“Ja, eller i hvert fald alle dem jeg har været med til. Men det er også dit første, er det ikke Chilam?” Hun nikkede langsomt, en anelse sky omkring at Quan formåede igen at føre samtalen over mod hende. Han vente dog igen sin opmærksomhed mod Kai; “Vent, bliver i ikke gift i templet?” Spurgte han en anelse overrasket, faktisk blev Chilam også lidt forvirret - men det gav vel mening? Var det ikke meget normalt at munke ikke måtte blive gift? Måske, måske måtte han slet ikke være i et forhold? Var det måske også en af grundene til, at han havde valgt bare ikke at være interesseret i forhold? Nej, nej sådan måtte hun ikke tænke. Hun havde mødt folk der havde forklaret hende nu, at nogle mennesker bare ikke havde samme synspunkt omkring det! Og de havde jo besluttet, det ikke skulle være dem - så hun måtte komme videre.
“Måske en dag jeg også kan få sådan en fin fest.” sagde hun drømmende som hun betragtede hvordan Lilje og Davin begyndte at snakke og forklare hvorfor de elskede hinanden. Quan trak hende ind i endnu et klem. “Det fortjener du da også, og jeg er sikker på at en mand der skulle være så heldig at blive din, ville gøre hvad som helst for at sikre at dine drømme bliver til virkelighed.” Blikket i manden var tydeligt - hvis jeg var din mand, så ville jeg gøre det for dig. Ikke at Chilam selv så da, da hun var alt for optaget af at kigge på ceremonien.