En beundringsværdig aften

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 21.12.2022 10:28
Som Aria kunne mærke at Azia blev våd igen gjorder at Aria lod nogen af sine fingre bevæge sig op i hende, med den måde Azia sad på var det nemt at ramme hendes g-punkt hvilket hun ramte hurtigt og hårdt i mod, hvis hun var heldig så kunne hun arbejde hurtigt nok til at de ville kunne ramme klimax igen samtidig, det ville være fantastisk, og det var alligevel lidt siden Azia havde ramt hendes så det burde kunne lade sig gøre.

Aria bed sig let i læben over Azias krævende og kommanderende stemme og smilede lidt op til hende som hendes støn, skrig og vriden fortsatte.
Aria var tæt på, meget tæt på hvilket man sagtens kunne se og høre på hende, men hun holde sig tilbage, hun kunne mærke følelsen bygge op i sig og bare ventede på at blive lukket ud, men hun holde sig tilbage for at få klimax samtidig med Azia, hun havde mærket hvordan hele ens krop blev anspændt når man ramte klimax, hvilket også gjaldt fingrene så hvis de ramte klimax samtidig ville det gå udover dem begge og Aria var sikker på det ville være en fantastisk følelse, så hun forsøgte at holde den til Azia ramte klimax også, selvom det var svært.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 21.12.2022 22:38
Som Azia blev med at arbejde med Aria underliv, nød hun hvordan hendes krop reagerede. Hun kunne mærke på hende, at hun snart kom til den anden orgasme, som de sammen arbejdede hen imod. Kroppen skælvede og vred sig. Hun pressede de helt rigtige steder, som fingrene gled ud og hun stimulerede hendes lille intime punkt. Azia ønskede virkelig at Aria skulle modtage sådan en nydende følelse igen, som hun lige havde gjort. Hun var sikker på at den anden ville blive mere voldsomt end den første.

Som hun arbejdede med hende, mærkede hun hvordan Arias nysgerrige hende bevægede sig rundt på Azias krop atter engang. Hånden mod hendes underliv føltes virkelig behageligt. Hun fik uden tvivl lysten frem i hende igen, som hun lod fingrene glide op i hende. Azia gav hende den plads hun skulle have, rykkede på sig, så Aria kunne gøre med fingrene som hun lystede. 
Selvom det var svært at fokusere på at give hende denne nydelse, nu hvor hun selv mod tog, gjorde hun sit bedste for at holde det fokus. 

Lysten havde Aria bygget op i hende, og selvom Azia arbejdede utroligt hårdt og hurtige med hendes fingre, virkede det til at Aria kunne holde sin orgasme tilbage, måske for at vente på Azia? Da hun selv mærkede hvordan følelsen var ved at komme tæt på, lod hun den blot rulle ud med et stort støn og et dybt skrig. Hun følte hvordan hun kom, hun måtte smide sig tilbage i sengen, som kroppen skælvede over endnu en orgasme. "Åh, Aria"

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 21.12.2022 22:54
Aria kunne godt mærke hvor svært det blev at holde sin orgasme tilbage, hendes støn og skrig blev kun højere og vildere jo tættere hun kom på, men hun var stædig selvom Azia gjorder alt det rigtigt.

Aria fortsatte selv med sine fingre i Azia i et hurtigt tempo og brugte sin tommelfinger til at stimulere hendes mere følsomme sted, hvilket følte til at virker, da Azia nærmede sig sin anden orgasme fortsatte Aria i det hurtigere tempo og begyndte selv at give slip.
I et skrig og en del vridende bevægelser ramte hun klimax stort set samtidig som Azia, dog ikke nær så roligt, da hendes egen orgasme ramte sengen en smule, men det var vel hvad der kunne ske og hun lå nu helt slapt på sengen som hun forsøgte at få styr på sin vejrtrækning, mens hun stadig kunne mærke orgasmen rulle af hende fra hendes underliv.

Aria så lidt op mod Azia der også havde lagt sig i sengen da hun hørte sit navn og smilede lidt til hende mens hun nikkede stille, men vendte blikket mod loftet i stedet for at fokusere på sin vejrtrækning så hun kunne få den under kontrol.
Aria var ikke i tvivl om at det der lige var sket mellem de to var helt fantastisk, hun viste slet ikke hvor godt det kunne være at være så intim med en person, og ingen af dem var tvunget eller betalt for at gøre det, det skete bare, men noget der var så tilfældigt var også så godt.
Aria lå og smilede lidt for sig selv, og kunne godt mærke at hun skulle ha noget at drikke efter at ha skreget sådan. 
Hun satte sig op og tog sit krus, hun tog også Azias krus og sørgede for der var noget der i og rakte det over til Azia, kunne være hun havde brug for det også, hun havde ikke lige frem vært stille heller.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 23.12.2022 06:45
Endelig lod Aria sig overgive og Azias fingre havde kæmpet hårdt, for at give hende endnu en behagelig følelse i kroppen. Det var helt sikkert noget specielt som var sket mellem Aria og Azia. Hun havde ikke regnet med at det var denne vej, det hele skulle gå. Til en start havde hun søgt et mere intimt rum med Aria, for at komme hende tættere, for at lære hende bedre at kende og få åbnet op for hende. Det var slet ikke dette hun havde regnet med.

Som hun lå ved siden af Aria, mærkede hun hvordan kroppen skulle af med de sidste rystelser og kramper som hun havde været uden for. 
Hun lagde sit blik på Aria, som havde nogle af de samme ting. Azia havde bestemt været hårdere mod hende, end omvendt og det havde helt sikkert været krævende for Aria. Hendes blik fulgte med Aria, som hun bevægede sig og rakte ud efter de to glas. "Tak" Svarede hun roligt, som hun modtog sit glas. Det var slet ikke skidt. Hun drak af glasset, som hun kom lidt op at sidde.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 23.12.2022 19:36
Aria smilede lidt til hende da hun takkede for kruset, Aria tømte hendes krus og satte det tomme krus fra sig på bordet inden hun lod sig falde baglæns ned i sengen med hænderne på maven og så op i loftet igen.

Aria havde aldrig troet at hun skulle være intim med nogen, og da slet ikke med en af hendes eget køn, det havde hun altid fået af vide var forbudt, men måske var det også det der gjorder det mere intressant og spændende, at det var forbudt og enlig i mod reglerne.
Aria havde fået styr på sin vejrtrækning og hendes krop var langsomt faldet til ro igen som hun nu lå og slappede af, der var stadig en masse tanker og følelser der kørte rundt inde i hende, men lige nu var hun enlig glad for den drejning som samtalen havde taget, også selvom det enlig bare startede med et kys, som Aria stadig ikke helt viste hvor kom fra, kunne det være alkoholen? men så meget havde hun da heller ikke drukket, kunne det være fordi Aria var et følsomt sted? Aria lå og tænkte på hvor det hele var kommet fra og hvorfor, hun forsøgte at finde ud af det inde i sit hoved, mest fordi hun ikke viste hvorfor det lige skete nu, med Azia, ville det ikke ha vært mere normalt at det skete med en fyr? Aria var meget forvirret og der var en del tanker der kørte rundt i hendes hoved lige nu.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 29.12.2022 09:36
Azia smagte på mjøden og fugtede hendes mund. Hendes krop var godt brugt, og hun havde uden tvivl brug for at slappe af nu og få kontrol over sin krop. Hun kunne stadigvæk mærke hvordan hendes krop reagerede efter at være blevet brugt på den måde, som den var. Det havde været fantastisk, selvom det slet ikke havde lagt i kortene at det var sådan her det skulle ende.
Aria havde tidligere brudt sammen, og Azia havde ikke forstået hvilke tanker som havde gledet igennem hendes hoved, for Aria havde haft svært ved at komme ud med disse. Azia havde ikke regnet med at det havde haft noget at gøre med hendes seksualitet, og slet ikke på den måde som det nu udviklede sig til. 

Hun satte kruset fra sig igen og lod sig falde tilbage i sengen, så hun kunne mærke madrassen under sig og mærke hvordan hendes vejrtrækning stadigvæk var tung. "Det havde jeg slet ikke regnet med at du havde i tankerne, Aria" Svarede hun ærligt, som hun lod blikket glide op i loftet. "Nu bliver du næsten nød til at fortælle mig mere om dig.. Hvad der fik dig til det her" Spurgte hun nysgerrigt. 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 29.12.2022 16:06
Aria lå og så op i loftet mens tankerne kørte rundt i hendes hoved, med hvad, hvorfor, hvordan og så videre. hun mærkede godt at Azia lå sig ned i sengen igen. Hun smilede lidt over det Azia sagde "det havde jeg heller ikke selv" sagde hun stille, og det var rigtigt, hun viste slet ikke at hun havde haft de tanker, hun træk let på skulderne "for at være ærlig så ved jeg det ikke, min krop tog bare over... jeg tror min krop viste noget jeg ikke gjorder" sagde hun stille og så stadig op i loftet "jeg beklager, det var ikke lige det jeg havde regnet med der ville ske" sagde hun stille, næsten som en hvisken, hun kunne godt forstå hvis Azia så hende som mærkelig eller at hun gerne ville gå, Aria syntes selv det hele var meget underligt og hun vidste ikke hvad der var gået af hende.

Aria så op i loftet og med begge hænder på sin mave som hun lå og tænkte tilbage, kunne det mon ha noget med trygheden at gøre? måske den omsorg som hun følte fra Azia som hun ikke havde følt i rigtig lang tid, hun tænkte videre over det, hun var ikke sikker på det, men hun gættede bare.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 30.12.2022 07:21
Der var måske flere grunde til at Aria havde handlet som hun havde, men Azia var stadigvæk usikker på hvorfor. Det var ikke længe siden at hendes sammenbrud, havde ført til at hun havde kysset hende og Azia overrasket havde kysset igen.
"Du skal ikke beklage" Kom det roligt fra hende, som hun kiggede over på hende og søgte hendes blik, "Men der må have været et eller andet som har, rykket til din krop og dine følelser, Aria" Kom det videre roligt fra hende, "Du brød jo sammen af en grund. Vil du fortælle mere om dette?" Azia havde stadigvæk en nysgerrighed over for Aria, og de følelser og ikke mindst de tanker om hendes fortid, som hun næsten have fortalt Azia om, før deres lille intime leg. En leg som havde været fantastisk.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.12.2022 15:49
Aria hørte hendes ord, men flyttede ikke sit blik fra loftet "jeg har aldrig fortalt nogen om det" sagde hun stille, meget stille og smilet på hendes læber var allerede falmet væk.
Aria så op i loftet "jeg ved ikke hvad der gjorder at jeg kyssede dig, og at det udviklede sig... måske den tryghed og omsorg som jeg føler i nærheden af dig, den har jeg ikke følt i rigtig lang tid, udover fra Leo, men det er mere moderlig omsorg" sagde hun stadig stille og stadig uden at flytte blikket fra loftet.
Aria tænkte en del, skulle hun åbne sig helt og fortælle Azia de ting hun gik med, få lettet hjertet helt, måske det kunne være nemmere overfor en som ikke kendte hende 100%, men ville hun dømme hende? mange tanker fløj gennem hendes hoved.

Aria lukkede øjnene, mest for at stoppe de tåre som var på vej, hun tog en dyb indånding og pustede langsomt ud igen "Det hele gik galt efter min søster døde" sagde hun stille, en sætning hun meget sjældent sagde højt, en ting var at miste en søster, men at miste en som var så tæt på hende som hendes søster var, Aria mistede en del af sig selv den dag, og hun mærkede stadig for det.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 01.01.2023 09:13
Azia lyttede blot til Aria, som de lå side om side i sengen og hun håbede at den unge kvinde ville åbne sig op og fortælle lidt om sig selv til Azia. 
Det var selvfølgelig rart at vide at Azia fik hende til at føle sig tryg i hendes nærvær. Også selvom de kun lige havde mødt hinanden. Azia havde ikke gjort noget vildt for at skabe denne tryghed, det var måske bare den person som hun var. "Som sagt, så nød jeg det. Så det gjorde mig intet ondt, at vi endte der hvor vi gjorde" Hun smilede varmt og kiggede over på hende. Denne Leo kendte hun ikke, så hun vidste ikke hvem Aria ellers havde tæt på sit liv.

Det var tydeligt at høre på Aria at der var et eller andet på vej, hendes vejrtrækning og stemme blev anderledes, trist. Hun kunne se på hende at der muligvis var tårer på vej, men hun gjorde alt for at holde dem tilbage. "Det er jeg ked af at høre, Aria" Trøstede hun roligt, det var aldrig rart at miste nogen så tæt på. "Hvad skete der efter at du mistede hende?" Hun tænkte mere på grundene som hun havde reageret som hun havde tidligere i dag, efter de havde stået over for manden, hvorfor hun var brudt sammen. Noget måtte stikke mere under. 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 01.01.2023 14:47
Et svagt smil viste sig en smule på hendes læber som Azia fortalte at hun nød det der var sket mellem dem, Aria nød det også, det var der vist ingen tvivl om, hun så stadig op i loftet "det er du ikke ene om" sagde hun stille. Aria havde aldrig troet at hun skulle føle den slags nærvær med nogen på noget tidspunkt, men det gjorder hun denne aften, og hun viste stadig ikke helt hvorfor, eller hvordan det var sket, men hun var sikker på at mjøden også spillede en rolle i det.

Hun forsøgte ihærdigt at holde tårene tilbage, dog kunne man godt ane dem i hendes øjne, det var aldrig rart at snakke om hendes søster, og slet ikke om det hun snart skulle til at fortælle, hun tog en rystende dyb vejrtrækning, hendes krop begyndte at ryste en smule "efter hun...døde... begyndte min far at drikke, min mor skred...mine søskende flyttede hjemme fra...min far blev voldelig og øhm...." hun stoppede sig selv og tog en dyb indånding igen "han begyndte at bruge mig....seksuelt...og når han manglede penge lod han sine venner drikke hos os og lægge sig ind til mig bagefter, de fik lov til at gøre hvad de ville med mig og jeg havde intet at sige til det, jeg skulle bare tie stille og gøre hvad der blev sagt" fortalte hun stille, og tårene kunne ikke holdet tilbage længere, de begyndte langsomt at bevæge sig ned af hendes kinder mens hendes blik stadig var på loftet, hendes krop rystede og hendes stemme rystede når hun talte, alt det hun gjorder mod mænd var takket været hendes far, hun mente ikke de kunne tales til fornuft når de var fulde, derfor gjorder hun som hun gjorder.
Hendes far havde ødelagt hende, for altid.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 01.01.2023 15:02
Azia var selvfølgelig ikke forberedt på det som Aria ville fortælle hende, det kunne man ikke forberede sig på, når man ikke kendte modparten. Tårerne blev tydligere hos Aria, og Azia var klar på at Aria ville fortælle hende. Noget pressede virkelig på. 
Som hun begyndte at fortælle, var det svært ikke at ligge mærke til hvordan Arias krop rystede og hun blev påvirket af alt dette. Det var forståeligt, når fortællingen var som den var. Det var noget frygteligt noget hun havde oplevet, og det ville uden tvivl sætte sig i hende for altid. 

"Det gør mig virkelig ondt at høre" Svarede hun roligt, hun lagde sig om på siden og lagde sig ind til hende, og lod armen glide over hende. "Jeg er ked af at høre at du er blevet behandlet på den måde som du er. Det er der ingen der burde gå igennem. 
Det havde uden tvivl været voldsomt opvækst at gå igennem, efter moren var gået og søsteren var død. Det måtte have været forfærdeligt at opleve, hvordan hendes far og venner havde brugt hende på denne måde. 
Der var ikke så meget hun kunne sige, i forhold til hendes fortælling, for der var nok intet der kunne fjerne den følelse som lå i hende. Men hun trak Aria ind til hende og tørrede tårerne væk. "Bare rolig, Aria. Bare kom ud med det"

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 01.01.2023 16:24
Aria vidste ikke hvorfor hun åbnede sig sådan for Azia, men det gjorder hun og det var på en måde rart nok at få det ud.
Armen omkring hende var behagelig, ikke kun at mærke Azia hud mod hud igen, men også trygheden, omsorgen der var i det.
Aria lyttede til de ting hun sagde og tårene begyndte at løbe, hun græd lydløst, men hun græd.

Aria mærkede Azia træk hende ind til sig, hvilket Aria ikke havde noget i mod, hun lå sig helt tæt ind til Azia mens tårene bare fik frit løb "det er hans skyld jeg reagere på mænd som jeg gør... det er første gang jeg siger det højt til nogen" sagde hun stille, ikke engang Leo som var blevet som en mor for hende vidste det helt, hun havde kun hendes egne teorier hun kunne gå ud fra, men Aria havde aldrig fortalt hende om hvad der enlig var sket, Aria var bare glad for hun var væk fra ham, selvom de boede i samme by.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 02.01.2023 07:22
Det var selvfølgelig en voldsom oplevese og historie som Aria fortalte Azia. Det var ikke noget hun havde renget med at skulle høre, eller at Aria havde været blevet udsat for, men hun tvivlede ikke på historien. Aria var opløst i gråd, over at fortælle historien og det var også en voldsom historie og Azia forstod ikke hvordan man kunne bruge sit barn på den måde. Det var på mange måder alt for forkert.
Lige nu var det Azias opgave at trøste hendes nye veninde. Det vsr hendes opgave at give hende, den tryghed og det nærvær som der skulle til. Det var hende der havde tvunget historien frem i hende, men samtidig så virkede det til at Aria havde brug for at åbne op.

Hun havde Aria tæt ind mod hende, for at give hende en trøst som hun havde brug for. Det var godt at hun kom ud med alle de tårer.
"Det er klart. Det sætter sig i en. Jeg begriber ikke hvordan man kan udsætte dig, for den slags Aria. Det er jeg ked af at høre" Det påvirkede selvfølgelig Azia at høre denne historie. Det var langt værre end hendes egen barndom.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 02.01.2023 16:57
Aria nød på en måde at ligge så tæt ind til Azia også uden det behøvede at være seksuelt, hun nød at der for første gang i mange år var en som ville hende det godt, som ikke var Leo.
Aria træk let på skulderne over det Azia sagde "alkohol gør meget ved en person" sagde hun stille og tårene rendte stadig ned af kinderne på hende, mens hun lod sine fingre nusse Azias arm som lå over hende.

Aria vidste ikke hvad der ville ske når de gik fra dette værelse, om de ville ses igen eller om dette bare var en engangs ting og de aldrig skulle se hinanden igen, men hun håbede da at hun ville se Azia igen, hun var blevet rigtig glad for hende på kort tid,
Aria viste ikke hvordan Azia havde gjort det, men Aria havde åbnet sig så meget op for Azia, men nu kunne Azia forhåbentlig også se hvorfor Aria havde det svært da Azia nævnte de ting om sin egen far, ikke at det gjorder det bedre, men Azia kunne forhåbentlig forstå Aria lidt bedre.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 04.01.2023 07:37
Det var selvfølgelig rart at ligge med Aria efter den omgang de havde været ude i, det var tydeligt for Azia at Aria måske havde manglet noget nærvær fra en person, så hun igen kunne føle sig tryg. Hvis Azia var den person, så ville hun ikke sætte en stopper for dette. "Uden tvivl" Kom det roligt fra Azia, som hun lod en arm glide hen over hendes nøgne krop, "Alkohol er en svær størrelse. Mange kan ikke kontrollere det, når de får for meget. Men jeg er ked af at du har været udsat for den slags, Aria" Hun fjernede mange af de tårer som gled ned af kinderne på Aria.

Azia havde selvfølgelig nydt den stund de to havde haft sammen nu her, hun var glad for at Aria endelig havde lukket op. Azia havde haft svært ved at vide hvad hun skulle gøre, for at det ville ske. Men nu havde hun hørt historien om Aria, hun havde hørt hvorfor det havde været så svært og hvorfor hun havde søgt den nærhed som hun havde. Det hele havde givet godt og klar mening, for Azia. Nogle af de ting som Aria havde nævnt, havde jo passet på hendes egen historie.
Hun vidste ikke hvad der ville ske i fremtiden, men hvis Aria ønskede at bruge mere tid sammen med Azia, så var dette ikke en umulig ting. "Hvis du vil kan du altid sove her" Nu var det godt nok bare et lejet værelse, men det var lejet for natten. 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 00:33
Aria kunne godt li hendes arm henover sin krop, varmen fra Azias arm fyldte hendes krop med det samme. Aria så op på hende og træk let på skulderne "Det har gjort mig til den jeg er i dag, alt det han udsatte mig for, har gjort mig stærkere.... det var hans skyld jeg begyndte at træne, gøre mig dygtig til at kæmpe, han var ikke glad da det gik udover en af hans venner.... samme dag som jeg stak af" sagde hun stille og så op på Azia. Selvom det var rart at mærke nærheden og omsorgen fra Azia, så var det stadig meget underligt at snakke om alt det som der var sket, selvom det enlig ikke var så længe siden det var sket sidst, men det havde hun ikke fortalt Azia endnu.

Aria så lidt overrasket på hende "sove her?" gentog hun undrende, skulle hun sove på et kroværelse på hendes arbejde, det virkede underligt "men skal du ikke sove her?" spurgte hun lettere forvirret, lejede hun ikke værelset for også at sove der eller var det bare for sjov hele natten, Aria forstod det ikke helt.
Aria kunne godt mærke alkoholen meget svagt, det meste var nok brændt ud af hendes krop efter det hun havde lavet med Azia, men hun klagede ikke, hun havde elsket det og hun nød at lægge så tæt med Azia også selvom de stadig var nøgne begge to, der var noget særligt over hud til hud kontakt.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 05.01.2023 13:12
Enten så kunne sådan en handling ødelægge en eller gøre en stærkere. Det lød bestemt til at det var det sidste, at det hele havde gjort hende stærkere. Det krævede en hvis styrke af en person, og selvom Aria var ung og det sikkert ikke var mange år siden det hele var sket, så havde hun tydeligvis denne styrk. 
"Det er godt at høre at du har fået noget positivt ud af det alligevel. Jeg er sikker på at sådanne handlinger ville have ødelagt mange." 

Det var kun, hvis Aria ikke behøvede at gå hjem, igennem den mørke by. "Ja?" Sagde hun med et lille smil, "Jo, det regnede jeg med. Nu har jeg betalt for værelset, så kan jeg lige så godt gå det og undgå at gå hjem igennem byen" Azia boede jo ikke her. Hun boede på bordellet, hvilket egentligt var hendes hjem, og arbjedsplads. Ikke noget hun havde noget problem i.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 13:50
Aria nikkede til det hun sagde om at få noget positivt ud af det og at andre nok var blevet ødelagt, Aria havde vært ødelagt, men hun tog beslutningen om at hun ikke ville lade det ødelægge hende, så hun kæmpede sig op i stedet for, hvilket også gav hende modet til at stikke af, selvom han stadig befandt sig i byen så kunne hun holde sig væk fra ham bedre.

Aria så lidt på hende og var stadig overrasket "så, bare for at jeg er sikker på jeg ikke har misforstået noget... du spørg om jeg vil sove her....sammen med dig?" spurgte hun lidt forsigtigt, hun vidste ikke om hun havde misforstået det, men det var da alligevel noget af et tilbud, Aria kunne godt mærke hun var udmattet, men hun havde ikke regnet med hun kunne overnatte der, det ville selvfølgelig være nemt at møde ind på arbejde.
Og måske kunne hun faktisk få rigtig søvn hvis hun var tæt på en som hun var tryg ved, hun overvejede det i hvert fald.
Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 07.01.2023 20:01
Det virkede jo til at Aria var mere eller mindre kommet ovenpå, med mindre at hun stødte på mennesker, som Azia som pressede hende mere end nødvendigt. Det havde hun gjort, og Aria havde brudt sammen. Men det var også stærke dæmoner og tanker, som Aria gik rundt med. De skulle ud på et tidspunkt. Det ville lette hendes tanker. 

"Det tænkte jeg, Aria" Kom det roligt fra Azia, "Jeg har betalt for værelset, og det var kun en mulighed, så du ikke behøvede at gå igennem byen på denne tid af natten." Hun vidste godt, for det havde hun set, at Aria kunne klare sig selv. Men mon ikke det ville være mere behageligt at blive liggende her, hvor hun var? 
"Jeg arbejder jo ikke på kroen. Jeg har blot betalt for værelset. Jeg arbejder og bor på bordellet, men nu hvor jeg har betalt for værelset, så gider jeg ikke gå derned." Det var jo Azias egne penge, og derfor ville hun have så meget ud af dem som muligt, nu hvor de var brugt. Det ville være fjollet bare at gå, og hvis Aria ønskede at blive her, så skulle hun være velkommen til det. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7