Nye bekendtskaber, nye eventyr

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 05.01.2023 13:40
Som ordene kom ud af Caths mund igen smilede Sky skævt, hun bevægede en finger let ned over Caths kind "dygtig pige" sagde hun stille og stadig med det skæve dominerende smil, hun blev siddende oven på Cath og lod sin ene hånd bevæge sig bagud og ramme Caths underliv, hun placerede sig rigtigt så der kom et let tryk mod Caths underliv som ville stå i mod Skys fingre, på den måde ville hendes fingre ramme Caths g-punkt hårdere og dyber.

Sky lod sine fingre trænge ind i Cath igen "lad mig høre dig skrige" sagde hun stille og bevæge dine fingre hurtigt, hårdt og dybt mod hendes g-punk mens hun lod pisken svirpe henover Caths overkrop, mave, bryst, og arme.
Hun ramte aldrig mod ansigtet med pisken, hun spredte sine egne ben en smule mere så hendes stadig våde underliv ville ramme Caths lige omkring hendes følsomme punkt, men hun stadig så på hende, hun ville se når hun ramte sit klimax.
Sky ville høre hende fylde rummet med sine skrig og støn, hun ville se når orgasmen trådte ind. Sky fortsatte så hurtigt, hårdt og dybt som hun kunne, og denne gang hele vejen til Cath fik sin orgasme.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 07.01.2023 19:55
Hun blev nød til at give slip på sine lyster og sin stædighed, og dermed give Skyler det hun ville, så Cath selv kunne få det hun ønskede. At smage den rare følelse, som kom efter sådan en omgang her. Det var tydeligt at det behagede Skyler at komme i denne position, hvor Catherine gav op og hun lod Skyler vinde. Det var også en sejr for Catherine selv at ligge og kigge på. Skyler befandt sig åbenbart godt i denne position, det var frækt at ligge og kigge på. 

Hun begyndte automatisk at stønne dybt, som Skyler lagde vægt mod hendes underliv og lod fingrene presse mod hendes underliv, som bevæge sig oppe i hende, og den måde gav hun hvad Skyler ønskede. Hun stønnede dybt og lod hendes lyster tage over hendes krop. 
Hun nød det hele endnu mere, som hun lod pisken svirpe over hendes krop. Hun nød hvordan det havde ændre legen at bytte om, hvordan hun brugte hendes krop og udsatte den for pisken. Hun ville uden tvivl have mærker efter denne tur, men det ville hun nyde at kigge på. 

Som hun blev ved med hendes fingre og ikke mindst piskens bevægelser henover hendes krop, mærkede hun hvordan lysten steg i hende. Hendes krop sitrede og spændte, som følelsen rullede hen over hende. Hun mærkede hvordan orgasmen buldrede løs, og de høje støn bredte sig i rummet. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 07.01.2023 20:28
Sky fortsatte med alt det hun gjorder som hun kunne se på Cath da hun ramte sit klimax. Sky fortsatte lidt ekstra for at Cath fik en god og stærk orgasme, men som hendes orgasme kom og lidt efter satte hun tempoet ned før hun stoppede helt med et tilfreds smil på læberne.

Hun flyttede rebet som hun havde lavet til en pisk inden hun lænede sig ned over Cath og kyssede hendes krop, hendes kys blev placeret der hvor slagende havde ramt, så hun kyssede de steder hun havde slået hele vejen op af Caths krop.
Sky satte sig op og lænede sig forover for at spænde Caths hænder fri, der var nok også kommet nogen svage mærker efter bæltet.

Sky blev siddende over hende og nussede hende roligt, hun var ikke dominerende mere, men det var også vigtigt at være sød bagefter.
Sky så på de mærker hun havde lavet, hun vidste slet ikke hun havde den side i sig, men det havde hun åbnebart.

Sky så på Cath og smilede lidt, Sky havde haft det fantastisk med det de havde lavet og det var fantastisk, ikke at hun brokkede sig over synet der lå under hende lige nu, hun elskede synet.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 10.01.2023 22:17
Den sidste halvdel af deres leg, hvor Skyler havde taget over og hun havde vist en side af sig selv, som hun muligvis ikke selv kendte, havde været hårdt for Catherine, men ganske dejlig. Hun havde nydt det på alle måder, hun havde sjældent oplevet noget lignende og var ikke blevet behandlet på den måde før. Det ville hun ikke glemme, forløbelig. 
Hendes krop spændte, hendes vejrtrækning var tung og dyb og hun måtte kæmpe de næste par minutter, for at få kroppen under kontrol. Men det hjalp bestemt at hun bandt rebene op.
Hun nød hvordan hun kyssede op ad hendes krop, nød den behagelige behandling som Skyler nu gav hende. Hun smilede roligt, til Skyler som hun sad over skrævs over hende.

"Det havde jeg bestemt ikke regnet med at du havde i dig" Grinede hun drillende, "Det var bestemt rart. Du kan altid komme ned og ligge, hvis du lyster" Hun kiggede opfordrende op på Skyler, som hun lod sine hænder glide op ad hendes lår. Det var ved at være længe siden at hende hænder havde bevæget sig derop ad. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 10.01.2023 22:35
sky grinede lidt over Caths kommentar "det vidste jeg heller ikke selv" smiler lidt, og nyder Caths berøring, hun smiler lidt skævt til Cath "men hvis jeg ligger mig ned så kan du jo ikke blive ved med at gøre det der" sagde hun roligt, men med et skævt drilsk smil og hentydet til hænderne på hendes lår. Sky elskede det, det var behageligt. Sky nussede på en måde stadig Cath langs siderne, mest fordi det var vigtigt at de begge havde det godt efter det de havde lavet, det kunne jo være både fysisk og psykisk hårdt for dem.

Sky smilede til hende "men du fandt da ud af hvad der sker når man give mig styringen" sagde hun drilsk, Sky var ikke i tvivl om at Cath var nok van til at ha styringen og ikke altid var lige villig til at give den fra sig, men Sky havde nydt det og kunne godt li følelsen af hvor godt hun havde fået Cath til at føle, og hendes selv, men mest Cath, hvilket fik hende til at smile.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 12.01.2023 11:03
Catherine kiggede op på Skyler og sendte hende et smil, "Du må da endelig gerne blive siddende" Kom det fra hende, som hun bevægede hænderne op og ned ad hendes nøgne lår, og lod dem bevæge drillende og pirrende rundt. 
Det havde bestemt været en oplevelse at mærke Skyler på denne måde, som hun havde oplevet hende på. 
Cath nød hendes bevægelser og berøring, som hun lå under Skyler og lod hende lade sine finger glide op ad hendes side. 

"Det må man sige" Svarede hun smilende, med et lille grin. Catherine var vant til at have styringen mange steder, en gang i mellem også når hun havde sex. Den gang hun havde haft hendes mand, havde det oftest været ham som havde taget styringen. Der havde ikke været noget eksperimentelt, men blot sex. Det var dengang. "Du har det tydeligt i dig" Drillede hun. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.01.2023 13:56
Sky smilede roligt og bed sig let i underlæben mens hun så ned på Cath "godt, for jeg har ikke lyst til at flytte mig" sagde hun roligt og smilede lidt.
Sky kunne godt li det, de rolige berøringer, selvom hun bed sig let i underlæben af Caths drillende og pirrende berøringer "pas nu på du ikke tænder mig igen" sagde hun drillende og smilede drilsk til hende. De rolige drillende og pirrende berøringer ville sagtens kunne tænde hende igen, og mon ikke de havde fået nok begge to, men så igen man vidste selvfølgelig aldrig om de havde.

Sky grinede lidt "man kan nemt blive overrasket når man ikke ved hvad den anden er i stand til" sagde hun roligt, men tydeligt drillende, Sky var ikke van til at ha sex med folk som hun lige havde mødt, men det var sket og hun klagede bestemt ikke over det, tværtimod så elskede hun det, og hun håbede da at hun ville møde Cath igen en dag.
Sky misunde Cath for alt det hun måtte opdage når hun rejste rundt, men Sky vidste også godt at hun aldrig ville få tilladelse til at rejse rundt som Cath, det ville hendes forældre aldrig tillade. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 12.01.2023 14:18
"Nej, det tænkte jeg nok, at du ikke havde" Grinede hun kort og blev ved med at kigge op på hende. Hun var langsomt begyndt at få kontrol over vejrtrækningen og hendes krop. Det Skyler havde gjort ved hende, havde krævet meget af hende og hendes krop, så lige nu havde hun brug for at bare ligge, men at ligge og røre Skylers nøgne og bløde hud var rart. 
"Du kan måske igen?" Grinede hun atter engang, "Jeg tvivler på at jeg har meget mere i mig, for nu" Hun kunne slet ikke mere. Hun var træt, hendes krop var brugt og så følte hun sig så svedig, at det første hun ville i morgen var et bad.

"Ja, det er noget at et første møde vi har haft" Catherine havde nok ikke regnet med at det var denne vej deres møde var gået. Catherine havde uden tvivl fundet Skyler interessant og flot, og havde derfor taget kontakt til hende, men at de var endt her og hun med mærker og tydelig tegn på deres leg, havde hun ikke forudset. "Gad vide hvad dine forældre vil sige, når du kommer så sent hjem?" Grinede hun drillende, og pirrede lidt mere til hendes krop. Lod hendes hånd bevæge sig hen over den nøgne krop.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 12.01.2023 20:12
Sky smilede selvfølgelig havde hun ikke lyst til at flytte sig, hvorfor skulle hun ha lyst til det. Hun elskede Caths berøring, og hun nussede også Cath.
Sky grinede lidt "sagtens" sagde hun roligt og smilede drilsk, hun lå sine hænder på madrassen hver side af Caths hoved og lænede sig ned over hende "hvis du tænder mig igen bliver det bare værst for dig selv" sagde hun stille og smilede drilsk til Cath, hun lod sine fingre nusse Cath i håret og lege lidt med hendes hår, Sky var ikke tændt så hun havde ikke brug for en omgang mere, men hun kunne godt li og ha den nærhed som de havde lige nu.

Sky smilede lidt "det er det, men det var dig der kom over til mig" sagde hun drilsk og smilede til hende.
Hun grinede lidt og sætter sig op igen "at komme sent hjem bliver intet problem, men de her..." viser mærkerne fra bæltet på sine håndled "de bliver svære at bortforklare" sagde hun roligt, men med et let grin, hun kunne nok godt finde på noget som en undskyldning, men hun vidste ikke helt hvad endnu, men mærkerne var der da.
Sky havde intet i mod mærkerne overhovedet, hendes forældre ville helt klart stille spørgsmål.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 14.01.2023 11:48
"Sagtens?" Grinede hun drillende, "Så du er endnu ikke mættet?" De havde ellers brugt hinanden så godt som de kunne, og lige nu havde Catherine ikke lysten til at forsætte. Hun skulle have sin krop og vejretræking under kontrol, og først derefter ville der være en mulighed for at hun kunne tændes. Men lige nu havde hun ikke brug for det. "Så må jeg jo hellere lade være med det" Drillede hun endnu engang og kiggede op på hende, som hun lænede sig frem med hænderne placeret på hver side af hende. Hun fjernede sine hænder, fra hendes lår, så hun kun give plads. 

"Skal jeg bare holde mig væk næste gang?" Hun kiggede kækt på hende, som hun igen trak sig væk. 
Mærkene ville selvfølgelig blive et problem at tale sig ud fra, for de var tydelige, "Du skal vel bare være glad for at du ikke ligner mig?" Hun kiggede ned af sig selv, for hun havde mærker og de kunne ses tydeligt. Men nok ikke lige så snart hun fik tøj på, det var kun hende selv og Skyler, som vidste at disse mærker var her. 

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 14.01.2023 20:39
Sky griner lidt "ej, jeg kan godt mærke det, det var bare sjovt at se hvor overrasket du blev" sagde hun roligt og smilede til hende med et lidt drilsk smil. Sky havde selv fået nok og hun havde bestemt ikke brug for mere lige nu, men det var sjovt for hende at drille Cath, så hun kunne ikke lade vær.

Sky smilede da hun spurgte om hun bare skulle holde sig væk "det sagde jeg ikke" sagde hun drilsk og smilede til hende, Sky var faktisk glad for at Cath var kommet over til hende, hun var glad for at Cath havde fået hende ud af sin trygheds zone og givet hende en oplevelse hun bestemt ikke ville glemme.
Hun så lidt ned af Cath og de mærker hun havde lavet og bed sig let i læben "undskyld" sagde hun roligt og smilede uskyldigt "i det mindste kan de dækkes til" sagde hun roligt og smilede stadig uskyldigt til hende. Sky havde vært bevist om hvor mærkerne var blevet placeret, så de kunne dækkes med tøj, på nær dem på håndledende selvfølgelig, med mindre ens trøje eller kjole var meget langærmet.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 15.01.2023 10:35
Nej, det havde hun ikke sagt, men det var også ren og skær en drillende kommentar. Catherine havde skam nydt at mødt blondinen, som havde set så uskyldig ud, at man nærmest regnede med at hun slet ikke bevægede sig i den slags som de sammen lige havde gået igennem, "Nej, så var det også blevet en kedelig aften" Så havde hun jo nok lagt alene, og nydt sin ensomhed. Hun smilede drillende op til Skyler.
"Du skal ikke undskylde" Hvorfor skulle hun det? Catherine havde selv bedt om det og hun havde uden tvivl nydt det, og nu ville hun kigge på mærkerne de næste par dage, indtil de ville forsvinde fra hendes krop. "Jeg har nydt det, og jeg vil kigge på dem. Ja, det er godt at de kan dækkes til" Grinede hun lidt.

"Nå, skal du hjem ad eller vil du blive liggende?" Det kom helt an på Skyler, hvis hun ønskede at blive liggende, så måtte hun gerne det. Men hun vidste selv, hvordan hendes forældre var. Catherine havde betalt for værelset, og dermed ville hun blive liggende. Mere ville der nok ikke ske i nat.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 15.01.2023 20:30
Sky nikkede lidt med hensyn til det nok var blevet en kedelig aften, det vidste hun, havde hun ikke mødt Cath så var hun taget hjem og bare gået i seng.
Hun smilede over at Cath ville se på de mærker de næste dage "så er vi to" sagde hun roligt og hentydet til sine håndled, de ville blive en påmindelse om hvad de havde lavet og Sky fortrød intet.

Sky så lidt ud af vinduet da Cath spurgte om hun skulle hjem "der er godt nok mørkt udenfor, jeg ved ikke hvor sikkert det er at gå ud når der er så mørkt" sagde hun roligt og smilede som hun så på Cath "lyst til en puttemakker i nat?" spurgte hun roligt og smilede til hende.
Sky ville enlig hellere ligge hos Cath hele natten og så finde på en undskyldning når hun kom hjem end hun ville gå gennem den mørke by og hjem til et alligevel stille og sovende hus.
Men det skulle selvfølgelig også være okay med Cath at hun blev, hun ville jo ikke bare masse sig på.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 18.01.2023 10:31
Det var blevet mørkt. De havde været i gang længe, så natten og månen havde lagt sit slør over Dianthos. "Jeg er nok enig" Svarede hun med et smil, det ville nok være for risikabelt for en kvinde at bevæge sig ud i dette område, på nuværende tidspunkt, så var det bedre at blive her. 
"En puttemakker?" Hun kiggede over på Skyler med et smil, "Selvfølgelig har jeg det, du bliver bare." Så ville det hele heller ikke være så kedeligt at ligge alene, men muligheden for at få lidt varme og mærke lidt varm nøgen hud, var en rar tanke.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 22.01.2023 21:00
Sky var glad for at Cath var enig i at det nok ikke var en god ide at en kvinde gik ud på denne tid af døgnet når der var mørkt, og der var jo også koldt så det gik da slet ikke.
Hun smilede roligt "det lyder godt, tror ikke det er sikkert at gå alene nu" sagde hun roligt da Cath sagde ja til at ha en puttemakker om natten. Sky sad stadig over hende, og de var begge stadig nøgne, men Sky klagede ikke, hun lod stadig sine fingerspidser bevæge sig rundt på de mærker hun havde lavet på Cath.

Sky smilede lidt og flyttede sig fra hende og lå sig i stedet ned ved siden af hende. Sky lå sig på siden med fronten mod Cath og holde sit hoved oppe med den ene hånd og med albuen mod madressen, hun lå og så på Cath og smilede lidt, hun var enlig ikke træt, men det blev hun nok, lige nu nød hun enlig bare at kunne ligge tæt på Cath og mærke hendes varme.
Hun bevægede sine fingerspidser roligt rundt på Caths krop og nussede hende på den måde.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 24.01.2023 20:07
Der var måske et eller andet over det ikke at skulle sove alene denne nat. Catherine var en kvinde, som godt elskede selskab og aller nødigst ikke var alene. Det var hun ikke bygget til, hun ville dermed kede sig alt for meget. Hun var ikke godt til at kede sig, hun ville gerne have at der hele tiden skulle ske noget og skulle opleve noget. 
Hun havde oplevet umådelig meget sammen med Skyler, så det havde været en fantastisk aften for hende, eftersom at hun var blevet tilfredsstillet og Skyler havde brugt hende som hun faktisk bare havde lyst til. 
"Nej. Jeg synes heller ikke det ville være nogen god ide at bevæge dig udenfor alene, lige nu" Hun kunne lige så godt blvie.

Catherine fulgte Skyler med blikket, som hun lagde sig ned ved siden af hende, med fronten mod Cath. Hun blev selv liggende på ryggen og skiftet blikket mellem hende og loftet, som Skyler lod sine fingre bevæge sig rundt på hendes krop. "Det kunne godt være vi skulle falde til ro?" 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1