((Tror bare at jeg forlader denne tråd, da jeg ikke lige synes at have overskud til at have gang i en tråd her :b ))
Samson så med et borende blik på Caine mens han holdt fast i Voos håndled med et fast greb. Han følte at Caine tøvede på en måde og et eller andet sted var det underholdende, men trodsalt ikke så meget igen, hvis man var lidt utålmodig som Samson var denne dag. Han prøvede at virke tålmodig, for det var alligevel noget han ville opnå for selv at kunne få nytte af det.
"Du lader ikke til at hjælpe? I realiteten kunne jeg jo vride armen om på denne tøs?" Han rejste sig op, efter at have siddet på hug, mens han skulede ned til Voodoo.
"Tydeligvis. betyder hun ikke noget for dig, så hvem skulle også savne hende, hvis hun blev skubbet udover klippen? hmmn? Og hvad ville der... " Samson så ned på Voo som nu stod og sparkede til hans ben mens hun råbte og skreg af ham.
Han holdt sin hånd mod hendes pande i strakt arm med sine fingre ned over hovedet, så han stadig havde et tag på hende, mens han løftede en pegefinger af hende, for at virke meget pædagogisk - selvfølgelig i en provokerende grad.
"Pff.. Som om jeg gider at voldtage dig! Du er jo bare en lille tøs! Du betyder intet, du er jo bare en brik.. en enkelt skakbrik som er sårbar! Kan du ikke se det? Se på 'voksen' Caaaaine derovre! Han tror bare at du ikke betyder noget for ham, når du rent faktisk gør. Han har bare ikke nosser nok til at tage en handling i egen hånd! Og for desuden... " Mens Samson stod og snakkede løs, og Voo stod og forsøgte at komme fri, så Samson ikke at hun pludselig lagde nakken bagover og nu bed i Samsons hånd.
Samson spærrede sine øjne op og slap Voo i netop det sekund. Han tog sin hånd til sig, men der gik ikke mange milisekunder før at hånden allerede brød op i flammer.
"GRRR!" Hvæsede Samson og rynker skar henover næseryggen. Han fnøs lidt. Det ville være utrolig lavtstående at gå til angreb på en lille pige, og han havde trodsalt også en lille smule værdighed - mente han selv. Han tog fat i hånden med sin anden, så kort mod Caine og så igen tilbage på Voo. Han forsøgte at slynge hende op mod klippen ved samme metode som før, da han havde fået hende hen til sig.
"Tss.. Ærlig talt... Se at bliv en mand!" Brummede Samson til Caine hvorefter Samson sendte ham et ondskabsfuldt og skadefrot smil.
Samson drejede en omgang, rettede kort på hatten så den blev sat ordentligt på hovedet, inden han satte kursen ned mod byen.
Han havde noget vigtigere at tage sig til...
//out
//Nova \\
† A dead man isn't dead when he's still alive †