Albinoen og vandreren

Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.09.2020 21:57
Chilam kiggede hurtigt hen mod Kai og smilede stort, mens hun nikkede - det var virkelig smukt. Både hele udsmykningen, men også det som de skulle til at gå igennem. Erklære den ultimative kærlighed til hinanden, et var jo at være sammen, få børn og alt det. Men at sige ja til hinanden, på en måde der bandt en på den måde som de gjorde? Det var virkelig smukt, og måske også en smule naivt at hun troede det var en af de ting der ville gøre det varede for evigt. Men alle måtte vel have deres ting, de så lidt ekstra rosenrødt på. 
Ja, eller i hvert fald alle dem jeg har været med til. Men det er også dit første, er det ikke Chilam?Hun nikkede langsomt, en anelse sky omkring at Quan formåede igen at føre samtalen over mod hende. Han vente dog igen sin opmærksomhed mod Kai; “Vent, bliver i ikke gift i templet?” Spurgte han en anelse overrasket, faktisk blev Chilam også lidt forvirret - men det gav vel mening? Var det ikke meget normalt at munke ikke måtte blive gift? Måske, måske måtte han slet ikke være i et forhold? Var det måske også en af grundene til, at han havde valgt bare ikke at være interesseret i forhold? Nej, nej sådan måtte hun ikke tænke. Hun havde mødt folk der havde forklaret hende nu, at nogle mennesker bare ikke havde samme synspunkt omkring det! Og de havde jo besluttet, det ikke skulle være dem - så hun måtte komme videre. 
Måske en dag jeg også kan få sådan en fin fest.” sagde hun drømmende som hun betragtede hvordan Lilje og Davin begyndte at snakke og forklare hvorfor de elskede hinanden. Quan trak hende ind i endnu et klem. “Det fortjener du da også, og jeg er sikker på at en mand der skulle være så heldig at blive din, ville gøre hvad som helst for at sikre at dine drømme bliver til virkelighed.” Blikket i manden var tydeligt - hvis jeg var din mand, så ville jeg gøre det for dig. Ikke at Chilam selv så da, da hun var alt for optaget af at kigge på ceremonien.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 14.09.2020 10:33
Oh. Så de var begge to nye til denne her slags ceremonier. Chilam virkede bare ellers til at være omkring så farverige folk, at hun måtte have oplevet det før, men selvfølgelig... man blev vel også kun gift en gang og der var vel ikke oceaner af folk, når han nu tænkte over det.
”Nej det gør vi ikke. Når man hverken må eje ting eller titler, så er det lidt svært at gifte sig, men der er enkelte der har forhold,” indrømmede han, og kiggede selv op på alteret. Der var nok flere end Kai var klar over, men dem han havde set, der havde det ikek virket nødvendigt med et bryllup, for at være sikker på at man blev sammen. De levede måske også bare mere i nuet omkring det.

Hans øjne gled dog tilbage over på Chilam og Quan, som Quan trak hende ind i endnu et klem, og en lille ubehagelig følelse i maven spredte sig. Huh. Det gav ingen mening, og kortvarigt rynkede Kai brynene, inden det forsvandt igen og smilet var tilbage på hans læber. Han vidste dog ikke om han kunne tillade sig at sige noget, eller hvad. Det havde jo været rettet mod Chilam og ikke ham. Så han prøvede at fokusere på ceremonien, men noget gnavede i ham, i hvert fald over Quan. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 14.09.2020 11:38
Sjovt nok, var det ikke Quan som Chilam lagde mærke til når der blev snakket. For da Kai fortalte omkring templets regler, lod hun sine ravgule øjne betragte ham.
Hm, det giver vel også meget god mening? I går jo meget op i, ikke at lade sig falde i fælden af materielle ting. Og det er et bryllup vel, det er ikke det det egentlig handler om. Det er at dele en kærlighed sammen, og det kan man fejre på flere forskellige måder.” Mumlede hun med et smil, og lagde kort hendes hånd mod hans overarm. 

Derefter gik aften mod de gladere tider, alkohol flød frit mellem de mange patroner som var med til festlighederne. Men hver gang at Quan spurgte om hun ikke skulle have, afslog hun venligt og rystede på hoved. Hun havde ikke lyst til at lade sig falde i med alkoholens dårlige vaner. Og desuden var blomme saften mere end nok, til at gøre hende en anelse ør i hoved. 
Efter noget tid, rejste hun sig op fra bordet hun havde siddet ved, og gik længere ud mod ørknen. Himlen var fantastisk, de mange stjerner der blinkede ned til dem. 
Hun mærkede pludselig en arm omkring hendes skulder, og selvom hun helst ville have haft det var Kai - vidste hun instinktivt at det ikke kunne være ham. For han kunne aldrig finde på den slags - “Quan, du stinker af kryddervin.” Sagde hun med en rynket næse og prøvede at skubbe ham væk med et grin. Dog blev grebet strammere, som han lænede sig hen mod hende for at lade deres læber kysse. “Nej, hvad! Quan, stop - du er fuld!” Hvæsede hun, og prøvede igen at skubbe ham væk. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 14.09.2020 12:08
Kai var glad for at Chilam virkede til at forstå ham, og hans øjne fandt hendes. Blå mod ravgule. ”Det er det nemlig,” sagde han, og hvis man havde set de to på afstand, og ikke kendt til den last de bar med sig, så ville man tro at der var noget romantisk imellem dem. Noget som ikke engang havde registreret i Kais noget sløve hjerne. Der var virkelig kun en ting han var god til.

Heldigvis var festlighederne noget han kunne forholde sig. Han smagte lidt på alkohollen, men ellers holdt han sig til blommesaften, ligesom Chilam havde gjort. Han var for træt og for det meste også afholden nok, til at han ikke faldt i mange af de materielle goder. Ikke alle munkene var så afholden, og man havde lidt sine egne regler udenfor templet til at starte med.
Han havde for det meste blevet ved Chilams side, men efter at have været væk fra bordet, og han kom tilbage, var hun væk, men til gengæld så han Quans skikkelse som var på vej væk fra festlighederne. En rynke formede sig mellem hans øjenbryn, og inden han kunne tænke for meget over det, fandt han sine ben bære ham mod hvor end han var på vej hen. Det han fandt var Chilam og Quan. Han kunne kun svagt høre hvad der blev sagt, og et gip gik igennem ham, og hans fødder bar ham, ja næsten løb mod de to af dem, og som han nåede derhen, greb han fat i Quans skulder og hev ham tilbage, i et forsøg på at skabe en form for distance mellem ham og Chilam. Hvorfor bankede hans hjerte så hurtigt? 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 14.09.2020 12:36
Det hele gik så stærkt, som hans læber næsten havde strejfet Chilams læber, inden en kold luft - hvilket var lidt mærkeligt, når man så i betrækning af hvor varm luften var. Og Quans krop var forsvundet fra hende. Ved Isari, det havde været tæt på, at han havde stjålet hendes første kys.
Med såret øjne, betragtede hun den fulde Quan der himlede op og slog armene i vejret. “Fint, jeg kan se jeg ikke er velkommen lige nu - men vi må snakke om det her senere Chilam! Jeg elsker dig, og du kan ikke løbe fra det forevigt.Chilam åbnede og lukkede munden, som hun så den høje skikkelse vende tilbage mod festlighederne, og med store øjne betragtede hun Kai, der havde revet den anden væk lige i tids nok. 
Tak.” Hviskede hun, og før hun kunne stoppe sig selv, begravede hun sig ind i hans favn og lagde hoved mod hans brystkasse. Det var ikke en gang fordi der var sket noget voldsomt, men hun kunne ikke stoppe sig selv fra at ryste. Måske det var på tide at forlade gruppen, og finde et nyt sted hen. For en ting var sikkert, hun følte ikke det samme for Quan, som han tydeligvis gjorde for hende. Og pludselig forstod hun Kai, meget bedre end hun havde gjort før.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 14.09.2020 12:56
Kai ville sige noget, råbe noget, men ingen ord kom ud, som han så den større skikkelse trække sig væk fra dem, og hans øjne kunne endelig glide tilbage mod Chilam. Ordene lidt døde i hans mund, i hvert fald for nu. Hun så næsten bange ud. Det rev lidt i hans hjerte, for han havde aldrig været glad for at se hende ked af det.

Det lille tak, fik ham til at trække lidt ved den ene mundvige, og skulle til at sige at det ikke var nogen årsag, da han pludselig fik en favn fuld af Chilam. Hans arme var hurtig til at begrave sig i hende, og bare trække hende tættere ind til sig. Han havde været så bange på hendes vegne.
”Det er okay nu, Chilam, det skal nok gå. Jeg er her,” hviskede han, for han kunne mærke hvordan skrækken sad i hende, som hun rystede. Han ville ønske at han kunne gøre noget for hende men det eneste han kunne gøre, var at trække hende tættere ind til sig. En hvirvelvind af følelser i ham, men ude af stand til faktisk at sætte ord på dem. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 14.09.2020 13:05
Hun nikkede langsomt mod hans skulder, og selvom at hun var højere end ham - føltes det som om at han lige nu var mindst et hoved eller højere end hende. Hun følte sig bare lille. 
Efter noget tid, hvor de bare stod og holde om hinanden - valgte hun at trække sig lidt ud af hans favn. Et smil dansede hen over hendes læber, inden hun tog en dyb indånding. “Jeg siger farvel til Lilje og Davin - så går vi tilbage og jeg pakker de mest nødvendige ting. Når det er morgen, så tager vi afsted.” Hun kunne slet ikke klare tanken om, at Quan skulle komme efter hende igen på den måde. Måske det ville have været anderledes, havde han været mere venlig omkring det. Men det hele var bare så - påtvunget. Som Chilam skulle til at gå, bed hun sig i læben og vente sig rundt mod Kai.
Jeg beklager - jeg tror først nu, jeg forstår hvordan du følte... Og, jeg skulle aldrig have udsat dig for det.” Hendes hånd fandt hans og gav den et klem. “Jeg er virkelig glad for, at jeg har dig som ven.” Og med de ord, gik hun tilbage mod festlighederne, for at finde Lilje så hun kunne sige farvel.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 14.09.2020 13:23
Kai stod blot og nussede hende på ryggen, som han ventede på at hun skulle slappe lidt af igen. Højdeforskellen havde aldrig gjort ham det store mellem dem, især fordi han bare var bredere bygget end hende, så det føltes meget hurtig som om at han lidt omslugte hende.
Heldigvis fik hun styr på sig selv, selvom det stadig var med et bekymret blik, da hun sagde at de ville tage videre den næste morgen. ”Er du sikker?” spurgte han. Ikke fordi han havde behov for at de blev længere i Balzera, ikke nu når han havde fundet hende, men at rejse rundt var alligevel hårdt.

Det gav lidt af et spark i hans mave, hvad hun sagde som det næste. ”Det er... okay...” sagde han, næsten allerede for lavt, som hun var begyndt at gå inden han rigtig kunne reagere. Han var glad for at have hende tilbage som en ven, og udover den ene gang hvor det gik helt galt, så havde han aldrig følt at hun skubbede for meget på det. Hun havde i hvert fald aldrig forsøgt at kysse ham.
Derfor var det også med lidt langsommere skridt at Kai begyndte at bevæge sig tilbage mod festlighederne, så han ikke mistede Chilam af syne og de kunne komme videre. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 14.09.2020 13:40
Ja jeg er helt sikker” sagde hun over skulderen med et smil på læben, også forsvandt hun ind i mængden. 

Er du sikker Chilam? Jeg er sikker på, at  du vil forlade os nu? Der er jo intet der behøver at blive ændret” kom det grådkvalt fra den brunhudet kvinde, der havde et godt greb omkring albinoens hænder. Chilam nikkede langsomt; “Ja desværre.” Lilje sukkede og valgte til sidst blot at give sin veninde et kram og sende hende afsted. Hun kiggede lidt rundt omkring for at se om hun kunne se Kai, selvom intet alvorligt var sket, var hun alligevel nervøs for at gå alene tilbage til kroen hun, de, boede på. 

For af få lidt luft og overblik, trådte hun ud af den summende atmosfære, lige som da hun havde kigget på stjerne. Dog stadig med et vågen overblik hvor Kai eller Quan var henne.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 14.09.2020 13:55
Kai lod sig holde lidt i baggrunden, som Chilam rendt hen for at sige farvel til dem, han kendte dem alligevel ikke, og havde kun kortvarig sagt hej til dem for et par timer siden, da festlighederne rigtig var på højdepunktet. Derfor føltes det ikke rigtig at han gik derhen.
Et greb omkring hans skulder, fik ham dog til at kigge sig om, hårdere end venligt, og han blev mødt med Quans ansigt, han så stadig væsentlig mere fuld ud end hvad godt var, og Kai kunne mærke hvordan manden begyndte at hive ham med sig. Alligevel nok ædru til ikke at ville lave en scene midt i festlighederne.

De endte lidt uden for festen, lidt skjult væk, og Kai fik endelig fik skulder fri. Han ville have lagt armene over kors, hvis det ikke var fordi han lidt forventede den anden mand ville forsøge at gøre noget. ”Hvad er der?” spurgte Kai, lidt mere seriøst og trodsigt end han havde givet udtryk for tidligere. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 14.09.2020 16:33
Quan hæv Kai væk i armen, halvanden hoved højere - og alligevel stod han og vaklede på benene, som et nyfødt lam der ikke havde styr på hvordan legemesdelende virkede. 
Hvad var der? Øjnene lynede, som han snerrede gennem sammenbidte tænder.
Alt gik fint! I to måneder skulle jeg høre, på hvor fantastisk Kai var, hvor dejlig Kai var. Også stoppede det, da det gik op for hende, at hun aldrig ville kunne få dig. Og pludselig havde jeg endelig en chance, vi hyggede os, lo og havde en god tid sammen. Også kommer du, en dag er du her, og pludselig så er du den eneste hun vil have. Hvis du vidste hvad der var godt, så lod du hende værre i fred og lod hende finde trøst hos en der faktisk elsker hende!” Fik han endelig frem, og selvom at ordene var hårde, formåede den ældre fyr alligevel at holde toneleje nogen lunde afdæmpet, så det ikke vækkede interesse for de folk der sad ikke så langt væk fra de to mænd. 
Du elsker hende jo ikke en gang, så hvorfor lader du hende ikke gå var? Hvorfor, skal hun ikke have en chance for at være sammen med mig?
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 14.09.2020 17:43
Det var som om at Quan hældte en spand koldt vand i hovedet på Kai, som han begyndte at snakke og han burde have forventet det, men at høre hvordan Chilam havde snakket om ham? Det var underligt og svært at forholde sig til, for han havde aldrig tænk at han havde så stor en effekt at nogen omkring hende havde lagt mærke til det.
”Men hun vil ikke have dig!” kom det lidt mere anklagende tilbage fra Kai, selvom han godt vidste at det ikke var retfærdigt for Chilam. Slet ikke at de stod og sloges om hende, som var hun noget man kunne vinde. Det var også som om at det næsten på tungen af ham at benægte mere af det Quan sagde, men holdt det tilbage. ”Det er Chilams eget valg, at hun tager med mig, og forresten også hendes eget valg, at vi skal videre, fordi du gjorde hende utilpas! Det havde han i det mindste ret i, og hvis det gik helt galt, så kunne Chilam jo finde sin vej tilbage, større var landet ikke.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 15.09.2020 10:03
Han væltede lidt rundt på benene, som han stak en finger mod Kai - det var tydeligt, at han ikke brød sig om den måde som der blev snakket til ham på. Nok lige så meget, at sandheden gjorde ondt. Han tog en dyb indånding, inden han snerrede; "Bare du er opmærksom på, hvor meget du ødelægger hende så hun ikke kan finde rigtig kærlighed. Tror du virkelig i bare kan lade som om ingen ting er hent? Og hvad så, hvis hun endelig finder en hun faktisk elsker, og vil være sammen med den person. Vil du så bare stå til glædeligt?" med disse ord stormede han så også væk fra Kai, og væk fra festlighederne. 

Chilam nåede lige at komme gående, som hun så Quan næsten løbe sin vej væk. Underligt. Med et smil betragtede hun Kai "Klar til at gå?" spurgte hun, og kløede sig under næsen. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 15.09.2020 10:16
Man skulle høre sandheden fra børn og fulde mennesker ikke? For det stak lidt som Kai blev nødt til at lytte til Quans ord. Hans egne ord havde været hårde, men ligeså meget var dem der var rettet mod ham. Hvad hvis han virkelig gjorde noget galt i at tage Chilam med sig, med et eller anden løfte om at der ikke var kærlighed mellem dem. For han havde været vred, og det havde stukket lidt i ham at se Chilam og Quan sammen. Ville han kunne leve med det? Han havde trods alt været ulykkelig da Chilam ønskede at forlade ham.
Han fik dog ikke lov til at tænke videre, som Chilam pludselig kom nærmere, og en lidt større ro faldt over ham ved synet af hende, selvom han ikke kunne lade vær med at kigge mod Quan.
”Ja,” sagde han. ”Er du? Er du også sikke rpå at det er... det rigtige for dig?” Han kunne ikke lade vær med at spørge. For selvom Quan ikke virkede som en god mand for Chilam, så havde det her været hendes liv. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 15.09.2020 11:55
Hendes bryn knyttede sig mod hinanden, som et uforstående smil spredte sig hen over hendes læber. Hvad var det nu for noget at spørger om?
Med en let latter, rystede hun tanken af sig, og lod hendes hånd finde hans. “Selvfølgelig er jeg sikker, jada! Vi skal ud og se verden sammen, og hvis jeg ikke føler jeg kan komme med til templet, kan vi i det mindste følges hele vejen der til - ikke?” Hvor alt det kom fra, tvivlen om at det nu var det rigtige. Det havde hun svært ved at forstå, men hun valgte også ikke at kommentere på det. Mest af alt, fordi hun var bange for at hvis hun stak mere i det. Ville han måske vælge slet ikke at tage hende med. Hvorfor skulle han ellers være begyndt at stille hende spørgsmål som det han lige havde gjort? 
Hendes blik lagde sig dog hurtigt over skulderen, som hun betragtede Quan der stavrede væk. Hun åbnede kort munden, for at spørger om han havde været grunden. Men igen, af frygt for at spørger de forkerte ting. Lukkede hun munden i, og trak ham i blidt i hånden for at gå tilbage med kroen.
Kommer du?
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 17.09.2020 09:43
Det var svært ikke at føle selvsikkerheden smitte af, for hun virkede sikker i at det var det hun ville. Desuden kunne han vel godt bruge nogen at rejse med for en gangs skyld, og han var glad for at det var Chilam. Alligevel kunne han ikke lade vær med at kigge en ekstra gang efter Quan, som Chilam begyndte at hive ham i hånden.
”Ja,” sagde han endelig med et grin, og lod sig trække med mod kroen endnu engang. ”Men vi skal vel finde nogen at rejse gennem ørkenen med ikke?” Det virkede sikre at rejse i grupper, og især med en der kunne vejen, og de havde næppe nok krystaller til at få lov til at sejle med et sted. Det ville nok også formindske turen betydeligt, hvis de fik en der gik forbi Diamantbugten, selvom det altid var de mere skumle typer der lagde sig til deromkring. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 17.09.2020 16:02
Hun nikkede hurtigt - han havde ret, det ville være selvmord at prøve at rejse gennem ørkenen alene. Og det havde hun da hellere ikke tænkt sig de skulle gøre. "Vi er dog heldige på det punkt, karavaner bliver ved med at komme og køre, hele tiden her. Det er meget tydeligt det er handelsbyer der ligger her omkring." grinede hun, som de gik tilbage mod kroen. "Og ellers høre jeg hele tiden, hvordan de søger besætning til skibene når de ankommer. Folk står altid dernede, i håb om at de bliver udvalgt til at tage med. Vi kunne også prøve lykken der - selvom." hun skævede til ham, og fugtede sine læber. "Så skal jeg nok forklæde mig, ellers ender det bare galt - kvinder på skibe, siges også skulle være dårlig held." hun grinede dog af det sidste - "Sikkert en masse mænd, der har sagt det, bare fordi de er bange for at kvinderne er bedre.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 19.09.2020 16:12
Kai var hurtig til at ryste på hovedet, mens de gik, og hun foreslog at de tog en forbindelse med et af skibene. ”Nej, vi gider ikke være omkring dem der ikke kan værdsætte en kvindes værd,” sagde han og puffede til Chilam, selvom han nok også bare gerne ville strække turen lidt længer. Han havde jo ikke ligefrem travlt med at komme hjem, selvom det ville være dejligt at komme ud af Ørkenenes hede endnu engang.
”Desuden, så tror jeg sikkert at du ville udmærke dig mere på et skib end jeg ville. Jeg har aldrig sejlet med et i hele mit liv, så jeg får nok... hvad er det man kalder det? Søben?” han grinte lidt, men mente nu hvad han sagde. Chilam havde trods alt sejlet, da hun var kommet ind til fastlandet i det mindste, så hun burde føle sig mere vant til det. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 19.09.2020 16:55
Hun nikkede hurtigt, og synes faktisk det var ganske ret, at han så hurtigt havde sagt de ikke skulle med skib. Så havde de også mere tid sammen. 

Søben?

Havde han lige sagt søben!? Hun måtte stoppe op, og kiggede på ham måbende. Først der gik det ikke rigtig op for hende, at han faktisk havde ment det ord. Også begyndte hun at grine, sådan en latter der kom helt nede fra mellemgulvet. Den latter der gjorde, man næsten ingen kontrol havde over sin mimik i ansigtet, eller hvordan man krampagtigt greb omkring sin mave og kæmpede efter at få luft. 
Nej et fantastisk ord! Hun hylede som hun tørrede en tåre væk fra hendes øjenkrog. 
Søben!?” Spruttede hun, og forsøgte virkelig ikke at fortsætte med at grine, før det så gik galt igen. Og hun grinede, og grinede - så meget at hun næsten var bange for at hun måske ville komme til at tisse i bukserne, som de stavrede ned af gaden mod kroen. Hun ville gerne stoppe, det ville hun rigtig gerne. Men hun kunne bare ikke. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 19.09.2020 17:12
Kai spruttede lidt, som Chilam virkede til at begynde at grine af ham, især fordi h an ikke var helt sikker på hvorfor. Var det ordvalget, og hvis det var, så var der vel intet galt i at sige søben? Med mindre det absolut ikke var det rette ord han havde været ude efter. Hans kinder begyndte at brænde lidt, selvom han mest af alt var forvirret.
”Hvad er det rigtige ord?” bad han hende om, selvom han også selv havde svært ved ikke at grine. Ikke så meget fordi han fandt det sjovt, men fordi Chilams grin smittede af på ham så afsindig meget.

Folkene de gik forbi kiggede lidt undrende på den leende pige og den næsten tiggende dreng, som han prøvede at få bare noget ud af Chilam. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2