Når der går ged i det

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 06.02.2019 01:06
Hector stønnede i takt med Juno, da Junos muskler klemte om hans fingre, der stadig var dybt begravet indeni ham. Hector kom ikke selv, selvom det var tæt på, men han var for optaget af Junos klimaks til at kunne samle sig om sit eget. Han lænede sig imod Junos vægt for at holde dem begge oprejst, og lod langsomt og forsigtigt sine fingre glide ud af Juno, så han kunne lægge sin arm om ham og kysse hans kind og skulder.

"Hvor er du dygtig, elskede," røg det ud af ham, uden han kunne nå at stoppe det, men det føltes også rart at sige. Han kyssede Junos kind igen, inden han trak sig lidt væk og blidt skubbede Juno ned at ligge på ryggen. Så satte han sig overskrævs på Junos hofter med ryggen mod Killian og lænede sig ned for at kysse Junos mund, kysse ham ordentligt. Mens han gjorde det, løftede han samtidig rumpen og halen og spredte sine ben lidt. Hvis Killian så op, ville det være helt tydeligt, hvad Hector ville have. Ét enkelt blik mellem Hectors ben ville ikke efterlade nogen tvivl om, hvor tændt han var lige nu. Nu håbede han bare, at Killian var klar igen og villig.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Killian

Killian

Staldmester ved Mathis Transport

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.02.2019 14:10
Killian nåede heldigvis selv at opdage, hvad der skulle til at ske, inden Juno tog ved ham, så han trak hovede lidt til sig. Grebet i hans hår fik ham til at komme med små nydende lyde, men ellers var han travlt med at give Juno det sidste, mens han selv tog i mod, hvad der kom. To hænder havde nu godt fat i hans krøller, og han nød følelsen af det til det sidste,, indtil de slap ham begge to. Han trak sig lidt væk og slikkede sig om munden, mens han betragtede dem. De var så søde sammen, det gjorde næsten helt ondt indeni, og han var bare glad på deres vegne. 

Hans blik fulgte dem, som Hector skubbede juno ned at ligge og satte sig overskævs på ham. Det tog et øjeblik, inden Killian kom så meget til sig selv, at det gik op for ham, hvad det var, at Hector ville have ham til. Oh. Ooooh. Med store øjne og et lille grin flyttede han sig om bag Hector. Med et par faste bevægelser fik han sig selv helt klar, inden han skubbede sig frem og forsigtigt pressede sig ind i satyren, der så ud til at være helt klar til, hvad der skulle ske. 
Uden at vide, hvad Hector ville have, startede Killian forsigtigt og blidt ud, noget der fik ham til at komme med et par små støn. Det føltes godt og hans hænder gled igennem pelsen, der dækkede Hectors underkrop. Det var lidt sært, men det var ikke det første halvdyr, Killian havde hygget sig med før, det var bare noget nyt med krøllerne. Det fik ham til at smile lidt, mens han med halvlukkede øjne så ned over Hector og Juno.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.02.2019 16:00
Juno himlede smilende med øjnene af Hectors ros, men hvis det ikke var fordi hans krop allerede var brandvarm, ville han også have rødmet i hele hovedet af ordene. Han elskede dem, og selv uden rødmen, var det tydeligt i både hans kropssprog og ansigtsudtryk. 
Han lagde en arm om Hectors skuldre og lod ham føre sig ned at ligge, hvor han endelig kunne kysse ham ordentligt. Han lukkede øjnene og kyssede ham og kyssede ham, afslappet og endelig tilfreds, og det var først da han hørte Killian stønne, at han åbnede øjnene og så op på fyren bag Hector. Det var helt tydeligt, at Hector havde bedt om det, og en trækning gik igennem Junos pik ved synet af Hectors røv, løftet og tilbydende, men mere end dét nægtede den, og Juno slap Hectors læber et øjeblik. 

"Vær sød ved min kæreste," bad han Killian med et smil, inden han lukkede øjnene og vendte tilbage til at kysse Hector, imens hans hånd fandt ned til Hectors køn. Hvis Hector skulle komme igen, ville han være med. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.02.2019 18:26
Der var en bagtanke med, at Hector sad som han gjorde med ryggen til Killian og ansigtet mod Juno. Selvfølgelig ville han altid gerne kysse Juno, altid, hele tiden, når som helst, men det var også vigtigt for ham at have sin kærestes ansigt som anker, når han for første gang skulle være frivilligt sammen med en anden mand. Hector stolede simpelthen ikke nok på sig selv til ikke at gå i panik, hvis han skulle gøre det med fronten til Killian, selvom Killian ellers på ingen måde mindede ham om Thanos eller Vargas.

Et dybt suk forlod hans læber, da Killian trængte op i ham, og han følte straks et stik af panik, men han blev reddet af Junos smukke blå øjne, der kiggede op på ham. Det føltes... anderledes. Anderledes, men godt. Det var helt tydeligt ikke Juno, men det var ikke ubehageligt, slet ikke, og da Killian begyndte at bevæge sig, kom et lille støn fra Hector, og så endnu et. Det tredje kom ud mod Junos læber, da Hector gengældte hans kys, og der gik ikke længe, før hans støn blev højere og mere dybfølt, da Junos fingre fandt vej mellem hans ben. Han begravede fingrene i Junos hår og kradsede ham let over hovedbunden, mens han roligt vuggede frem og tilbage over sin kæreste.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.02.2019 20:40
Killian bed sig lidt i læben, mens han stadig forsigtigt og blidt tog Hector bagfra. Han kendte ikke hans historie, men noget i ham havde alligevel fanget, at han skulle være så blid som muligt, selvom Hector selv lagde op til at være grov, f.eks. når han tog fat i hans hår. Hans fingre kærtegnede hans hofter og hans bagdel, men han undlod pænt at røre ved halen, det kunne han godt forestille sig, var lidt for privat.

Junos ord fik ham til at grine og blinke.
”Selvfølgelig skal jeg nok det.” Og bare for at drille lidt, gav han satyren et blidt klem om den ene balle, inden han koncentrerede sig om sit foretagende. Små støn kom fra ham, men sjældent noget med ret meget lyd. Han var en tavs dreng i sengen, medmindre han vidste, at hans kompagnon gerne ville have andet.
Det føltes dejligt og det var meget rart at prøve noget så stille og roligt igen. Han ville gøre alt for de to drenge under sig, han var til, hvad de var til, og det gjorde ham ikke noget, at han blot var der som noget ekstra. Et krydderi. Ikke når det var så fantastisk dejligt, som det var.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.02.2019 16:08
"Tak," svarede Juno lavmælt Killian og havde sjældent ment noget så meget, som han mente sin taknemmelighed overfor Killian i det øjeblik. Hans blik vendte tilbage til Hector, der så helt salig ud, og han hev ham smilende i krøllerne, for at få hans blik op til sine øjne.

"Nyder du Killians pik? Tager han dig godt nok?" Han smilede til sin kæreste med hele sit ansigt og gav ham et kort kys, inden han lavmælt tilføjede; "Må han komme i dig, baby?" Juno havde ingen præferencer, men han syntes det var hot at få lov til at være med i Killian og Hectors ting, selv hvis han kun brugte sine fingre på Hector og hjalp ham med at sætte grænser.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 15.02.2019 08:57
Hector nikkede stille, da Juno spurgte, om Killian tog ham godt nok. Det gjorde han. Hans pik føltes godt, fyldte Hector ud på en virkelig dejlig måde, og fingrene i pelsen på Hectors røv og lår tilføjede lidt ekstra nydelse. Og Killian var rolig og blid, hvilket var præcis, hvad Hector havde brug for lige nu. Der var ikke noget tilbage af den aggressive energi i Hector. Lige nu ville han bare svømme hen i nydelse, og det var utrolig nemt med Killians pik bagfra og Junos dejlige hånd mellem Hectors ben.

Junos andet spørgsmål fik dog Hector til at løfte hovedet for at se ordentligt på ham. Det havde Hector ikke overvejet, men nu hvor han gjorde det, så nej, det havde han faktisk ikke lyst til. Det føltes for....personligt, for nært. Det var noget, kun Juno skulle have lov til.

Hector rystede let på hovedet, men han var ikke helt sikker på, hvad der så skulle ske.

"Sig til, når du er ved at komme," sagde Hector til Killian og så sig over skulderen på en flotte fyr bag ham. Hector eget klimaks svævede et sted derude, men det var ikke inde for rækkevidde endnu, men han kunne mærke det.

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 16.02.2019 19:54
Killian lyttede med på, hvad Juno og Hector snakkede om. Det gjorde ham ikke noget, at Hector ikke havde lyst til, at han skulle komme i ham, det var han rimeligt vant til, især ved kvinder, der ønskede at minimere risikoen for pludseligt at blive gravide. Og det kunne Killian da kun være med på, da han ikke ligefrem agtede at blive far. Så vidt han vidste, var det heldigvis noget, han havde undgået endnu, men han kunne ikke være helt sikker. Så han nikkede og kørte beroligende en hånd ned af hans side.
”Bare rolig, jeg skal nok lade være.” Han var en smule åndeløs, da han svarede satyren, det føltes nemlig godt og han nød det alt for meget.

Det var noget af en oplevelse at blive delt af de to drenge, og han elskede det. Det var noget, der gerne måtte tage for evigt, selvom han godt vidste, at på et eller andet tidspunkt stoppede det. Mon det nogensinde ville gentage sig? Om det gjorde eller ej, så tog han oplevelsen ind, som ville han aldrig snuse til noget lige så godt nogensinde igen. Han betragtede Hector og Juno, tog deres lyde og udtryk ind, følelsen af deres kroppe, smagen og duften. Alt var et lille stykke af himlen, det smukkeste han kunne opleve.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 18.02.2019 17:29
"Mmh, jeg bliver helt misundelig," hviskede Juno ind imod Hectors læber, da han nikkede til om Killian tog ham godt. Juno skulle ikke tages, ikke af en anden mand. Hectors fingre gik lige an, men det var også kun dét - hans fingre, hans kærestes fingre. Alligevel mente han hvad han sagde. Et eller andet sted ville han gerne have Killians pik, selv hvis det samtidig skræmte ham uendeligt.

"Du kommer bare på mig, smukke." Junos blik var flyttet til Killians og han smilede med øjnene op til ham, selv som han begravede sin tunge i Hectors mund. Dét mente han også - han skulle ikke være den første der sprøjtede på ham, ikke efter alle de gange Hector og ham havde været sammen, og det var trods alt nemmere at tørre sæd af sin mave end det var at få af lagnerne. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 20.02.2019 10:25
Hector gryntede mod Junos læber, og hans øjne lukkede sig i nydelse. Det var ikke sket før, at han blev stimuleret hele tre steder på én gang, og det tog ikke ret lang tid, før han kunne mærke klimakset begynde at boble i maven. Junos varme mund på hans, Junos hånd mellem hans ben, Killians pik i ham... Det hele skubbede ham tættere og tættere.

Med endnu et grynt begyndte Hector at bevæge sig; han vuggede bagud, så han kunne skubbe sin røv tilbage mod Killians hofter for at få hans pik endnu dybere. Den ramte et eller andet virkelig godt sted indeni ham hver gang, og hele Hectors krop begyndte at skælve. 

Kun få sekunder efter kom han. Han stønnede dybt og længe ind i Junos mund, og hans muskler trak sig sammen om Killian og klemte ham, mens Hector skød hofterne frem og tilbage for at gnide sig endnu hårdere mod Junos dejlige hånd. Orgasmen skælvede igennem ham, og i et øjeblik føltes det, som om den aldrig ville stoppe. Men det gjorde den selvfølgelig, og Hector nærmest kollapsede ovenpå Juno, mens han snappede efter vejret og rystede let over det hele.

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 09.03.2019 19:35
Killian nikkede let til Junos ord og smilede tilbage, inden hans læber spredte sig igen, og han måtte koncentrere sig om det, han havde gang i. Han gjorde det så godt han kunne, kærtegnede og bevægede sig blidt og forsigtigt uden at blive alt for slatten i sine bevægelser.
Det varede ikke længe, inden han kunne mærke, at Hector var ved at nå sit klimaks, hvilket fik ham til at bide sig i læben. Han havde en fornemmelse af, at dét nok skulle få ham til at komme også, men han ville være sikker på, at Hector fik den fulde nydelse, så han fokuserede på at holde sig selv tilbage.

Ganske rigtigt, Hector skubbede sig mere bagud mod ham, og Killian stødte lidt hårdere ind i mod ham, som han gerne ville have det. Hans støn akkompagnerede satyrens, da denne kom, og så snart Hector faldt sammen, trak Killian sig ud og gav slip. Med en dybere stønnen kom han ud over Junos lår. Lidt efter gled han langsomt ned at ligge ved siden af Juno, lidt usikker på, om de ville have ham der, men så kunne han jo altid flytte sig igen.
Hans brystkasse bevægede sig op og ned, da han var blevet forpustet, og de grønne gled fra den ene til den anden, undersøgende, nysgerrig om de begge var tilfredse med det, der var sket. Killian selv ville først være helt tilfreds, når han vidste, om hans indsats var godkendt.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.03.2019 21:31
Hectors nydelse strømmede igennem Juno som nydelse også, og Junos hånd, og kort efter underarm også, blev våd kort efter fyren var kommet. Juno smilede ind i deres kys og lagde en beskyttende arm om Hectors skuldre, da han kollapsede ind imod ham.
Junos mund faldt åben, da han følte Killian komme ud over sig også, og han mødte sin vens blik, imens han tørrede to fingre over sit våde lår og øjeblikket efter slikkede sine fingre rene uden at tage blikket fra Killians øjne. Stadig med lidt af den klistrede konsistens på sine fingre, kørte han dem ned over sin underlæbe.

"Det gjorde du godt," roste han med et skævt smil, inden han møvede sin arm ind under Killians skuldre og trak ham tæt ind til sig også, så han kunne kysse ham igen. 
Da han lagde sit hoved ned igen, havde han en arm om sin kæreste og en arm om sin ven, og han trak begge fyre tættere ind til sig med et tilfredst suk.
"Jeg elsker dig," mumlede han til Hector, inden han møvede sit ansigt helt ind i Hectors hår, som han kyssede. 
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 11.03.2019 21:42
Hector faldt næsten i søvn med det samme; de mange nye sanseindtryk havde gjort, at han var udmattet helt ud i fingerspidserne, og det var mere held end forstand, at han stadig var nogenlunde ved bevidsthed, da Juno trak ham og Killian tættere ind til sig. Hele Hectors krop summede behageligt og føltes varm og tung, som var han blevet sænket ned i et stort kar med dejligt varmt vand. Han fik halvsovende møffet sig lidt længere op ad Junos krop, så han kunne gemme sit ansigt mod Junos hals og bade sig i duften af sin kæreste.

"Mm'elsker dig," mumlede han søvndrukkent og havde allerede glemt alt, om at Killian også var der (ellers havde han nok ikke sagt det næste højt). "Du er min drømmeprins."

Få sekunder senere gled Hector helt ud af bevidsthed, og der gik kun yderligere et par sekunder, inden han snorkede blidt mod Junos kæbe og hals. 

Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 12.03.2019 09:56
Killian kunne ikke lade være med at grine lydløs af Juno, da han gjorde, hvad han gjorde. Der var åbenbart en side til Juno, Killian aldrig kunne have forestillet sig. Godt at vide, lige meget om det nogensinde ville blive aktuelt igen eller ej. 
Junos ord fik ham til at smile over hele hovedet af glæde og han blev en smule rød i kinderne. Det var rart at blive bekræftet, især af Juno, og Killian ønskede sig allerede mere af den slags.

Han lod sig velvilligt trække ind til Juno og blive holdt op, noget der gjorde ham varm helt ned i maven, og han puttede sig godt ind til sin ven. Han elskede at putte og føle sig ønsket, og ved Juno og Hector følte han sig ligeledes helt tryg. 
Hectors sidste ord, inden han fandt i søvn, fik Killian til at fnise let, men ikke fordi han syntes det var latterligt, men fordi han syntes det var kært. Helt abnormt kært, mest fordi at Hector udadtil virkede som en rimeligt hård gut. Og så brugte han et ord som drømmeprins. 

Killian flyttede blikket til Junos ansigt og betragtede ham med sine grønne øjne.
"Hvor er han nuttet," hviskede han, i håb om at Hector ikke hørte ham, for han ville helst ikke have det tæv, han var blevet truet med tidligere.
Uden at tænke så nøje over det, lod han sine fingre gå på dansende oplevelse ned over Junos bløde maveskind. Han elskede at røre og pille og det var da en lidt for stor fristelse med den smukke mave lige ved hånden.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 19.03.2019 18:25
"Og du er min," hviskede Juno tilbage til Hector, selvom han ikke var sikker på om fyren kunne høre ham. Han virkede allerede meget langt væk i drømmeland og der gik heller ikke længe, før hans vejrtrækning afslørede at han sov tungt. Juno holdt ham kun tættere ind til sig, som var det kun endnu vigtigere at beskytte ham nu, også selvom de var hjemme hos dem selv, på deres eget værelse og her skulle være sikkert.

"Ja, han er sgu sød," svarede Juno Killian med et grin. "Du er heller ikke helt dum, Killian," tilføjede han med et smil og trak ham kun endnu tættere ind til sig, for at gnubbe sit ansigt imod hans. "Jeg er glad for at du ville med hjem. Det tror jeg vi begge er."

Juno følte sig varm og tilpas, og mere afslappet end han længe havde gjort, og selvom han vidste, at en del af det var fordi han havde været klar til den her slags oplevelse, så vidste han også, at noget af det var Killians fortjeneste. Han stolede på ham og holdt af ham.
"Jeg har ikke... Jeg har ikke kunne gøre den slags siden.. siden.." Juno så væk fra Killian og op i loftet i stedet, men holdt fortsat Killian tæt ind til sig, også selvom han stemme knækkede, da han fortsatte; "Det har været svært at lade andre røre mig. Selv Hector. Det her det... det hjalp. Tak."
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 19.03.2019 20:24
En glad lyd kom fra Killian, da Juno sagde, at han heller ikke var helt dum, og han gned sit ansigt tilbage mod Junos.
"Jeg tog mere end gerne med jer hjem," mumlede han og kyssede Junos kind. Hans hånd havde ikke forladt hans mave og han kunne slet ikke få nok af at røre den bløde hud. Allerhelst ville han gerne skubbe hånden længere ned, men han vidste ikke, om Juno ville finde sig i det, så han lod være. Ingen grund til at spolere et godt øjeblik.

Da Juno snakkede igen, løftede Killian sit hoved og betragtede ham lidt mere indgående. Juno havde aldrig fortalt, hvad der var sket, men Killian havde kunne gætte sig til det. Ikke detaljerne, men nogen havde gjort noget utilgiveligt ved den lyshårede dreng, noget der havde ødelagt ham. Killians hånd flyttede sig op til hans bryst og begyndte at nusse ham der i stedet. Et mildt smil og udtryk dukkede op på hans ansigt.
"Der er ikke noget at takke for. Så længe det hjælper dig med at komme videre, så er jeg villig til at gøre alt for at hjælpe dig." Han placerede et blidt kys i mod hans tinding. "Det er, hvad man har venner for, ikke?" Han kyssede hans kindben, inden han så på ham med hovedet lidt på skrå og stadig det milde smil på sig ansigt. Han ville gøre næsten alt for Juno, han kunne så godt lide ham. Som ven. Han havde lyst til at beskytte ham og holde om ham og trøste ham. Forsøge at få ham til at glemme al verdens ondskab.

"Jeg er bare glad for, at have lært dig - og den gnavne satyr - at kende." Han fugtede sine læber og sukkede så dæmpet, inden han puttede sig ind til ham igen og lukkede øjnene for en stund. Alting var perfekt i det øjeblik. Det kunne ikke blive bedre. Og han nød det i fulde drag.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 30.03.2019 21:12
'Jeg er villig til at gøre alt for at hjælpe dig'. Juno var ikke sikker på om han nogensinde havde hørt nogen sige noget lignende før og han havde da i hvert fald aldrig troet på dem, hvis han havde. Men han troede på Killian nu. De venner Juno havde var ikke tætte venner på dén måde. Ikke udover Hector. Resten af dem var mere kollegaer, eller børn, Juno følte han skulle passe på - børn, der ikke kunne passe på ham. 

Han smilede til Killian, da fyren kyssede hans tinding, og smilet voksede, da fyren også kyssede hans kindben. Lige nu virkede det, hvad end det var, Killian gjorde, fik Juno til at føle sig tryg. Han havde glemt omverdenens ondskab. I dette øjeblik var det kun de tre der eksisterede og alting var godt.

"Jeg er også glad for at have mødt dig," svarede Juno sagte og trak Killian helt tæt ind til sig igen. "Det tror jeg vi begge er." Juno sukkede, som han lige havde hørt Killian gøre, og med sin udånding slappede hele hans krop af. Hvis ikke Killian holdt en samtale kørende eller rørte ved ham, steder han ikke kunne ignorere, ville han falde i søvn på kort tid, også selvom han normalt havde helt utrolige problemer med at kunne falde i søvn. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 02.04.2019 12:07
Killian lå lidt og smilede, mens han lyttede til Junos hjerteslag. Han havde det så godt lige nu, og det føltes som om, at intet ondt kunne nå nogen af dem, som de lå der. Killian sugede Junos kropsvarme til sig, følelsen af hans hud og lyden af satyrens tunge vejrtrækning.
Han kunne høre på Junos vejrtrækning og mærke på hans krop, at han faldt i søvn. Killian sov ikke med det samme, han lå og tænkte lidt på de to drenge, på sine heste og sit liv. At lytte til nogen sove var rart og han elskede det. Men snart begyndte søvnen at snige sig ind på ham og han faldt i søvn, tryg og fyldt med gode følelser. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 7