Blæksprutten 15.09.2021 20:01
Da Phillippe trak sig ud af ham, kunne han endelig slappe af og lade benene lægge sig ned. Var Phillippe også kommet allerede? Det hændte vel, at man kom samtidigt, hvis det var rigtig godt. Enzel var i hvert fald meget tilfreds, og han var i hvert fald let til smil.
Han fnes blot til Phillippes svar, og fulgte ham med de kulsorte, kælne øjne. Han var nysgerrig efter hvad Phillippe skulle, så hurtigt efter klimaks. Men han var ikke lige så paranoid for at miste ham af syne, som når det havde foregået på bordel eller kroværelse. For her kunne Phillippe jo ikke så godt stikke af. Han tiltede om at lægge sig på siden og trak tæppet op til mavehøjde. Halen slog afventende på madrassen.
Han kunne ikke se hvor Phillippe gik hen, men med sin hørelse kunne han sådan set placere ham og de ting han tog. Ah, det gav mening. Enzel havde nu ikke noget imod at ligge i hverken sved eller klister, bare lidt, inden man trak sig fra hinanden. Men så længe Phillippe vaskede dem begge, og kom og puttede med ham med det samme bagefter, så var alt perfekt.
”Lad os gøre det igen,” Spandt han højt og tydeligt nok til at Phillippe kunne høre det inde fra rummet ved siden af ”Altså når du kommer til Dianthos igen, mener jeg. Jeg sørger for vin og mad.” Og måske en olie, der kunne gøre deres samleje mindre gnidningsfrit. Enzels spinden ophørte ikke lige sådan af sig selv. Den kunne høres i hele værkstedet. Så tilfreds var han. Og det var jo dejligt for engang skyld at man kunne være sig selv, uden frygt for hvad ansatte og gæster hørte inde fra bordelejerens værelse.

Que 16.09.2021 11:21
Så snart Phillippe var ude af værelset og ude at Enzels synsvinkel, faldt ansigtet lidt sammen og smilet svandt ind. Han vidste jo godt hvordan Enzel havde det med ham. Halvkatten havde jo give udtryk for det længe. Alligevel var det åbenbart kommet som en overraskelse da Enzel havde kaldt ham skat. Det ændrede jo deres forhold fuldstændig.. Phillippe stod lidt og stirrede frem for sig, med spanden i hånden uden at flytte sig. Så Enzel virkelig en fremtid for dem sammen? Da Enzels ord nåede Phillippe, rystede han kort på hovedet over sig selv og lidt mundvigene trække sig op i et lille smil igen, mens han gik de få skridt tilbage ind på værelset.
" Det lyder dejligt, " sagde han mens han satte sig på kanten af sengen, og lod spanden stå på gulvet. Han var stadig semi hård, men ikke noget at råbe hurra for. Så snart han havde trukket sig ud af Enzel, var det som om hårdheden bare forduftede.
" Enzel..? " mumlede Phillippe i en spørgende tone mens han vred kluden op. Munden åbnede sig, men lukkede sig igen for at læberne kunne folde sig sammen. Han vidste ikke helt hvad han ville spørge om. I et øjeblik sad Phillippe med kluden mellem hænderne og bare kiggede på den.
" Hmm.. Du ved hvordan jeg er.. Hvor.. Ja, løs på tråden, jeg er.. " Han trak på skulderne. Der var vel ikke rigtig nogen pæn måde at sige det på..
" Hvorfor bliver du ved med at ville mig? Kan du virkelig acceptere, at jeg er sammen med andre? " Phillippe drejede hovedet lidt og så hen på Enzel. Havde Enzel mon tænkt at Phillippe bare ville droppe hvem han var og kun være sammen med Enzel og Katarina?
Blæksprutten 16.09.2021 12:24
Måden Phillippe sagde hans navn på gjorde ham på en eller anden måde opmærksom på, at Phillippe havde noget på hjertet. Om det var noget godt eller skidt, kunne han dog ikke gætte sig til. Han løftede sig lidt, hvilende mod sin ene arm og vippede ørerne i retning mod Phillippe.
”Hmm…” Hvorfor begyndte Phillippe nu at nævne om hvor løs på tråden han var? Egentlig vidste han kun hvad han selv havde set på kroer og hvad han selv havde hørt Phillippe fortælle. Blandt andet om at hans kone, Katarina, ikke brød sig om at han var lidt af en… sjover. Han kunne ikke lide hvor samtalen bevægede sig på vej hen. Han lyttede dog tålmodigt til Phillippes spørgsmål der fulgte med. Enzels vibreren blev lavere og lavere og forsvandt, da han selv skulle svare.
”Jeg… Mh. Det var nu ikke mit indtryk at du havde haft tid til at være sammen med andre end mig?” Han kunne ikke bare ligge helt afslappet længere, og satte sig i stedet op. Tæppet dækkede for hans skød. ”Du har jo haft dit arbejde og sådan… Du ved?” Havde der været andre end ham? Enzel havde slet ikke tænkt tanken, og han havde derfor heller ikke mærket helt efter. Men nej! Allerede nu havde han det skidt, bare ved tanken. Hvilke sygdomme kunne Phillippe ikke have givet videre fra sig? Enzel tog en hånd op til sin pande og sukkede tungt og småfrustreret ud.
”Det ved jeg ikke… Jeg synes det er lidt…” Det var ulækkert… Og for Enzel virkede det helt igennem unødvendigt. Var Phillippe så løs på tråden, at han bare knaldede med alle og enhver? Eller drejede det sig om enkeltpersoner? Enzel følte sig lidt røvrendt uanset hvad. Han havde regnet med at det de havde sammen var noget særligt. Men om han kunne acceptere at Phillippe knaldede andre? Nej, Phillippe fik aldrig et accept fra ham. At Phillippe var nødt til at knalde sin kone engang imellem var så en midlertidig sag, som drejede sig om liv eller død, åbenbart! Det var noget rod alt sammen…
”Det er vel din natur… At du også har lyst til piger?” Enzel sank lidt. Han kunne ikke lide noget af det. Han blev opmærksom på sine mindreværdskomplekser, og følte sig faktisk desperat ”Men Philly. Jeg har også et meget stort behov. Jeg kan dække de fleste af dine? Du skal bare sige hvad jeg skal.. Nh. Legetøjet? Jeg kan godt tage det med næste gang. Jeg skal nok give det et skud, hvis det er det du har brug for?”

Que 16.09.2021 13:01
Phillippe slog blikket væk fra Enzel da han begyndte at snakke om hvorvidt Phillippe havde været samme med andre. Et eller andet sted havde han jo ikke rigtig, for Nicola havde ikke været klar, men man kunne vel også være sammen med andre end bare med sex? Lidt halvhjertet begyndte han at vaske sin mave. " Om jeg har været sammen med nogle eller ej.. Det ændre ikke på, at det nok godt kan ske.. " pointerede ham. Så havde han hverken løget eller afsløret noget. Phillippe sank en klump og skævede lidt hen på Enzel.
Det var tydeligt at se at samtaleemnet var kommet lidt bag på halvkatten, og Phillippe kunne også godt fornemme at han ikke brød sig om det. Den halve sætning han kom af med behøvede ikke at blive gjort færdig for at Phillippe vidste hvad Enzel tænker. Eller i hvert fald hvad den overordnede tanke var. Enzel så ned på det. Phillippe forstod ham et eller andet sted godt, men hvad var der galt i at leve livet lidt?
" Yeah.. " mumlede han lavt til det.
Et lidt fortvivlet suk forlod Phillippe og han stoppede med at vaske sig, og vendte sig lidt rundt så han sad mere med fronten mod Enzel. Han havde forventet Enzel enten havde tænkt over det eller ikke tænkt over det, og i stedet var blevet sur. Ikke det her. En grimasse lagde sig over Phillippes ansigt ved Enzels forslag inden han hurtigt rystede på hovedet - ikke fordi han ikke fandt ideen fræk, det gjorde han, men fordi det jo ikke var det Enzel ville.
" Enzel.. Det handler ikke om at få behov opfyldt.. " sukkede han lidt og kløede sig lidt i nakken.
" Det.. handler om at det er dejligt.. om at jeg ikke kan lade hver.. " Han slog blikket ned og fugtede læberne lidt.
" Jeg har prøvet.. " mumlede han lidt opgivende. Enzel var jo et bevis på han ikke kunne stoppe sig selv.
Blæksprutten 16.09.2021 13:41
Enzel vidste godt, at hans desperate forsøg på at lokke Phillippe til et liv med monogami var utrolig tamt. Det vidste han i det samme han sagde det, og kunne se udtrykket i Phillippes ansigt. Han hadede situationen lige nu. Hvorfor var han ikke god nok for Phillippe?
”Jeg forstår det ikke.” Enzel var ærlig overfor ham. Han forstod ikke noget som helst. For Enzel var der ikke noget dejligere end at tilhøre en og vide at den anden tilhørte en. Han havde selv luftet at han ikke havde haft mange partnere, netop fordi at nærværet og intimiteten betød noget for ham. Han havde bare været uheldig med dem han havde givet sit hjerte til. Den første myrdede ham, og den næste havde han ødelagt. Phillippe ville aldrig skade ham, og han virkede da robust nok til at kunne tåle hans fejl?
Han trodsede den lille smule afstand der var imellem dem, og satte sig tæt på ham og lagde hoved og øret ind til hans bryst. Phillippes duft var gået hen og blevet hjemlig for ham. Han kunne ikke leve uden den. Han forsøgte at minde sig selv om, at han ikke burde være ked af det. Phillippe slog ikke op med ham, han var bare… ærlig… som Enzel havde bedt om. Han kunne bare ikke helt klare tanken om, at han skulle gennemleve den smerte igen, denne gang med Phillippe. Han følte nogle af de samme følelser, han gjorde dengang Llyon pludselig tog en kvinde med hjem, som han havde ladet sig forloves med.
”Okay så… Hvis du ikke evner at lade være. Så...”
Han lød fjern, og var også dvælet væk i sine egne skrubler. Det var ikke nogen tung sten der lettede fra sit hjerte. Stenen blev kun endnu tungere, ved at give Phillippe lov til at gøre hvad han ville. Men hvis det kunne gøre, at Phillippe ville blive hos ham, så var det prisens værdi.

Que 16.09.2021 14:10
Kluden dumpede ned i spanden, og Phillippe satte albuerne på knæene og lagde ansigtet mod hænderne. Hvorfor skulle han også føle skyldfølelse over at have lusket rundt bag Enzels ryg? Han fortjente det jo lidt sådan som han havde behandlet Nicola. Han skulle jo føle skyldfølelse over at luske rundt bag Nicolas ryg.." .. Det er du ikke ene om.. " sukkede Phillippe lavt. Det havde aldrig været et problem for Phillippe før, han havde altid været ligeglad. For ham betød det ikke noget. Eller, sådan havde det været indtil han havde mødt Nicola..
Da Enzel flyttede på sig rettede Phillippe sig lidt op, og da han lænede sig ind til ham, lagde Phillippe den ene arm om halvkatten, og støttede hovedet lidt mod det sorte hår. Et fnys pressede sig på slap ud mellem Phillippes læber. Det var dog ikke hånligt eller vredt, mere opgivende.
" Så hvad? " spurgte han stille. Han vidste godt hvad Enzel mente, men han ville høre ham sige det.
" Så er du okay med jeg er samme med andre? For det tror jeg ikke på.. " mumlede han mod de sorte lokker.
" Livet ville være meget nemmere hvis jeg bare var i stand til at holde fingrene for mig selv og sige nej.. " mumlede han lidt ud af det blå. Det var dog ikke løgn. Alle de problemer han havde sluppet for. Han ville ikke sidde i den suppedas han sad i nu. Han ville nok aldrig være endt med at blive gift med Katarina. Alt ville have været nemmere..
Blæksprutten 16.09.2021 14:43
Det var ikke let at skulle søge trøst hos den person, der havde ramt ham på den måde. Men det var jo her, hos Phillippe han helst ville være. Han ville ikke ligge og se sur ud alene i sengen. Så han lagde ørerne ned og lod skyggerne fra Phillippes krop dække for det utilpasse ansigtsudtryk, der blotlagde alt for godt, hvordan han havde det med det.
Han rystede lidt på hovedet. Han havde ikke lyst til at tale om det. Men han kunne nok ikke undgå at besvare hans spørgsmål. Det var vel på tide, at de begyndte at stille nogle forventninger til deres forhold. Især efter Phillippes sidste breve… Dem der havde vendt op og ned på alting. ”Kan du ikke lade være med at træde i det? Ville du ikke have min accept?” Enzels syn blev utydeligt, for øjnene blev blanke og dirrede. Truende om at han kunne græde ved det næste øjeblik det skulle være. Men Enzel havde trods alt værdighed. Han ville ikke græde over det her nonesence! Men hvis Phillippe blev ved med at trække det ud af ham, ville han nok ikke være i stand til at holde tårer og snot tilbage.
Han formåede at holde skansen, men kun så længe han ikke behøvede at have øjenkontakt med Phillippe. Hans hånd søgte op for at tage i spidserne af Phillippes hår. Han nuldrede de let bølgede lokker tankefuldt.
”…Selvfølgelig er jeg ikke okay med at du er sammen med andre…” Mumlede han så, næsten helt dystert. Han hadede tanken. ”Men hvad er alternativet?”
De vidste jo begge godt hvad alternativet var, og derfor udleverede han heller ikke svaret. Enzel havde ikke lyst til at være den næste Katarina.

Que 16.09.2021 15:37
Phillippe kunne ikke helt vurdere hvad Enzels hovedrysten betød. Det havde dog ikke den store betydning for ordene der kom kort efter fik ham til at sukke lidt og lukke øjnene i. Phillippe vidste faktisk ikke helt hvad han ville, og derfor valgte han også at holde mund. Et eller andet sted ville det være så meget nemmere hvis Enzel bare sagde han ikke kunne accepterer det og de aldrig skulle ses igen. Men det havde han jo heller ikke helt lyst til.. Phillippes fingre nussede blidt Enzel hvor de lå. Phillippes hoved løftede sig lidt fra Enzels hoved og de grå øjne vendte sig til siden, for at se væk fra Enzel. Det osede jo nærmest ud af Enzel, hvor meget han hadede situationen Phillippe havde skabt. Et eller andet sted var det nok godt nok, for det skabte alligevel en eller anden distance mellem dem. Phillippe kunne god bedre lide hvordan det havde været før han havde spurgt.
" Det ved jeg ikke.. " Løj Phillippe. Hvis de holdt sig fra hinanden var alle problemerne løst, men hvor godt var det gået i dag? Phillippe tog en dyb vejrtrækning og vendte hovedet tilbage mod Enzels, for at lægge kinden lidt mod toppen af hans hoved. Det eneste der kunne ske nu, var at Phillippe virkelig tog afstand til bordellet..
Blæksprutten 16.09.2021 16:43
Der blev ikke sagt mere fra Enzels side. Han tillod at der kom lidt stilhed, og så kunne han også samle lidt jo. Det var nogle hårde tanker han gjorde om sig selv, for at mande sig op. Han skulle stoppe med det der selvynk. Det klædte ingen! Desuden havde han jo Phillippe hos sig lige her, og det var ret dejligt, jo. Enzel håbede at Phillippe fandt hans hoved blødt og dejligt at hvile på, for ærlig blev Phillippe hurtigt en lille smule tung. Men han ville ikke rykke sig, før det blev nødvendigt.
Enzel faldt lidt ned igen. Hans hænder begyndte at stryge lidt op og ned ad Phillippes krop, som var begyndt at blive kold af at være vasket, og endnu ikke var kommet ned under dynen igen. Da han endelig rettede sig op og trak hovedet til sig selv igen, var det en lille lettelse for nakken. Han kiggede på Phillippe. Hans øjne var igen helt normale, hverken våde, lystige, glade eller vrede. Han var mest af alt bare udmattet ovenpå den hårde dag og den dejlige sex de havde haft.
Gad vide hvad Phillippe tænkte på. Enzel kunne ikke gætte sig til det, uanset hvor godt han studerede ham med blikket. Så han tog hans hånd og gav den et klem, inden han rykkede sig tilbage til hovedpuderne og lagde sig ned under tæppet i ydersiden af sengen.

Que 16.09.2021 17:20
De blev begge stille, og Phillippe forsatte med at sidde og nussen Enzel lidt. Hvis det her skulle være sidste gang, måtte Phillippe hellere få det ud af det han kunne. Han vidste ikke endnu hvordan det skulle lykkedes. Enzel kunne jo altid troppe op på værkstedet, så Phillippe ikke bare kunne undgå. Han var virkelig nødt til at gøre det slut på en eller anden måde. Kunne han mon bruge Katarina som en undskyldning? Phillippe løftede hovedet lidt og lod Enzel trække sig. Blikket fulgte halvkatten lidt som han lagde sig ned, og Phillippe lagde hovedet lidt tænkende på skrå. Kort efter flyttede Phillippe dog blikket ned på spanden. Kluden blev samlet op og Phillippe vaskede sig helt ren på maven og mellem benene, inden han vred kluden op igen, og kravlede lidt mere op på sengen, så han sad mere med fronten mod Enzel.
" Skal jeg vaske dig også? Så kan vi ligge lidt inden det er din tur til at stikke af? " Phillippe prøvede med at lille, skævt smil, men han havde lidt svært ved at vurdere hvor modtagelig Enzel var overfor han sjov lige nu. Det var jo ikke fordi hans mål var at gøre Enzel ondt. Det skete bare..
" Eller skal jeg bare komme ned og genere dig med min kolde, velholdte krop? " Smilet trak sig op i et lidt mere skævt og drillende udtryk.
Blæksprutten 16.09.2021 17:56
Det lød da meget godt, at få lov til at blive vasket af Phillippe. Det lød umiddelbart som noget han skulle til at nikke ja tak til, hvis ikke det var fordi Phillippe også antydede til at han skulle stikke af. Og han sagde det med et skævt smil. Enzel sendte ham et forundret blik. Nu? Ville han sende ham hjem midt om natten?! Øjenbrynene sænkedes, og udtrykket i Enzels ansigt blev meget fladt. Det var jo den samme sang om og om igen!
Men så da Phillippe fortsat var smilende og blev drillesyg, gik det op for Enzel, at han tog pis på ham. Enzel måbede straks, og ærlig talt åndede han lettet op. ”P-Phillippe! Din drillepind,” Han kunne ikke lade være med at smile lidt og blive opmuntret af det. Han troede faktisk at Phillippe mente det, i et splitsekund. Phillippe skulle bare vide, hvor dybt det lå i ham, at Phillippe konsekvent havde forsøgt at stikke af fra ham, alle de gange de havde været sammen.
Enzel puffede først til Phillippe. Den spade. Men så tog han alligevel i Phillippes arm og trak ham ned at ligge sammen med sig, og holdt ham tæt, så han kunne presse sin mund ind til ham og give ham igen, ved at give ham det ene useriøse smækkys efter det andet.

Que 16.09.2021 19:44
Havde Enzel været sekund langsommere med at komme med den anden reaktion, havde det nok blevet tydeligt for Enzel at Phillippe ikke jokede helt så meget som han troede. Ordene var blevet sagt i sjov, men der havde også været så meget oprigtighed over det at Phillippe var forvirret over hvorfor Enzel var kommet til at se ud som han var, i første omgang. Skulle Enzel ikke tilbage til bordellet? Reaktion var vel et tegn på at det ikke var halvkattens plan for denne nat. Ikke noget Phillippe klagede over, troede ham. En svag latter forlod Phillippe da Enzel puffede til ham, og han lod Enzel hive ham med ned i sengen. Kluden havde han stadig i hånden, hovedet havde ikke været hurtigt nok til at han havde nået at slippe den.
Øjnene blev klemt sammen under alt kysseriet, og selvom Phillippe selvfølgelig sagtens kunne fjerne Enzel og kyssene, lod han sig i stedet mosle lidt for sjov med halvkatten så det ikke var helt nemt for ham at komme til med smækkyssene.
" Enzel! " jamrede Phillippe legesygt, inden han åbnede det ene øje på klem, og smilte et skævt smil.
" Sååå.. Jeg skal ikke vaske dig? " Phillippe viftede lidt med kluden og lagde an til at kaste den væk.
Blæksprutten 16.09.2021 20:15
Det sidste kys blev et ordentligt, blødt kys, og Enzel stoppede med at mosle med Phillippe, for i stedet for at stryge fingrene ned ad Phillippes ryg ganske kælent. ”Mmmh, jo tak.” Svarede han behaget. Han bemærkede at Phillippe stadig var i legehumør, og han skyndte sig at række ud efter kluden, før den blev bortkastet. Han slap grebet om den. ”Vask mig.” Smilte han og strakte armene tilbage og løftede op i sine ben og spredte dem, for at Phillippe faktisk havde mulighed for at vaske ham – og gøre det grundigt.
Han betragtede Phillippe nøjsomt og sendte ham et sødt, cheeky smil. Phillippe var lidt sød, når han blev legesyg. Det var lige præcis den form for leg Enzel eftersøgte hos Nicola. Hos Phillippe kunne han få alt det han manglede derhjemme.
”Du sender mig vel ikke ud i kulden?” Spurgte han. Bare lige for at være sikker. Han havde regnet med at overnatte. Det andet ville jo bare være ledt og koldt, især fordi Enzel havde sendt sin gorilla hjem, så han var særligt udsat på denne nattens time. ”Jeg har jo savnet dig.”

Que 16.09.2021 20:37
Da mosleriet fra Enzels side stoppede og kyssene blev skiftet ud med et rigtigt kys, stoppede Phillippe også, og gengældte det bløde kys med øjnene lukket i igen. Enzel nåede lidt at stoppe kluden for at flyve bort. Phillippe åbnede øjnene igen og betragtede lidt halvkatten som han lagde sig til rette." Javel, min prins.. " Sagde han i en drillende tone, over hvordan han sådan lå der og slængede sig og kastede med kommandoer.
Phillippe trak tæppet væk fra Enzel, og lod lige så stille den fugtige og kølige hud glide over den lyse hud. Blidt gled over ned af brystkassen og videre ned over maven, hvor han vaskede ham fri af resterne var deres samlej.
" Hm? " Phillippe så op på Enzel, mens kluden hvilede lidt mod Enzels inderlår. Phillippe sendte Enzel et lille, betryggende smil, inden han så tilbage mod kluden og førte den lidt ned mellem Enzels baller. Selvom der ikke var så meget at gøre der nede. Det vidste Enzel dog vist ikke, og Phillippe kunne lige så godt lade det forblive sådan.
" Jeg tænkte du skulle tilbage til bordellet. " Svarede han ærligt og skævede kort op til ham
" Men du kan godt blive." blikket vendte tilbage til hvad han lavede, og Phillippe lod kort læberne strejfe Enzels knæ i en flygtigt kys.
Blæksprutten 16.09.2021 21:01
Min prins. Det fik Enzel til at smile varmt. Han kunne godt lide at blive kaldt kælenavne. Og Prins havde han jo altid dagdrømt om at være, lige siden han var en lille slavedreng. Llyon sørgede for at opfylde hans drømme så godt som noget overhoved kunne gøre det. Men Phillippe kunne skam også få ham til at føle sig speciel med det han nu havde at tilbyde ham. Enzel belønnede ham med flere kælende strøg og flere søde blikke og smil, som han blev vasket af ham.
”Nicola savner mig ikke. Han render nok rundt og hygger sig,” Svarede Enzel, som han gennemskuede, at det nok var det Phillippe havde ment med, at han skulle tilbage. Men Phillippe skulle helt og aldeles holde op med at bekymre sig om Nicola, det havde Enzel jo sagt. Nicola var ikke nogen trussel for deres forhold. I modsætning til Phillippe var han skam god til at benægte, lyve og sige og gøre hvad der skulle til, for at få det som han ville have det.
”Jeg lover jeg nok skal fylde så lidt som muligt, og jeg skal nok forsøge at holde fingrene for mig selv. Og jeg går efter morgenmaden… Du skal vel også hjem til… Katarina? Så du ikke smuldrer væk?” Katarina. Det var navnet på hans kone, ikke? Han kunne lige så godt vænne sig til hendes navn, for lige nu var hun til gengæld en trussel for deres forhold. En dag skulle Enzel nok vriste Phillippe fri fra hendes klamme heksefingre. Men først skulle han lige lære at forstå hendes magi først.

Que 16.09.2021 21:21
En del af Phillippe frygtede stadig at dét at Enzel ikke var der til at holde øje med Nicola, kunne gøre at Nicola så sit snit til at besøge selv samme snedker som Enzel var sammen med. Så ville han virkelig blive taget med bukserne nede, af alle parter. Måske lige undtagen Katarina.. " Okay, " Hvis han ikke savner dig, hvordan kan han så elske dig? Phillippe holdt tanken for sig selv. Han vidste jo at Nicola ikke elskede Enzel, og det var nok ikke det spørgsmål Enzel havde lyst til at høre fra sin hemmelige elsker, når han næsten lige havde sagt at han aldrig ville kunne være ham tro.
Phillippe førte kluden lidt rundt mellem Enzels baller, inden han lænede sig ind over halvkatten for at lade den dumpe ned i spanden. Mundvigene trak sig lidt underholdt op ved Enzels ord, og Phillippe lagde sig ned på siden ved siden af Enzel, og en hånd under hovedet og en albue mod sengen.
" Det behøver du ikke tænke på.. " sagde Phillippe uden helt at specificere hvilken af dele han hentydede til. Den fri hånd strøg et vildfarent af de sorte hår væk fra Enzels ansigt.
" Jeg kan nok godt trække den et par uger endnu, men jeg skal være opmærksom på hvordan jeg har det.." Sagde han og så lidt ind i Enzels blå øjne. Han måtte da indrømme det var hyggeligt at ligge sådan med Enzel..
Blæksprutten 16.09.2021 21:53
Enzel sukkede, da den våde klud forlod hans ømme bagparti. Det var dejligt og behageligt med noget kølende, lindrende opmærksomhed dernede. Men han tog til takke for det Phillippe allerede havde givet ham.
Han nikkede lidt, da Phillippe sagde, at han ikke behøvede at tænke på det med Katarina. Phillippe kunne tilsyneladende ikke lide at snakke om Katarina, der ventede derhjemme, lige så lidt som Enzel kunne lide at snakke om Nicola. Der var jo… skam og dårlig samvittighed der blev ved med at komme tilbage, hver gang deres navne blev nævnt. Enzel havde meget få positive grunde til at savne Nicola lige nu dog, da Nicola ikke gav ham noget som helst, selvom Enzel mente at han havde gjort sit allerbedste for at være en god mand. Han var lige så god overfor ham, som han var overfor Phillippe lige nu. Og det var det sødeste han overhoved kunne komme på sødme-barometeret!
”Måske du bør passe lidt mere på, Philly…” Han lænede sine silkebløde ører mod Phillippes hånd, som de var ved at rette på hans lange, slangekrøllede hår. ”Jeg vil ikke have at hun gør sit greb om dig endnu strammere… Hvad nu hvis hun finder ud af at du har en elsker? Altså… en fast elsker…” Mrrrr… Han kunne ikke vænne sig til tanken om, at der var flere. Det stak til hans brystkasse, bare at komme til at strejfe emnet.

Que 16.09.2021 22:19
Enzel bekymring var sød og rar. Selvfølgelig var det rart når en anden bekymrede sig om en. Det varmede om Phillippes hjerte og fik ham til at værdsætte Enzel mere. Som Enzel tippede hovedet lidt mod Phillippes hånd, lod han den glide over det bløde katteøre. Han lyttede til Enzels ord, og skar en grimasse da han spurgte ind til hvordan hun ville reagere. Phillippe havde en ide om.. hvor slemt det ville være.. Han sank og sendte så Enzel et blidt smil." Ingen af os har tænkt os at fortælle hende det, " han trak på skulderne for at sige, at det ikke ville ske. Hvordan skulle han finde ud af det? Phillippe kunne godt fortælle om hvad der skete sidst han havde været lidt for ivrig med fingrene i Tusmørkely, men han kunne mærke hvor utilpas Enzel var ved tanken om Phillippe var sammen med andre, og han tvivlede på den fortælling ville hjælpe.
" Hvis jeg begynder at ændre hvordan min rutine er, begynder hun bare at blive mistænkelig. Det bedste er bare at forsætte med at trække det ud så meget jeg kan, " forklarede han, og lænede sig frem for at kysse halvkatten på panden.
" Jeg ved hvad jeg laver.." Phillippe og Katarina havde efterhånden været gift i nogle år, det det var jo ikke fordi Phillippe var uvant til denne rutine.
Phillippe trak sig tilbage, og lagde sig i stedet ned på ryggen, med den ene arm under hovedet, og den hen mod Enzel løftet lidt mod ham, for at invitere ham til at komme tættere på.
Blæksprutten 16.09.2021 22:36
Enzel var jo selvfølgelig paranoid. Han var vant til modstand, og før eller siden ville han sikkert få problemer, fordi Phillippe absolut skulle være gift med en stærk magiker. Heks!. Men Phillippe gjorde sig kloge tanker om, ikke at fortælle ham for meget, og formåede i stedet at forsikre ham om, at han havde Katarina under kontrol. Det gav nok alligevel god mening, for Phillippe at trække tiden ud. Selvom uger lød voldsomt, når Phillippe så så smadret ud… Men Enzel kunne ikke andet end at stole på ham.
Det så dejligt komfortabelt ud ovre ved Phillippe, som han lagde sig. Han smilte, da han blev inviteret over til sig. Enzel var lynhurtigt ovre ved ham, og formåede at lægge sig hos ham med ro og mag, trods hasten. Her i Phillippes favn lå han meget godt. Han lå næsten halvt ovre ham, og halen kælede for deres ben. Den var blød, men også meget varm. Det var sådan at det kunne blive overophedende at ligge med Enzel om sommeren, men om vinteren ville det være noget af det dejligste.
”Åh Phillippe…” Sukkede han kælent, og forsøgte sig med nogle forskellige stillinger, indtil han fandt ro med hovedet liggende mod Phillippes hals, og armene gravet ind under skulderpladerne på ham. Enzels ben havde slynget sig om et af Phillippes ben, sådan så det nu dvalende, bløde skridt lå mast imod hans hofte. Klar til at stikke lidt til ham, i tilfælde af at drømmende blev for gode.

Que 17.09.2021 10:59
Phillippe smilte over Enzel som han fik møvet sig hen til snedkeren. Selvom det blev gjort roligt, kunne Phillippe fornemme ivrigheden i Enzel. Som sitrede han helt efter at komme hen og putte. Da han havde lagt sig flyttede Phillippe lidt på armen til den lå godt for ham, og han kunne nusse Enzel på ryggen, hvor hånden nu en gang lå. Tæppet lidt trukket lidt mere op over dem, og Phillippe lå lidt og betragtede Enzel mens han lagde sig bedre tilrette. En svag, tilfreds brummen lød som en form for reaktion til Enzels suk. Han kunne jo ikke komme uden om at han havde det meget okay lidt nu. Trætheden og ubehaget i kroppen var der stadig, men en følelse af veltilpashed summede også i kroppen, trods han ikke fik det samme ud af deres lille leg som Enzel havde.
Da Enzel endelig virkede til at havde fundet sig til rette, flyttede Phillippe armen der lå under hovedet med ind under tæppet, så han kunne hvile den mod det øverste af maven. Øjnene blev lukket i, og hvis ikke Enzel gjorde noget for at holde snedkeren vågen, gik der ikke mange øjeblikke for Enzel ville kunne høre en dyb vejrtrækning fra en sovende mand.
Chatboks
IC-chat▽