Sunny 16.03.2021 14:03
Jeg har nu fået fat i min rigtige størrelse klatresko, som jeg har glædet mig så meget til! Nu skal klatrehallen bare åbne igen! Alianne_ 16.03.2021 14:38
Jeg havde glemt det i løbet af weekenden, så selvom jeg vidste det, blev jeg glædeligt overrasket, da jeg fik en pakke med påskriften "Have a bit of hope" med det chokolade, Hope havde liggende, men ikke selv kan lide <3. Helli 25.03.2021 08:53
Jeg fandt lige denne her tumblr side her til morgen https://emoji-mashup-bot.tumblr.com/
Et par stykker af hvad man kan finde hvis man klikker på linket:

Karen 25.03.2021 17:14
Efter en dag, hvor det hele er gået lidt skævt, er det rart at blive forkælet <3
Sparks 26.03.2021 10:08
Den her sang, gjorde lige hele min dag SÅ meget bedre - håber den kan hjælpe jer også :D

Karen 26.03.2021 21:24
Jeg er hermed IT-supporter med et 12-tal på svendebrevet. Jeg er temmelig stolt af mig selv :3 Karen 29.03.2021 14:53
Når man som mig nørder League of Legends og bliver mindet om, at der er en YouTuber, der laver parodisange baseret på spillet... jeg havde glemt, hvor meget jeg havde brug for det xD Krystal 31.03.2021 13:03
Fik en "Julen varer lige til påske"-email på arbejdet, og blev lidt for glad for at de havde photoshoppet et julemandsbillede xD
~ Krys ~
Fnuggie 31.03.2021 20:24
(Nu kan jeg virkelig ikke oversætte til engelsk fordi jeg er dårlig, men det må i selv gøre)Nu så jeg et program på TLC 1000lb sisters eller noget i den stil, og den tynde af søstrene sagde dette (husk oversæt til engelsk) “Da jeg første gang hørte om panseksuel troede jeg man havde sex med en pande”
Det gjorde mig i godt humør, inden kæresten skal se fodbold xD

Xenwia 01.04.2021 16:32
Med vores skønne 1 aprils katte på siden, så kunne jeg ikke undlade at små grine over denne kombination i samme tråd:

Hvorfor? Fordi Alexander er indbegrebet af svigermors drøm med sin soft boy natur, så hans kat passer som hånd i handske! Og pølsen katten på Meena er lidt selvforklarende, de fleste er nok klar over på dette tidspunkt, at hun ikke er ked af at tage den pølse hun lige syntes tilfalder hende

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Xenwia 04.04.2021 12:21
Under Corona har særligt musikere virkeligt måtte tænke kreativt, når det kommer til nye sang udgivelser med musik videoer. Det har ført til del besynderlige corona musik videoer, nogle mere vellykkede end andre.Denne er måske ikke i kategorien vellykket, men den er alligevel lidt fantastisk og kan bringe et smil på de flestes læber - måske endda et grin

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Fnuggie 08.04.2021 10:51
Efter lang tids negle binding kan jeg nu snart kalde mig førtidspensionist!Haft rehabiliterings møde i dag og de indstillede mig til pension! Så nu skal det op i pensions udvalget og godkendes der woop woop! <3 <3 <3
Det gjorde mig meget glad i dag og det kan jeg leve på i noget tid

Helli 14.04.2021 14:51
Jeg har lige fået at vide at AO3 (fanfiction arkiv) gerne vil have mig som tag wrangler (noget frivilligt), hvilket godt nok ikke er et job, men det er fucking amazing!
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2
Lige nu: 0 | I dag: 2