Charmander 30.12.2022 17:28
Med et let hævet bryn så hun på ham: "Det sagde jeg skam heller ikke. Men ugidelighed gavner ingen," selvom det var noget man ikke gad eller havde interesse i, måtte man alligevel oppe sig. Beanstalk 01.01.2023 02:46
Dette kunne de to nemt diskutere i flere timer. Heldigt at de kun havde denne gåtur at snakke om det, tænkte Jontar. Derfor prøvede prinsen også at undgå at skabe flere problemer. "Du får mig til at lyde som en doven sovetryne nu, min kære." Den blide og legende tone var atter tilbage. Sågar puffede han til hende svagligt igen. Næppe nok til at vælte hende. Der skulle nødigt ske ægteskabsvold.
~ Don't just take me as a handsome face. I am so much more than that ~
Charmander 01.01.2023 09:44
Med et let træk på skuldrene og et mild grin, fik Jontar sit svar. Hun kunne få ham til at lyde præcis som hun ville, for hun kunne enten have ret eller tage en anelse fejl, men aldrig tog hun fuld fejl. Men hun mærkede hans puf, og hun kunne ikke dy sig fra at grine lidt igen. "Sikke du puffer til mig i dag," Beanstalk 01.01.2023 12:04
"Jeg tester da bare din balance og standhaftighed, min kære." jokede Jontar tilbage. Ikke alle ville kunne lide at blive puffet rundt med som dette. Prinsen kunne tydeligt huske dramakongen af en lillebroder, han havde. Darkhan ville slå hænder, hvis han blev puffet med, som Jontar kunne gøre. Godt den dreng var endnu det. En dreng.
Charmander 02.01.2023 11:37
Spøgfuldhederne måtte aldrig tage en ende, det var et lille ønske hun havde. "Mon ikke den er i bedre form end din," kunne hun kun formå at foreslå. Jontar havde nok mest styrke, men smidighed og balance syntes ikke at være hans spidskompetance. Beanstalk 02.01.2023 15:47
"Sandt. Du har snart værd af to at balancere for." sagde Jontar og blidt lagde en hånd på hendes endnu flade mave. Bare tænk, om nogle uger eller måneds tid ville denne mave begynde at vise tegn. I starten ville de nok stadig kunne skjule det. Give skylden på oppustethed eller god appetit. Men på et tidspunkt ville de ikke kunne skjule det mere. Og de skulle heller ikke skjule det indtil vandet gik. Det var i hvert fald ikke Jontars plan.
Charmander 02.01.2023 19:56
"Barnet og jeg kommer til at være i zen med hinanden, min kære. Det er mere dig selv du skal være bekymret for," kommenteret hun, som hun mærkede hans hånd på maven endnu en gang. Der var mange muligheder for maven, men hun tur ikke satse på, at den ville blomstre så hurtigt som hun nu gerne så den gjorde. Men måske kunne de begynde at se en langsom vækst om et par måneder, en start. Beanstalk 02.01.2023 20:16
Øjenbrynene løftede ved hendes ord. "Det lyder som en farlig trussel, min kære." småklukkede Jontar velvidende om, at Pompeia næppe ville true ham. Især ikke, når de var ventende. Derfor fortsatte prinsen blot sin gang med armen om sin kones liv. Hvornår ville de nå deres destination? Så lange var gangene jo heller ikke på paladset.
Charmander 02.01.2023 21:15
Hun klukkede en anelse af ham. Trusler var ikke Pompeias ting, ikke på den måde hvert fald. Skulle man true, skulle man gøre det med de rigtige elementer, de ting som ramte folk. "Skal jo leve op til navnet Kazimi, ikke sandt?" spurgte hun, som hun stille indså at deres lange slentren snart ville nå til vejs ende og hun måtte give op på at have ham for sig selv. Beanstalk 02.01.2023 21:18
"Bare rolig, min kære. Du er allerede godt på vej," Hovedet nikkede med øjnene ned mod hendes mave. At allerede kunne give afkom med navnet 'Kazimi' var essenssen af at være en Kazimi. Dog kiggede han kort op. Jontar kunne se, de snart skulle skille deres veje. For nu i hvert fald. "Men for nu lad os bare være os selv."
Charmander 02.01.2023 21:30
Det var en ting hun fandt som sød musik i ørerne. Det betød noget, at han syntes hun var får rette vej. Det var kun godt. "Heldigvis bliver aldrig andre end os selv," kunne hun lige nå at sige, før hun lagde et kys på hans kind. "Se at få lavet noget arbejde, i mellemtiden vil jeg finde din søster," og endnu et kys blev givet, denne gang på munden, før hun lod sig svinde ud af hans favn. Pompeia af Kazimi har forladt tråden.
Beanstalk 02.01.2023 21:40
Der var ikke meget mere at sige. De var nået til lige netop den dør, hvor Jontar skulle ind. Og der skulle han ind alene. Heldigt havde Pompeia planer at bruge resten af sin dag på. Indtil de ville mødes igen engang senere. Uden at sige noget lagde prinsen et kys på sin kones pande med hånden på hendes mave, før han forsvandt ind bag døren, væk fra Pompeia. Men smilet over hende og deres kommende afkom var at finde på Jontars læber resten af dagen, hvis ikke længere også.
Jontar af Kazimi har forladt tråden.
Trådnomineringer:
Nomineret af: Beanstalk
Nomineringsårsag:
“Det her har været en fryd af en tråd! Jeg er altid stor fan af tråde, hvor der sker noget, uden der nødvendigvis sker en masse rent fysisk. Dialog bragte denne tråd frem og det har været tydeligt, at vi begge har kunne fordybe os i denne tråd. Hurtige svar og meget handling i dialog. Meget hjertevarm og humoristisk. Det var dejligt virkelig at kunne fordybe i dynamikken mellem mand og kone. Plus, hvem elsker ikke en god graviditet og endnu mere faderens opdagelse af dette? ;)”
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 10
Lige nu: 0 | I dag: 10