på land som menneske, to dage på land i hans 'havform' og så skulle han tilbage til havet for ikke at dø, dette var blot detaljer, som Isis glædede sig til at berige ham med.

~*~Dybhavsfolk~*~
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.02.2010 17:26
Hans hoved dunkede. Nogle smukke farver dansede i mørket; forførte ham og fik ham til at ønske, at han aldrig måtte åbne sine øjne. Hans tilstand var underlig. Svær at beskrive. Han var omgivet af et eller andet, der først havde været isnende koldt men så pludselig var blevet behageligt. Dejligt. Trygt. Han var omsvøbt af det. Det var overalt. Følelsen af tryghed og sikkerhed; den første gang han havde følt sig godt tilpas siden hele episoden på øen. Stilheden, følelsen af substansen omkring ham, mørket med de dansende farver, der ikke var til at beskrive. Han følte sig, som var der en verden omkring ham, som han slet ikke behøvede kende til. Som var han et væsen der svævede rundt iblandt mange andre, dog uden grund til at kendes ved disse.

En stemme. Et ekko?
'Oo-oren Oo-å-e'
Hvad var det? Hvad ville det ham? Lyden blev gentaget, nu højere. Mere forståelig.
'God-orn Ol-å-le'
Han mærkede noget i sit hår og igen var stemmen der. Han åbnede øjnene og stirrede på hende.
'Godmorgen solstråle!'
Han så på hende imens hun sagde det. Hvordan havde han kunnet høre det før-end hun havde sagt det? Ligemeget! Han skulle til at sige noget til hende, men anede ærligt talt ikke hvad han skulle sige. Hans hoved dunkede og han tog en hånd op og placerede den på siden af hovedet.
"Hvad fanden gjor' du? Det gjorde vildt ondt!" klagede han højlydt og forsøgte at sætte sig op. Der var noget galt; var hans fødder bundne? Det var som om han ikke kunne skilde dem, som om han-... Han... Synet af den blå-grå-lilla krop, der lige på nuværende tidspunkt var placeret hvor hans egen krop skulle være, var så rædselsslagende at Ray ikke kendte nogen grimasse der kunne bruges. Han stirrede bare på sig selv. Lignede en der kunne besvime. SKULLE besvime.

"HVAD HAR DU GJORT VED MIG?!" skreg han pludselig og for op; det vil sige han forsøgte at fare op, men eftersom han balanceevne på en HALE ikke var den bedste, resulterede det bare i at han faldt, så lang han var, og landte med et bump på klippen.
"D'eh-he-he-he-!?"

Isis Valir Lutharis

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.02.2010 17:41
Isis, som selv var i sin naturlige havform, sad blot på klippen og betragtede hele scenariet med Ray der langsomt kom til sig selv, ikke mere end blot to fod fra ham. Det lille triumferende smil dansede stadig på hendes læber da Ray langsomt indså hvad det var der var sket.
Dog trak hun uskyldigt på skuldrene da han spurgte hende hvad hun havde gjort ved ham "Jeg ved det egentligt ikke, det skete vidst bare, men jeg må ærligt indrømme at det klæder dig!" sagde hun med et lille smil og placerede en finger på det ene vædderhorn han ligeledes havde tilraget sig, det var lidt større end hendes, hvilket ikke var så underligt eftersom at han var en han. "Vingerne kan godt være lidt besværlige, men det kommer faktisk meget naturligt!" sagde hun så og pegede på hans vinger.
"Forresten vil det være klogt af dig at vende tilbage til havet senest hver fjerde dag, altså med mindre du vil tørre ud og dø, hvilket ikke er så komfortabelt har jeg ladet mig fortælle!" fortsatte hun som om hvad der var sket med Rex var det mest naturlige i hele verdenen.
"Så, hvordan føles det?" sagde hun og sendte ham et stort kækt smil

~*~Dybhavsfolk~*~
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 09.02.2010 17:56
Ray åbnede munden. Hans læber bevægede sig og han lignede mest af alt en person fra en stumfilm. Han skælvede pludselig voldsomt og da hun nævnede ordet 'vinger' drejede han et par omgange rundt om sig selv, i et forsøg på at se vingerne. Eftersom han endnu ikke anede hvordan man bevægede sig rundt på halen, så var det bare hans overkrop der drejede rundt, og igen... Faldt han på næsen.
"D'eh-he-he-he!?", kom det endelig fra ham.
Han stirrede vantro på sine hænder, da han atter skubbede sig selv op at 'stå'. Han vaklede i nogle sekunder og placerede begge hænder på to af de mange horn der pludselig var vokset frem. Disse to var vædderhorn; store og snoede. Han trak i dem, i et forsøg på at brække dem af, men de sad solidt fast i hans kranie.
Han stod og skabte sig, lavede underlige lyde og bevægede sin krop i underlige bevægelser i nogle minutter, indtil det gik op for ham, hvad hun lige havde sagt.
"Til havet?!" peb han højlydt og stirrede vantro på hende, som havde hun lige sagt at jorden var rund og ikke universets centrum.
"Er du VANVITTIG?! Jeg kan sgu da ikke svømme... så-sådan her." det sidste var en 'hurtig' tilføjelse. "Jeg mener... Jeg har jo vinger og ... alt muligt. Hvordan... HvorFOR ?!"
Han stirrede på hende, med store, skræmte øjne.
"HVORDAN DET FØLES?! JEG ER EN FISK!! Jeg er overrasket over at jeg overhovedet kan HUSKE hvad der skete for 30 sekunder siden. SÅDAN FØLES DET!!"*

(* En gammel teori siger at fisk ikke kan huske længere tilbage end hvad der skete 3 sekunder tilbage.)
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1